Pereiti prie turinio

ozzWANTED

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    327
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    3
  • Atsiliepimai

    0%

ozzWANTED Pranešimai

  1. Taigi, gal šiek tiek uždelsęs, visgi manau turiu ką naujo parašyti. Na o pirmąjį mano reklamos efektyvumo eksperimentą rasite čia:

    http://www.uzdarbis.lt/Mano-ekspermentas-a...ete-t31720.html

     

    Tad iškart prie reikalo.

     

    Portalai kuriuose reklama buvo pirkta:

    1.lankytojai.lt - reklaminė nuoroda - 300 unikalių 11:31 2007.10.23

    2.labusai.com/phpbb - reklama 120x60 apačioje nuo 2007.01.23 15:53:20 (12 dienų) - 1Lt

    (Tema - Lankomumas)

    3.skaitiklis.lt - reklama 120x60 viršuje nuo 2007.01.23 15:53:20 (7 dienos) - 1Lt

    (Tema - Lankomumas)

    4.skaitiklis.lt - reklaminė nuoroda apačioje nuo 2007.10.13 10:26 (1 mėnesiui) - 1Lt

    (Tema - Lankomumas)

    5.bitclan.info - reklama 120x60 viršuje nuo 2007.10.23 18:38 (7 dienos) - 7Lt

    (Tema - Lankomumas)

    6.mzone.lt - reklama 120x60 šone nuo 2007.01.23 19:35:30 (2 savaitės) - 1Lt

    (Tema - Lankomumas)

    7.stotis.net - reklama 120x60 apačioje nuo 2007.01.23 19:55:32 (13 dienų) - 1Lt

    (Tema - Lankomumas)

    8.e-torrent.net - reklama 120x60 saito kairėje nuo 2007.10.23 21:15 (15 dienų) - 6Lt

    (Tema - Lankomumas)

    9.sms4you.lt - reklama 468x60 (50000 parodymų - 5Lt)

    (Pardavimo vieta - Lankomumas)

     

    Portaluose 10.biteplius.lt, 11.games.lt, 12.counteris.lt, 13.nfsgaming.tk, 14.nfsplanet.com, 15.nfsunlimited.net bei 16.uždarbis.lt reklama nebuvo pirkta, tai daugiau reklama iš parašų, nuorodų ar kokių kitokių tarpusavio susitarimų.

     

    Interneto kataloguose 17.gaires.lt, 18.sko.lt, 19.ooo.lt reklama nebuvo pirkta - saitas tiesiog yra šių svetainių kataloguose.

     

    Paieškos sistemos - 20.google.lt(Lietuvių darytos paieškos), 21.google.com(daugiausiai užsieniečių darytos paieškos) bei 22.yahoo.com, rodo lankytojų srautą patenkantį į portalą iš šių paieškos sistemų, daugumą paieškos raktų yra susiję su portalo paskirtimi NFS ir GTA žaidimais.

     

    23. ir 24. numerių pažymėti portalai į šį bandymą nebuvo įtraukti, kadangi reklama buvo nupirkta 2 eksperimento pabaigoje. Apie 25.torrentai.info numeriu pažymėtos reklamos efektyvumą galite pasiskaityti ankstesniame bandyme.

     

    Reklama laikau efektyvia, jei ji duoda didesnį lankytojų srautą nei Google(LT+COM).

     

    Na o dabar reklamos rezultatai:

     

    1.Rezultatai po 1-os dienos(2007-10-24, šeštadienio):

    http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.24-ozzwanted.net.jpg

    http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1550

     

    2.Rezultatai po 2-os dienos(2007-10-25, sekmadienio):

    http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.25-ozzwanted.net.jpg

    http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1551

     

    3.Rezultatai po 3-os dienos(2007-10-26, sekmadienio):

    http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.26-ozzwanted.net.jpg

    http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1552

     

    4.Rezultatai po 4-os dienos(2007-10-27, sekmadienio):

    http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.27-ozzwanted.net.jpg

    http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1553

     

    5.Rezultatai po 5-os dienos(2007-10-28, sekmadienio):

    http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.28-ozzwanted.net.jpg

    http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1554

     

    6.Rezultatai po 6-os dienos(2007-10-29, sekmadienio):

    http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.29-ozzwanted.net.jpg

    http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1555

     

    8.Rezultatai po 7-os dienos(2007-10-30, sekmadienio):

    http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.30-ozzwanted.net.jpg

    http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1556

     

    9.Rezultatai po savaitės(2007.10.24 - 2007.10.30):

    http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.24-30-ozzwanted.net.jpg

    http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1557

     

     

    Žiūrint į rezultatus, ir vėl vienos reklamos daugiau nepasiteisino, kitos pasiteisino tik dalinai. Visiškai pasiteisinusių reklamų deja nebuvo ir šįkart, tad google kaip ir buvo visada, iki šiol didžiausiu išorinių lankytoju šaltiniu - negana to - dar ir visiškai nemokamu.

     

    Na o dabar, apibendrinant, išvados:

    1.Interneto katalogų rezultatai:

    Kai bebūtų keista, šįkart seniau buvęs interneto katalogo lyderis ooo.lt tarp manųjų reklamos rezultatų šįkart išvis nedavė nei vieno unikalaus vartotojo - matyt todėl kad dingo iš "naujausios nuorodos" sąrašo.

    Reklama gaires.lt interneto kataloge šį kartą davė dvigubai mažesnę naudą unikalių lankytojų atžvilgiu, bet minėtieji 2 žmonės buvo tikrai efektyvūs - kiekvienam teko po 20 peržiūrų, kas yra kur kas daugiau nei praėjusį kartą tekusios vos 3. Visiškai atvirkščiai atsitiko su sko.lt interneto katalogu - šią savaite jis buvo daugiausiai unikalių vartotojų pritraukęs katalogas - dvigubai daugiau nei praėjusį kartą, šįkart jis pritraukė 6 lankytojus, deja jie pernelyg nesusidomėjo manuoju portalu ir vienam vartotojui vidutiniškai teko vos tik po kiek daugiau nei 2 peržiūras, kas yra visiškai priešingai praėjusio bandymo rezultatams, kai 3 reklamos vartotojams teko vidutiniškai po 33 peržiūras kiekvienam.

     

    2.Paieškos sistemų rezultatai:

    Kaip ir praėjusį kartą, taip ir šį kartą Google.lt bei Google.com davė išties puikių rezultatų - šįkart google pritraukė daugiau nei du kartus daugiau lankytojų nei praėjusį kartą - per savaitę beveik šešis su puse šimto, kas palyginus su vos 300(kaip iš google) unikalių vartotojų praėjusį kartą rodo kur kas didesnį teigiamą postūmį reklamos efektyvumo link. Peržiūrų iš google vartotojų taip pat teko daugiau nei dvigubai daugiau, na o vienam vartotojui vidutiniškai išliko 4 peržiūrų vidurkis. Ir visą tai duoda google puslapiui kurio PR kol kas yra visiškas apvalus apskritas nulis - tad manau kad saitui su PR0 gauti beveik vidutiniškai po 100 unikalių vartotojų per dieną iš google yra kur kas daugiau nei gerai(įdomu kiek tai įtakotų rezultatus jei portalo PR būtų 5 ar 6, kas garantuotų pirmą vietą tarp googlės rezultatų).

    Na o Yahoo.com rezultatai ir toliau išlieka apgailėtini, nors saitas ir buvo įtrauktas per jų indexing'o botą. Na bet į lankytojus iš yahoo niekada nedėjau pernelyg daug vilčių, kadangi iš užsienio ateinančių vartotojų, nors saitas ir turi kalbos pasikeitimo į anglų galimybę, niekada nebuvo daug.

     

    3.sms4you.lt rezultatai:

    (http://www.sms4you.lt/?id=ad)

    Plačiau galėjote pasiskaityti praėjusį kartą, na o dabar pasakysiu tik tiek - paprasčiausiai šis portalas prieš daugiau nei mėnesį nupirktų mano 50 tūkst. parodymų taip ir nesugebėjo išnaudoti, ir ligi šiandien dar turiu likusių daugiau nei 32 tūkst. reklamos parodymo kreditų. Dabartinių įvykdytų rezultatų statistika yra tokia:

    Parodymų: 17535 Paspaudimų: 46 CTR: 0.26%

    Tačiau kadangi manasis 468x60 baneris tikrai nekokios kokybės, ir mano dizaineris kažkur jau 3 savaitę geria, nesistebiu kad pastarąją savaitę reklama sms4you.lt saite pritraukė vos tik 3 unikalius vartotojus - su geru 468x60 baneriu manau jų būtų galima pritraukti net iki 20(galbūt?). Reziume pasakyčiau kad reklama per savaitę buvo parodyta vėl tik ~4 tūkst. kartų, nors pagal reklamos nustatymus portale turėtų būti rodoma ne mažiau kaip 20 tūkst. kartų per savaitę.

     

    4.skaitiklis.lt rezultatai:

    (http://www.uzdarbis.lt/Parduodu-reklama-Skaitiklislt-t30725.html)

    (http://www.uzdarbis.lt/Skaitiklislt-parduodama-vieta-nuorodoms-t31650.html)

    Šįkart buvau nusipirkęs net 2 reklamas portale - viena kaip nuoroda apačioje dar galiojo nuo pirmojo karto, na o antrąją headeryje pirkau už 1Lt savaitei. Taigi už 1 litą ir 25 centus gavau 20 unikalių vartotojų per savaitę - beveik po 3 unikalius vartotojus per dieną. Kaip portalui su 1400 unikalių bei 4 tūkst. peržiūrų per savaitę, efektyvumas nėra labai didelis - jis siekė ~1,43% nuo unikalių parodymų, ir iki gero 8-10% ir didesnio UPU(unique per unique) portalui skaitiklis.lt dar gerokai reiktų pasistengti išnaudot savo potencialą ir auditoriją - na bet kuriuo atveju - tai tik statistinis portalas, tad galbūt jame besilankantys žmonės forumais ir komp. žaidimais nelabai ten domisi. Na o žiūrint pagal parodymų UPV(unique per view) efektyvumą - jis buvo gan neblogas - 0,5, bei vėlgi dvigubai daugiau nei praėjusį kartą, tad išvadoje reklama portalo headeryje padvigubina reklamos efektyvymą palyginus su nuoroda apačioje, tačiau kaina pakyla ne 2, bet 4 kartus, tad kainos atžviliu įvyksta pralošimas. VPV(view per view) buvo vidutinis ir siekė ~1,33%. Tačiau be kuriuo atveju saitas pateikia tik savo duomenis ir nepateikia jokios išorinės informacijos iš kur kas tikliau duomenis atvaizduojančių ir labiau patikimų skaitliukų kaip hey.lt ar stats.lt.

     

    5.e-torrent.net rezultatai:

    (http://www.uzdarbis.lt/Pasiulymas-t31722.html)

    Nors po praėjusio karto(kai reklamą pirkau už 3Lt 10 dienų, šiam eksperimentui pirkau už 3Lt jau tik 1 savaitei, o prieš kelias dienas jis reklamos kainas pakėlė jau ir iki 4,5Lt už savaitę - ir tai tik todėl kad perku iškart kelis banerius(kadangi dabartinės kainos jau yra 5Lt/savaitei už 120x60 banerį) reklamos kainos pašoko beveik 3 kartus, reklama šiame saite buvo priešingai - 1,5 karto mažiau naudinga unikalių lankytojų atžvilgiu - jų per savaitę atėjo vos tik 114(dauguma sakys kad baneris jau visiems ten tapo žinomas, tačiau yra kaip yra), kas palyginus su 165 unikaliais vartotojai praėjusią savaitę yra kur kas mažiau. Peržiūrų skaičiumi efektyvumas smuko dvigubai iš daugiau nei 1000 praėjusią savaitę šį kartą jų liko vos 500.

    Tačiau pagal UPU bei UPV rezultatai tragiški, nors saitas turi po 180k peržiūrų per savaitę, kurias padaro beveik 16k unikalių vartotojų, kaip iš warez TT saito nėra daug ko tikėtis - UPU buvo vos 0,81%(praėjusią savaitę buvo 1,27%), o UPV buvo išvis UPU buvo vos tik 0,06%(praėjusią savaitę buvo 0,11%). Na bet kaip 114 unikalių už 5Lt rezultatai rodo, kad reklama yra tikrai gan brangiai įkainota, kadangi vienas unikalus vartotojas kainuoja beveik po 4,5 cento - o tai jau yra gana daug kaip Warez TT saitui.

     

    6.bitclan.info rezultatai:

    (http://www.uzdarbis.lt/Reklamos-pasiulymas-t25571.html)

    Dar vienas warez torrent trackeris. Kaip ir visada, šio tinklapio adminas buvo pradžioje įsitikinęs neva jo trackeryje viskas kitaip - ten neva tik diskusijų publika renkasi, ir šis saitas turėtų generuoti po 100 unikalių vartotojų srautą per parą į kliento tinklalapį, aš teigiau priešingai, ir pasiėmęs turbūt ligi šiol labiausiai užkeltomis kainomis reklamą - sumokėjęs 7Lt už 1 savaitę po maždaug 5 valandų derybų, pabandžiau tai praktiškai įrodyti. Rezultate, portalas su 115k peržiūrų bei 9k unikalių per savaitę atvedė vos tik 91 unikalų vartotoją į mano saitą, kurie padarė tik 657 peržiūras. UPU vėlgi buvo tik 1,01%, o UPV tik 0,079%. Reklamos kaina už unikalų vartotoją taip pat buvo turbūt rekordinė - vos už 91 unikalų vartotoją sumokėti 7 litus yra daugiau net už daugelį vien tik unikalius vartotojus parduodančių įmonių - 1 unikalus vartotojas šiuo atveju man kainavo netgi beveik 8 centus

     

    7.labusai.com rezultatai:

    Nusipirkęs reklamos 12 dienų už 1Lt, taip ir nesupratau - už ką aš moku - per savaitę portalas man davė vos 8 unikalius vartotojus, o tai tolygu 1 vartotojui per dieną - na o apie atvejus kad 1 unikalus vartotojas per dieną padarytų revoliuciją interneto rinkoje girdėti neteko, tad saito administratorių vietoje aš palaukčiau kol saito lankomumas pakils iki tiek kad bent 4 unikalius vartotojus per dieną galėtu suteikti, ir tai kliento portalo duotų nors kokią naudą populiarumo atžvilgiu - 1 vartotojas to tikrai nedaro, nors portalas ir turi 500 unikalių bei 5000 peržiūrų per dieną lankomumą, kas per savaitę sudaro atitinkamai 3,5 tūkst. unikalių vartotojų bei 37 tūkst. peržiūrų. Tačiau UPU yra tikrai tragiškas kaip iš non-warez diskusijų forumo - vos tik 0,22% - turbūt bet koks įmanomas antirekordas kaip diskusijų forumui. UPV atžvilgiu reklama šiame saite visiškai nepasiteisino. Ne ką geriau ir su UPV - jis vos tik 0,02%. Su VPV situacija taip pat tragiška - vos tik 0,09%. Išvadoje - šiame portale reklama saito apačioje neduoda absoliučiai jokios apčiuopiamos naudos - tai kam tada ten ją laiko ir teršia portalą visokiais baneriais taip ir nesupratau - gal laikas šalinti tai kas neturi jokios prasmės?

    Na o ir 1 unikalaus vartotojo kaina gan nemenka - per 6 centus.

     

    8.mzone.lt rezultatai:

    (http://www.uzdarbis.lt/Keiciuosi-reklama-t31501.html)

    Turbūt labiausiai pasiteisinusi reklama šią savaitę - E-Goldu sumokėjęs vos 1Lt už 2 savaičių reklamą portale su vidutiniškai 340 unikalių lankytojų per parą, padarančių vidutiniškai po 1,5 tūkst. peržiūrų per parą, ir 2k unikalių ir 12 tūkst. peržiūrų per savaitę, po reklamos eksperimento savaitės gavau viso 34 unikalius vartotojus, kurie padarė 200 peržiūrų portale.

    UPU rodiklis, kaip ir skaitiklis.lt portale, nėra labai geras - vos 1,36%, na o UPV buvo vidutinis - 0,3%. Tačiau šio portalo VPV(view per view) reitingas buvo gan aukštas ir siekė beveik 1,8%. Jeigu šis žmogus priims E-Gold, tuomet tikrai su juo pratęsiu reklamos sutartį.

     

    9.stotis.net rezultatai:

    (http://www.uzdarbis.lt/StotisNet-reklama-t27950.html)

    Beveik dviejų savaičių non-warez diskusijų forume reklama kainavo gan sąlyginai mažai vos 1Lt, kaip portale su 5 tūkst. unikalių bei 16 tūkst. peržiūrų per savaitę. UPU vėlgi tikrai tikrai menkas - vos 0,5%, o UPV - tik 0,23%. VPV - tik 0,44. 1 vartotojo kaina tikrai gan nedidelė - vos 2 centai už unikalų vartotoją.

     

    10.uždarbis.lt rezultatai:

    Lyginant su praėjusiu kartu, šį kartą vien tik kone mano parašo teikiamas efektyvumas tikrai viršija bet kokias standartines parašo teikiamo efektyvumo prognozes - per savaitę vien per mano parašą iš uždarbis.lt portalo atėjo net 77 vartotojai už kuriuos man nereikėjo sumokėti nei cento - vienintelis reikalavimas tam tėra tik aktyvus dalyvavimas forume. Ir rezultatai pagal unikalius vartotojus iš uždarbis.lt, lyginant su pirmuoju reklamos eksperimentu, padidėjo beveik 30 proc. - nuo 60 iki 77 unikalių vartotojų, tačiau unikalių vartotojų padarytų peržiūrų skaičius smuko beveik dvigubai - nuo 350 iki vos tik 183 peržiūrų.

     

    11.lankytojai rezultatai:

    Na ir pabaigai - šioks toks delikatesas - lankytojai.lt lankytojai už 6Lt(4Lt realiai, kadangi buvo pasirinktas statusas išskirtinė nuoroda). Per savaitė lankytojai.lt - iš turėtų (300/3*2) 200 atvesti unikalių į mano saitą atvedė vos 26(beveik visada dalis iš visi kiti saitai), kurie padarė 103 peržiūras. Matyt tikrai vyksta tai kas yra kalbama, ir ten chebra tik skaitliukus mėgsta prasukinėti norėdami gauti reklamos 4free, nes vienam nariui tenkantys beveik 7 klikai ant to pačio banerio yra toli nuo realybės. Beto ir su pačių lankytojai.lt duomenimis kažkas tikrai ne taip - atėję lankytojai mano saite padarė vos 103 peržiūras, nors kaip minimum turėjo bent 200,o realiai minimaliai turėjo būt net ir su visišku dugnu - bent 300 peržiūrų.

    Išvada - taip ir nesupratau už ką aš tuos 6 Lt sumokėjau. Iš fantastikos srities yra mokėti po 23 centus ar daugiau už 1 unikalų atėjusį vartotoją. Daugiau kreditų lankytojai.lt portale tikrai nebepirksiu.

     

     

    Rezultatai ir išvados:

    1 unikalaus lanktojo kaina: (kliento saite)[ mažiau = geriau ]

    1.mzone.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,01Lt (1,47ct) [50ct savaitė]

    -----------------(geros kainos riba [x < 0,02Lt ])---------------------------

    2.stotis.net - unikalaus vartotojo kaina: 0,02Lt (2,08ct) [54ct savaitė]

    3.e-torrent.net - unikalaus vartotojo kaina: 0,04Lt (4,39ct) [5Lt savaitė]

    4.skaitiklis.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,06Lt (6,25ct) [1,25Lt savaitė]

    5.labusai.com - unikalaus vartotojo kaina: 0,07Lt (7,25ct) [58ct savaitė]

    6.bitclan.info - unikalaus vartotojo kaina: 0,08Lt (7,69ct) [7Lt savaitė]

    7.sms4you.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,13Lt (13,34ct) [40ct savaitė]

    8.lankytojai.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,23Lt (23,08ct) [3Lt - 100 paspaudimų]

     

     

    1 peržiūros kaina: (kliento saite) [ mažiau = geriau ]

    1.stotis.net - unikalaus vartotojo kaina: 0,01Lt (0,76ct) [54ct savaitė]

    2.e-torrent.net - unikalaus vartotojo kaina: 0,01Lt (0,95ct) [5Lt savaitė]

    -----------------(geros kainos riba [x < 0,01Lt ])---------------------------

    3.bitclan.info - unikalaus vartotojo kaina: 0,01Lt (1,07ct) [7Lt savaitė]

    4.mzone.lt - peržiūros kaina: 0,01Lt (1,47ct) [50ct savaitė]

    5.labusai.com - unikalaus vartotojo kaina: 0,02Lt (1,76ct) [58ct savaitė]

    6.skaitiklis.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,02Lt (2,36ct) [1,25Lt savaitė]

    7.sms4you.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,03Lt (2,5ct) [40ct savaitė]

    8.lankytojai.lt - unikalaus vartotojo kaina: 0,06Lt (5,83ct) [3Lt - 100 paspaudimų]

     

    UPU: (unique per unique)

    1.mzone.lt - 1,7% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo unikalių vartotojų (tiekėjo saite)

    2.skaitiklis.lt - 1,43% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo unikalių vartotojų (tiekėjo saite)

    3.bitclan.info - 1,01% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo unikalių vartotojų (tiekėjo saite)

    4.e-torrent.net - 0,81% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo unikalių vartotojų (tiekėjo saite)

    5.stotis.net - 0,52% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo unikalių vartotojų (tiekėjo saite)

    6.sms4you.lt - 0,45% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo unikalių vartotojų (tiekėjo saite)

    7.labusai.com - 0,23% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo unikalių vartotojų (tiekėjo saite)

     

    UPV: (unique per view)

    1.skaitiklis.lt - 0,5% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

    2.mzone.lt - 0,283% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

    3.stotis.net - 0,163% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

    4.bitclan.info - 0,079% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

    5.sms4you.lt - 0,075% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

    6.e-torrent.net - 0,063% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

    7.labusai.com - 0,022% unikalių vartotojų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

     

    VPV: (view per view)

    1.mzone.lt - 1,67% peržiūrų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

    2.skaitiklis.lt - 1,33% peržiūrų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

    3.bitclan.info - 0,57% peržiūrų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

    4.stotis.net - 0,44% peržiūrų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

    5.sms4you.lt - 0,4% peržiūrų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

    6.e-torrent.net - 0,29% peržiūrų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

    7.labusai.com - 0,09% peržiūrų (gavėjo saite) nuo peržiūrų skaičiaus (tiekėjo saite)

     

    Rezultatų suvestinė:

    http://www.ozzwanted.net/images/reklamos_efektyvumo_eksperimentai/reklamos-bandymas-2007.10.24-30suvestine-ozzwanted.net.jpg

    http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=Attac...ost&id=1558

     

    Apibendrinimai:

    Ligi šiol(įskaitant ir greičiausiai būsimą paskutinį trečią reklamos eksperimentą) į šiuos reklamos bandymus jau investavau beveik 200Lt(pats nesuprantu iš kur taip greitai e-gold'as mano ištuštėjo) + dar 100Lt kol kas buvo investuota į analogiškus bandymus su kitu internetiniu portalu. Tad manau ketvirtis tūkstančio 3 eksperimentų sagai bus pakankama suma, nustatyti dabartinei esamai padėčiai rinkoje, o be to ir daugumos pagrindinių šiame saite saitų administratorių savo saituose parduodančių reklamą jau bus išbandyta.

     

    Na ką gi - antrasis reklamos eksperimentas užbaigtas, rezultatai aprašyti, beliko tik vertinimai jums.

     

    P.S. Postas gavosi beveik 25 tūkst. ženklų ilgio, kas yra maždaug 80 standartinių žmogaus postų forume, o tai MySQL atžvilgiu yra daugiau nei 3-dalis TEXT funkcijos maksimalaus laukelio ilgio :P

     

    ozzWANTED © 2007

    post-6973-1194024451_thumb.jpg

    post-6973-1194024469_thumb.jpg

    post-6973-1194024482_thumb.jpg

    post-6973-1194024492_thumb.jpg

    post-6973-1194024502_thumb.jpg

    post-6973-1194024512_thumb.jpg

    post-6973-1194024520_thumb.jpg

    post-6973-1194024528_thumb.jpg

    post-6973-1194024536_thumb.jpg

  2. Aš gi nelaikau tavęs paėmęs už gerklės ir neliepiu diegtis fusion'o. Gali sėdėti tu su ta savo joomla sėkmingai. Kiekvienas turi savo nuomone ir požiūrius. Aš taip pat per paskutinius 6 metus dirbęs su tikrai ne viena TVS, blogu, bei forumo lenta, ir pasirinkau tai kas man buvo labiausiai priimtina, ir vienas iš pagrindinių mano kriterijų buvo - kuo paprasčiau parašytas kodas, na o Fusion'as tai atitiko. O dėl Awart OSCMS patarčiau palaukti "08 award'ų, kai ten bus balsuojama už v7, o ne jau greit 4 metų senumo v6 core'ą.

  3. Čia patys vartotojai balsavo? ozzWanted - reikėjo tau nulaužti jų sistemą ir suklastoti balsavimo rezultatus, kad php-Fusion būtų nugalėtoja visose kategorijose (net ir ten, kur non-php CMS :P), nes dabar žiūriu, kad nepasisekė (o gal reikėtų sakyti nenusipelnė? Nes sėkmė juk čia niekuo dėta, ne atsitiktine tvarka rikiuoja :P ) Fusion'ui - nieko nelaimėjo.

    Jeigu digis man būtų sumokėjęs, būčiau galėjęs prabalsuoti daugiau nei 200 kartų. O šiaip ko tu stebiesi - gi ten buvo vertintas Php-Fusion v6 core, stovintis dar nuo 2004 metų, Php-Fusion v7 pasirodys tik kitamet, tad kitų metų apdovanojimus ir reiks žiūrėt.

  4. Nedomina manes dviraciai visai, zodziu jeigu nera teisiu-zalos taipat neatlygins?

    O laikas pradėti domėtis sveiku gyvenimo būdu - aš automobiliu stengiuosi šiltuoju metų laiku išvis beveik nesinaudoti, o ryte/pavakaryje, su dviračiu yra kur kas greičiau nei automobiliu, negana to neterši gamtos ir propaguoji sveiką gyvenimo būdą.

  5. Ar pasimoka pirkti domena http://www.tinklalapis.net/? Pastebejau kad domena su com galima isigyti gan pigiai tik 20lt? Ar gaunu visas privilegijas su juo as, jai pirksiu is ten?

    Jei būtum mėnesiu anksčiau pastebėjęs, būtum už 14Lt domenus ten gavęs. Pats ten jau 2 metai esu nusipirkęs 2 domenus po 14Lt. Skundų neturiu. Dėl privilegijų nežinau kaip ten neworld nariui, kuris matyt težino tik apie domeno valdymą per mano.tinklalapis.net, bet aš į e-mail gavau spec. adresą ir prisijungimo duomenis prie pilno domeno valdymo. Nežinau kaip kitiems.

  6. Kalbu apie tamstos YourName.lt ir kainas didesnes nei 2k litų, kas yra privaloma deklaruoti esant didesniam nei 2k litų sandoriui, paskolinimui bei tarpininkavimui pagal LR įstatymus, todėl ir pasidomėjau ar turite patentą minėtąjam darbui. Dabar dėl pastebėjimų išsakymų - jeigu žmogui kuris pirks reklamą kils klausimų, jis kontaktų forma manęs to ir paklaus - tu šiuo atveju visiškai nesidomėjai pasiūlymų, atėjai tik pakritikuoti, ir turbūt net pats Dievas nežino kokio velnio tau į galvą šovė imti ne naujausius bet tarpukario laikų(hiperbolizuoju) duomenis.

  7. abejoju.. sunku rasti tokiu, kurie istikruju kazka padoraus moka. siuliau as 200 lt, tam kas sukurs dizaina php-fusionui, bet neatsirado nei vienas. kazin ar atsirastu nors vienas jei pasiulyciau 500 lt.. abejoju, todel kad nera tiek mokanciu, kiek apsimeta mokanciais kazka gero sukurti.

    Nežinojau kam ir kur siūlyti. Jeigu man atitenka 30 proc. sumos, surandu žmogų kuris tau padarys už 150Lt, t.y. 50Lt iš jų bus man...

  8. Nesugebi priimti kritikos - nelysk į viešumą + tavo postas redaguotas per pietus, tuo tarpu rašiau ryte. Kur aiškinau apie kainas? Be to, ne iš oro prisigalvoju, visi mano postai paremti įrodymais.

     

    Ir bent kiek su žodžiais skaitytis malonėtum. Dėkui.

     

    Sėkmės.

    Kokius dar pietus. Tą posto informaciją updeitinau dar vakar naktį, tad nepūsk tu man miglos, tavo postai neparemti jokiais įrodymais, nes kažkodėl imi duomenis savaitės senumo - prieš tą savaitę ir buvo rašoma kad lankomumas yra 500 unikalių, tačiau tu piktybiškai ateini reikšti priekaištu, kai reklamos pirkti nė neketini. O jeigu neketini - nelysk į temą. Juo labiau tu pienburni nepradėk man dar nurodinėti į kokias diskusijas man reikia lysti, o į kokias ne - mano pirmieji postai Lietuvos forumuose parašyti kai dar kareivėliais žaidei... Aš nieko prieš su tavimi ten pulti į šimto postų ginčus, tikrai tokių atveju mano postingo istorijoje yra ne viena dešimtis(tu turbūt vėlgi nepaminsi jų, kadangi čia tėra vienintelis tavo portalas kuriame diskutuoji, kitur tavo vardo nete nė su žiburiu nerasi), tačiau yra išimtis vienam forumui - tai reklamos pasiūlymai, ir būtent dėl lygiai tokių pačių kaip tavo postų autoriai buvo aibę kartų nubausti, bet matyt tu esi kažkuom išskirtinis. Beje, noriu prie to pačio paklausti, ar tamstos saitas turi notaro patvirtintą leidimą rinkos tyrimams atlikti, bei vykdyti aukcionus. Jeigu ką, į PM man dokumento screen'ą.

  9. Norėčiau kad būtų pašalintas vartotojo Mr.Metanas pranešimas - http://www.uzdarbis.lt/index.php?act=ST&am...32251&st=0#

     

    Rašau ne bereikalo, o tiesiog jeigu peržvelgtumėte šio žmogaus postingo istoriją pamatytumėte kad šis žmogus piktybiškai ateina teršti mano temų visiškai nesidomėdamas pasiūlymų. Kažkodėl skaičiuoja senus duomenis, neimdamas naujausiu, nors aiškiai mato kad duomenys atnaujinti ir visiškai nepaiso skyriaus taisyklių:

    "Prašome rašyti komentarus temose tik tuo atveju, jei jus domina pasiūlymas. Visi kiti komentarai (pavyzdžiui, pasiūlymo kritikavimas), išskyrus tuos atvejus, kai temos kūrėjas bando apgaudinėti ar daro ką nors neteisėto, yra nepageidaujami (jie bus trinami, o šių pranešimų autoriai įspėjami). Geriausias būdas išreikšti savo nesusidomėjimą pasiūlymu yra pasiūlymo ignoravimas."

    Beto mano temose kur pardavinėjama yra reklama pradeda aiškinti kaip aš turiu daryti saitus - priekaištai kad naudoju iframe, nors jokių backlinkų aš minėtoje temoje nepardavinėju, ir tai tikrai visiškai nesusiję su tema.

     

    Tikrai tikiuosi kad vartotojas bus įspėtas bent PM žinute, o postas bus pašalintas, priešingu atveju, turbūt suprantate kad aš lygiai taip pat kaip ir Jis, eisiu teršti jo temų, kaip pavyzdį imsiu lankomumą prieš porą mėnesių(kaip kad daro jis mano atžvilgiu), aptarinėsiu jo saitų kokybę, rašinėsiu kaip jis turi elgtis ir ką daryti bei kur pirkti/nepirkti reklamą savo saitui, kokias kainas turi imti ir visą tai ką jis daro mano atžviliu.

  10. Php-Fusion

    www.phpfusion-lt.com

     

    Turbūt paprastesnės, lengvesnio kodo ir taip lengvai valdomos kitos turinio valdymo sistemos nesurasi. Per kelis tūkstančius dizaino stilių bei įvairių modifikacijų turėtų patenkinti visus įmanomus poreikius.

  11. 1. Narkomanų? Portalas? :D Jau netgi portalas tapo nieko neprižiūrima svetainė, ant kurios visiems ******, bei kurios lankytojų skaičius turbūt nesiekia nei dešimties. :)

    2. fusion ir riomkės laikų? Favicon? :D Favicon niekada nenaudojau, fusion kažkada draugui instaliavau. Daugiau su juo nedirbau, nei man jo reikėjo, nei ką. Ir kas tas riomkė? Kas čia per žargonas būtų? :D

    Kto pjanij? Ja pjanij? Ja ne pjanij, I nekto nepil sevodnia, tolka 3 litra samagon. Kiek mano šaltiniai siekia, bent jau prieš 2 metus portalo highlifer.net vienas iš savininkų buvo quintrixer, labai aktyvus riomkės saito dalyvis, su tuo pačiu uostytojų portaliuku koks dabar užrašytas ir tavo profaile.

     

    4. Domenas.net? Wtf? Nesinaudoju aš jokiu domenas.net :( Nesugebėjai net padoriai išsiaiškint kas per hostingas (ką sugebėtų vos ne kiekvienas žioplys), tai ką bešnekėt su tavim...

    Pardon, whois'ą padariau saitui highlifer.info... Na bet kuriuo atveju vhost.lt dar didesnis šlamštas - bemaž 10 kartų prasčiau net už buvusį domenas.net - ten atsakymo iš adminų lauksi 2 mėnesius kad pasakytų - atsiprašome įvyko klaida. Dar juokingiau - dings 50Lt ir jie apie tai "pastebės" tik po pusmečio... Prastesnio hostingo nė būt negali...

     

    5. Gal sugalvosi, kad skaitei apie mane knygoj "I know what u did last summer" kurio autorius Alah Amustamedah? Tavo gi laki fantazija...

    Žiūrėjau šį filmą, abi dalis. Malonu kad ir tau patiko.

     

    6. Naudoju Opera (greičiausia naršyklė)

    Tai šaunuolis. Duok penkis.

     

    8. Aš tave pamenu tik kaip skriptvaikį, apie kurį visokie vaikai rašinėjosi, kad jis kietas, įvairius tvs laužo pasigriebęs įvairius public exploitus... :) Asmeniškai mes niekada nebuvom susidūrę.

    Čia tik tu taip manai. Kitą kartą prieš stočinęs kažką, geriau nueik į milw0rm'ą ir apsidaryk - kas yra daugelio jų founderis... Tad nusišnekėjai visiškai... Beto su public exploitais gali nosim grybą šluostyti, čia nebent tik toks kaip tu gali kažką iš public srities naudoti, kadangi savo proto nepakanka...

     

    9. Perskaityk mano parašą ir susimastyk. :>

    Laisvas.

  12. Jeigu būtų parašyta taip: "4 GB (4096 MB)", tai tikrai būtų prastai su matematika.

    Čia tau prastai su matematika, bent 3 klases baik pradžiai ir skaičiuot išmok - 4096MB yra 4GB.

     

    Na gal jie siūlo ir tiek pat, tačiau kokybė pas juos tikrai tragiška. Jūsų puslapio ( http://www.ozzwanted.net/ ) jau trečia diena normaliai neatidaro. Vidutiniškas atidarymo laikas - 50 sekundžių. Aš jau geriau sumokėčiau daugiau už tai, kad mano puslapis būtų patalpintas normaliame hostinge ir būtų normalus puslapio atidarymo laikas. :D

    Tai tada tavo saitą man 3 valandas atidarinėja. Gal užteks išpūtinėti burbulą, ir įsigyk normalų interneto tiekėją ar naršyklę(niekas nekaltas jei kokį gaidį firefox naudoji, jis dažnai daro tokias nesamones), o su padoria naršykle man krauna tikrai greitai, tačiau kad ir koks netas bebūti ir kad ir kokia naršyklė bebūtų - 50 sekundžių tikrai niekas nekrauna. Ir visada krovimo trukmei testuoti naudok ne www.ozzwanted.net, o www.ozzwanted.net/downloads/ - ši saito vieta yra idealiai optimizuota našumui - dabar dar pasakyk kad antrąjį URL tau užkraudinėjo 50 sekundžių, juokdary tu.

     

     

    Ernestas: Man būtų ZAPADLO laikyt padorią svetainę kokiam nors tinklalapis.net. Nežinau, kur laikai savo svetaines, kurios yra paraše, bet greitis tai .... One.lt sugebėjo tris kart užkraut, kol tavuosius užkrovė.

    Tu su savo narkomanų portalu gal geriau išvis patylėtum. Žinau aš tamstą dar nuo fusion'o ir riomkės laikų, kad dar favicon'o įsidėti nemokėjai, tad nepradėk manęs čia mokyt koks greitis ir kas yra prastas hostingas, pats į savo hostingą pasižiūrėk - sėdi tokiam prastam hostinge, kuris nė rinkoje išsilaikyti nesugebėjo ir jį nupirko serveriai.lt. Tad apie hostingus geriau kitų nemokyk, nes dar didesnis zapadlo būtų kaip kokiai kek*ei būti parduotai - būtent tą su tavimi padarė ir domenas.net - pardavė tave, o tu laimingas sėdi...

  13. Tokio pono Etmentenerio negirdėjau. Panašu, kad Google irgi negirdėjo. Laki vaizduotė ir fanatiškas noras žūt būt įrodyti savo tiesas. Draugiškas patarimas: pasiimk atostogų, nes antraip norom/nenorom teks apsilankyti Rokiškyje.

    Nežinojau kad google nuo šiol ieško ir tarp knygos puslapių. Vat pasakyk tu man ką tada rašo "Kataraso kelionės" 13 puslapyje, 6 eilėte. Turiu šią knygą šalia savęs. Jei nepasakysi tai geriau išvis patylėk.

  14. Ernestas: Nuo kada PR2+PR4=PR5? Kas čia per naujos teoremos?

    Jeigu katras čia iš Jūsų žino Google Pagerank dėsnius prašome prisistatyti, jei ne - tuomet nekalbėkime. Yra begalės teorinių prielaidų, viena iš jų pavadinimu "Etmentenerio SEO teorija", viename iš pono Etmentenerio knygų rūsų kalba "kad dostat vaš sait populiarnost", jis ir filosofuoja apie galimą suminį pagerank ir teorinę jo vertę, kaip pavyzdį paimdamas primu atveju Antrą,o antru trečią ir ketvirtą rezultatą google, ir darydamas prielaidą, kad antro rezultato daromą įtaka paieškos vartotojui yra analogiška tai, kurią daro ne vienas, bet du rezultatai - trečias ir ketvirtas. O išvedimo formule ten galioja ne aukštesniam kaip PR6, ir išvedamas pagal formulę PRX+ (PRY/(PRX/PRY)). O dabar retorinis klausimas teoriniam pasvarstymui - ką imtumėte - vienintelį antrą rezultatą google, ar visus nuo 3 iki 10. Aš šiuo atveju nė nedvejodamas pasirinkčiau antrąjį variantą.

  15. Ir dabar jau net ne PR2, o PR1:

    http://www.digpagerank.com/index.php?url=p...a.com&dc=18

    Tik keli dar neatsinaujinę datacentrai rodo senąjį PR2.

     

    Mano nuomone temos pavadinime rašyti PR5, kai nuoroda dedama į PR1 puslapį yra labai įžūlu ir galima priskirti apgaudinėjimams.

    Kas nors nepastebės, kad ten frame yra tas puslapis, nusipirks nuorodą ir liks apgautas...

    Kas yra dabar mane mažai domina, nes aš tavę galiu "ir į kalėjimą pasodint"(hiperbolizuoju), lygintant su tavo pasisasakymais prieš pora metų, ir tai kad dabar tie duomenys neatitinka. Pasižiūrėk į posto parašymo datą ir nepurkštauk. Tada buvo atitinkamai PR4 ir PR2, o tas PR5 temoje aiškiai parašytas - kad tai tik tėra suminis PR, o saitas yra pasiekiamas 2 adresais, kurių PR yra atitinkamai PR4 ir PR2. O apie nepastebėjimus vėl nemeluok, temoje yra parašyti abu URL'ai, tad gal užteks tamstai žmeižti kitus, pradžiai patarčiau į save pasižiūrėti. Taip pat kiek žinau Lietuvoje nėra legalizuotos lažybos internetiniais pinigais kurie turi realią vertę, ir Jūs tamstą dar kartą pažeidžiate LR numatytus įstatymus. Taip pat asmens duomenų paviešinimas, kai vienam forumo nariui neva prasižengus papostinote jo internetinio mokėjimo rekvizitą, matyt vėl nežinodamas apie įstatymą draudžiantį be teismo leidimo atskleisti privačią informaciją tretiesiems asmenims. Tad jeigu jau prakalbom apie dorybes, tai tamstai reikėtų pradėti nuo savęs.

  16. <..>išskyrus tuos atvejus, kai temos kūrėjas bando apgaudinėti<...>

    Nieko jis nepažaidžia, tu bandai apgaudinėti dėl PR.

    O dabar ir tau įspėjimą kalti už šmeižtą. Įrodyk tu man ką aš apgaudinėju! Melagi tu.

    Beje #5 postas su turiniu "kloune tu", ypač atitinka skyriaus taisykles. Ir tikrai dabar nenorėčiau savo temoje kelti fleimą, tad tikiuosi taisyklių neatitinkantys postai bus pašalinti.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...