Pereiti prie turinio

BUMZA

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    7
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

BUMZA Pranešimai

  1. Man nėra labai svarbu šalis, bet jai darbas su rinktinais kroviniais (ne pastoviu maršrutu) norėčiau pilnos vadybos t.y. suderinti pasikrovimą/išsikrovimą, keltų bilietus nupirkit... viska kas susiję su kroviniu ir kelias. Ieškau ne vienkartiniu reisu ar dalinio užkrovimo, o pastovaus darbo. Tokiu atveju galėtumėme dėl geru procentu nuo pervežimo vertės sutarti arba dalintis pelną. Galiu rinkti daiktus iš aukcionų.

    Norėčiau kad reisas nebūtu ilgesnis nei 1-1,5 savaitės(gali būti ir kelios dienos).

    Mikras euro4

    Šitoje veikloje turiu darbo patirties

  2. Sveiki, ieškau kas galėtu įdarbinti mikriuką. Tai yra vadybininko (įmones) dirbančios su krovinių biržomis, firmos kurios produkcija ar žaliava reikia atvežti/išvežti, ... Labiau domina reisai į Europą. Rimtai apsvarstysiu bet kokį pasiūlymą

    Mikriukas iki 3,5t be tachografo

    Galimybė tempti dviaše priekaba(kad ir tentine)

  3. Aš esu bandęs lošti nemokamuose lošimuose. Iš pradžių statydavau už spalvą ir sekdavau lygini ar nelyginis krenta aukštas ar žemas ir tada papildomai dar už tuos statydavau, taip gerokai padidini tikimybe laimėti, bet per eile lošimų vistiek atsiras tokia situacija kada praloši daugiau negu išlošia, nes yra statimo lubos (beveik visada taip nutikdavo kai iškrisdavo 0). TAI TIKRAI NEVEIKIA

    Tikimybe kad per partija išloši yra ne 50% o 48.6486...%, nes dar yra ir 0 tai reiškia kad kiekviena statuma dvigubi neužtenka!!!!

  4. Aš planuoju važiuoti ne vienas, o dviese (tai yra važiavimas apskrita para(išskyrus priverstinai atstojai po 45 arba 90 min.(priklausomai kas kiek laiko keisimės)(realiai aišku gautasi daugiau))).

    Iki Vokietijos ir atgal butu apie 2,5 paros, iki Anglijos ir atgal apie 4 paras, tai reiškiasi gautus trumpa darbo savaitė ir nemažai laiko namuose.

    Teisingai pulte sako labiau apsimoka penkiavietis traliukas, nes iki 12tonu beveik niekur Europoje nėra kelių mokesčiu o Lietuvoje skriesi tik 20 lt.

    Dviese važiuojant galima važiuoti nors ir po 8 val., nes per tiek laiko vistiek railai busi atstovėjęs 2val., o po paskutinio važiavimo turi būti praėję 10val. ir vėl galima važiuoti (nes su visais pasikrovimais, keltais ir kitais sustojimais per keturias (penkias) šaibas para neprasivers).

    O šeip tai prie didelio noro gružus gali šaibas į šiukšline užsibrėži naujas kad stovėjai ir toliau į kelia (čia ir vieša paslaptis(visi žino kad taip daroma, bet niekam neįdomu))

    Važiuojant su tachografu iškila rimtesnė problema - direktoriaus licencija, nes kažkas turi būti atsakingas už šaibas (aišku daug kas važiuoja nelegalai (su savim turi 28 dienų šaibas ir ant kelio niekas neprisikabins), bet kaži ar tokiu atveju kas nors draustu kruvini, nes taip legalia dirbti negalima).

    Už parašyta kaina beveik apsimokėtu važiuoti ir tuščiam į viena puse, o jai gyžtant papildomai pasiimi kokiu padangų ar kitokio šroto tai apsimoka, o į anglija važiuojant pasiimi cigarečių ir alkoholio (legalu kieti) ir nemažai eina desidurti lt.

    CE kategorija ir 95 kodą turiu (95 kodas ne problema 1000 lt. ir per kelias dienas padaro(brangiau kainuoja jai kart užsimanai kursus išklausit)) adr pažymėjimas reikalingas tik vežant pavojingus kroviniu.

  5. Labas,

     

    Aš norečiau pradėti verslą su triviečiu traliuku.

    Verslo įdėja: įsigyti trivieti traliuką (traliukas(iki 3500kg) + priekaba (iki 3500kg) (BE katagorija)). Važinėti Lietuva –Vokietija –Lietuva, Lietuva - Anglija – Lietuva. Už parvežtą automobilį iš Vokietijos imant 350eur. iš Anglijos 450eur.

     

    Iškilo tokie klausimai:

    Kaip registruoti savo veiklą? Kurti UAB?

    Pradinių pinigų turiu 10klt, o traliukui reiktu apie 25klt. Tai traliuką tektu pirkti lizingu. Ji pirkti ant saves ar ant įmonės?

    Iškur skolintis pinigų? Iš bankų ar iš kredito unijų? Imti transporto lizingą ar paskolą verslo pradžiai?

    Klientų paieška? Jeiškoti pavienių klientų ar kokia firmai šita reikala palikti?

    Ar geros pasirinktos šalys? Gal yra pelningesniu? (NVS ir kitos nelabai legalios veiklos nedomina)

    Kokios kainos kelių mokesčių? Pirkti vienkartini, menesinį, metinį?

    Jia traliukas bus registuotas kaip bortinis, o ne kaip autovežis ar nesikabinės paliciaj?

    Jai važiuosiu be tachografo ką sakys policija (transportinia)?

    Ar transportinia sveria tokius traliukus?

    Kokios markės traliuka geriau pirkti? Aš galvoju apie MB, Ford, VW nu ir apie Iveco visai rimtai galvoju (kadangi traliukas krausis maksimaliai ir dar priekaba temps tai reikai, kad varytu galas).

    Kokių papildomų problemų ir mokesčių nenumačiau?

     

    Dėkui už atsakymus.

    Aš dirbu transporto įmoėneje kuri užsima specelizuotais vietinias pervežimais tai apie pati pervežimo procesą supratimą turiu ir apie primitivius remontus ( nors abi rankos ir kairios bet ant kelio manau rato guoli ar kanos panašaus sugebečiau pasikeisti:)).

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...