Be proto daug niuansu.
Daznai grubiai sakoma 24 men pelnas.
Taciau:
1. 24 men pelnas kas menesi mazejantis nuo 1000 per menesi iki 5 eur paskutini menesi.
2. 24 men pelnas kas menesi didejantis. Nuo minuso iki 500 paskutini men.
Tai antru atveju savaime aisku mokesi daugiau. Pirmas atvejis nelabai ko vertas, nes aisku, kad arba produktas neperspektyvus arba getting cold, arba konkurentai suede arba verslas prastai valdomas. Viskas yra ziaurus minusas.
Kaip ir vienas pagrindiniu value yra ateities perspektyva. Gali buti ir minusinis ziauriai verslas, taciau niuansai kaip dideli baze aktyviu subs ar ziaurios investicijos i marketing, kurios yra be proto didele nauda nesancios (80+20 taisykle).
Toliau: turtas ilgalaikis/trumpalaikis, isipareigojimai, cashflow ir t.t
Jei eshop, ir labai toks micro kur pilna uzdarby - tai dar zvelgciau kaip greitai galima replikuot toki - jeigu greitai tai kaina turi buti mazesne arba tokia pati nei replikos kaina (pvz pardavineja dropshipping kokia nesamone is Lenkijos zinomu tiekeju su FB ads 500 Eur investicija ir WP svetaine. Tai tavo wp 300eur + 500 eur = uz 800 eur + pora men darbo turiu ta pati ka tu, tai savaime aisku 5000 eur moket neapsimoka).
Tai, jei pirksi ebay, ten registruojamas kiekvienas pirkimas sistemoje, tu gali tiesiog atsispausdinti ta dokumenta, arba rinkti juos i papke savo kompiuteryje ir papildomai fleshiuke kad nepasimestu ir laikyti 10 metu (senaties terminas), patikrinimo metu prireikus atsispausdinsi. Rusiuok juos pagal mokestinius metus. Paciame ebay, palandziok ir bet kokioje parduotuve suformuojamas tas invoice po kiekvieno pirkimo, parasyta bendra kaina, kaina uz vieneta, kas pardave, kas apmokejo.
Viska rinkti ir skaiciuoti reikia ir del save paties, matysi uz kiek perki, uz kiek parduodi, vedi sau buhalterija, gali darytis menesio, ketvercio metu, pusmecio ataskaita, nusistatyti finansiunius tikslus ir išgauti kitą finansine info is savo veiklos, jei neskaiciuosi finansu ir su tais duomenimis nedirbsi, bus sunku matyti savo realia padeti, ir beabejo sunkiau susigraibyti pildant deklaracija, kiek isleidai, kiek uzdirbai. Tai ir yra buhalterija.
Jei siųsi kitur, kiek kebloka, nes veikla vykdai tu o prekes siunti kazkokiam fiziniui asmeniui i uk, geriau susitarti, kad pardavejas tau issiustu. bet kas liecia saskaitu fakturu viskas tvarkoje, svarbu matosi kad tavo vardu apmoketa. kol nevartysi 3000-5000 eur per men, i tave labai demedio nekreips. Dar gali atsidaryti atskira saskaita banke, kad veiklos pinigai nesimaisytu su asmeniniais.
Beje o kuo zadi prekiauti ir ar jau susikurei parduotuve?