Pereiti prie turinio

Jump3r

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    245
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Jump3r Pranešimai

  1. Na ir prisiskaiciau cia :D Atsiminkit merginoms patinka ryztingi, drasus, savimi pasitikintys vyrai. Pirmame pasimatyme butinas akiu kontaktas, tie nekalti prisilietimai ir pasimatymo eigoj matai, kaip toliau manipuliuoti jomis :D Jei visko to truksta eikit i pasimatymus kuo dazniau ir jusu skilsai istobules, nebus jokiu baimiu ;)

    O cia kuriam nestovejo :DD Tai nzn ar tu kazka vartoji ar tu rmt gejus :D srry

  2. Tiek Auris tiek Yaris2 neturi automatų.

    Kas liečia saloną - net ir žemos klasės Toyota kaip Yaris bus mažesnis barškutis nei Nissan. Ir šiaip SUV visiškai nereikalingas daiktas jeigu nereikia didesnio pravažumo, važiuojama tik asfaltu. Nes jų sąnaudos didesnės, komfortas mažesnis. Nebent X-Trail dar pakankamai neblogai važiuoja kaip SUV, tik ten salonas iš 80-ujų.

    Pritarsiu kitiems kurie siūlo Prius, tik bėda, kad reikės ilgai ieškoti gyvo varianto tarp buvusių taxų. Geriau šiek tiek prisidėti ir imti Auris hybrid. Arba Yaris hybrid.

     

    Turi omeny jau tokius:

     

    https://autoplius.lt/skelbimai/toyota-yaris-1-5-l-hecbekas-2012-benzinas-elektra-7501831.html

     

    https://autoplius.lt/skelbimai/toyota-auris-1-8-l-hecbekas-2011-benzinas-elektra-7087869.html

     

    bet čia jau viršyja biudžetą :(

  3. Priuso nenori? Antras, nors ir jau senokas, bet bus geros būklės, paskutinių metų ir ganėtinai mažai valgys ne prievartaujant. Dar bus automatas. Trečiukas europinis su realia gera rida už tokį biudžetą - impossible.

    Šitam forume nerasi realių nekliedesinių patarimų apie Toyotas, deja :| nebent Stanley dar kažkiek, bet mind reading skillzai by default sako: benzas, nuobodi, kibiras, bet kantri. Čia toks boilerplate variantas.

    Kas dėl kiškio, tai kolega nusipirkęs pagal gerokai didesnį biudžetą 2012m. egzempliorių, jau dabar pasikeiksnoja (bet pratęs prie 2005m. Zafiros max max komplektacijos ir nepriežiūros pasėkmių, tai kenčia), o kai kolegos siūlė imti kad ir senesnį RAV4, pasiuntė. Oh well.

     

    Nuo savęs, tai jei antras Yaris tinka, imti su realia maža rida (mažiau nei 200k km), jei tinka mechaninė, tai, kad ir 1.4 D-4D, vežti pas autorizuotą visų galų pilnam visapusiškam patikrinimui. Pats drožiu negailėdamas ketvirtus metus, rida tik neseniai reali perkopė 200k km, judu be bėdų ir niekad, jokiomis aplinkybėmis neperkopiu 6l/100km (turint omeny žiemas ir t.t.). Benzinai? Na, man pirmos kartos Yaris (2002) su 1.3 ir automatine dėže mieste visiškai nesidrovint perlipdavo ir 8l/100km (gerai, kad benzinas tuo metu pigus buvo dar, palyginus, tai whatever). Bet čia gan agresyviu režimu (kiek toks kibiras leidžia, aišku). Antruko kėbule iki FL (kas yra 2009 metai), variklis kabo visiškai identiškas, o svoris jų gal per 200kg jau skiriasi - pavarų dėžės lyg ir visiškai identiškos. Mechaninė ekonomiškesnė, bet tik mieste - užmiesty automato paskutinės pavaros gerokai ilgesnės. O šiaip judėdavo gerai - pamenu, kad antros pavaros "dugnas" buvo 106km/h visiškai be gailesčio užspaudus. Ir antruke jau nebeliko "klasikinio" automato, atsirado MMT, kurio siūlau visom prasmėm privengti. T-Sport antruką rasti neišdrakonintą Lietuvoje - labai sunkus atvejis, dairiausi kurį laiką ir į juos. O ir kuro sąnaudos turėtų jau būti apie 9l/100km gan ramiau junginėjant bėgius mieste. Įtariu, kad pats nesunkiai perlipčiau visus 10, bet nuo toks variantas man nesidaro neįdomus iki šiol :).

    Vadelioju ir 2012 (3 kartos) hibridą, patenkintas ir juo, bet pagal kuro sąnaudas ir dyzelinas vs. benzinas kaino skirtumą tai labai panašiai eksploatacija gaunasi. Tik tiek, kad naujesnis :) bet jis tvarkingas ir tikrai geros būklės absoliučiai niekaip nepalenda po 6k EUR biudžetu. O ir mk3 vos vos žemesnis, su vieta gale gerokai sunkiau.

    Dėl Auris - už tokį biudžetą (realiai net nežiūrint į pusgyvius variantus, o orientuojantis į realiai visapusiškai gerus), tai lieka pati pirmoji karta. Mažos sąnaudos? Nebent tas pats 1.4 D-4D, bet jis šitam kėbule bus jau nei toks taupus, nei jis važiuos adekvačiai. Nors giminaitė daug metų Vilniaus sąlygomis drožė, bet man sunkoka įsivaizduoti kaip ten viskas ok gali būti nuo Yaris perlipus (vos ne 400kg skirtumas, tai kuro turi pasiimti ir būti "bukesnis"). 2.0 D-4D - tarpinės bėdos anksčiau ar vėliau, jei rida itin maža, dar galima žiūrėti, bet mieste - nematau prasmės. 2.2 D-CAT - žvėris šitam kėbule, daug kliedesio prisvaigta apie jų defektus (čia ne miestui skirtas variklis, o kuro irgi reikia normalaus), bet šiuo konkrečiu atveju netinka vien dėl itin didelių sąnaudų (pats asmeniškai vienu tarpu norėjau imti tokį egzempliorių su realia 130k km rida, bet, neskaitant kėbulo defektų, neoriginalių ratlankių ir padangų dydžio bei gan nemažos kainos, labiausiai atbaidė, kad vairuojama realaus pensininko ir ramaus vairuotojo, rodė vid. sąnaudas 9.8l/100km - faking Klaipėdoje ir net nepapuolant į jokius kamščius). Benzinai? Nebent 1.6 variantas, bet jis jau pasiims apie 9l/100km, nors neknis niekuo proto 1.4 - nejudantis normaliai daiktas, sąnaudos normaliai važiuojant bus ne ką mažesnės už 1.6 variantą. Pilnai tvarkingas hibridas su proto ribose esančia rida paprasčiausiai neišeis - kurį laiką pats tokių variantų dairiausi, bet jie nepinga greitai, nebus ir dabar, manau.

     

     

    Na Prius nepatinka jai išvaizda, imsim tik benza. Mažos kuro sąnaudos turėjau omeny įsitkti į 10l. Aš kaip tik girdėjau, kad Nissanas neblogas variantas. Šiaip Yaris labiausiai nori, bet ar jis nėra barškutis? Ir tik automata, o čia Auris lyg ir su robotu :(

  4. Sveiki, reikia jūsų patarimo. Sesei ieškom automobilio nori, kad aukštesne būtu, mažos degalų sąnaudos, kaštai iki 6k.

     

    A3 nenori, golfų taip pat, labiausiai patinka :

     

    Toyota Auris ir Yaris ir aš dar siūlau Nissan Qashqai, bet galvoja kad daug ant kuro išleis, nors tik mieste važinės. Turit ką patarti ir apie šiuos modelius kokių pasvarstymų. Didelis aciū

  5. Siaip jei randi skelbimą, ir ten būna kainos dienai, parai ir t.t. tai jei pagal tai skaiciuoji ir gauni 420eur, tai blogai. Reikia skambintis ir klausti ir sakyti, kad nori iškart 2sav, tada tikrai kaina bus mažesne :)

     

     

    Skambinau, šiaip parai ima po 40 ar 50 euriuku, o tie patys pigiausi jau rezervuoti tame laikotarpyje

  6. Grazuolis ne visuomet bus ir geras. Ziurekis geru salygu, gal bus imone, kuri duos garantija kazkuriam laikotarpiui. Blogiausias variantas bus pirkti per perekupa nuo kokio vokiecio, atrodys graziai, blizga, m pakas ir t.t., bet atsakomybes nenesa jokios. Bus gedimu, per kisene pasijaus, kad ir pakaba, atrodo ta ir ta tereikia pakrapstyt ir viskas. Kaip minejau, tarkim Krastoj viena svirtis 345eur, tad nebus, kad truputi investuosiu ir sustvarkysiu pakaba. Visi mazgai svarbus ir kainuoja nemazai.

    Jei turi geras ir gan stabilias menesines pajamas, tada apsimoka, bet asmeniskai siulyciau nesiskolint perkant masina. Nepamirsk, reikes civilinio(kas gan pigu) 120~, kasko(nebutinas, bet jei kas nutiks skaudes) 1.5k~, gali reiket padangu(maziausiai bus r17/r18) po 60-80e guma, keisi filtrus(8-50e uz vnt), tepalus(70-100e su filtru) ir kitos smulkmenos.

    Siulau pasitaupyt ir tik tada imt, laikinai pasiimk ka paprastesnio arba imk senesni modeli, pavazinesi ir persesi i f10.

    Automobilis tikrai solidus, malonus ir geras, bet tas gerumas kainuoja.

    Trumpai apie e92, jautiesi smagiau nei e90, erdves pojutis irgi geresnis, kietokas, bet 10min pabuvus e92 paskui f10, skirimas jauciasi(zinoma skirtingu klasiu automobiliai, nelyginu komforto ir kitko, tiesiog pojuti).

     

    Iš savo patirties patariu jau mašiną nuo 10k drausti, tik kasko. Na taip kuo brangesnė mašiną tuo didesnės išlaidos. Reikės dar pasigalvoti, nes vėl pasiimti tarkim tą 92 susimokėt 10k dar laukt beveik metų ir imt tą, nu nežinau.

  7. Na, e70 pre fl ir f10 kainos skiriasi, jei e70 kaina yra 13~, f10 18-19. Nebent kalbi apie e70 fl varianta, tada kainos panasios.

    Labai subjektyvus dalykas, ar nori visureigio ar nori luxury sedano.

    Islaikymas daug nesiskirs, asmeniskai palaikau f10 varianta, bet netikek, kad uz 15k 3.0 visi nores parduot. 2.0 vaziuos labai maloniai, traukos per akis, taciau rekomenduociau 3.0, jei kalbam apie dyzeli, itin svelniai ir graziai dirba motoras, trauka gan smagi, o ir ligu kolkas dar nera, nes permazai laiko masinai. Jei kazkas bandys pasakot apie grandines, kaip jos plysta, tai ilga ir be pabaigos diskusija.

    Subjektyvus vertinimas:

    Eksterjeras - f10

    Interjeras - be kalbu f10

    Kuro sanaudos - netikek tais 3.0 marazmais apie 6l/100km, vidurkis 8-11, x5 bus dar daugiau

    Stabilumas, valdomumas = x5 geras, bet nepalyginsi su lengvos masinos, tad f10

    Komfortas - su r20 Vilniuj nedziugausi, bet manau teks atiduot bala x5, nepaisant f10 patogumo

    Pagreitejimas - f10 ( juk lyginam 3.0 )

    Negalvok, kad nusipirkus nereikes investuot, jei gausi dalis uz gera kaina, gana normali eksplotacija, jei bandysi laime Krastoj, uz stabdziu diska paliksi 300e(f10).

    Kasko apie 1,1-1,8k, reikes 1-2 lygio.

    Daug kam esu sakes, kam pirkti x5, kai uz ta suma gali nusipirkti penkta, bent man malonesne, patogesne, racionalesne masina. Matyt vienintelis skirtumas, kad x5 vairuojai jauciasi nusipirke koki nors statusa. Apskritai, daznai x5 vairuotojai man buna keistoki zmones, dazniau ju x5 stovi kieme, nei vaziuoja, arba vietoj serviso, palinde patys krapstosi po masina pora dienu, nes nebeturi uz ka ji ten varyt. Tiesiog manau daug kas pirkdami x5 neivertina savo galimybiu.

    Reziumuojant - f10.

     

    Wow dėkui, kad taip detaliai aprašiai. Šiaip man F10 labiau prie širdies ir yra, tobulas iš išorės ir vidaus. X5 buvo ūpasirinkime tik dėl blogesnių kelių, bet irgi žiūrisi gražiai.

     

    Kitas klausimas, ar verta imti lizingu? Turiu 10k ketinau imti Bmw 3 coupe, bet F10 kažkas "osom". Taip kiek žiūrėjau gražuolį paimti apie 20k.

  8. Pazistamas buvo kelis kart, tai patenkintas, bet aisku, jei finansai ant ribos, tai galima pradet kritikuoti, kaip ten kas nors blogai :D

     

    Na taip ten turputį išsileis. Dėl to ir noriu kuo daugiau sužinoti ar verta, o jei ne tai kur kitur? Norim, kad ši vasara būtų nepamirštama :D

  9. Sveiki, nuo Liepos pradžios iki vidurio varysim pasilinksminti. Galvojam apie Ibizą, ką manote ar ten tikrai bus daug garso ir šviesų? :D Gal yra kažkur geriau? Ir Ibiza, tai tik išpūstas burbulas? Lauksiu patarimų. Tryse lėksim, gal dar yra kažkur varančių ir galinčių pasidalinti.

     

    Ir dar kaip manote, viešbutį imti ar bandyti per fb grupes rasti, bet manau kiek žiūrėjau trumpalaikėms nelabai yra. Dar airbnb, bet jau kainos kosminės ...

  10. Iki 10k. Iseitu dar ir Lexus GS 450h, puikiai rieda ir kaip tokia galinga, o ima benzo palyginus mazai. Poto yra neblogos ir isvaidzios, prestizines masinos kaip mersai CLS. Draugas turi virs metu, problemu neturejo

     

    Atrodo neblogai LExus, bet benzinas elektra, nekiltų vėliau problemų. Cls turėjęs.

     

    Kol neparašysi kokie tavo poreikiai, tai galima patarti viską nuo dviračio iki mikroautobuso :D :D

     

    Na jau galėjai suprast, tokios kur nebūtų baisiai brangiai išlaikyti, kad važiuotu paspaudus. Na net nežinau gerai atrodančios mašinos, ką čia pridursi. Sakau dėl kainos ir visa kitą man dabar stovi Insignia.

  11. lexus is250 :D tikrai maziau ges uz insigne. Bus senesne, bet bus komfortiskesne ir ne taip kris kaina. Taisymas brangesnis, bet atsiima, kad negesta daznai

     

     

    Na, galvojau apie toki, mieste mačiau gražų. Dar turi kokių vaiantų? Dėkui

     

    Kad IS komfortiškesnis nesutiksiu. Biškį kibiriukas, su Insignia panašiam lygyje, gal net ir nusileidžia. Kokybė aišku geresnė, jei tik ne dyzelis. Atrodo geriau, kaina ne taip greitai krenta.

     

     

    Tu manau mašinų daug pakeitęs, patirties turi, su mašinom ne "žalias". Ką gali patarti nuo 7 max iki 10.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...