-
Pranešimai
340 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
Motorsport Pranešimai
-
-
Apie 20 daiktų siuntes, nors ir galėtų atsakinėti greičiau, bet kolkas viskas puikiai.
-
Padėkit !!
Kaip man jiems paskambint? Bandau su visokiais kodais nuliais ir t.t. nieko..
Aš irgi kiek prisimenu vargau kol pavyko prisiskambinti.
Ketverto kiek žinau nereikia ir tada reikia pridėti jų kodą.
-
Kagi, ir man teko susidurti po ilgu metu ebay, su makliuotoju. Buvo visokiu ivykiu, bet sitas tai toks akikplesiskas.
Pardaviau Toshiba 64GB USB atmintine. Zodziu, po savaites laiko, poto kai preke buvo pristatyta, pradejo rasineti, jog usb neveikia :)Ilgas laiko tarpas, jog sugalvoti jog usb neveikia, per svaite laiko, net 2 kartus pabande naudoti pasijunges prie pc, bet neveikia :) Usb parduotas naujas, nupirkau nauja, pasijungiau i pc, greitis superletas, iskarto imeciau i ebay ir "pardaviau". Veikejas raso kad neveikia, ir reikia jam pinigu, na ka galvoju, patirties ebay turiu gal 7 metus, galvoju taip lengvai neisdurs manes. Arba per prievarta atgal negrazins veikiancia daikto vistik aukcionas "no returns accepted". Pasijungiu i ebay customers support chata, paaiskinu padeti, bekalbant su asisistentu, gaunu pm'a per ebay, cituoju:
"Hi I have tried it twice and have other memory sticks that work fine. I do not need to return it I would just like a refund as it IS faulty."
Scamas akivaizdus, na ka, papostinu asistentui zinute i chata ir ka jus manot, ogi visiskai nieko :D Sakau, jus skaitot ka rasau? Asisentas>> jo, skaitau. Ir pradeda user policy man punktus pastinti, kur visi bonusai tik pirkejui..Zodziu, pagalbos 0. Visi bonusai pirkejai, pardavejas ciulpia morka .Resume, istryniau ebay acc berods 3 ar 4 metu senumo grynai pardavimams turejau, turiu kita pirkimams:))Daugiau ebay nepardavinesiu nieko, pirksiu tiktais.
Visas veiksmas vyko siandien. Pinigus atidaviau, pasakiau kad ir sticka pasiliktu, nes jeigu ir gausiu atgal, tai gausiu neveikianti tikrai :)Ar taip ar taip malkos bus cas'e :)
Nuostolis 15gbp.
Žiauru iš tikro, jeigu jau taip yra akivaizdu, kad scammeris.
Iš tiesų pasitaiko nemažai tokių man pardavinėjant ir nieko tu su jais nepadarysi, tai yra skaudžiausia, tikiuosi, kad kada nors bent kiek pasikeis ebay policies, kad pardavėjas bent truputį galios turės.
-
Sveiki,
Užsisakiau iš ebay maikę ir šiandien gavęs, pamačiau, kad ant jos nugaros yra neryški dėmė kuri gana sunkiai matosi, ypač foto. Atidariau case..nusiunčiau nuotraukas pardavėjau, bet jis sako, kad nieko nemato ir siūlo pervesti man 7 eurus ir, kad pasilikčiau ją arba siųsti jam atgal patikrinti ir vėl atsiųstų tą pačią, o gal pakeitęs. O apie pinigų gražinimą nieko nekalba, o aš noriu būtent to, nes priedo man ji ir per maža. Ar verta su juo kariauti ir tikėtis atgaut pinigus? Kaip suprantu jei nepavyktų išspręst ginčo tai būtų galima per paypal ar ebay bandyt susigrąžint pinigus? Pardavėjas turi vien teigiamus atsiliepimus, o aš apsipirkinėju ebay tik antrą kartą.
Kam dabar taip daryti? Tokių pirkėjų nekenčiu, galiu pasakyti, nežinantys patys ko nori.
Geriau tu jam iškarto parašyk, kad turi dėmę ir dar ji man per maža, ar įmanoma, kad pakeistum tuo pačiu ir dydį ir tiek... Kam meluoti?
Kitu atveju, pagal visus įstatymus pasižėk koks return laikotarpis pas jį, tada sakyk noriu grąžinti aš ją ir atgauti pinigus(neatgausi už jo siuntimo išlaidas).
-
Jei atejei ir pasakei, kad nori issiusti siuntini, tau tau ir pasake, kiek kainuoja siusti siuntini.
Tu neteisus, kadangi kasdiena su tais darbuotojais bendrauju, tai jie man ne karta yra sake, kad valdzia juos spaudzia ikisineti siuuntinius, atvirukus, loterijos bilietus ir tt.... PS 22 litai tai cia jau registruotas pirmenybinis, registracija 7 lt, pirmenybines nakolke litas su bisk. taigi, sakydami 22lt, meluoja, nes galima ir uz ~14 lt (Tingiu tiksliai ziuret post.lt) pasiust.
Man kiek buvo tokiu atveju, kur "negavau" o trackingas rodo, kad gavo, visada laimedavau, praktiskai visada moraliskai uzspazdavau pirkeja, gal tik karta ebejaus isikisimo reikejo.
Esmė tame, kad iškėlė case po 7 dienų nuo pirkimo ir jis kaip tik gavo tą prekę pagal tracking ID, paypal'e iškėlė case'ą, aš viską patvirtinau, proof of dispatch ir t.t. nusiunčiau ir po kiek laiko žiūriu pralaimėtas case. :huh:
-
Į šį klausimą detaliausiai atsakys tik eBay support'as.
Kad ten dauguma nesąmones visiškas rašo per chat'ą, o ebay prisiskambint nepavyksta, jei ir pavyko - 20 kartų teko vieną kartą kartoti, kol išgirdo, tas pats ir man, aidas vien ir t.t.
0845 355 3229
Koks numeris bus skambinant iš Lietuvos?
Per chat rašiau apie puslapį, tai gavau tokią informaciją apie puslapio dalinimasi description'e:
Sellers aren't allowed to link their Shop Home Page or Custom Pages to outside websites for the purpose of soliciting sales. Directing members to purchase items or services off eBay isn't permitted.
Listing offering Links to social media sites are not permitted on the view item page. You can provide the facebook/ twitter link on your’ About Me’ page or ‘My World’ page
Supratau pagrindinę idėją, bet, kad 100proc. susigaudyti, galite kas paaiškinti kuom jiems neįtinka facebook/skype paskyrų rodymas puslapyje?
-
Sveiki,
Sakykit ar galima ebay template'e naudoti savo puslapio facebook, twitter ikonas? Ir gal kas galėtų numesti kokią nuorodą su info ko jame negalima naudoti?
Iš anksto dėkui :)
Man irgi labai didelis klausimas su šituo dalyku!
Ar galima publikuoti description'e savo puslapį?
-
Kaip suprantu su tuo susidūrusių beveik nėra? :)
Juk tau temą atsiuntė.
-
labas, žinok ne toks jau čia ir "fancy", jeigu visgi nerasi ir norėsi kažko gražaus ir stilingo, kreipkis, užsiimu tuo :)
Kiek tokie dalykai maždaug kainuoja?
-
Ne nu galvos skausmas tas paypal. Tik pridejau proof of adress dar nespejo perziuret jau atsirado dar vienas proof of adress, cc statement, ID proof ir slaptazodzius liepe pasikeist. Kazkokia nesamone dar betruksta batu ismieros dydzio....
Jeigu vėl prašo proof of address, reiškia praeitas netiko.
-
-
Tai uz ka lupa 8Lt vietoj 2LT jei vis tiek tik Lietuvoj seka?
Čia jau pašte reikia klausti. Realiai, daugumą siuntų rodo ir užsienyje, bet tikslios jo vietos ne, nebent kai gavėjas ją atsiima parodo.
-
O kodel ne...? Visus irodymus turi. Netingek skambint tik.
Tai aišku skambink, ir klausk, kas per velniava? Tu viską darei pagal jų taisykles. Tracking numeris yra, kuris seka iki pat adreso, siuntimo proof yra ir t.t.
Žodžiu, pasiskambinau, pasakė appeal'ą rašyt, parašiau, jau lyg ir baigia praeiti trečia para, jokio atsakymo, kad bent jau gavo ar dar ką...
Bandysiu skambintis vėl.
-
Sveiki,
norėjau pasiteirauti išmanančių, ką man daryti, jeigu siuntinys nuėjo į Ispaniją tik per mėnesį? Ar yra apibrėžtas terminas, per kurį turi siuntinys nukeliauti? Nes dabar, visiškai nelogiška, pardavėjui turėjome grąžinti ir pinigus už viską, už jo persiuntimą atgal ir siuntimą į jo vietą, kas iš niekur mums kainavo 200LT vien dėl pašto kaltės. Suprantu, kad tai būtų už Europos ribų, o dabar..
-
Sveiki,
mano projetas pagaliau pries menesi paleistas ir sekmingiau, negu tikejausi, vystosi.
Post.lt kaip ir minejo anktsesniam pranesime tvarkingai veikia EU salyse per ~5 darbo dienas pristato. Taciau yra keleta siuntu i Italija ir Graikija ejusios apie 2 savaites.
Projekta noriu plesti, reklama leisti JAV. Tad iskilo nemazai klausimu del siuntimo, i kuriuos post.lt darbuotojai nesiteikia kompetetingai atsakyti.
Siuntiniai kaip ir minejau yra nedideli 0,2-0,3 kg svorio.
1. Ar siuntinius (smulkius kaip mano) ardo JAV muitineje ir labai tikrina?
2. Kaip isvengti mano klientams muito, t.y. ka rasyti ant siuntinio lipduko "Muitines deklaracija". Ar realia siuntinio verte ar iki kazkokios sumos?
3. Ar deti i siuntini Invoice, kuriame ir atsispindi reali siuntinio verte?
4. Ar kai kurioms medziagoms MSDS (Material safety data sheet) taip pat reikalingas deti i siuntinius (jeigu juos ardo)?
Taip pat domejausi del siuntu siuntimo su DHL ir UPS. Gal kas turite patirties ir galetumete patarti kuria bendrove pasirinkti. DHL pigesnes paslaugos, taciau kiek skaiciau uzsienio forumuose JAV rinkoje UPS labiau issipletes. Gal kas naudojates ju paslaugomis ir turite nuomone?
Isanksto dekui.
1) Priklauso kokia ta tavo siuntinio vertė.
2) Rašyti mažesnę vertę arba siųsti kaip dovaną.
3) Tuo atveju geriau nedėti, jeigu keiti realią vertę ant siuntinio.
Realiai, nepamiršk, kad tai yra įstatymų pažeidinėjimas.
Dėl DHL/UPS irgi norėčiau išgirsti informaciją.
-
"Kas nors atsitinka"?
.co.uk geriau.
-
Abejoju, kad dėl satisfaction man grąžins 1000lt.
-
Tai aišku skambink, ir klausk, kas per velniava? Tu viską darei pagal jų taisykles. Tracking numeris yra, kuris seka iki pat adreso, siuntimo proof yra ir t.t.
Sakau, kad kažkoks idijotizmas, dabar nupirks bet kas už 3 tūkstančius ir sakys negavau, kur logika. :blink:
-
Kurio antro? Numesk to antro tracking'ą ir panašiai. Ir ką tau atrašė ebay/paypal
Buvo taip, kad iškėlė case'ą po 5 dienų, kai nupirko. Iškėlė, kad ale negavo, nors grynai per post.lt rodo, kad PASIIMĖ TĄ PAČIĄ DIENĄ. Ir siuntėme proof, kad išsiųsta ir, kad gavo ir t.t., o vakar jis atgavo savo 270 svarų, ką tokiu atveju daryti? Case'o nebėra, bandysiu gal skambintis į paypalą, nes visgi ne 10 ir ne 20 svarų, o tuo labiau, kad GAVO labai greitai siuntą.
Tracking ID: CN719837877LT
Prašė proof of address, nusiuntėm, ir dabar po kurio laiko atrašė paypalas:
After careful consideration of the evidence provided in the case detailed
below, we have completed our investigation and decided in favor of the
buyer. Under terms of our User Agreement, we have debited the following
amount from your PayPal account as a refund to the buyer: 226.00 GBP
-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------
Buyer's name: ----
Buyer's email: ----
Transaction ID: ----
Transaction date: Jan 3, 2014
Transaction amount: ----
Your transaction ID: ----
Case number: ----
-
Sveiki,
perku iPhone 5, Samsung Galaxy S4.
Rašykite su pasiūlymais į PM.
-
Įdėk į case'ą tracking numerį, o tada skambink į ebay, arba chat'u naudokis. Ir turėtum viską išspręsti.
Bandysiu skambintis.
O ką patartumėt dėl antro varijanto?
-
http://www.parcelforce.com/track-trace?page_type=parcel-tracking-details&parcel_number=EC100370661GB
Kaip ir pristatya pagal ju sistema.
Tai tą suprantu, BET tas žmogus teigia, kad NEGAVO siuntos ir iškėlė case'ą ir paliko negative feedback'ą, aš visai nepergyvenčiau, jeigu nebūtų praeitos nesąmonės.
Buvo taip, kad iškėlė case'ą po 5 dienų, kai nupirko. Iškėlė, kad ale negavo, nors grynai per post.lt rodo, kad PASIIMĖ TĄ PAČIĄ DIENĄ. Ir siuntėme proof, kad išsiųsta ir, kad gavo ir t.t., o vakar jis atgavo savo 270 svarų, ką tokiu atveju daryti? Case'o nebėra, bandysiu gal skambintis į paypalą, nes visgi ne 10 ir ne 20 svarų, o tuo labiau, kad GAVO labai greitai siuntą.
-
Nerašo daugoai nieko prie paskutinio statuso? Gal paliko kaimynams kai juo namie nebuvo. O jei ne, tai jis meluoja tada.
Lietuvos pašte netgi rodo viską.
CN719837639LT
-
Tai į Rumuniją sunkias siuntas tai tik į fūrą dėt kur važiuoja link ten ir viskas. Pigesnių alternatyvų nematau.
Aš asmeniškai savo e. parduotuvės sunkias ir didelias siuntas vežu per TRANSIMEKSA. Priima dalinius krovinius, ir gaunasi palyginti pigiai jai užima ne daug m3
Supratau. Lexy, GLS girdėtos? Teigia, kad per jas siuntė.
Pardavimas eBay
Elektroninės parduotuvės ir aukcionai
Atrašyta
Taip ir apgaus. :lol: Iškels case, kad pinigus pasiimei, o account'o nedavei ir baigta byla, pinigus grąžina jam.