Pereiti prie turinio

BUMZA

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    7
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Man nėra labai svarbu šalis, bet jai darbas su rinktinais kroviniais (ne pastoviu maršrutu) norėčiau pilnos vadybos t.y. suderinti pasikrovimą/išsikrovimą, keltų bilietus nupirkit... viska kas susiję su kroviniu ir kelias. Ieškau ne vienkartiniu reisu ar dalinio užkrovimo, o pastovaus darbo. Tokiu atveju galėtumėme dėl geru procentu nuo pervežimo vertės sutarti arba dalintis pelną. Galiu rinkti daiktus iš aukcionų. Norėčiau kad reisas nebūtu ilgesnis nei 1-1,5 savaitės(gali būti ir kelios dienos). Mikras euro4 Šitoje veikloje turiu darbo patirties
  2. Sveiki, ieškau kas galėtu įdarbinti mikriuką. Tai yra vadybininko (įmones) dirbančios su krovinių biržomis, firmos kurios produkcija ar žaliava reikia atvežti/išvežti, ... Labiau domina reisai į Europą. Rimtai apsvarstysiu bet kokį pasiūlymą Mikriukas iki 3,5t be tachografo Galimybė tempti dviaše priekaba(kad ir tentine)
  3. Aš esu bandęs lošti nemokamuose lošimuose. Iš pradžių statydavau už spalvą ir sekdavau lygini ar nelyginis krenta aukštas ar žemas ir tada papildomai dar už tuos statydavau, taip gerokai padidini tikimybe laimėti, bet per eile lošimų vistiek atsiras tokia situacija kada praloši daugiau negu išlošia, nes yra statimo lubos (beveik visada taip nutikdavo kai iškrisdavo 0). TAI TIKRAI NEVEIKIA Tikimybe kad per partija išloši yra ne 50% o 48.6486...%, nes dar yra ir 0 tai reiškia kad kiekviena statuma dvigubi neužtenka!!!!
  4. Aš planuoju važiuoti ne vienas, o dviese (tai yra važiavimas apskrita para(išskyrus priverstinai atstojai po 45 arba 90 min.(priklausomai kas kiek laiko keisimės)(realiai aišku gautasi daugiau))). Iki Vokietijos ir atgal butu apie 2,5 paros, iki Anglijos ir atgal apie 4 paras, tai reiškiasi gautus trumpa darbo savaitė ir nemažai laiko namuose. Teisingai pulte sako labiau apsimoka penkiavietis traliukas, nes iki 12tonu beveik niekur Europoje nėra kelių mokesčiu o Lietuvoje skriesi tik 20 lt. Dviese važiuojant galima važiuoti nors ir po 8 val., nes per tiek laiko vistiek railai busi atstovėjęs
  5. Darbą ir pajamas aš turiu, man asmeniškai duotu lizingu, bet aš ant savęs nelabai noriu imti nes jai vėliau kas nepasisektu tai lizingas gali tapti labai sunkiai pakeliamas. 10k lt tai tokia suma kurios butu negailia paaukoti dėl verslo pradžios.
  6. Labas, Aš norečiau pradėti verslą su triviečiu traliuku. Verslo įdėja: įsigyti trivieti traliuką (traliukas(iki 3500kg) + priekaba (iki 3500kg) (BE katagorija)). Važinėti Lietuva –Vokietija –Lietuva, Lietuva - Anglija – Lietuva. Už parvežtą automobilį iš Vokietijos imant 350eur. iš Anglijos 450eur. Iškilo tokie klausimai: Kaip registruoti savo veiklą? Kurti UAB? Pradinių pinigų turiu 10klt, o traliukui reiktu apie 25klt. Tai traliuką tektu pirkti lizingu. Ji pirkti ant saves ar ant įmonės? Iškur skolintis pinigų? Iš bankų ar iš kredito unijų? Imti transporto lizingą ar paskolą verslo pradž
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...