Pereiti prie turinio

arvydas999

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    152
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Visas arvydas999 turinys

  1. Sveiki,atsitiko idiotiska sistuacija..Vienam US tinklalapiui pardaviau zaidimo paskyra.Is manes buvo pareikalauta Id kortos nuotraukos su uztusuotu asmens kodu...O as kaip idijotas nusiunciau neuztusuota nuotrauka.Kaip manote,ar daug zalos gali pridaryti zinodami mano asmens duomenis?
  2. Taigi,another update.29-oji diena Kaip ir buvo sutarta,su manim susisiekė.Pinigus už dviratį gražins per 1-2 darbo dienas.~6eu vistiek prarasiu,kadangi dviračio kilimėlį taip pat buvau gražinęs,tačiau jis pasimetė garantiniame. Ačiū Dievui,kad pagaliau per mėnesį laiko buvo gražinti mano pinigai. Aišku,darau prielaidą,kad jie nesulaukė jokių žinių iš garantinio,todėl ir mano kilimėlis neatsirado,garantinis.Beje,juk jie turi sandėlio darbuotojus,kurie tūrėtų patikrinti mano siuntinio turinį ir duoti ataskaitą.Žodžiu,kažkoks "wtf" išėjo.
  3. Šiandien paskutinė diena,kai jie turi sumokėti pinigus,todėl,rytoj po pietų kreipsiuosi :) Yra el.laiškas,kuriame nurodyta,kur išsiųsti ir pnš.O pats turiu kvitą,kuriame nurodyta būten kada išsiųsta,jei pigu.lt kažką bandys neigti,tada bus įtraukta DPD kurjerių kompanija,kad ale neatvežė prekės laiku. Taigi,manau, turėčiau gauti kompensaciją. Nereikia čia to sarkazmo. :)
  4. Tai gi va,naujienos tokios,kad jų nėra. :) Šiandien išaušo 28-oji diena,kai baigiasi pigu.lt pinigų už prekę/suremontuotos prekės gražinimo terminas.Paskutines savaites praleidau optimistiškai skambinėdamas į pigu.lt ir įkyriai klausinėdamas "Ar jau?", tačiau atsakymas būdavo "mes su jumis susisieksime, kompiuteris dar nieko nerodo".Taigi,šiandien pagrasinau pigu.lt su VVTAT,still nothing...Pažadėjo,kad rytoj susisieks,manęs tas pažadas nebetenkino,taigi pasiskambinau i Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą(VVTAT),jie man nurodė išsiųsti el.laišką į pigu.lt,su paskutiniu perspėjimu,kad
  5. Buvau parašęs,bet tikriausiai nepublikuos,juk patys dažnai reklamuoja pigu.lt (delfi).
  6. Ir dar teks palaukti,nes iki naujų sustabdyta bankų veikla :D O aš užvakar skambinau į pigu.lt ,tai sakė per 1-2 dienas susisieks,tai dar nesulaukiau skambučio :D O pats nenoriu įkyriai skambinėt,vistiek jiems ten dzin ant klientų. :)
  7. Nes taip ir yra,aš asmeniškai laikausi principų,jei mane apgavo,aš gyvenime nebepirksiu iš tos parduotuvės. O kas yra blogiausia,kad žmonės leidžiasi būti maišomi su žeme.Tarkim,ši situacija:El.parduotuvės politika turi spragų,išdurinėjami šimtai žmonių,tačiau atsiranda dėdė Blofeld,žmogus dėl kurio Lietuva pasmerkta dar geram penkiasdešimtmečiui būti maustoma.Kodėl? Nes tu gini tokias apgailėtinas parduotuves arba tavo charakterio bruožas yra viską neigti...Norėjau pasakyt tik tiek,kad viskas čia akivaizdu,jei ieškai argumentų,pereik per visus puslapius ir prisirankiosi. O kalbant apie pačią
  8. Ne vien apie strigimą eina kalba,o apie jų apgailėtiną aptarnavimą ir siunčiamą šlamštą.Paskambinau administracijai pasiterauti,kaip reikalai vyksta,nieko detalaus nepasake,net nežino kur mano prekė šiuo metu randasi. Ir taip ne pirmą kartą,jie net savo įranga nesugeba naudotis.Lietuviai jiems durnelių vietoj,atsiunčia šlamštą,lauki mėnesį kol atgausi pinigus. Galit gint kiek norit,viskas čia akivaizdu,parduotuvė visiškai nesiskaito su klientais.O tie kas gina,tai eiliniai "specialistai" kurie iš Lietuvos nosies nėra iškišę,aria už minimumą ir keikia valdžią.
  9. Tikrai puikus telefonas,pats naudoju,rekomenduoju visiems :) Kamera , garsas liux.Kas labiausiai nustebino tai batareika,realiai kas trečią dieną kraunu,aišku,be perstojo nesinaudoju.
  10. Ir vėl diskusija be galo.Ši tema skirta žmonėms parodyt,kad tokios įmonės,kaip pigu.lt nėra jau tokios idealios,kaip reklamuojasi. Aš realiai būčiau paskaitęs šia temą,būčiau nerizikavęs kalėdinėmis dovanomis ir nesisiuntęs iš ten,o išsirinkęs patikimesnį variantą.Jų kaltė ar ne,man vienodai.Yra faktas-mano pinigai užšaldyti,tėvai liks be dviračio.Ačiū pigu.lt.
  11. Būtent,išsiunčiau į delfi laišką apie šią situaciją...Jei dar atsiras žmonių su panašia problema,gal tada papieš ką nors.
  12. Niekas neidealizuoja senukų :D Ir šeip temos esmė ne senukai,o kaip ir pats minėjote požiūris į pirkėją. Aš sutinku,kad esu pats kaltas dėl žinių trūkumo įstatymų klausimais.Tačiau vistiek manau,kad tai nėra toleruotina :)
  13. Kalbant apie bendravimą,aš su jais bendravau maloniai,nepuoliau jų.Tačiau tema eina ne apie tai.Temos esmė ta,kad žmonės pagalvotų du kartus prieš įsigyjant prekes iš Pigu.Lt.Ir nedarytų tos pačios klaidos kaip aš. Apibendrintai Pigu.Lt skirta siųstis menkniekius,kvepalus,komponentus kompiuteriams ir pnš.O su rimta technika jiems nesiseka...+Kiek paskaičiau atsiliepimų,dešimtys žmonių yra papuolę į tą pačią situaciją,kaip ir aš. Nekalbu vien apię servisus,Pigu.Lt nuvylė vien savo live support'u.Išsiunčiau prekes užvakar,kurjeris sakė,kad sandėly bus kitos dienos ryte.Šiandien paskambinu,jie
  14. "Mažiau verkime"...Mažiau verkiame,todėl ir nesiskaito su mumis.
  15. O tarkim,kaip tie patys "Senukai" gali sau tai leisti? :D Aš kalbu apie tai,kad pati pigu.lt įmonė,visiškai nesidomi,kuo prekiauja,net negavau instrukcijos lietuvių kalba.Jie man galės įkišt bulvių maiša vietoj dviračio ir aš turėsiu laukt 1mėn. kol atgausiu pinigus,nes jie sius pas ūkininką,kuris patikrintų ar čia tikrai bulvės o ne dviratis? Gedimas akivaizdus,tegul man pinigus gražina o tada dulkinasi su tuo dviračiu...
  16. Dabar jau per vėlu...Man buvo nurodyta,kad reikia pateikti prašymą,parašyti:"kas neveikia".Ką padarysi,bandžiau jiems įrodinėt apie vartotojų teisių pažeidimus,bet jie aiškiai apėję visus įstatymus. Gavau vertingą pamoką apie pigu.lt :/ Apie tai ir kalbu,kad jie neturi savo specialistų.Tik apgailėtina,kad jie prekiauja šlamštu,apie kurį neturi jokio bendro išprusimo.Tuo labiau galėtų patys testuot ar prekė veikia...
  17. Pasiskambinau į senukus,jie iš karto pasakė,kad prekės gražinimas truktų iki 14d.Bet dažniausiai susitvarko greičiau.+Jie patys tikrina ar yra brokas...O Pigu dirba nekompetetingi žmonės,kurie visiškai nenusimano apie savo parduodamas prekes...Tokia jau ta realybė,klientai nevertinami visiškai,darbuotojai-nekvalifikuoti.Panašu,kad teisybės nerasiu.
  18. Visiškai suprantama,tiesiog liūdna,kad tokia įmonė taip atsainiai vertina pirkėjus.Atsiunčia brokuotą prekę,kuri kainuoja nemažus pinigus ir po to aiškina,kad mėnesį turi laukti,kol bus grąžinti pinigai. Be to,man buvo paaiškinta,kad galima teikti prašymą dėl pinigų grąžinimo skubos tvarka,tačiau kitą dieną teigiama,kad tas darbuotojas,net nepriklauso jų įmonei,o tiesiog atsiliepia į skambučius...
  19. Sveiki,mano vardas Arvydas.Norėjau pasidalinti savo istorija akistatoje su Pigu.Lt.Liūdna,kad tokia didi įmonė neatsižvelgia į vartotojų teises,tyčiojasi iš savo klientų... Taigi,užsisakiau prekę iš Pigu.lt,tai buvo dviratis treniruoklis,prekės suma siekė 167eur.Užsakymas buvo atliktas internetu.Šis dviratis turėjo būti skirtas mano tėvams,kurie norėjo,tūrėti tokį treniruoklį...Tačiau,prekė buvo pristatyta,ir ji buvo neveikianti,tiek greičio,tiek distancijos matuokliai neveikė.Iškart paskambinau į įmonę ir pareikalavau gražinti pinigus už prekę,maloni darbuotoja man pasakė,kad rytoj atvažiuos
  20. Aciu,bandysiu :) Labai dekui,butent to ir ieskojau! :D
  21. Sveiki,kokia komanda naudot,kad ivedus i operation laukeli 3.1 ar 3.2... nemestu error?O "operation" kintamojo negaliu pakeist i double,nes switch komanda tik int leidzia. :/ switch(operation){ case 1: answer = fnum + snum; break; case 2: answer = fnum - snum; break; case 3: answer = fnum * snum; break; case 4: answer = fnum / snum; break; default: System.out.println(""); System.out.println("You chose neither."); break; } System.out.println(""); if (operation != 1 || operation !=2 || operation !=3 || operation !=4 || operation !=5){ System.out.println("ERROR: Operation can not be identif
  22. Nelabai supratau :lol: Bet galbūt kalbi apie redirect'ą.Gali pagooglint,lengvas kodukas,su minimaliom web'inimo ziniom susitvarkysi ^_^
  23. O nenori pabandyt parasyt support ir pasakyt kad per klaida,klaidinga sali pasirinkai?Jai duomenys tavo visi tikri,manau susitartumet.Cia tik mano nuomone.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...