Pereiti prie turinio

Pnyx

Nariai
  • Pranešimai

    27
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Pnyx sureagavo į BrainStorm Kaip sukurti efektyvią reklamos kampaniją?   
    Kaip sukurti efektyvią reklamos kampaniją?
     
    Jūsų verslui sekasi iš tiesų neblogai, tačiau gal jau laikas pradėti reklamuoti savo produktus ar paslaugas?
    Daugelis verslininkų pirmiausiai investuoja didelius pinigus į reklamą, vien tam, kad „išjudinti“ savo verslą. Tačiau deja, ne visuomet šie pinigai atsiperka. O šiomis dienomis, kai verslininkai vėl jaučia artėjančią krizę, kiekvienas centas tampa vis brangesnis. Tad kaip sukurti efektyvią reklamos kampaniją, kurią visi pastebėtų ir kuri žinoma pritrauktų potencialius vartotojus.
    Vienareikšmio atsakymo nėra. Kadangi skirtingam produktui tinka kitokie reklamos būdai. Tarkim degalų reklamai mes negalim naudoti panašių šūkių ar vizualizacijų kaip reklamuojant šviežias bandeles.
     
     
    Pasidalinsiu savo patarimais su Jumis, kaip Jūs galėtumėte tapti patrauklesni už konkurentus ir pateiksiu savo sukurtos reklamos kampanijos pavyzdį.
     
     
     
    Pirma.
     
    Sukurkite unikalią reklamos kampaniją, tokią, kurios dar niekas nenaudojo ir nedarė. Nesižvalgykite į konkurentus, nesistenkite jų kopijuoti. Jeigu žadate siųsti atvirukus ar laiškus su kokia nors informacija kažkokiam tiksliniui segmentui, tada pagalvokite apie paties laiško spalvą, dydi, formą. Žinomą ne mažiau svarbus yra pats reklaminis tekstas. Paryškinkite ir kitaip išreikškite svarbiausias teksto dalis. Jeigu naudojate el. paštą kaip priemonę pasiekti potencialius vartotojus – būtinai sukurkite trumpą ir aiškų tekstą, kadangi ilgų tekstų nei vienas nemėgstame skaityti. Taip pat labai svarbu sukurti akiai patrauklią laiško antraštę, kad iš pirmo žvilgsnio tai neatrodytų kaip eilinė reklama ir vartotojui kiltų noras laišką atsidaryti. Pavyzdžiui, jei pardavinėjate keliones kuo puikiausiai tiktų antraštė „Pavargai? Gal jau laikas poilsiui? Pasakyk ko nori – o mes viskuo pasirūpinsime. Visus pasiūlymus skirtus JUMS rasite šiame laiške, beje jame slypi ir maža dovanėlė nuo mūsų“.
    Sukurkite mažą intrigą žmonių pasąmonėje, kadangi visi mes esame smalsūs, todėl sukurdami mažą intrigėlę turite didesnius šansus, kad laiško gavėjęs perskaitys Jūsų pasiūlymą.
     
     
     
    Antra.
     
    Sukurkite linksmą ir akiniai patrauklią reklamą. Pavyzdžiui: derinkite vizualizacijų spalvas prie metų laikų. Tegul Jūsų reklamos tekste nebūna pateikta vien sausa ir nuvalkiota informacija apie prekę ar paslaugą.
     
     
     
    Trečia.
     
    Sukurkite vertę vartotojui. Kurdami reklamos kampanija privalote prisiminti, jog vartotojas pirks Jūsų prekę tik tuo metu, kai jam reklaminis tekstas pasufleruos kokią naudą vartotojas gaus. Ir kodėl būtent Jūs su savo preke suteiksite didžiausią naudą.
     
     
    Ketvirta.
     
    Suasmeninkite reklamos kampaniją. Jeigu siunčiate laiškus, el. laiškus ar SMS žinutes savo pirkėjams apie vykdomas akcijas, specialius pasiūlymus – pasistenkite į kiekvieną iš Jų kreiptis individualiai. Apgaukite Jų pasąmonę ir sukurkite iliuziją, kad ši paslaugą ar prekė yra skirta būtent jam.
    Tokiu būdų vartotojas jaučiasi daug reikalingesnis ir maloniau, kadangi jau iškart Jūs paglostote jo savimeile.
     
     
    Penkta.
     
    Pasirinkite tikslinį segmentą, kuriam taikysite reklamos kampaniją. Tarkime, per mamos dieną spec. Pasiūlymus reikėtų siūlyti mamoms, o ne tėčiams ir t.t. Nešvaistykite savo pinigų bandydami sukurti reklamos kampaniją masėms, kadangi vis vien Jūsų pirkėjai tai yra tikslinė auditoriją, tad susikoncertuokite į ją ir sutelkite šiam segmentui visas savo jėgas bei biudžetą.
     
     
     
    Šešta.
     
    Vadovaukitės „cross media“ metodu. Jeigu turite pakankamai didelį biudžetą, reklamuokite savo paslaugas ne tik platindami skrajutes, tačiau pasitelkite ir kitas priemones, kaip reklama internetiniuose portaluose, reklama radijuje ir pan.
     
     
     
    Septinta.
     
    Būkite kūrybingi. Pasinaudokite partizaninio marketingo privalumais. Daugelis iš mūsų jau senai pavargome nuo nuolatinio triukšmo, kuris mus lydi nuo paties ryto iki vėlyvo vakaro. Lydintis triukšmas – reklama lauko stenduose, reklama radijos eteryje, reklama televizijoje, reklama žurnaluose ir laikraščiuose. Vartotojai senai jau nuo to pavargo.
     
    Kaip pavyzdį, iš savo asmeninės patirties galiu pasakoti reklamos kampaniją, kurią vykdėme su Belgijos bandelių kepyklėle. Iš pirmo žvilgsnio tai buvo paprasčiausia bandelių kepyklėlė, kurių apstu Briuselio mieste. Tačiau šios kepyklėlės savininkas turėjo seną močiutės bandelių su vanile ir cinamonu receptą. Todėl mes tai panaudojome kaip pagrindinį kampanijos arkliuką. Visų pirma pasirinkome tikslinę rinką – gyventojus gyvenančius 3km spinduliu aplink kepyklėlę. Reklamos tipas – paprastų laiškų siuntimas kiekvienam gyventojui. Tačiau laiškas buvo ypatingas. Visų pirma jame buvo nuoširdus kepyklėlės savininko kvietimas užsukti į skaniausių cinamoninių bandelių kepyklėlę visame Briuselio mieste. Laiško gale žinoma savininkas pasirašė, uždėjo atspaudą ir pridėjo dar viena sakinį. P.s. Apsilankę mano kepyklėlėje su pieno stikline bandelėms gausite 50proc. nuolaidą.
     
    Tačiau tai dar ne viskas, pagrindinis kabliukas buvo kvapas. Juk ne vienas iš mūsų susivilioja užsukti į netoliese esančią kepyklą, kai mes pro ją einame ir mūsų nosį glamonėja tie šviežių kepinių kvapai, kuriems retas sugeba atsispirti. Tad kiekviename laiške įdėjome po specialų mažą 5cm x 5 xm maišelį pripildytą spec. kvapą laikančios vatos, kurią suvilgėme cinamono ir vanilės esencijoje, taip suteikiant šviežių bandelių kvapą, kuris išsilaikydavo namuose bent 3dienas.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...