-
Pranešimai
76 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
alexcoldberg Pranešimai
-
-
kamuolys nemanau kad turetu sekti zaidejo pozicijos, geriau uzdetum colliderius ir padarytum kad con collision zaidejas prilietes kamuoli, ji "spirtu" pridedamas velocity, o toliau kamuolys riedietu nepriklausomai
-
30000eu panasu kaip vieno gero programuotojo alga metam su mokesciais
Anyway kogero tau neatsake nes netrodai kaip zmogus turintis 30k ar daugiau eu rankose, ar kuris gali juos gauti.
Arba neatrodei kaip zmogus kuris isvis zino ko nori.
Ir mano nuomone manyti kad tavo ideja yra auksine ir geresne uz visas kitas ir kad tikrai atsipirkts, yra mazu maziausia visiska diliuzija.
Visi turi ideju geru, nevisi sugeba jas igyvendint...
-
Si knygu serija puiki jai nori ismokti c++ http://www.pearsoned.co.uk/bookshop/subject.asp?item=6893
-
Gintarai, jaigu nori kad uz tava kasnors atliktu darba, turetum pasiulyt kazkoki atlygi :)
-
Aš norėčiau raudono steiko, su didele porcija fri bulvyčių, skrudintomis daržovėmis ir česnakiniu padažu... Na ir mažą kolos prašom.
Štai maždaug taip nuskambėjo tamstos prašymas.
-
paziurejus i dokumentacija, siulau bandyti taip:
int len = apr_base64_decode_binary(decbuf, encbuf); apr_terminate(); if (len >= 1) ap_rwrite(decbuf,len,r);
-
-
-
#include <iostream> #include <algorithm> #include <iterator> #include <vector> #include <functional> #include <numeric> int main () { typedef double value_type; std::size_t N; std::cout << "Iveskite N ? "; std::cin >> N; std::vector<value_type> data; std::cout << "Iveskite " << N << " skaiciu ? "; std::copy_n ( std::istream_iterator<value_type> (std::cin), N, std::back_inserter (data)); data.erase (std::remove_if (data.begin (), data.end (), std::bind2nd (std::less<value_type> (), value_type ())), data.end ()); if (data.size () < 1) { std::cout << "Neneigiamu nariu nebuvo.\n"; return 0; } std::cout << "Neneigiamu nariu sandauga : " << std::accumulate (data.begin (), data.end (), value_type (1), std::multiplies<value_type> ()); return 0; }
O stai kodas kurio kogero net destytuvas nesuprastu
-
#include <stdio.h> double eval(int s,double a,double b) { switch (s) { case 0:return a+b; case 1:return a-b; case 2:return a*b; default:return a/b; } } int main () { const char*w[]={"+","-","*","/"}; double a[6],o;int i,j; for (i=0;i<6;++i) scanf("%lf",&a[i]); for (i=0;i<256;++i) { o=a[0]; for(j=0;j<4;++j) o=eval((i>>(j*2))&3,o,a[j+1]); if(o==a[5])break; } if(i>=256){ printf("Not found\n"); return 0; } printf("Solution %lf%s%lf%s%lf%s%lf%s%lf=%lf\n", a[0],w[i&3],a[1],w[(i>>2)&3], a[2],w[(i>>4)&3],a[3], w[(i>>6)&3],a[4],a[5]); return 0; }
-
Backtracking search + heuristika
Nors cia deriniu kiekis labai mazas (4^4 = 256) taigi brute force uztruktu kokia mikrosekunde
aisku jai demenu kiekis butu kurkas didesnis (pvz keli simtai), bruteforce nebebutu geras sprendimas
Beje ar veiksmai atliekami is eiles ar kreipiant demesi i operatoriu prioritetus ?
-
Jaigu rubi tik galima ar negalima, tada
#include <iostream> #include <algorithm> bool search (unsigned v1, unsigned v2, unsigned v3, unsigned v) { if (v < std::min (v1, std::min (v2, v3))) return false; return (v == v1 || v == v2 || v == v3) || search (v1, v2, v3, v - v1) || search (v1, v2, v3, v - v2) || search (v1, v2, v3, v - v3); } int main () { unsigned v1, v2, v3, v; std::cout << "v1 v2 v3 v ?\n"; std::cin >> v1 >> v2 >> v3 >> v; std::cout << (search (v1, v2, v3, v) ? "Galima" : "Negalima") ; std::cout << "\n"; std::cin.ignore (); std::cin.get (); return 0; }
Kiek pamodifikavus galima surasti ir kiek kartu su kuriuo indu reiks pilti
Rekursijos naudojimas asku kiek apriboja kiek toli galima ieskoti tokio sprendinio
-
-
Dėkui už atsakymą, turėjai galvoje kažką panašaus?
void linkedList::deleteElements(){ linkedList *prev = head; linkedList *current = head; while(numberOfObjects > 500){ int r = rand() % 3 + 1; if(r == 1){ previous.next = current.next; current.next = NULL; delete current; numberOfObjects--; current = previous.next; } else { prev = current; current = current->next; } if(current == NULL) { current = head; prev = head; } } }
Taip butent tai ir turejau galvoje
-
greitesnis budas butu iteruoti per lista ratu ir mesti atsitiktini skaiciu us tamtikra tikimybe (trinsi 1/3 netrinsi 2/3 pvz) kol ismesi tuos 500
kuo didesne tikimybe tuo greiciau istrinsi bet tuo labiau trinimai bus pasisikirste i prieki
-
Noriu pasiteirauti ar egzistuoja tokia programa:
Isivaizduokit Internet Explorer, su kuriuo prisijungiu prie serverio tarkim 192.168.8.157.
Jame rodo visokius parametrus kaip RPM, kW, A ir t.t. (zodziu daug skaiciu), tad reikia tuos skaicius sekti ir pasiekus tam tikra lygi noreciau, kad man ismestu koki garsini signala, kad nereiketu pastoviai priziureti ir varvinti akis.
Jei supratot apie ka as, ar galima kaip nors nesudetingai tai padaryti?
Tam reiktu susikalti maza programele kuri krapstytu tuos duomenis is to ip ir tikrintu pastoviai, ja galetum pasirasyti su beveik betkokia programavimo kalba.
-
neglai tureti [] laukų struktūroje, geriau paskaityk kaip naudoti std::vector
struct Krepsinis { int n; std::vector<int> k; std::vector<int> t; int laik; int blaik; std::vector<int> bL; }; ... Krepsinis krep; krep.k.push_back (10); krep.k.push_back (14); std::cout << krep.k [0];
-
su Managed C++ gali analogiškai programuot kaip ir su C#
-
prie k pridedamas n%d == 0 rezultatas tai yra arba 1 arba 0 (jaigu n%d == 0, tai prie k bus pridetas 1 , kitu atveju 0, tai yra k lieka koks buves)
http://en.cppreference.com/w/cpp/language/operator_precedence
-
Pradžiai elektroniko spagrindai: https://www.edx.org/course/circuits-electronics-mitx-6-002x-0
Poto ARM mikrovaldiklų programavimo specifiką (populiariausi kogero yra STM32)
Na ir FPGA programavima jai paimtum tikrai nepakenktų
-
Paaiskinti galeciau kaip issprest, jai idomu, parasyk i PM
-
http://i.imgur.com/vmjd3Z0.png
-
http://www.lotustalk.com/forums/attachments/f3/34829d1156703385-new-interior-mod-flamewar.gif
- highontrance sureagavo į tai
- 1
-
aš padaryčiau už 200eur/h + pvm
Braižymas asembleryje
Programavimo pamokos
Atrašyta · Redagavo alexcoldberg
http://archive.gamedev.net/archive/reference/articles/article347.html
http://archive.gamedev.net/archive/reference/listed82.html?categoryid=130