Pereiti prie turinio

technobase

Nariai
  • Pranešimai

    460
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    0%

technobase Pranešimai

  1. Sveiki. Noreciau, kad sukurtumete kazka panasaus i loterijos tipo puslapi. Manyciau, kad turetu vyrauti sviesesnes spalvos (bet nebutinai). Isivaizduoju isdestyma: kelios lentutes kur butu rasomi topai (savaites, menesio, dienos), taipogi registracija, 4 skiltys. Dizaine galetu atsispindeti skaiciai ar kamuoliukai, nes loterija vyks pasirenkant skaicius. Visa kita palieku jusu fantazijai.

     

    Konkursas vyks 10 dienu. Man reikes tik .Psd formato darbo. Mokesiu 60-70 Lt.

     

    Laukiu jusu darbu! ;-)

    Galiu paskyt, kad nelaibai jau daug mokate, todėl labai didelio aktyvumo nesitikėkite.

  2. Metinis pelnas priklauso nuo to kiek laiko skiri per diena/menesi siam darbui. Pats susipazinau su zmonemis kurie dirbdami laisvu laiku nuo savo tikro darbo, papildomai uzsidirba nuo $3000 iki net $20000 per menesi. Aisku jau nekalbu apie tuos, kurie isejo is savo darbovietes ir atsidejo grynai siam namu verslui.

    Galimybe nudegti praktiskai lygi nuliui, nebent pervedes pinigus visiskai nieko nedarysi. As jau si menesi tureciau susigrazinti ka investavau ir dar $750 uzdirbti.

    Svarbiausia, kad gali ne vien tiktai uzdirbti, bet ir zmoniu , uzsiimanciu sia veikla, gauti daug naudingu patarimu. Manau, kad visada is pradziu turi kas nors padeti. Tai labai svarbu geram startui.

     

    Jei norite, galite paskaityti mano bloga kaip man iki siol su tuo dalyku sekesi.

    Kagi, sudominai. Reiks pasidomėti man. P.S. Kiek investavai ?

  3. Sveiki,gal turit tokią dainą mp3 formatu, kur ten dainuoja tra tra tra tratratra :D labai dėkingas būčiau jeigu turit, kad prisegtumėt čia B)

    Va čia tai geras postas... Žinai tą bičą iš Lietuvos - Tomas vardas jo ? ;)

  4. Nesąžiningi verslininkai pasirengę mokėti hakeriams už pačias įvairiausias konkurentų paslaptis - nuo naujos produkcijos paslapčių iki finansinių veiklos schemų. „SANS Institute“ specialistų manymu, kiberšnipinėjimo praktika sparčiai veržiasi už tarpvalstybinių santykių ribų ir įžengia į korporatyvinio verslo pasaulį.

     

    Pastaruoju metu JAV bei Kinijos valždia viena kitą kaltino atliekant slaptus nedraugiškus veiksmus, nukreiptus į strateginės informacijos vagystes, o saugumo specialistai tvirtino, jog abi valstybės (kaip ir daugelis kitų) aktyviai dalyvauja kibernetinio karo įžiebime. Ir štai dabar, ekspertai pažymi, jog visai neseniai suaktyvėjo ir kiberšnipinėjimo privačiame sektoriuje praktika - to įrodymai aptinkami vis dažniau.

     

    Naujausi tyrimai rodo, jog kiberšnipinėjimas, finansuojamas „organizacijų, turinčių daug resursų“, tampa vis dažniau panaudojama juodąja technologija - tai paaiškinama kompanijų valdybos noru turėti tam tikrą pranašumą derybų vedimo metu, dalyvaujant viešųjų pirkimų konkursuose ir pan.

     

    SANS teigimu, jau santykių su potencialiais parteneriais užmezgimo metu, kompanijos samdosi hakerius, kurie laužiasi į kitų organizacijų IT sistemas ir iš ten nugvelbia informaciją, turinčią nemažą vertę užsakovams. Taip pat šiuo metu vis daugiau kompanijų supranta, jog tapo tokių įsilaužimų aukomis, o konfidenciali informacija pateko į hakerių rankas.

     

    2007 metais pramoninio šnipinėjimo ribos dar labiau išsiplėtė, lyginant su 2006 metais. Ekonominio šnipinėjimo objektais tampa vis naujų verslo šakų bei valstybinio sektoriaus atstovai. Šio reiškinio pavojus auga, kadangi žmonės, kurie apie tai niekad nesusimąstė tampa labai patogiu taikiniu vien todėl, kad jie nėra pasiruošę apsiginti.

     

    Valstybinės ir karinės struktūros jau eilę metų vykdo tokio tipo atakas, tačiau pastaruoju metu yra suprantama, jog taip yra dėl to, kad stambios įmonės skiria per mažai dėmesio bei lėšų rizikoms, susijusioms su informaciniu saugumu.

     

    Pačios atakos gali būti tiek labai paprastos, tiek ir įtin įmantrios: nuo pritaikytos švejybos (phishing), kenksmingos programinės įrangos siuntinėjimo iki niekam dar nežinomų pažeidžiamumų (0day) išnaudojimu įvairiose biuro ar organizacijoje naudojamose programose.

     

    Tradiciniai saugumo perimetrai įgyja vis labiau išplautas ribas, kadangi yra pereinama prie mobiliųjų įrenginių naudojimo: jų pagalba darbuotojai gali jungtis prie korporatyvinio tinklo iš savo namų ar bet kokios kitos potencialiai nesaugios ir esančios už vidinio kompanijos perimetro vietos. Tai tik dar vienas naujų grėsmių kompanijoms atsiradimo aspektas.

     

    Šaltinis - criticalsecurity, verčiau pats.

  5. 2029 metais mašinos turės žmogaus protinį lygmenį atitinkantį dirbtinį intelektą, pranašauja JAV išradėjas Ray Kurzwilas, praneša BBC.

    Kaip teigia inžinierius R. Kurzwilas, žmonija yra pasiekusi tokį technologijos lygį, kad netrukus žmonėms į smegenis bus implantuojami mažyčiai robotai, kurie padarys juos protingesnius. R. Kurzwilo įsitikinimu, iki 2029 metų bus sukurti tokie įrenginiai ir programinė įrangą, kurie turės žmogaus protinį lygmenį atitinkantį dirbtinį intelektą.Pasak išradėjo, mašinos jau atlieka šimtus darbų, kuriuos darė žmonės, įvairiose srityse ir atlieka juos ne blogiau, nei žmonės.

     

    „Mes jau esame žmonių-mašinų civilizacija, mes naudojamės technologijomis, siekdami išplėsti savo fizines ir protines galimybes, ir tai tebus tik šio proceso tąsa”, - teigė R.Kurzwilas.

     

    JAV inžinierius „pranašauja”, kad mašinos ir žmonės susijungs į vieną, kai į žmonių kūnus bus implantuojami įtaisai, kurie padidins žmonių protinius sugebėjimus bei sustiprins jų sveikatą.

     

    „Mes turėsime protingus nanobotus, kurie per kapiliarus galės patekti į žmogaus smegenis ir tiesiogiai sąveikauti su mūsų biologiniais neuronais”,- aiškino JAV inžinierius. Pasak R. Kuzwilo, nanobotų dėka žmonės taps protingesniais, o jų atmintis žymiai pagerės.

     

    Pranašaujamas mašinų ir žmonių suvienodėjimo procesas, anot R. Kurzwilo, „yra dalis mūsų civilizacijos, tačiau protingos mašinos žmonių nepakeis”.

     

    Praneša delfi.lt ir bbc

  6. “Lovemarks” yra viena iš marketingo koncepcijų, kuri galbūt pamažu keičia brando (prekės ženklo) idėją. “Lovemarks” arba “Meilės ženklų” idėją iškėlė Kevin Roberts, Saatchi & Saatchi Worldwide CEO, 2004 metais.

     

    “Brands are running out of juice”, - žymiojoje savo frazėje teigia K. Roberts. Ir kas gi daugiau išgelbės prekės ženklus, jei ne meilė? Kiekvienos rinkodaros kampanijos tikslas yra priversti vartotoją įsimylėti tą prekės ženklą. Norint sukurti tokį “meilės ženklą”, pasak Kevino, reikia atsižvelgti į tris dalykus:

     

    “Paslaptingumas” - puikios istorijos pasakojimas, praeitis, dabartis ir ateitis, sapnai, mitai ir herojai, įkvėpimas;

    “Jausmingumas” - garsas, lytėjimas, kvapas, regėjimas ir skonis;

    “Intymumas” - atsidavimas, užuojauta ir aistra.

     

    “Meilės ženklai”, anot Kevino, savyje derina didelę pagarbą ir didelę meilę, tuo tarpu “prekės ženklas” dažniausiai turi tik didelę pagarbą.

     

    http://www.elt.lt/wp-content/uploads/2008/02/loverespectaxis.gif

     

    “Lovemarks” pavyzdžiai: Apple, Google, Starbucks, Guinness, iPod, IKEA, Coca-Cola, Superman, LEGO, Naujoji Zelandija, Jonas Paulius II ir pan.

     

    Daugiau apie “lovemarks” skaitykite oficialiame puslapyje www.lovemarks.com. Galima perskaityti K. Robertso knygas apie tai.

  7. Šiuo metu daugiausia dėmesio skiriu diplominio apie investicinius fondus rašymui. Pateiksiu keletą įdomių faktų apie asmeninių finansų tvarkymą.

    Populiariausia investavimo priemonė indėlis banke - 34% Lietuvos gyventojų, antras pagal populiariumą santaupos laikomos namuose - 31%. Kitaip sakant, 65% Lietuvos gyventojų naudoja koncervatyvias ir atgyvenusias investavimo priemones. Tokio elgesio priežastis - baimė rizikuoti (22%), 19% nieko neišmanymas apie investavimą ir neturėjimas laiko (arba tikriausiai tiesiog nenoras) domėtis, 9% žinių trūkumas. Visa tai, man dar kartą patvirtina, kad vargu ar galėtume save vadinti šiuolaikiškais ir ypač drąsiais.

     

    Įdomiausias faktas, kuris patvirtina naujausias rinkodaros teorijas - 65% šalies gyventojų priimdami sprendimą dėl asmeninių finansų tvarkymo tariasi su šeimos nariais, draugais ar pažįstamais. Vos 27% sprendimą priima savarankiškai ir tik 10% konsultuojasi su specialistais. Word of mouth šioje rinkoje, kaip ir daugelyje kitų visagalis.

     

    Išliekant iki galo korektiškam - duomenys iš Vertybinių popierių komisijos atliktų tyrimų.

     

    P.S. Buvau maloniai nustebintas, kad po e-mail’o su prašymo suteikti daugiau informacijos apie investicinių fondų rinka, gavau atsakymą iš Finasta investicijų valdymo direktorius Andriaus Barščio su pasiūlymu susitikimo metu suteikti daugiau informacijos. Be abejo, suteikta informacija bendro pobūdžio be jokių tik vidaus naudojimui skirtų paslapčių, tačiau labai padėjo susidelioti akcentus ir labiau susiorentuoti.

  8. Toks jausmas, kad po naujųjų metų, šviežiai iškeptų eparduotuvių smarkiai apmažėjo. Mėnesio bėgyje, Eshops.lt užsiregistravo vos 5 naujos parduotuvės.

     

    1) Geliu-studija.lt

    Sena ir jau išbandyta verslo idėja. Gėlių pristatymas tiksliai ten, kur jums reikia. Bėda tik ta, kad gėlių pasirinkimas kol kas žiauriai mažas..vos 6 puokštės, kurių kainos svyruoja nuo 43 Lt iki 149 Lt. Pristatymo kaina išvis nesąmoninga, nors Kauno mieste pristatymas nemokamas, tačiau pristatymas į kitus miestus kainuos 50 Lt?!?! Kažkaip iškart nebesinori naudotis jų paslaugomis sėdint čia Vilniuje ir norint nusiųsti puokštę, mamos dienos proga, mamai.

     

    2) Papildai.lt

    Kažkaip nepatinka man tokio tipo parduotuvės:) Nors ir vadinasi parduotuvė papildai.lt, tačiau vien maisto papildais asortimentas neapsiriboja. Galima rast kraujospūdžio matuoklių, termometrų, svarstyklių, inhaliatorių ir panašiai. Žodžiu, pavadinimas nuėjo į vieną pusę, o prekės į priešingą.

     

    3) Eloterija.lt

    Kiek žinau, tai senas puslapis jau. Ir išvis, visai čia ne Eshopas:) Žodžiu, olifėja lipa iš teliko į internetą.

     

    4) Lonas.lt

    Jų šūkis skelbia “Ramiam ir sveikam miegui”. Ir tikrai, parduotuvė turi stiprią specializacija, nesimėto į šalis. Galima rast visko kas susiję su miegu. O kadangi, miegam mes visi, rinka, sakyčiau, visai plati:) Asortimentas nuo čiužinių, pagalvių iki lovų ir spintelių prie lovų. Kainos, mano požiūriu, labai normalios. Svetainės naudojimas patogus ir praktiškas. Jokių dizaino ypatumų nematyti, bet viskas sudėliota taip..kaip ir turi būti.

     

    5) OXOX.lt

    Kas čia per pavadinimas? Spėkit, ką pardavinėja..neatspėjot:) Drabužius vaikams:) Ir nors dizainas, patogumas ir pats eshopas labai baisus, tačiau kainos mamytėms tikrai turėtų patikti.

  9. mda... hd dvd krachas :D porno industrija ir keliasi i blue ray, toshiba happy days :D)

    Jeigu jau ir pr0n'as persikels į blue-ray's tai hd-dvd mirę... O aš prieš du mėnesius nusipirkau hd-dvd įrašanti įrenginį, tai dar gerai, kad televizoriaus HD nepirkau ;)

  10. Na, pirma kartą jų reklamą išvydau uždarbio textad'e, aprašymas sudominu, todėl nusprendžio pasižiūrėti kas gi ten tokio stebuklingo. Pirmas įspūdis buvo scam'as ! Tačiau, ką gi jie čia scammina ? O gal tai ne apgavystė, gal tai tiesa ?

    Perskaites supratau, jog tai kažkokia pardavimų bei marketingo kompanija, kuri neseniai pradėjo savo verslą ir baltijos šalyse, ir dabar verbuoja naujus darbuotojus, atrodo gana patikimai...

    Galimybe.lt - Kokia jūsų nuomonė ?

  11. http://prosperity.gop1d.com

     

    Viskas sitame puslapyje surasyta, parsisiuskite business report ir viskas bus aisku. Jei nesuprantate angliskai,arba seip kils kokiu klausimu, galite prisideti mane prie skype, arba parasyti emaila [email protected]

    Mano tikslas yra suburti lietuviu komanda ir padeti vienas kitam uzsidirbti nemazus pinigus.

    Koks galimas metinis pelnas ? Kokia galimybė nudegt ?

  12. Sveiki,

     

    Nebrangiai galiu pagaminti dizaina, logotipa, reklamini banneri ar html svetaine. Taip pat galiu sukurti animacija su flash arba sumontuoti filmuota medziaga ir pan. Atsiskaitymas butu PayPal. Rasykite susitarsime ;)

     

    Cia galite rasti keleta darbu http://www.uzdarbis.lt/Aduko-Galerija-t40094.html

    Na matau, jog spalvų jausmą turi neblogą, tačiau technika - 4/10. Būtų įdomu pamatyti ne tik web dizaino darbus, bet ir kita web grafiką.

  13. Sweiki,pasiskaiciau temu apie dizaina ir radau tokiu temu apie rezoliucija,tai dauguma rase kokia zmones daugiausiai naudoja rezoliucija,bet as neradau informacijos kurios man reikejo (gal blogai ieskojau ;) ). Kuriu svetaine su FrontPage ir man iskilo keblumas su rezoliucija,kaip man padaryti kad mano svetaine puikiai atrodytu ir ant 1024X768 ir tarkime ant 1280X1024.Nes dabar esu pvz padares kad gerai rodytu ant 1024X768 ,bet jau ant 1280X1024 ne per visa ekrana rodo, visa svetaine kaireje, o desineje baltas plotas :D Iskart dekoju uz protingus pasisakymys :D

    Čia jau karpymo ir kodo rašymo įpatumai. Na, o šeip manau, kad, jau atgivena virtusio, FrontPage'o naudot neverta.

  14. Norėjau paklaust... sakykim aš užsinoriu turėti blogų imperiją ir pradedu juos masiškai kurt, na čia tik pavyzdžiui ;) (apie jų kokybę ir t.t. dabar nekalbam...)

    Ir kaip galvojat ar blogai turėt blogus su subdomenais?

    Na tarkim turiu pagrindinį blogų blogą (headquarter'į :D) daruzimperija.com ir aš taip pat darau nišinius blogus kaip:

    iphone.daruzimperija.com

    ipod.daruzimperija.com ir t.t.

     

    Ar tai blogai PR ir panašių dalykų atžvilgiu?

    Manau, kad jeigu pagr. domenas lankomas ir veiklus tai kodėl gi ne... Žymiai labiau apsimoka nei pirkti naujus domenus, na, o ir lankytojams lengviau orentuotis...

  15. Gan idomus domenas, tik keli klausimai:

     

    1, Kur registruotas

    2. Kiek laiko(metu,menesiu) tu ji turi?

    3. Kiek ateina lankytoju?

    Mane irgi tai domina. Kai bus atsakyta į klausimus pagalvosiu ir apie kainos kelimą, nes domenas išties vertingas.

  16. Panašu, kad „Sony Corp.“ remiamas didelės raiškos „Blu-Ray“ formatas laimėjo „HD DVD“ ir „Blu-Ray“ formatų karą, nes „HD DVD“ remianti „Toshiba Corp.“ ketina pasitraukti iš kovos. Šios naujienos greičiausiai paskatins vartotojus investuoti į „Blu-ray“ įrangą ir tikrai nenudžiugins „HD DVD“ įrenginius paskubėjusių nusipirkti vartotojų.

     

    O tokių nusivylusių vartotojų gali būti maždaug 1 mln. Tiesa, „Toshiba“ kol kas dar oficialiai nepaskelbė nutraukianti prekybos „HD DVD“ įranga, tačiau ji pripažino pradėjusi „HD DVD“ strategijos peržiūrą. Pasak anonime panorėjusios likti kompanijos atstovės, antradienį gali būti sušauktas kompanijos valdybos tarybos posėdis, kurio metu greičiausiai bus priimtas sprendimas. „HD DVD“ teko varžytis su „Blu-Ray“ kurį rėmė „Sony Corp.“, „Matsushita Electric Industrial Co.“, penkios didžiosios Holivudo kino studijos ir daugelis kitų kompanijų. Nors abu formatai remiasi ta pačia mėlynojo lazerio technologija ir pateikia didelės raiškos įrašus, rodomus didelės raiškos televizoriuose, tačiau tarpusavyje formatai yra nesuderinami. „HD DVD“ buvo pateikiama, kaip pigesnė alternatyva, nes ji buvo panašesnė į senesnę optinių vaizdo diskų technologiją. Tuo tarpu „Blu-Ray“ šalininkai garsino didesnę talpą, leidžiančią išsaugoti ilgesnius didelės raiškos įrašus.

     

    Kaip ir praėjusio amžiaus devintajame dešimtmetyje, kai JVC remiamas VHS formatas nurungė „Sony Betamax“, taip ir dabar buvo laukiama, kad vienas iš dviejų formatų paims viršų. Tačiau šį kartą atrodo, kad pergalė atiteks „Sony“ kompanijai.

     

    Anot Tokijuje įsikūrusio „Credit Suisse“ padalinio elektronikos analitiko Koya'o Tabata'os, tai bus gera žinia naujos kartos DVD pramonei, nes iki šiol vartotojai dvejojo kurią pusę rinktis. Analitiko teigimu, tai turėtų padėti padidinti „Sony“ pajamas. Jo nuomone „Blu-Ray“ pergalę lėmė daug faktorių, dėl kurių prekyba švenčių dienomis pasisuko „Blu-ray“ naudai.

     

    Pastaruoju metu „Blu-Ray“ rinkos dalis sparčiai didėjo, ypač tai buvo pastebima Japonijoje. „BNC Inc.“ tyrimų duomenimis praėjusių metų paskutinį ketvirtį „Blu-Ray“ įrangos pardavimai sudarė apie 96 procentus visos parduotos įrangos. JAV kino studijos taip pat rikiuojasi „Blu-Ray“ pusėje. Neseniai šio formato pusėn stojo „Warner Bros. Entertainment“, kuri prisijungė prie “Sony Pictures“, „Walt Disney Co.“ ir „Twentieth Century Fox.“. Šios kompanijos nusprendė leisti įrašus tik „Blu-Ray“ formatu. „HD-DVD“ pusėje liko tik „Paramount Pictures“ ir „Universal Pictures“. Be to, praėjusį penktadienį didžiausias JAV prekybos tinklas „Wal-Mart Stores Inc.“ paskelbė prekiausiantis tik „Blu-Ray“ įranga ir diskais. O penketu dienų anksčiau „Netflix Inc.“ paskelbė nutraukianti „HD DVD“ diskų nuomą, pakartojusi „Target Corp.“ ir „Blockbuster Inc.“ sprendimus. „Blu-Ray“ grotuvai populiarėja ir Lietuvoje.

     

    Tokijuje įsikūrusios kompanijos atstovai atsisakė komentuoti gandus apie „HD DVD“ ateitį. „Sony“ taip pat teigia neturinti informacijos kiek „Blu-Ray“ įrangos buvo parduota visame pasaulyje. Nepaisant to, aišku, kad prie „Blu-Ray“ populiarėjimo daug prisidėjo išaugę „PlayStation 3“ žaidimų kompiuterio, kurį galima panaudoti, kaip „Blu-Ray“ grotuvą, pardavimai. Nuo 2006 metų „Sony“ pavyko parduoti apie 10,5 mln. šių kompiuterių. Tiesa, šių kompiuterių buvo nupirkta gerokai mažiau nei „Nintendo Wii“, o pats kompiuteris nėra vertinamas, kaip lemiamas veiksnys vaizdo formatų kare. Su „PlayStation 3“ konkuruojantis „Microsoft Xbox 360“ gali atkurti „HD DVD“ filmus, tačiau tik įsigijus specialų priedėlį, kuris skirtas tik didelės raiškos įrašams atkurti. Tačiau tokių priedų buvo parduota tik keli šimtai tūkstančių ir pasak „Toshiba“ jie buvo įskaičiuoti į 1 mln. parduotų „HD DVD“ grotuvų.

     

    Anot Tokijuje įsikūrusio „Daiwa“ tyrimų instituto analitiko Kazuharu Miura'o, paskutinis „HD DVD“ įtvirtinimas – asmeniniai kompiuteriai, ypač jei „Microsoft“ nuspręs ir toliau remti „HD DVD“. Tačiau pasak analitiko, svarstyklėms nusvirus į vieną pusę, dominavimas rinkoje greičiausiai taps galutinis. Anot jo, taip jau buvo nutikę tarpusavyje besivaržant „Macintosh“ ir „Windows“. K. Miura'o teigimu, turinio kūrėjai rengiasi išsirinkti vieną formatą, o parduotuvės ketina juo užpildyti savo lentynas.

     

    Manoma, kad „Toshiba“ sutelks savo dėmesį ir išteklius į kitas verslo sritis, pavyzdžiui, „Flash“ atmintinės lustų, kurie dideliais kiekiais naudojami mobiliųjų telefonų ir muzikos grotuvų gamyboje. Stambiausio Japonijos verslo laikraščio „Nikkei“ duomenimis, 2008 fiskaliniais metais „Toshiba“ ketina investuoti 1,8 trilijono jenų (apie 39 mlrd litų) į dvi „Flash“ atmintinės gamyklas Japonijoje. Tačiau pati „Toshiba“ teigia nepriėmusi tokio sprendimo.

     

    Na, dabar galėsim pamatyti kas nuo ko priklauso : rinka nuo Microsoft'o, ar Microsoftas nuo rinkos...

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...