Pereiti prie turinio

FastLAN

Nariai
  • Pranešimai

    39
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    0%

FastLAN paskutinį kartą laimėjo Kovo 22 2014

FastLAN patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Apie FastLAN

  • Rangas
    Naujas veidas forume

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Vilnius
  1. Pasakiau viską, ką norėjau pasakyti. Daugiau neturiu ką pridurti. Nesiruošiu veltis į tolimesnius ginčus ir diskutuoti apie kažkokius "sąmokslus". Nematau prasmės.
  2. Geras! O aš jau kaip ir ne forumo dalyvis? Tiek to. Tai gero vakaro, ne dundukams! :D
  3. Iš tikrųjų, ko gero būsiu padaręs klaidą. Ne tame saite pateikiau informaciją. Mano patirtis, kuri čia buvo apdrapstyta purvais, gal būtų buvusi naudinga kokiuose nors kituose saituose, vartotojų kooperatyvuose ar forumuose. Ten, kur informacija galėtų būti naudinga pirkėjams, besirūpinantiems savo interesais ir ginantiems savo teises. Deje, bet reikia pripažinti, kad zombiams padeti niekuo negalėsiu. Gal tiesiog ne ten, kur reikėjo, užmezgiau diskusiją. Aš irgi turiu trūkumų, nemoku diskutuoti su aklaisiais ir kurčiaisiais (nekalbu apie invalidus, kurie kartais mato ir girdi daugiau už sveiku
  4. Pateiksiu jums papildomos informacijos. Jau rašiau, kad daiktų keitimo ir grąžinimo taisyklių 17 punktas nurodo "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui." Įsigijus tamstos paminėtas elektronikos prekes toks prašymas galėtų būti netenkinamas, jei toks pirkėjo reikalavimas atsirastų dėl Taisyklių 14 punkte nurodytų priežaščių, t.y. jeigu pirkėjui nepatiktų nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar kompl
  5. Nepatinka ir nepirksiu. Apie tai ir rašau. Vėl pasikartosiu. Tai taikoma visoms prekėms, kurioms buvo suteikta garantija. Brangūs pardavėjai, šią diskusiją aš surengiau pirkėjams, būkit malonūs, gal kvailių ieškokit kitur. Na niekaip nepatikėsiu, kad visi pirkėjai yra patenkinti ir prekių keitimo terminais, ir pinigų grąžinimo sąlygomis. Suprantu jūsų, kaip pardavėjų solidarumą ir norą žūt būt apginti kitą pardavėją, ypač jei su juo esate susiję verslo ryšiais. Laikykim, kad savo misiją įvykdėt.
  6. Vėl pasikartosiu. Ištrauka iš Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, 17 punktas: "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui." Už taisyklių pažeidimą taikoma administracinė atsakomybė.
  7. Ačiū, kad pakartojote tai, apie ką rašau nuo pradžių. Taip, man netinka, kad Skytech ilgai negrąžina pinigų už nekokybišką prekę. Ir Skytech čia labai netgi prie ko. beje, ar tai, kad dar dalyvauji diskusijoje taip pat rodo, kad neapsimeti? Gal atšok jau?
  8. Tu teisus. Su kvailiais ginčytis neverta. Ir visiškai nesvarbu ar jie iš tikrųjų tokie yra ar tik apsimeta. Ane?
  9. Ištrauka iš Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, 17 punktas: "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui." Už taisyklių pažeidimą taikoma administracinė atsakomybė. Gali toliau juoktis, gali net žvengti, bet būk toks geras, neskleisk marazmo. Perskaitęs tavo komentarą supratau kodėl pardavėjai lipa kitiems pirkėjams ant galvų. Didžioji dalis vietinių yra paprasčiausi liurbiai, todėl, gal ir neverta tikėtis, kad si
  10. Puikiai tave supratau. Pardavėjas parduoda šū.. ir už nieką netasako.Tikiuosi, kad kiti pirkėjai tave taip pat išgirdo ir suprato. Tačiau ta padėtis, kai prekė testuojama mano laiko sąskaita, manęs netenkina. Nesiruošiu su tuo taikstytis. Gal kitiems ir greitai viską sutvarko, šalia nestovėjau, bet man nesutvarkė.
  11. galima pagalvoti, kad aš norėčiau turėti reikalų su tavimi. prajuokinai.
  12. Jei tamstą teisingai supratau, tai raštiško prašymo neužtenka, reikia dar "mokėti pasišnekėti". Atleiskite, bet tuomet nesuprantu, tai kam to rašytinio prašymo reikėjo (kodėl įstatymas nustatė tokią tvarką?), jei pakanka nueiti ir pasišnekėti. Deje, turiu konstatuoti, kad nepadeda nei viena, nei kita. Pareikalavau grąžinti pinigus už nekokybišką prekę, nesijaučiu dėl to kaltas. Pinigų negavau, tai reikalavimą parašiau viešai, tuo pačiu pasidalinau savo patirtimi su kitais pirkėjais. Matau, kad daugeliui pardavėjų mano nuomonė nepatinka. Ką gi, man irgi daug kas nepatinka, bet turi būti tvark
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...