Pereiti prie turinio

dawnofwar

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    1.542
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Visas dawnofwar turinys

  1. Sveiki, noriu paklausti gal tarp uždarbiečių yra NT brokerių, kurie dirbtų Vilniuje?
  2. kai eini pas notarą ir darai pirkimo pardavimo sutartį yra vienas iš punktų kad turtas yra neįkeistas ir parduodamas be skolų. Taigi logiškai, kad parduodant turtą buvęs savininkas turi sumokėti skolas, o jeigu meluoja kaip šituo atveju tai vistiek kažkada teks apmokėti, nes parašas padėtas.
  3. Tai tu pažiūrėk į tų samsungų kokybę, tragiška tiesiog. Dar atsimenu kai ankščiau nokia vienodo modelio telefonus gamino skirtingose šalyse ir paėmus tarkime tokį patį pagamintą kinijoje ir suomijoje, jie pagal kokybę skirdavosi kaip diena ir naktis. Na pietų korėja čia ne prieko, ten žmonės geriau gyvena nei Lietuvoje, nereikia maišyti su šiaurės korėja. Šeip ar taip, kad alga motyvuoja geriau dirbti galima neneigti nes taip visada buvo ir bus. p.s. Kad ir no name kiniški dalykai ne visada būna blogi. Tikrai galima nusipirkti gerų daiktų kurie prilygs garsių gamintojų gaminiams.
  4. Kaip ir minėjai kiniškos yra žmonių rankos kurios ir gamina tuos produktus. Ir tu galvoji kinijoje pagamintas produktas gali lygintis tarkime su pagamintu vokietijoje šveicarijoje ar dar kitoje turtingoje šalyje? Kinijoje, kad ir gigantė įmonė darbuotojams moka ne europietiškus atlyginimus, o tokius, kurie ten yra priimti, o tokie atlyginimai motyvacijos dirbti tikrai neprideda, todėl darbuotojai nesistengia. Kaip pvz galime paimti tuos pačius telefonus, kurie gaminami visame pasaulyje ir paėmus tokį patį telefoną pagamintą tarkime suomijoje ir kinijoje akivaizdžiai matosi jų kokybės skirtumai
  5. Sakydami kiniškos žmonės ir turi galvoje pagamintos kinijoje. O sakydami fuflo turi omenyje pagamintos neaiškiu firmų.
  6. Sveiki, taigi norėčiau paklausti gal kas turite kokią verslo aplinkos analizę ir galėtute pasidalinti arba parduoti? Autentiškumo nereikia. Lauksiu jūsų pasiūlymų į pm arba čia.
  7. Reikia džiaugtis, kad kažkas nori dirbti tokius darbus, o ne iškarto emigruoja. Na apsauginiai ir gruščikai ne tiek jau ir mažai uždirba, 2000 lt tokiems darbuotojams į rankas ne riba.
  8. O kiek laiko maždaug jie tvarko viską? Ir bill of landing ir invoice visi pardavėjai privalo atsiūsti? o jeigu neatsiunčia?
  9. Sveiki, taigi noriu paklausti kas su tuo susidures. Nuvažiuoju pasiimti krovinio iš laivo ir ten vietoje muitus ir pvm reikia sumoketi ar veliau kazkaip? Būtų įdomu sužinoti visą krovinio atsiemimo tvarką iš tikrai tų, kurie su tuo yra susidurę. Dėkui.
  10. paskutinis kartas buvo tada kai išsilaikaiu mopedo teises tai maždaug prieš 6 metus nors ankščiau tikrai mėgau juo važinėti. Aš ne prieš dviračius nusiteikęs, o prieš dviratininkus, kurie nežinodami jokių ket, absoliučiai nieko išvažiuoja į gatvę ir kelią pavojų bei trugdo eismą. Esu turėjęs maždaug 5 įvykius, kai per dviratininkų kaltę vos nepaturėjau avarijų todėl ir sakau, jog reikia į juos žiūrėti griežtai, kaip ir į visus eismo dalyvius.
  11. Taisyklės yra ir reikia jų laikytis. Tie kas gina dviratininkus matomai nežino ket ir tiek. Kai laikysiesi B kategorijos teises, jeigu laikysiesi, pamatysi, kad su dviračiu keliais galima važinėti tik nuo 14 metų, be taip vadinamų teisių, bet šiuo momentu galima pamatyti ir daug kokia 7-14 metų vaikų važinėjant. Daugiau informacijos http://www.eismoklase.lt/pages/kelione_dviraciu , prašome visas jas išmokti, o tada nekelsite pavojaus ne tik, kad sau , bet ir kitiems eismo dalyviams.
  12. Taisyklės yra taisyklės ir išimčių būti negali, kodėl visi galvoja, kad dviratis tai tik nekalta transporto priemonė ir jos negalima lygitni su kokiu automobiliu ar mopedu. Ir su dviračiu gali sukelti ne ką mažesnį eismo įvykį nei su automobiliu ir taip sukelti pavojų ne tik sau bet ir kitiems.
  13. Kalba apie viešuosius kiemus taip sakant neaptverus daugiabučių kiemus, o ne nuosavo namo aptvertą kiemą.
  14. Įdomu, kiek 3-14 metų dvirtatininkų yra sustabdę policiją ir uždėję baudas, nors ir keliu nevažiuoja, bet viešose vietose irgi neturėtų važinėti tarkime pėsčiųjų takais ar kiemais už tai turi irgi bausti. Beje o tai kokia bauda? manau turėtų buti tokia pati, kaip važiuojant su betkokia kita transporto priemone mopedu ar automobiliu be teisės to daryti, bet to tikrai nėra. Į dviratininkus policija žiūri per daug atlaidžiai, kažin ką sakytų policija, jeigu paskambinus 112 sakyčiau mačiau dvirtatininką važiuojanti per pesčiųjų perėja arba dviratininką viršijantį maximalų leistiną greitį(juk 50 k
  15. Baikite peštis. Verdiktas, griežtinti taisykles dviračių vairuotojams ir padaryti, jog tiek mopedams, tiek dviračiams reiktų am kategorijos, nes bent šiuo momentu mopedams leidžiamas maximalus greitis 45 km/h, o su dviračiu tikrai galima greičiau važiuoti todėl logikos čia nelabai matau, kodel mopedams reikia teisių, o dviračiams ne.
  16. Dviratininkai manes nenervuotų jeigu mokėtų ket, bet daugumą ket nemoka ir važinėja bet kaip ko pasekoje dažniausiai kenčia vairuotojai. Pernai važiavau alytuje ir žiūriu dviratininkas važiuoja sau pėsčiųjų taku ir tada taip pyst man prieš nosį į perėja, 2 sekundės ir manau būtų buvęs dar vienas nabašnykas, matomai nežino, jog dviratį gali tik persivaryti per pėsčiųjų perėja ir tai priepat mašinos taip išeiti negalima.
  17. Aišku sveikas, bet vistiek nuostoliai yra padaryti, todėl manau būtų gerai jeigu dviratininkams būtų privalomas draudimas, bet aišku kainuotų ne tiek kiek automobiliams. Nes dabar tuos dviračius tėvai nuperka ir vos kokia 6-7 metų vaikams, o tie nežinodami nei eismo taisyklių nu nieko važiuoja į gatves.
  18. na nežinau nesu ekspertas, bet kiek pačiam su viskuo yra tekę susidurti tai pirma eini per šeimos gydytoją ir jinai duoda siuntimą, nebent tas chirurgas būtų toje įstaigoje kur esi prisiregistravęs, tada ir be siuntimo gali nueiti. Na bent taip yra priačioje klinikoje, kurioje aš registruotas, bet galbūt kiekvienoje klinikoje kitaip.
  19. Na šitas įstatymas yra absurdiškas, bet ne daugiau nei dienos metu važiuoti automobiliu su įjungtomis šviesomis, manau tai yra vienas prie vieno ir nereikia skūstis, jeigu visiems tai visiems. Dabar tik trūksta, kad dviračius reiktų drausti, nes be draudimo važinėti gatvėmis su automobiliais yra nelygybė. Draugo tėas kažkada partrenkė kokį tai vaiką, kuris įvažiavo į gatvę tiesiai jam po ratais ir išdaužė farą, langą įskėlė ir t.t. nu ir ką, pats turėjo susitvarkyti automobilį, nes vaikas buvo iš gana neturtingos šeimos. Taigi verdiktas, nori važinėti vienu keliu su automobiliais tai įstatmai
  20. Na jis nėra vairuotojas, bet kai visi užgerdavo jis vešdavo juos namo, tai įtariu todėl, kad ir jam padėtų ir sau padėtų :D
  21. Mano draugas atgavo ankščiau, bet tik todėl, jog iš darbovietės pristatė kokią tai pažymą, kad tipo jam teises yra labai reikalingos darbo reikalais.
  22. na apie 1.9 sdi nieko negaliu pasakyti, bet apie hdi variklius truputį galiu papasakoti, nes tikrai turėjęs du automobilius su tokiais varikliais, tai galiu pasakyti abudu puikiai važiuodavo ant kontrobandinio ar žalio kuro ir problemų tikrai nebuvo.
  23. Wo tas dažnai būna, kad žiūri į daiktą, bet jo nepamatai, nors atrodo, kad žinojai kur jis stovi, o po kurio laiko pamatai ten pat kur ir turėjo stovėti.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...