Pereiti prie turinio

Ginciuz

Nariai
  • Pranešimai

    41
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas Ginciuz turinys

  1. 1. Tiksliai indentifikuoti puslapio poziciją tiek konkurentų atžvilgiu SERP'uose tiek bendraja marketingo prasme. Žinoti kur esi ir kur nori būti: po mėnesio, pusės metų, metų ir tt. 2. Kiek įmanoma sutvarkyti patį puslapį (vidinis SEO) - jis galbūt nėra labai svarbus, bet labai paprastai padaromas: juk iš esmės viskas ko reikia tai pataisyti kodą. 3. Nusibrėžti gaires ir atskirti Social Media nuo Search. Iš esmės tai yra du visiškai skirtingi vartotojų segmentai, jų elgesys skiriasi, tad būtų protinga naudoti skirtingas strategijas. 4. Raktinių žodžių analizė: pasidaryti sarašą raktažo
  2. Straipsniu kiekis turetu buti toks, kad zmogus surades ji per interneta, nesuprastu, jog tai yra dirbtinai sukurtas daiktas. O siaip kuo kokybiskesnis blogu tiklas - tuo daugiau naudos jis duoda. 15min, autoplius, domoplius irgi yra tas pats tiklas arba tarkim koks nors Envato marketplaces... Darant blogu tinkla reiketu atkreipri demesi i sias smulkmenas: Kiekvienas blogas turetu tureti atskira domeno pavadinima - uzregistruotas domenas yra vienas is kokybes rodikliu. Sutikit, kad manoraslaivos.com atrodo rimciau nei manorasliavos.wordpress.com Reiketu blogus isdelioti ant skirtingu IP
  3. Keletas pasiulymu on-site seo: http://www.iis.net/downloads/microsoft/search-engine-optimization-toolkit http://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/ Linkbuilding & outreach: http://www.buzzstream.com/ http://raventools.com/ http://ontolo.com/ backlinks & competitors analysis: http://www.linkresearchtools.com/toolkit/ http://ahrefs.com/ http://www.seomoz.org/ http://www.searchmetrics.com/en/ http://www.linkdex.com/ http://www.majesticseo.com/ http://blekko.com/ Social media managment: http://hootsuite.com/ http://www.tweetdeck.com/ Daugiau neatsimenu :) P.S. Super geek'ams:
  4. Viskas priklauso nuo raktazodziu ir konkurencijos serp'e. Jeigu tarkim puslapis naujas ir neturi daug link'u tai tokie submitter'iai padeda "sujungti" raktazodi su landing page. Aisku nereikia persistengti, pamaisyti platformas ir pan: deti tiek i bookmarkings site's, tuos "whos is" ir "website statistic" puslapius, doc ar slideshow sharing ir panasiai. Tokie linkai labai daug svorio neturi, bet padeda raktazodziui atsirasti google indekse. top100 ar top200 ne tiek svarbu, svarbu, kad jie ten yra ir galima juos pradeti sekti. Yra milijonas skirtingu automatizuotu irankiu, kurie gali pagel
  5. Wordpress'e categories ir tag'ai yra vadinami taxonomies ir ju paskirtis yra palengvinti turinio grupavima. Kategorijos daznai yra terminai bendrai apibudinantys turini (visus postus ta pacia tema), o tagai - zymiai siauriau, jie padeda indentifikuoti kiekviena posta atskirai. category: fotografija tags: juodai balta, miestai, vilnius, rotuse, ziema, sninga Kiek pamenu negalima naudoti vienodu taxonomies: negali buti ir tagas, ir kategorija identiski. Jeigu nepersistengiama su tagais, galima rodyti google index'e tiek kategorijas tiek tagus. Reiketu vengti situacijos, kai tam paciam po
  6. guest blog'ai - nera vien tik whitehat. Zmones, jus viska ne taip suprantat. Nera vien tik whitehat ar blackhat metodu - yra skirtingi metodai, kurie galbut tinka galbut ne. Viskas priklauso nuo puslapio, konkurencijos ir panasiai. BBC gavo laiska nuo google: http://www.seroundtable.com/bbc-google-link-penalty-16505.html Interflora buvo penalized: http://martinmacdonald.net/interflora-seo-penalty/ Skyscanner'is naudojo hidden links savo widgetuose kuriuos kontroliavo is bustines. Pirko domenu'us ir redirectino i pagrindini. Ir dar dare velniai zino ka. Moneysupermarket - cempionas gues
  7. :D HAHAHHAHAA Visu pirma, kad esu zaides su sitais visais irankiais, dar nereiskia kad juos naudoju dirbant su klientais. Bet reiktu bent jau zinoti ka naudoja black-hat community, kad nustati ta plonyte melyna linija tarp white-hat ir black-hat seo. Mano pasaulyje black-hat neegzistuoja visikai. Yra skirtingos strategijos skirtos skirtingiems projektams. Skirtingi rizikos laipsniai. Vienos kompanijos nusamdo 100 zmoniu, kurie nieko kito nedaro, kaip tik kelia paveiksliukus i pinterest ar tumblr. Kitos kompanijos paraso script'a. Tai koks gi yra tas skirtumas, jei rezultatas yra identis
  8. Heddwyn, Bet kokiu atveju aciu uz puikius pastebejimus! Siek tiek (bet labai nedaug :) ) nesutinku del wordperess SEO naudojimo, nes manau kad reikia zinoti, ka plugin'as tiksliai daro, pries naudojant ji, na ir tampama labai priklausomu nuo CMS. Ar negeriau tiesiog pagalvoti kaip neineksuoti puslapiu? vienas is variantu butu ideti meta tag'a: <meta name="robots" content="noindex, follow"> kitas variantas butu uzblokuoti per robots.txt: User-agent: Googlebot Disallow: /no-google/ trecia variantas butu galbut pazaisti su .htaccess Kiekvienas turi savu pliusu ir minusu. Pluginai
  9. Heddwyn, As suprantu, kad esate isbandes daugeli irankiu ir teko nusivilti rezultatais. Bet problema juk ne irankiuose, kad jie nedave rezultatu, o ju naudojime. Pilnai sutinku, kad tiek scrapebox, magicsubmitter, pinblaster, senuke, tumblrautoposter ir dar milijonas kitu - nieko stebuklingo nesiulo, bet nepamirskim, kad kiekvienas automatizuoja kazkoki tai procesa. Kas paprastam zmogui, norinciam kazka pabandyti yra labai neblogas sprendimas. SEO labai skiriasi nuo kompaniju dydzio, tas kas tinka kokiam moneysupermarket, galbut nelbai tinka bobutei kuri pardavineja raugintus agurkus uteno
  10. Pasiziurek i google webmaster tools, turejo ateiti laiskas: 'unnatural links warning', arba 'Site violates Google's quality guidelines' arba kazkas panasiai. Jei google ismete is indekso, tai greiciausiai bus pranesta, kad 'site violates quidelines'. Tada galima pabandyti aptvarkyti, paziureti kas ten blogai ir submit'inti "Reconsideration Request". Uztrunka apie 2 savaites kol yra gaunamas atsakymas. Jei viskas ok, grazina i indeksa, jei ne atsiuncia kazka panasaus i toki email'a: Dear site owner or webmaster of http://www.puslapis.com/, We received a request from a site owner to recon
  11. Kuo ilgesnis traipsnis tuo geriau, bes jei talpinama i straipsniu svetaines, tai standartas yra 400-500 zodziu, minimum 350 ir viena ar dvi nuotraukos. Panasiu principu rasomi visi guest postai, kai talpinama i kazkiekno blogus taip pat. daznumas priklauso nuo svetaines dydzio. Jeigu puslapis nedidelis ar tarkim naujas tai reiketu protingai iskirstyti visa link-building'a ilgesniam laikui. Nes turbut niekas taip neisduoda bandymo manipuliuoti sistema, kaip is niekur atsirade 100 straipsniu su vienodos tematikos raktazodziais. Daznai bandant paslepti link-buildinga apjungiama daug skirtingu
  12. Bet kuris irankis teisingose rankose daro stebuklus. Lietuvoje dirbti irgi su juo imanoma. :) tik gal apsukas atitinkamai reiketu sumazinti. o siaip pabandymui galima turbut nusipirkti koki paketa is forumu, kurie siulo senuke paslaugas. #########, warriorforum. ir pan. Jeigu rezultatai tenkina, galima ta pati paciam pasidaryti. :)
  13. Po paskutiniu didziuju update'u tas tapo kaip ir imanoma. Ankciau google pozicija buvo tokia, kad blogi linkai nedarydavo jokios itakos, tad kaip ir nebudavo tikslo daryti ta vadinama 'negative seo', nes tie blogi link'ai nei pagerindavo pozicijas nei pablogindavo. Taciau per pastaruosius kelius metus situacija siek tiek pasikeite. Atsirado pandos ir pingvinai, kurie ne tik siek tiek nubaude uz link'us nuorodu kataloguose, bet taip pat pradejo ziureti i sponsored ir advertorial link'us - atsirado 'overoptimization' penalty. Geriausias turbut pavyzdys yra interflora, kompanija kuri buvo nubaust
  14. Paciame google webmasters tools yra funkcija indeksuoti puslapi, tai tiesiog galima rankiniu budu paspaudyti - index'e atsirande per keleta valandu. Tiesa yra limitas 500 linku i diena, bet jei puslapis nedidelis gana neblogas variantas. Google Webmaster tools -> Health -> Fetch as Google -> ivedam nuoroda ir spaudziam fetch -> nuoroda atsirande lenteje ir spaudziam 'submit to index'
  15. Dauguma agenturu naudojasi kazkuo panasiu, kai nustatija kur talpinti guest-post'us: In terms of SEO a good link from a blog has a good PR:, 2 or above, good PA:, 35 or above, good DA: 30 or above and a unique IP or IP that has few sites hosted on it, No more than about 20 sites unless the DA: is 65 plus. Cia citata is vienos UK agenturos. Dar reiktu prideti galbut svetaines amziu: metai ar daugiau. Postai'ai - minimum 350-450 zodziu, kaip ir beveik standartas eina 500 zodziu. keleta paveiksliuku ir nuoroda pirmoje ar atroje pastraipoje. Is viso nedaugiau nei 2 nuorodos. Reiktu pamaisyti
  16. Straipsniu rasymas ir talpinimas yra du atskiri dalykai. Galeciau labai daug pasakoti, bet viskas priklauso nuo imones dydzio ir nisos, ir turimo biudzeto. Esu beveik metus aktyviai dares link-building travel ir finance verticals - tai galiu labai daug visko papasakoti. Gal gali siek tiek sukonkretinti klausima?
  17. Pasidalinsiu ir as vienu is pazaidimu... Keyword: "travel blog" Global Monthly Searches: 246,000 Local Monthly Searches(UK): 27,100 Siek tiek optimizacijos buvo atlikta lapricio men ir gruodzio pradzioje, testuojant viena is ideju. Daugiau nieko nedaryta, todel pakritimas ir tiketinas. Prikabintame paveiksliuke matomi google.com duomenys. google.co.uk apie +-5 pozicijoje laikosi. google.lt antras puslapis
  18. Is SEO puses ziurint skirtumo nera jokio. Is UX puses geriau antrasis variantas - trumpesnis, lenviau isimenamas, paprastesnis. Tad patarimas butu naudoti 2 varianta. jeigu zodziai sujungti i viena (vienasdu) google susiduria su problemomis juos isskiriant. Ta pati problema ir su simboliais (. , _). Geriausia naudoti bruksnelius atskiriant (-) zodzius. Google rekomendacijose berods yra keletas eiluciu sia tema. Geriau SEO atsvilgiu butu taip: http://ur.lt/vienas-du-trys-keturi/ arba http://ur.lt/vienas-du-trys-keturi Ir atkreipkit demesi i (/) gale. Arba jis yra, arba jo nera. Nes da
  19. Nelabai teko susidurti su magicsubmitter, ir is tiesu neturiu ka pasakyti, nes kaina 4.95USD. Tai galima nusipirkti ir jei nepatiks ar ne tiks tiesiog pamirsti. :) Scrapebox berods 99usd kainuoja - bet yra pilna internete pavyzdziu ir tutorials. Tai gana nesunkiai galima paziureti ar tenkina poreikius. Cia kiekvienam pagal poreikius, kiti patys susiprogramuoja...
  20. Na taip gaunasi, arba ju kokybes balas yra didesnis, arba daugiau pinigu moka uz CPC. Galima pabandyti padidinti CPC ir paziureti kiek reikia moketu uz top pozicijas.
  21. Neblogas straipsnis apie nuorodu/straipsniu katalogus: Web Directory Submission Danger: Analysis of 2,678 Directories Shows 20% Penalized/Banned by Google Katalogu duodama nauda labai smarkiai sumazejo 2012 metais, po (Panda veliau Penguin) update'u, bet tai nereiskia, jog visos jos yra blogos. Keletas rekomendaciju kaip apsisaugoti nuo problemu ateityje, jei visgi norima jas naudoti: 1) Patikrinti ar google nepasalino puslapio is indexo 2) Paziureti duomenis: PR, Domain Auhthority, backlinks ir pan.. 3) Gerai butu, kad jie nepriimtu bet ko ir butu zmogus kitoj pusej, kuris atrinkinetu spa
  22. Sveikas. Yra toks dalykas kaip google adwords quality score. I ji sutalpinta gana nemazai rodikliu, svarbu tiek 'landing page' kokybe tiek CTR'as. O formule pagal kuria google nusprendzia pozicija yra tokia: Pozicija = Maximum CPC X Quality Score Taigi turint auksta Quality Score pirma pozicija kainuoja zymiai maziau. PVZ is interneto http://www.long-island-website-design.com/wp-content/uploads/2011/07/google-adwords-101-adwords-ad-ranking-formula-slide2.jpg
  23. Po vienos is Panda update'u 2012metais, directories, article sites ir blog networks (ne visi) - tapo beveik visisikai neveiksmingi. Directories (aka katalogai) - buvo kaip ir atgyvena, nes ju niekas nenaudojo niekaip kitam, kaip tik link-buildingui. Beabejo keletas ju isgyveno ir yra laikomos 'saugiomis' - pvz.: http://botw.org/ ar http://www.dmoz.org/ Article sites - ta pati istorija: nuorodos straipsniuose nebeduoda beveik visiskai jokios naudos, apart keleto didziuju puslapiu. Bet velgi, i juos straipsniai dedami turbut daugiau del 'legacy' klientu ir uzsitesusiu kontraktu. Blog netwo
  24. Adwords yra daugiau skirtas imonems, kurios kazka pardavineja(paslaugas/prekes) - tada gana nesunkiai galima paskaiciuoti ar verta investuoti i reklama. Facebook reklama is esmes daugiau naudos duoda didinant imones zinomuma, o jei norima kazka pardavineti reiktu zinoti, kad CTR yra labai zemas ir "convertion rate" irgi tikrai ne stebuklai. Is esmes naudodami google, zmones kazko iesko nes yra suinteresuoti kazka nusipirkti, o i facebook'a ateina uzmusineti laiko ir paziureti i kaciu nuotraukas. :) Patarciau isbandyti 'FB sponsored posts' taip stengiantis pritraukti zmones i savo FB pag
  25. Priklauso, ar google laiko jusu puslapi pirminiu saltiniu, ar ne. Lengviausias budas patikrinti, tai su kabutemis ("") ivesti koki sakini is tu pranesimu ir paziureti, kieno puslapi meta pirma - ar jusu ar to is kurio nukopijuota. Jei jusu puslapi google indentifikavo kaip originala(paieskoje nr1), tada sakyciau, kad verta. Jei jusu puslapis atsiranda pirmame puslapyje (kazkur) galbut irgi verta. Jei puslapio nesimato visiskai - tai turbut neverta. Is kitos puses, google analytics, google webmaster tools turetu pateikti pakankamai informacijos ivertininti situacijai. Jei i tuos pranesimus
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...