Pereiti prie turinio

lifesound

VIP nariai
  • Pranešimai

    3.903
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    15
  • Atsiliepimai

    100%

lifesound Pranešimai

  1. Sveiki,

     

    Ieskau, kas turi patirties su social app'sais (Facebook, Twitter).

     

    Pagrindinis tikslas sukurti app'sa, kuris butu sujungtas su tinklapiu bei pranesinetu apie vartotojo veiksmus tame tinklapyje. PVZ: Jei asmuo minetame tinklapyje parase komentara, ivertino straipsni ar kazka isitrauke i favoritus, tai app'sas apie tai pranesa Facebook'e.

     

    Kaip suprantu si funkcija naudojama per Facebook prisijungima (prisegu foto)

     

    Taigi ieskau zmogaus, kuris tai galetu padaryti.

     

    Taip pat liksiu dekingas, kas suteiktu informacijos apie si sprendima ar numestu linka i koki tutoriala. Manau tai tikrai aktualu, kas turite tinklapius ;)

     

    Rasykite AZ arba temoje.

    post-6387-0-81099300-1346088849_thumb.jpg

  2. Ta pati situacija ir pas mane... Buvau isvykes, o cia jau spamhause sedziu. Is duomenucentras jokios info nesulaukiau apie beda nei kaip ja spresti... Rasai laiska, atsakymo jokio. Sukuriau ticketa klientu sistemoje, is tamstos RUTOS, gauni toki atsakyma:

     

    2012-08-23 11:08
    
    Laba diena,
    
    Peržiūrėsime Jūsų situaciją, ir jei reikės dar papildomos informacijos susisieksime. 

     

    Ir UZDARO ticketa! :D Dar tokiu bairiu nesu mates, kai ticketas uzdaromas nieko neisprendus, gal as turiu papildomu klausimu ir pan, nu gerai laukiu... praejo diena, jau dabar eina antra diena, nei informacijos nei jokiu veiksmu...

     

    I ta pati ticketa rasyti negaliu, nes tamsta uzdare. Kuriu nauja ticketa, vel kazkas atraso, o kas pas jus per beda? :D ticketu neuzdarinetu, tai nereiktu klausineti...

     

    Ir kiek skaitau uzdarbi visur Ruta :) Gal laikas Ruta siusti kokiu apmokymu?

     

    Nu ka dar pridursiu:

     

    Nuo vidurio savaites bandau susiekti su Duomenucentras, kad ispresti bedas, bet deja...

     

    Ruta, kuri mate ticketa su beda atrase nieko nereiksmingo... o i likusi klausima atsakymo taip ir nesulaukiau, kuris buvo uzklaustas po 5min nuo gauto atsakymo is Rutos. Ir ka, paliko visam savaitgaliui su neipsresta beda :D

     

    EDIT: Gal kas susitvarkete emailo bedas pas juos?

     

    Zada, kad IP bus pasalinti is blacklisto, bet neaisku kada...

  3. vietoj to, kad uzsiimtumet samokslo teorijom, geriau suport'a tobulinkit, nes i laiskus neatsakinejat, esant skubiai problemai.... patys laiku apie tokias spamhouse problemas klientu neinformuojat, sprendimu irgi nepasiulot, pakol piktai nesulaukus pora dienu, kreipiamasi jau piktuoju budu. Tai, ka suraset, anksciau graziai, tai tik jusu grazi rasliava, realybej kiek susiduriau taip nera. isvis man atrodo ten adminu pas jus tik 1-2, nes labai ilgai reikia laukti esant kritiniam atvejui, o susisiekia visada tie patys, jei isvis susisiekia... deja, bet pslaugas po biskiuka is jusu iskeldineju, tiek savo tiek mano klientu, nes tikrai nusibodo jusu kreivas support.

     

    Ta pati situacija ir pas mane... Buvau isvykes, o cia jau spamhause sedziu. Is duomenucentras jokios info nesulaukiau apie beda nei kaip ja spresti... Rasai laiska, atsakymo jokio. Sukuriau ticketa klientu sistemoje, is tamstos RUTOS, gauni toki atsakyma:

     

    2012-08-23 11:08
    
    Laba diena,
    
    Peržiūrėsime Jūsų situaciją, ir jei reikės dar papildomos informacijos susisieksime. 

     

    Ir UZDARO ticketa! :D Dar tokiu bairiu nesu mates, kai ticketas uzdaromas nieko neisprendus, gal as turiu papildomu klausimu ir pan, nu gerai laukiu... praejo diena, jau dabar eina antra diena, nei informacijos nei jokiu veiksmu...

     

    I ta pati ticketa rasyti negaliu, nes tamsta uzdare. Kuriu nauja ticketa, vel kazkas atraso, o kas pas jus per beda? :D ticketu neuzdarinetu, tai nereiktu klausineti...

     

    Ir kiek skaitau uzdarbi visur Ruta :) Gal laikas Ruta siusti kokiu apmokymu?

  4. Pastaba visgi teisinga- visi automatiniai laiškai turėtų turėti atsisakymo funkciją. Įvertinsime ir mes tai ateityje.

     

    Pas jus kas nors atsakineja i laiskus, kurie keliauja i [email protected] ? Ar cia tiesiog kaip prestizo reikalas tureti el. pasta.

    Nes kiek esu rases nei karto nesulaukiau jokio atsakymo, vakar vel siustas laiskas, o dar nera jokio atsakymo...

  5. tik idomu, kaip laiskas turetu skambeti. Sveiki istryniau nuogos moters fotkes is saito, ar galite dar karta ji patikrinti, aciu. :D

    Klausk kodel nerodo :) bet cia velgi priklauso kada idetas kodas, koks webas ir koks turinys, gal pasirode nekokybiskas ir t.t spelioti galima visada :)

     

    Manau toks turinys irgi gali googlui nepatikti: http://geriausiprikolai.lt/news.php?readmore=279

    :)

     

    Del ero foto, tai dabar dazniausiai banas duodamas tik paciam www. ir jei kazkas paskundzia, bet tokiu atveju google paraso email. Ir toliau reklamos paprasciausiai tame webe nera rodomos.

  6. Kartais netalpini daugiau negu 3 adsense reklamų viename puslapyje? Man taip buvo kai norėjau patalpinti 4, tai nerodė nei vienos kol vienos reklamos neišėmiau.

     

    Tokiu atveju nerodo vienos is tu daugumos, bet ne visu.

     

    Lifesound, o kas cia negerai ?

    Turinis su atvirais p*pais, lytiniais organais ir so on - manau artimiausia priezastis del ko nerodo.

     

     

    EDIT: kituose puslapiuose rodo reklamas man, tik pagrindiniame nerodo

     

    edit: per google chrome man taip pat.

  7. o ar neziurejei pavizdziu su make money online, buy viagra ? dauguma tvarkosi, bet vistiek tarp paiesku galima rasti begale paieskos rezultaltu neatitinkanciu tinklalapiu , tai nepasakyciau jog cia kazkas kazka tiksliai suvertino, manau cia daugiau klaidu pridaryta algoritme. Keista , kad kaikurios svetaines kurios neatnaujinamos po puse metu ar daugiau ,pradeda gauti 10x daugiau srauto is google, o tos kurios buvo atnaujinamos ,gauna 3-5x maziau. Taip iseina, kad senas turinys = geras turinys.

    Ziaurus grafikai. Ta kur priziuredavai, naujinai unikaliu turiniu?

  8. Paieškos milžinė „Google“ organizuoja pirmąjį oficialų savo renginį Lietuvoje. Programos „Google Engage Agentūroms“ paleidimo proga į Vilnių atvyks šios kompanijos atstovai, kurie papasakos, kaip pasikinkyti internetą.

     

    Nemokamame vienos dienos seminare „Google“ specialistai pristatys sėkmės istorijas, naujausias interneto tendencijas ir duos naudingų verslo patarimų. Renginyje bus paaiškinta, kuo dalyvavimas „Google Engage“ programoje naudingas reklamos, tinklalapių dizaino, optimizavimo paieškos sistemoms, media agentūroms.

     

    „Suprantame, kad daugelis įmonių laisvai samdomiems darbuotojams ir agentūroms patiki kurti bei tvarkyti jų įvaizdį internete ir taikyti internetinę rinkodarą. Siekdami palengvinti šių agentūrų darbą, sukūrėme pasaulinę programą „Google Engage Agentūroms“, kurią pristatome ir Lietuvoje. Programa sukurta tam, kad padėtų agentūroms sėkmingai plėsti jų klientų verslą internete, naudojant pažangias rinkodaros priemones“, – rašoma pranešime.

     

    Seminaras vyks balandžio 19 dieną Energetikos ir technikos muziejuje, Vilniuje.

     

    Renginio programą ir registracijos formą: https://google-engage.appspot.com/lt/event/

     

    VIETŲ SKAIČIUS RIBOTAS

     

    Šaltinis: www.15min.lt

  9. 1. Nuo 5l iki 100l. Priklausomai nuo kelionės tipo, ilgio ir reikiamų daiktų.

     

    2. Tokios sritys:

    a) Vanduo.

    b) Maistas ir jo gaminimo priemonės. Dujinė viryklėlė, kieto kuro viryklėlė, skysto kuro viryklėlė... Kam kaip patinka, ir aišku, sprendžiama pagal sąlygas (dujos prie šalčio neveikia, lengvai ir trumpai keliaujant - sauso kuro etc). O kiti ir be jų apsiverčia.

    c) Drabužiai.

    d) Higiena. (rankšluostis, muilas, šampūnas, ūkiškas muilas, skustuvas, tualetinis popierius ir visa kita, ko reikia)

    e) Miegmaišis + kilimėlis/hamakas/palapinė/palapinsiaustė.

    f) MUST HAVE daiktai.

     

    3. MUST HAVE:

    a) EDC (everyday carry) rinkinys: Victorinox, piniginė, telefonas, raktai.

    b) Išgyvenimo rinkinėlis (pagrinde ugnies įkūrimo reikmenys, signalizavimas, peiliukas, anti-traumų paketėlis, siuvimo reikmenys, smulkmenos). Pirkau iš aic.lt, o po to persirūšiavau pagal save.

    c) Vaistinėlė.

    d) Prožektorius.

    e) Neperlyjami drabužiai, pončo, palapinsiaustė ar dar kas nuo lietaus.

    f) Thermal blanket. Panaudojimo galimybės beribės, telpa į kišenę.

    g) Žemėlapis.

     

    Berods nieko nepraleidau. Jei kas domina, klausk detaliau - labai plačiai tinklą užmetei, tad atsakyt yra per daug sunku.

     

    Vasara planuoju pirma kelione pradziai po Europa. Keliones termino nera - jei vienam ar kitam mieste patiks, tai uztruksiu ilgiau. Turbut skyrdziu neisvengsiu, taip pat neisivaizduoju, kaip seksis su nakvyne, gali tekti pamiegoti ir po atviru dangumi :) Todel mastau, kaip tinkamai susiformuoti kuprine, kad tureti butiniausius daiktus, kuriu gali prireikti keliaujant.

  10. Taigi manau visiems pradinukams keliautojams aktualu, ka isideti i kuprine, ka butina tureti keliaujant ir panasiai...

     

    Klausimai (papildykite):

     

    1. Kokios talpos Jusu kuprine?

    2. Ka dazniausiai turite savo kuprineje?

    3. Ka butina tureti? (MUST HAVE daiktai)

     

    Taip pat laukiamos kupriniu foto pvz - padekime vieni kitiems issirinkti Drauga, kuri teks nesioti ant kupros :)

  11. blykste kaip blykste nezinau, draugei cia pirkau su proga :)

    Na as turejau rankuose Cannon ir Nikon, man zymeu paprasciau buvo dirbti su Nikon, nei su Cannon, nesakau del to kad toki pirkau,bet man lipo gereu,netgi pats konsultantas patare.

    Cia velgi kaip kam gereu.Bet tikrai nesigaili maniske mano pirktu fotoparatu :)

    Is kokios parduotuves pirkai?

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...