Siekiant užsitikrinti finansavimą naujam projektui (taigi “startupui” arba startuoliui), pirmiausia reikia pagalvoti, kaip jis sugeneruos realius pinigų srautus. Daugelis iš mūsų griebiasi naujų verslų vien dėl to, jog “kažkur mačiau, gal ir pas mus tiks”, arba dėl to, kad turiu “Idėją FIX”. Duokite man “jau rytoj” pvz. 200 tūkst. lt, po pusę metų dar 0,5 mln. Lt, o po to jau bus matyti… Pinigų rinkoje negavus, arba neradus investuotojų, skundžiamasi, kaip ta mūsų valstybė “neremia ar neskatina verslumo”. Gerbiamieji, o gal pirmiausia suskaičiuokime, padarykime “namų darbus”, o tik vėliau ieškokime investuotojų?
Vilniaus universiteto studentai, pasirinkę marketingo paskaitas, iš savo dėstytojo el. paštu gavo šiuolaikišką paaiškinimą, kokie yra ir kaip veikia skirtingi marketingo būdai.
Nežinau, kas yra šio teksto tikrasis autorius (labai gali būti - vertimas iš užsienio kalbos), bet, manau, kad įdomu / naudinga / linksma paskaityti gali būti visiems :)