Pereiti prie turinio

laimonas123

Nariai
  • Pranešimai

    2.855
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    92.2%

laimonas123 Pranešimai

  1. Rašyk kuo trumpesniais sakiniais, tačiau siek juos, kad nebūtų minties šuolio. Ir aišku, nevartok įmantrių žodžių, dėl kurių nesi tikras, ar už juos tau neduos stiliaus klaidos. Žodžiu, reikia jaust stilių, kad neišlyst, kaip sakant, iš ribų, o tam geriausiai padeda knygų skaitymas.

     

     

     

    Nepritariu antram teiginiui. Juk Sruoga rašė: "ko vertas menas, jeigu šiandieninis žmogus virto žmogėdra?" "Profesoriau, ko vertos visos tavo šitos knygos?" Citatos nėra tikslios, bet esmė ta pati. Tada būtų galima rašyt, kad menas katastrofų atveju netenka prasmės, vertės.

     

    Bet menas būtent jam padėjo išlikti žmogumi, o ne pavirsti žmogėdra.

  2. pamėgink siųstis 6 IELTS knygą, gal kitos, senesės, jau ištrintos. Man ir kažkaip buvo,kad neleido, bet tada, įvedus kodą spaudavau ne kairį klavišą, o vidurinį - atsiverdavo naujas "langas", o apačioje pradėdavo siųsti failą.

     

    Beje, pamiršau paminėti, kad IELTS'e klausoma tik vieną kartą, todėl jei ko nesuprantate - leiskite klausymą dar kartą, nes VBE bus leidžiamas klausymas du kartus

     

    ten neleido įkelti daugiau klausimų, keliu čia

     

    Pasileidi klausymą ir sako atsakyti klausimus, tačiau kur jie yra? Tame .rar failiuke tik klausymas ir jokių kitų failų nėra.

  3. Dėl stiliaus klaidų siūlau rašyti kuo aiškesniais ir konkretesniais sakyniais.

     

    Taip pat norėčiau paklausti jūsų nuomonės: rašau rašinį tema: " Ar menas padeda žmogui gyventi? " Kaip manote, kokie teiginiai būtų geriausi. Pats sugalvojau tokius:

    1. Menas ugdo tautinį charakterį ir nacionalinę savimonę. ( Maironis )

    2. Meno svarba pasaulio katastrofų akivaizdoje. ( B. Sruoga )

    3. Menas padeda suformuoti žmogaus asmenybę. ( V. M. Putinas )

     

    Ačiū už patarimus.

  4. o ką tu su mumis gali pasidalinti?:) Turiu daug IELTS'o klausymo, jei nori truputį sunkiau(nors man realiai tas pats) - galiu atsiųsti linkus, iš kur atsisiųst galėsi;). Tik būtų gerai,kada ir Tu kažkuo čia pasidalintumei.

     

    Mille, numesk ir man į PM tas IELTS'o klausymus. Reiktų vieną, kitą prieš egzą paklausyt..

  5. Advantages/disadvantages, čia tiesiog pats renkiesi kiek privalumų nurodyt, ar būtinai reikia ir nors vieną trūkumą? Ar tai priklauso nuo pačios užduoties formuluotės?

     

    Opinion esė, tiesiog visose pastraipose išreiški nuomonę, o gale apibendrini?

     

    Solution esė. ieškai tinkamo sprendimo pagal duotą problemą?

     

    Tikrai žinau, kad Advantages/disadvantages būtina vienoj pastraipoj du teiginius už ir juos išplėsti, o kitoje du prieš.

     

    O kaip dėl tų advanced išsireiškimų? Kiek žinau vienas iš jų galėtų būti: "It is known" arba "It is widely believed". Ką jūs žinot apie tuos kietus prikolus?

  6. Sveiki,

     

    atsitiko taip, kad mano senasis telefonas sugedo. Pasirodė, jog tai gamyklinis brokas, todėl man pasiūlė išsirinkti kitą modelį iki 700lt arba brangesnį, bet su priemoką. Aš mokėti daugiau nelabai noriu, nebent ten koks 100lt ir yra žvėriškas skirtumas. Domina tik smartphones, o pasirinkimas tik iš Tele2 parduotuvės. Taigi, norėčiau sužinoti kokį geriausią variantą man pasirinkti, kurį siūlo rinką. Ačiū už atsakymus.

  7. Anglų kalbos egzamine labiausiai bijau reading'ų, mažiausiai rašymo dalies. Dėl manęs, tai visas egzaminas galėtų būti tik rašymas na, bet yra kaip yra :unsure: Tokių "rimtų" konspektų rašiniams ir laiškui neturiu (nors, jei kas mokėtės iš 14 topics knygų, tai gale yra rekomenduojamos frazės ir pačiose pratybose daug pavyzdžių). Papasakosiu bent jau kaip mes rašom :)

    Opinion essay: 5 dalys (įžanga, trys dėstymo pastraipos. Pirmoje ir antroje minimi teigiami aspektai, trečioje supriešinimas, nors ši pastraipė nėra būtina, bet mus pratina ją rašyti - neva taip geriau, kad joks vertintojas neprisikabintų ir pabaiga). Pabaigoje, kaip sakė mokytoja reikia tvirtai pakartoti ir išreikti savo požiūrį.

    For and against: 4 dalys (įžanga, dvi dėstymo pastraipos. Viena už, kita prieš, pabaiga.) Vengti asmeninės nuomonės (visų "I suppose, In my opinion, To my mind ir pan.) geriau rašyti bedrai "people tend to believe", "it is said" ir pan.

    Bent taip mus moko :)

     

    O kartais for and against esejė nereikia pabaigoje pateikti savo nuomonės naudojant "I hardly believe", "In my opinion" ir pan.?

     

     

    Taip pat norėjau paklausti kokius advanced struktūras jūs naudojate rašiniuose? Nes kiek žinau, tos frazės įvetinamos visai neblogai. Pasidalinkite savo žinių bagažu. :)

  8. Dėl rašinio vertinimo egzamino metu sutinku, kad vertimas bus labai subjektyvus. Mums pavaduotoja pasakojo, jog yra buvęs toks dalykas, kad mokinys parašęs rašynį ir įvertintas lietuvių kalbos edukologijos universiteto dėstytojos gavo beveik maksimalų įvertinimą, tačiau po NEC pirmininko vertinimo vos išlaikė egzaminą. Taigi šis rašinys bus didelė loterija ir geri darbai gali likti prastai įvertinti, o netikią geriau..

  9. O kaip jūs suprantat tuos nuomonės rašinius? Jų struktūra turi būti būtinai tokia: pirma past. - įžanga, antra ir trečia paremia nuomonę, o ketvirta duoda priešingą išsakytai įžangoje, penkta - pabaiga. Tarkim yra tema The best way of learning foreign languages: pasirenku kalbų kursus, tada antra pastraipa -mokytojo pagalba kursuose, trečia - mokiniai turi laikytis disciplinos, o ketvirtoj kodėl negerai. Čia gerai taip?

     

    Nebūtinai turi būti kodėl negerai. Gali visos trys dėstymo pastraipos būti už. Taip pat norėčiau pridurti, jog įžangoje būtina suformuoti savo nuomonę.

  10. laimonai, manau, kad vienoje pastraipoje tikrai gali kalbėti apie emigraciją...kitoje apie lietuvišką tapatumą, kas tai yra, kaip yra, o trečiame apie paieškas žmogaus tautybės, gal kažką tokio...? Kaip manai?

     

    Pritariu tau. Vieną pastraipą planavau apie emigraciją, manau Škėma pasiremčiau, kaip lietuvių išeiviu. O kas toliau? Ką turėjai omenyje sakydama/sakydamas lietuviškas tapatumas?

  11. Čia tema taip ir vadinasi "Lietuviškos tapatybės paieškos"? Čia sampr. ar literatūrinis rašinys?

     

     

    Dėl viso pikto, pasiklausk savo mokytojos/o,kad plačiau paaiškintų, nes dar pačiai neteko rašyti rašinio,kuriame polemizuoju (čia panašiai gautųsi kaip anglų opinion essay:)) - tai galbūt yra kažkokie apribojimai;)

     

    Sampratavimo. Jei kyla kažkokių minčių sakykit, nes būtent tokias temas sunkiausia sekasi rašyt.

  12. Laikysiu anglu, lietuviu, matematika ir istorija. Labiausiai bijau tai lietuviu kalbos nes tai kaip ir svarbiausias egzaminas... nezinau ko tiketis, jei bus kokia tema apie kurie nieko, absiol nieko nezinosiu, tuomet as mirus..

     

    Nebus tokios temos ir negali būti. Pražvelkime temas, kurios būna egzaminuose. Visos jos susijusios su žmogaus egzistavimu šiame pasalyje. Abiturientas turi turėti aiškią nuomonę šiuo klausimu, todėl mum mokytoja rekomenduoja egzenciolizmo filosofiją pastudijuot, nes visur galima vieną pastraipą apie tai parašyti.

  13. Sveiki,

     

    balandžio 5d užsisakiau pora drabužių iš www.burton.co.uk Viskas gerai, mokėjimą patvirtino, rašo, jog prekės išsiųstos, tačiau iki šios dienos dar nieko negavau, nors turėjau gauti per 10-12d. Gal 3 kartus rašiau į emailą, atrašė tik į vieną ir tai tik po savaitės. Buvau ir pašte taip pat teigė, jog nėra jokios siuntos mano vardu ir adresu. Taigi ką siūlote daryt? Yra tokia mintis, kad paskambinti ir bandyti išsiaiškinti kas čia kaip, bet brangiai ten kainuoja skambinimas... Dėkui už patarimus.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...