Pereiti prie turinio

vitalijusd

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    90
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    vitalijusd gavo reakciją nuo Esnyper Elektroninių parduotuvių nuoma. Verskis vs Freeshop.lt   
    sveiki visi beskainantys,
     
    pradžiai prisistatysiu - su verskis.lt turiu tiesioginį ryšį (esu įmonės direktorius). Prieš freeshop neturiu nieko prieš (yra netgi argumentų "už" iš mūsų verslo pozicijos, kad rinkoje yra ir toks žaidėjas).
     
    Taigi, visi tolimesni teiginiai išplaukia tik iš šios mano pozicijos ir kalbu ne tik apie verskis/freeshop, bet ir apie kitus sprendimus paremtus atviru kodu (magento, opencart, ...).
     
    Bet kuri el. parduotuvės platforma yra tik įrankis. Kaip automobilis skirtas nukeliauti iš taško A į tašką B. Tikslą pasiekti galima ir su vienu ir su kitu. Tačiau skiriasi detalės viduje ir išorėje. Pvz. kaip greitai lėksi Vokietijos autobanu, kiek patogi sėdinė ilgam važiavimui, ar gera audio aparatūra ir t.t. Kam tai nesvarbu - tada koks tikslas mokėti daugiau? Visiškai beprasmiška. Taip pat yra daug žmonių kurie negali sau leisti Mercedeso, todėl važinėja su Opel automobiliu ir visiškai nemato problemų.
     
    Su el. parduotuvėmis yra tas pats - kiek patogu įkelti produktus, kiek patogu administruoti užsakymus, kokie yra marketingo įrankiai. Taip pat labai svarbi yra vartotojo aplinka. Ką mato potencialus pirkėjas atėjęs į el. parduotuvę? Jis mato siūlomas prekes, mato kaip apipavidalinta el. parduotuvė, ar jis gauna jam reikiamos informacijos apie pristatymą, atsiskaitymą ir pan. Kaip greitai jis gali įforminti užsakymą be papildomų registracijų ir t.t. - kitaip tariant kokia platforma paremtas sprendimas jam visiškai vienodai, nes jis atėjo čia pirkti. Jeigu bus nepatogu jis išeis, o el. parduotuvės savininkas neteks pinigų.
    Mūsų kūriamų sprendimų atveju mes mėgstame gilintis į vartotojiškumą ir patogumą naudotis (angl. UX ir usability). Verskis.lt sistemoje galėčiau argumentuoti apie 99% klausimų "kodėl šitas elementas yra būtent šioje pozicijoje".
     
    Tai ir tik tai yra principas kuom kas skiriasi, nes daugelis "užsiciklina" ant "man čia nepatinka šita linija" vietoje to, kad pagalvot kaip parduot savo prekes jie gilinasi į sistemas, kaip jas patiems įsidiegti ir pan. Bet kuriam verslui startuojant yra svarbu ne platforma, o pagreitis kokiu greičiu vystysis jo verslas ir augs. Ne vienas aš turbut žinau daug pavyzdžių, kur pradėjo nuo savo kurto sprendimo per studentus už 500 Lt, o po metų veiklos suinvestavo 30.000 Lt į sistemą su įvairiomis sąsajomis kuri leidžia jam aptarnauti 500 užsakymų per dieną ir džiaugtis neseniai nupirktu nauju automobiliu.
     
    Iš kitos pusės, svarbu ir tai, kiek klientų aptarnauja privatus asmuo ar įmonė ir kokio dydžio tai klientai. Gali būti 1000 klientų, ir visi vegetuojantys, o gali būti 10 klientų ir visi darantys milijonines apyvartas per mėnesį internete. Kuris tiekėjas turės daugiau patirties el. komercijoje, o ne individualizavime neturinčiame prasmės versle? :)
     
    Verskis.lt platformos pagrindu taip yra paremti sprendimai tokie kaip www.assorti.lt, www.steptop.lt, www.zygiobatai.lt, www.parfum24.lt - turint šių (ir kitų) didėlių klientų ir jų apyvartų (tiek užsakymų kiekio prasme tiek piniginių srautų prasme) patirtį galime vystyti savo sprendimą ir sakyti, jog esame viena lyderiaujančių el. komercijos įmonių Lietuvoje.
     
    Tolimesnę diskusiją palieku Jums :)
     
    Geros dienos,
  2. Patinka
    vitalijusd gavo reakciją nuo Esnyper Elektroninių parduotuvių nuoma. Verskis vs Freeshop.lt   
    sveiki visi beskainantys,
     
    pradžiai prisistatysiu - su verskis.lt turiu tiesioginį ryšį (esu įmonės direktorius). Prieš freeshop neturiu nieko prieš (yra netgi argumentų "už" iš mūsų verslo pozicijos, kad rinkoje yra ir toks žaidėjas).
     
    Taigi, visi tolimesni teiginiai išplaukia tik iš šios mano pozicijos ir kalbu ne tik apie verskis/freeshop, bet ir apie kitus sprendimus paremtus atviru kodu (magento, opencart, ...).
     
    Bet kuri el. parduotuvės platforma yra tik įrankis. Kaip automobilis skirtas nukeliauti iš taško A į tašką B. Tikslą pasiekti galima ir su vienu ir su kitu. Tačiau skiriasi detalės viduje ir išorėje. Pvz. kaip greitai lėksi Vokietijos autobanu, kiek patogi sėdinė ilgam važiavimui, ar gera audio aparatūra ir t.t. Kam tai nesvarbu - tada koks tikslas mokėti daugiau? Visiškai beprasmiška. Taip pat yra daug žmonių kurie negali sau leisti Mercedeso, todėl važinėja su Opel automobiliu ir visiškai nemato problemų.
     
    Su el. parduotuvėmis yra tas pats - kiek patogu įkelti produktus, kiek patogu administruoti užsakymus, kokie yra marketingo įrankiai. Taip pat labai svarbi yra vartotojo aplinka. Ką mato potencialus pirkėjas atėjęs į el. parduotuvę? Jis mato siūlomas prekes, mato kaip apipavidalinta el. parduotuvė, ar jis gauna jam reikiamos informacijos apie pristatymą, atsiskaitymą ir pan. Kaip greitai jis gali įforminti užsakymą be papildomų registracijų ir t.t. - kitaip tariant kokia platforma paremtas sprendimas jam visiškai vienodai, nes jis atėjo čia pirkti. Jeigu bus nepatogu jis išeis, o el. parduotuvės savininkas neteks pinigų.
    Mūsų kūriamų sprendimų atveju mes mėgstame gilintis į vartotojiškumą ir patogumą naudotis (angl. UX ir usability). Verskis.lt sistemoje galėčiau argumentuoti apie 99% klausimų "kodėl šitas elementas yra būtent šioje pozicijoje".
     
    Tai ir tik tai yra principas kuom kas skiriasi, nes daugelis "užsiciklina" ant "man čia nepatinka šita linija" vietoje to, kad pagalvot kaip parduot savo prekes jie gilinasi į sistemas, kaip jas patiems įsidiegti ir pan. Bet kuriam verslui startuojant yra svarbu ne platforma, o pagreitis kokiu greičiu vystysis jo verslas ir augs. Ne vienas aš turbut žinau daug pavyzdžių, kur pradėjo nuo savo kurto sprendimo per studentus už 500 Lt, o po metų veiklos suinvestavo 30.000 Lt į sistemą su įvairiomis sąsajomis kuri leidžia jam aptarnauti 500 užsakymų per dieną ir džiaugtis neseniai nupirktu nauju automobiliu.
     
    Iš kitos pusės, svarbu ir tai, kiek klientų aptarnauja privatus asmuo ar įmonė ir kokio dydžio tai klientai. Gali būti 1000 klientų, ir visi vegetuojantys, o gali būti 10 klientų ir visi darantys milijonines apyvartas per mėnesį internete. Kuris tiekėjas turės daugiau patirties el. komercijoje, o ne individualizavime neturinčiame prasmės versle? :)
     
    Verskis.lt platformos pagrindu taip yra paremti sprendimai tokie kaip www.assorti.lt, www.steptop.lt, www.zygiobatai.lt, www.parfum24.lt - turint šių (ir kitų) didėlių klientų ir jų apyvartų (tiek užsakymų kiekio prasme tiek piniginių srautų prasme) patirtį galime vystyti savo sprendimą ir sakyti, jog esame viena lyderiaujančių el. komercijos įmonių Lietuvoje.
     
    Tolimesnę diskusiją palieku Jums :)
     
    Geros dienos,
  3. Patinka
    vitalijusd gavo reakciją nuo insidefuture UAB Steigimas   
    jo ........
     
    idomiai kaikurie versla pradeda....
  4. Patinka
    vitalijusd gavo reakciją nuo insidefuture UAB Steigimas   
    jo ........
     
    idomiai kaikurie versla pradeda....
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...