Pereiti prie turinio

ModestasV

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    3.292
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    7
  • Atsiliepimai

    94.4%

Visas ModestasV turinys

  1. Tai ačiū :) Kažkaip ir šiaip ja nesiskundžiu, ne kaip kai kurie ;)
  2. Ir ką man skaityti? Kad tu nusišneki toliau negu, kad matai? Mes tau visi kartojam, kad nei viena parduotuvė negražins tau pinigų neapžiūrėjus prekės. Ir kaskart tai gali užtrukti ilgiau arba trumpiau. Man asmeniškai skytech ilgiausiai buvo tvarkomas monitorius, tačiau iškart pasakė, kad servisas negauna dalių ir atsiprašė. O toliau man giliai dzin buvo. Sulaukiau kol sutaisys - gavau veikiantį ir rami galva. Visa kita... Nu tiesiog tikrai nebegerk ir nebeskleisk erezijų, kad prekė turi būti priimta be jokio patikrinimo, o tik gražinus parduotuvė turi teisę tikrinti. Jeigu taip, tai kas bus,
  3. Geras pasakymas :) Pas mane buvo tokia situacija: Sudaužiau ekraną telefono, jį pakeičiau į orginalų gamintojo. Poto pradėjo blūdyti telefonas ir atėjau apsimetęs durneliu priduoti jį. Priėmė be jokio vargo ir netgi du kartus siuntė jį taisyti. Tai užtruko mėnesį, bet po to mėnesio gavau kitą telefoną :) ps. Per siuntinėjimo laiką galėjau paprašyti pakaitinio ir jį būtų man suteikę ;)
  4. Būk mielas pasakyk iš kokio medžio iškritai. Pradėsiu jo vengti. Už brokuotą prekę be patikrinimo niekas pinigų negražins ir jos nekeis. Čia visame pasaulyje yra taip ir tu neskleisk čia erezijų, kad tave kankina ir t.t. Beje, labai smagu yra tai, kad žmogus net nekalba apie elektronikos garantijos taisykles :D
  5. O... Nu čia tai pavarei... Dabar iš tavęs perku televizorių, jį sugadinu, ateinu reikalauti pinigų, jų išreikalauju, o poto tu pamatai, kad tai buvo mano kaltė...? Nu nebegerk juokdarį. Čia taip niekur nevyksta ir gali neskiesti. Vien pagal tavo pasakymus, kad liepiau gražinti pinigus, kad pareikalavai jų ir t.t. galima suprasti kas esi per vienas. Suprask, kad pirkėjas yra žemiausioje vietoje, nes pardavėjui rūpi pinigai ir jo verslas, o ne stengtis, kad pirkėjas nelauktų 4 savaičių kaip ir visur kitur. Good luck finding better store. Nuo čia gali jau nebesiginti, nes nusipezi žiauriai n
  6. Dar kartą pakartosiu, jeigu iš 10 000 klientų taip nutinka tik kokiem 10 - tai nėra problema. Jeigu ten kasdien vyktų teismai po 1000+++ kartų visoje Lietuvoje parduotuvę uždarytų. O tai, kad sėdi keliuose teismuose nieko nereiškia. Mano tėvo įmonė ne kartą sedėjo teisme, na ir kas? Nuo to nei reputacija sugedo nei ką, nes žmonės tiesiog prisi#keiksmažodis# prie neaiškaus dalyko arba pavyzdžiui jiem nepatiko spalva, kurią užsisakė ir liepė iš savo lėšų keisti. Anyway - sekmės tada perkant kokiam topo centre, kilbaite ar dar kur nors, kur sąlygos yra dar baisesnės ir *******ėja iš visko :)
  7. Wait... what?? Apvogė? Apgavo? Nei kart. Dar kartą pasikartosiu per kelis metus pastovaus pirkimo iš jų nebuvo nei vienos problemos. Draugo tėvas turi savo kompiuterių servisą ir taip pat iš jų viską perka - jokių problemų nebuvo. Jeigu pačiam nenuskilo ar dar keliem žmonėm - tai gal nepavyksta įrodyti broko ką? Nes bent jau Šiauliuose salone pastoviai pilna žmonių ir perka su šypsena viską ;) O juo labiau gražinant problemų nėra.
  8. Tai tada klausimas toks: Ar ji buvo drėgnoje aplinkoje? Ar buvo nukritęs nors kartą? Ar buvo pažeistas? Pardavėjui visiškai nerūpi kaip tu jam prekę paduosi. Aš savo telefoną tik patį įrenginį su baterija nešiau, o poto tik visą komplektą. Esmė ta, kad pas mane buvo ta pati problema telefone ( pasakytum koks modelis, tai būtų aišku, nes galbūt net toks pat ). O kas liečia taisymą - be modelio tu nieko nepeši, o juo labiau yra toks dalykas kaip aukščiau einanti institucija. Pvz aš nenuėjau į euronics, o ejau į mobilią liniją, kuri man viską sutvarkė ir pasakė, kad euronics po pirmo karto būtų
  9. Vitalikaz, teises aktai daznai sako viena, o pardavejai daro kita :) Tas pats liecia ir laika per kiek turi sutvarkyti - viena preke per savaite, o kita per menesi... Tiesiog nereikia kelti tragedijos, o normaliai pasiklausti :) Visada yra kompromisai, bet ju reikia siekti :)
  10. Priklauso kiek kartų tu jį žadi nešioti :) Jeigu 1-2 kartus per savaitę - nešiojamas, jeigu kasdien ir pastoviai su savimi - nelabai. Tas pats šiaip ir apie 15" galima pasakyti, o ypač tuos, kurie sveria ~2,8KG, nes ten, kad ir mažas, bet žiauriai sunkus :) Čia bent jau yra kas pateisintų svorį tokį :)
  11. Už prekių kokybę neatsako pardavėjas jeigu prekė yra brokuota surinkinėjant. Pardavėjas tik prekę gali priimti ir nusiųsti į servisą. Deja, bet ne vienoje parduotuvėje yra tokia politika. Skaitykim aš gaminu produktą ir palikau broką ( neveikia tam tikras dalykas jame ), o tu kaip pardavėjas pardavei prekę. Ar labai apsidžiaugsi, kai tau reikės atsakyti už tai, ko nepadariau aš? Tai yra gamintojo brokas ir traktuojamas kaip gamintojo brokas. Čia ta pati istorija kaip su mano telefonu: Jeigu būčiau nešęs į Euronics - būčiau nieko nepešęs, nes jie būtų sakė, kad ne jų bėda, o tavo ir gamintojo.
  12. Šiuo atvėju nemanau, kad skytech pardavinėja naudotas prekes ( o jei tokios ir yra - prie jų parašoma BULK ir jie patys įspėja, kad ji buvo panaudota ar neorginalioje dėžutėje ), todėl gamintojas turėjo atsakyti. Jeigu gamintojas nepripažino, kad tai brokas - neprivalėjo ir gražinti pinigų :)
  13. Okey, klausimas tada - ar bent jau įrodei, kad prekė yra nekokybiška? Kaip tai padarei? Ar atėjei, numetei prekę, pasakei, kad nekokybiška ir gražinkit pinigus? :D Juk prieš gražinant pinigus turi būti ekspertizė. Juo labiau ELEKTRONIKOS PREKĖS ATGAL NĖRA PRIIMAMOS AR KEIČIAMOS JEIGU NĖRA GARANTINIO AKTO, KAD PREKĖ YRA BROKUOTA. Reziume - turėjei gauti aktą. Jei negavai - klausk kodėl. O šiaip jie tau ir neprivalo pagal LR įstatymus gražinti pinigų jeigu nėra įrodyta, patvirtinta, kad prekė bloga. Jo... dar pasakyk, kad aš iš skytech :D Nu tiesiog nukrisiu iš juoko žinok ;) O šiaip ne
  14. Tu visai trenktas ar kaip... Jei GAMINTOJAS neatsiuntė akto, pardavėjas turi pilną teisę nepakeisti prekės. Nereikia čia skiesti daugiau ir viskas bus ok. Pardavėjas ir neturi sutikti su pirkėjo reikalavimais ypač jeigu tai buvo elektronikos prekės. Skaityk garantijas prieš šaukdamas ar kaltindamas kitus :)
  15. Gerai, tada klausimas aktą gavai, kad daiktas yra nekokybiškas ir blogas? Jeigu gavai - nepatingėk kreiptis aukščiau, o jeigu negavai - vadinasi nieko nepeši :) Norint jį gražinti / pakeisti reikia būtent to AKTO tiesiai iš gamintojo ;)
  16. Manau keli per didelią tragediją ;) Daugiau žmonių sako, kad nėra problemų, o tu vienas arba keli tokie kaip tu šaukia, kad ten yra bėdų :) Dar kartą pasikartosiu - per tiek laiko neturėjau pas juos jokių problemų keisdamas / gražindamas prekę... Taigi arba kažką tu ten ne taip darei arba pakliuvai pas asilą :) ps. Pirmiausia visada reiktų į save žiūrėti manau, o tik tada kitus kaltinti :)
  17. Jeigu taip taip nutiko - nereiškia, kad kitiems nutiks. Jei ateini ir draskai akis - tavo bėda, kad su tavimi elgiasi su šiukšle. Juk pagalys turi du galus ;) Asmeniškai man buvo taip, kad prekė buvo sugadinta dėl mano kaltės.. ir spėkit - pakeitė :) Čia reikia mokėti šnekėti, o ne klykti ir isterikuoti kaip tamsta ;)
  18. Tai palauk. Prie ko čia kaltas pardavėjas, jeigu gamintojas pagamino brokuotą prekę? Kelk pretenzijas gamintojui, o ne pardavėjui. Čia puikus pavyzdys, kad pardavėjas negali atsakyti už gamintojo paliktą broką. Dar trumpiau - Neturėčiau reikalų su tokiais žmonėmis, kurie nesuvokia kas yra pardavėjas ir kas yra gamintojas. Jeigu neskiri šių dalykų - geriau nepirk nieko, nes pardavėjas niekada nebus atsakingas už gamintojo klaidas, o juo labiau už tai, kiek laiko gamintojas tvarkys tą prekę. Jei jau gamintojas jos netvarko ir nepripažįsta - kreipkis aukščiau, bet vistiek tave numes pas gaminto
  19. Nesmagu girdėti, tačiau mano patirtis yra kiek kitokia :) Su skytech turiu reikalų jau daugiau nei pusantrų metų ( žinoma su Šiaulių filialu ). Jiem galiu pasakyti tik pagirtinus žodžius, nes sugedus kam nors ar gavus brokuotą prekę ji labai greit išsiunčiama :) Neturėjau jokio vargo net atgaunant pinigus už veikiančią elektronikos prekę, kuri mano kompiuteriui netiko ( windows 8 nepriimė ). Buvau prieš mėnesį gavęs brokuotą monitorių - nunešiau atgal, patvirtino per savaitę broką ir nusiuntė tvarkyti ( taip, tvarkė 3 savaites ), tačiau tas laikas neprailgo, nes žinojau, kad visur tas pats :
  20. USB CD/DVD kainuoja ~40 LT ;) Aušinimas - nusipirk pad'ą ir bus netgi patogiau naudotis kompu + išplėti usb skaičių + aušinsi sistemą :)
  21. Labas, Bent jau nuorodą į svetainę pateiktum, nes darant mobile gali tekti viską nuo 0 daryti :)
  22. Na pasakysiu kaip ne kartą sakiau - vieni tame mato minusą, o kiti nemato vargo pasikeisti tų pačių baterijų kas mėnesį ar porą ;) Beje, laiko tos, kurios yra ant paprastų baterijų dažniausiai, nes tos, kurios turi akumuliatorius gerokai daugiau srebia...
  23. O kodėl yra problema, kai akumuliatorius laiko 2-4 savaites? Turiu logitech pelę už ~400 LT ir tai laiko tik ~1 savaitę ( aišku lazerinė, daug mygtukų ir t.t. ), bet problemos nematom, nes pasikrauna per ~1h, o jei labai reikia pasikeiti baterijas, o tas įdedi krautis :)
  24. Reikės būtinai taip padaryti :) Kolkas iš lempos viskas prasidėjo, bet taip pat iš lempos viskas ir pasibaigė...
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...