-
Pranešimai
39 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
1 -
Atsiliepimai
0%
FastLAN paskutinį kartą laimėjo Kovo 22 2014
FastLAN patalpino geriausiai įvertintą turinį!
Apie FastLAN
-
Rangas
Naujas veidas forume
Profilio informacija
-
Lytis
Vyras
-
Miestas
Vilnius
-
Al3x sureagavo į pranešimą temoje: Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"
-
Mentas sureagavo į pranešimą temoje: Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"
-
okiro sureagavo į pranešimą temoje: Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"
-
Stahelis sureagavo į pranešimą temoje: Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"
-
Serapke sureagavo į pranešimą temoje: Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"
-
dogris sureagavo į pranešimą temoje: Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"
-
dogris sureagavo į pranešimą temoje: Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"
-
dogris sureagavo į pranešimą temoje: Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"
-
Vilkates sureagavo į pranešimą temoje: Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"
-
Mikaz sureagavo į pranešimą temoje: Kodėl daugiau nenoriu pirkti UAB "Skytech.lt"
-
Iš tikrųjų, ko gero būsiu padaręs klaidą. Ne tame saite pateikiau informaciją. Mano patirtis, kuri čia buvo apdrapstyta purvais, gal būtų buvusi naudinga kokiuose nors kituose saituose, vartotojų kooperatyvuose ar forumuose. Ten, kur informacija galėtų būti naudinga pirkėjams, besirūpinantiems savo interesais ir ginantiems savo teises. Deje, bet reikia pripažinti, kad zombiams padeti niekuo negalėsiu. Gal tiesiog ne ten, kur reikėjo, užmezgiau diskusiją. Aš irgi turiu trūkumų, nemoku diskutuoti su aklaisiais ir kurčiaisiais (nekalbu apie invalidus, kurie kartais mato ir girdi daugiau už sveiku
-
Pateiksiu jums papildomos informacijos. Jau rašiau, kad daiktų keitimo ir grąžinimo taisyklių 17 punktas nurodo "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui." Įsigijus tamstos paminėtas elektronikos prekes toks prašymas galėtų būti netenkinamas, jei toks pirkėjo reikalavimas atsirastų dėl Taisyklių 14 punkte nurodytų priežaščių, t.y. jeigu pirkėjui nepatiktų nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar kompl
-
Nepatinka ir nepirksiu. Apie tai ir rašau. Vėl pasikartosiu. Tai taikoma visoms prekėms, kurioms buvo suteikta garantija. Brangūs pardavėjai, šią diskusiją aš surengiau pirkėjams, būkit malonūs, gal kvailių ieškokit kitur. Na niekaip nepatikėsiu, kad visi pirkėjai yra patenkinti ir prekių keitimo terminais, ir pinigų grąžinimo sąlygomis. Suprantu jūsų, kaip pardavėjų solidarumą ir norą žūt būt apginti kitą pardavėją, ypač jei su juo esate susiję verslo ryšiais. Laikykim, kad savo misiją įvykdėt.
-
Vėl pasikartosiu. Ištrauka iš Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, 17 punktas: "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui." Už taisyklių pažeidimą taikoma administracinė atsakomybė.
-
Ištrauka iš Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, 17 punktas: "Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui." Už taisyklių pažeidimą taikoma administracinė atsakomybė. Gali toliau juoktis, gali net žvengti, bet būk toks geras, neskleisk marazmo. Perskaitęs tavo komentarą supratau kodėl pardavėjai lipa kitiems pirkėjams ant galvų. Didžioji dalis vietinių yra paprasčiausi liurbiai, todėl, gal ir neverta tikėtis, kad si
-
Puikiai tave supratau. Pardavėjas parduoda šū.. ir už nieką netasako.Tikiuosi, kad kiti pirkėjai tave taip pat išgirdo ir suprato. Tačiau ta padėtis, kai prekė testuojama mano laiko sąskaita, manęs netenkina. Nesiruošiu su tuo taikstytis. Gal kitiems ir greitai viską sutvarko, šalia nestovėjau, bet man nesutvarkė.
-
Jei tamstą teisingai supratau, tai raštiško prašymo neužtenka, reikia dar "mokėti pasišnekėti". Atleiskite, bet tuomet nesuprantu, tai kam to rašytinio prašymo reikėjo (kodėl įstatymas nustatė tokią tvarką?), jei pakanka nueiti ir pasišnekėti. Deje, turiu konstatuoti, kad nepadeda nei viena, nei kita. Pareikalavau grąžinti pinigus už nekokybišką prekę, nesijaučiu dėl to kaltas. Pinigų negavau, tai reikalavimą parašiau viešai, tuo pačiu pasidalinau savo patirtimi su kitais pirkėjais. Matau, kad daugeliui pardavėjų mano nuomonė nepatinka. Ką gi, man irgi daug kas nepatinka, bet turi būti tvark