Pereiti prie turinio

SlayD

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    56
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Visas SlayD turinys

  1. Tarkim turim: <form id=formX method=post> <input type=text name=numeriukas/> </form> <script> var run = false; $(document).on('submit', 'form#formX', function(e) { e.preventDefault(); var skaicius= $('input[name=numeriukas]').val(); if(!skaicius.length || !skaicius.length < 6 || run) return; $.ajax({ type: 'POST', url: 'ajax/login', data: {'checkMe': '', 'number': skaicius}, success: function(msg) { $('input[name=numeriukas]').focus(); }, complete: function(){run = false;} }); run = true; }); </script> Toks mini sprendimas naudo
  2. Atnaujinimas. Gan ilgai užsitęsęs, bet pagaliau realizuotas - Augintiniai. Žaidėjai galės aktyvuoti įvairius augintinius. Jie pridės atributų ir taip žaidėjai taps dar stipresni. P.S. gal kas patarimų turi kaip efektyviai reklamuoti tokio pobūdžio žaidimus? :)
  3. Buvo priverstinis apmokymas, bet asmeniškai man tokie "apmokymai" nepatinka. Čia taip pat dvi nuomonės yra šiuo klausimu. Vieni mėgsta priverstinius apmokymus, kiti ne. Tai pasilikau prie varianto palikti šone mygtuką su apmokymais. Pačioje pradžioje tik užsiregistravus reikia praeiti „priverstinį“ supažindinimą su žaidimo meniu. Ten nurodoma kur rasti daugiau apmokymo užduočių. Atliekant tas užduotis yra rodomos rodyklės kur ką spausti. Manau reikia tą pačią apmokymų ikoną kažkaip išskirti kad atkreiptų žaidėjų dėmesį. :)
  4. Facebook prisijungimas, atvirai kalbant, man daugiausiai bėdų keldavo ir dar kelia ir man jis nepatinka.:D Pabandžiau prisijungti per kelis skirtingus įrenginius. Lyg ir viskas tvarkingai sukasi. Ar nebuvo taip kad nutrūko ryšys bandant prisijungti?
  5. Yra šioks toks gidas. Pačioje pradžioje žaidėjams yra rodomos tokios rodyklės su paaiškinimais, kas kur yra. Pati pirmoji rodyklė net nurodo kur rasti daugiau apmokymų. Kitas dalykas yra toks didelis žalias klaustukas dešinėje pusėje. Kaip jų nepastebėti nežinau, nes jos yra priverstinai rodomos.:)
  6. Ilgai netrukom pritaikyti perdarytą žaidimą Google play parduotuvei. Aplikacija padaryta naudojant Cordova pagalbą. Toliau bandysime reklamuotis. FallenTitans jau ir Google Play
  7. Dviese. Kitas asmuo tik piešia, o aš darau viską kas lieka.
  8. Taigi vasara buvo ilga ir nedarbinga. Bet grįžtam su trenksmu. Keičiam pavadinimą į labiau tinkamą tarptautinei bendruomenei: FallenTitans.com. Taip pat buvo perdarytas visas žaidimo varikliukas ir pristatytas naujas dizainas. Naujo dizaino pristatymas kaip ir buvo tikėtasi sukėlė įvairių nuomonių iš senbuvių pusės. Tai aišku yra savaime suprantama, nes jiems reikės prisitaikyti prie naujo žaidimo valdymo. Naujiems žaidėjams bėdų neturėtų iškilti, nes yra apmokymai. Sekantis tikslas - GooglePlay. Keletas vaizdų prieš ir po:
  9. Atsinaujinom ir vėl. Pridėtos naujos planetos. Po truputi 'dailinamas' dizainas. Kas liečia žaidimo pakeitimus, tai kol kas skundų per daug negirdėti. Kas žaidžia tiems patinka, o tai nuteikia pozityviai.:)
  10. Vasaros atrakcija. Vėlgi puiki proga naujiems žaidėjams(-oms). Žaidimas po truputi įsivažiuoja. Naujų vartotojų daugėja su kiekviena diena. :)
  11. Atsinaujinom ir vėl. Atnaujinimas atneš į žaidimą daugiau konkurencijos klanų atžvilgiu. Taip pat sukurtos Klano dovanos. Klano dovanos pagyvina žaidimą, nes puolant monstrus žemėlapyje visas klanas gauna dovanėlę. Ekrano vaizdai iš klano bosų
  12. Velykos neaplenkė ir žaidimo. Piktasis Velykis puola Kritusių Titanų pasaulį. Tai yra puiki proga naujiems žaidėjams greičiau ištobulinti savo Titaną!
  13. Po truputi įsivažiuoja. Reklama kol kolas minimali. Po 'didesnio' atnaujinimo kur nors užsakau reklamą. Šiuo metu registruotų apie 1400, aktyvių 50-100. Naujausias atnaujinimas - Arena. Paprastas poros mygtukų puslapis, tačiau žaidėjams palankus tuo kad gauna virtualią žaidimo valiutą - Taškus. Arena vaizdas Užpuolus ką nors
  14. Žaidimas buvo gerokai pakoreguotas. Tiek grafika tiek pačiu veikimu. Pagaliau realizavau Žemėlapį su NPC. Žaidžiančiųjų atsiliepimai kol kas teigiami. Pačio žemėlapio kodą radau internete ir pritaikiau pagal savo poreikius :) Naujas prisijungimo langas Žemėlapio ekrano vaizdas Apie žemėlapį. Žaidėjai gali keliauti per planetas. Kiekvienoje planetoje yra pasiekiamas žemėlapis. Tame žemėlapyje rodomi priešai(monstrai/NPC). Žaidėjas gali juos pulti ar apvogti. Šis žemėlapis išsprendė priešų trūkumą.
  15. Ačiū! Kaip tik šiandien atnaujinau tutorial. Kovos eiga apmokymuose yra tik "dėl vaizdo" visiems tokia pati. Manau mažai ką domina kaip vyksta kovos eiga. Dabartinėje kovos sistemoje, po kovos išmeta didelį pop up`ą su užrašais Tu nugalėjai, Tu pralaimėjai arba Lygiosios. Manau daugeliui žaidėjų to užtenka.:)
  16. Ačiū visiems už pastabas/kritika. Pasižymėjau kelis pakeitimus, kuriuos jau po truputi įgyvendinu. Kadangi pats su grafika nedraugauju, tai tenka laukti kol dabartinis piešėjas viską pabaigs.
  17. Taip žinau reiktų D.U.K. skilties. Pirmas dvi savaites tikrai skirsiu dabartinio žaidimo tobulinimui/balansavimui. Nes reikia ir žaidėjo sąsają „padailinti“, kad nebūtų baisus ir kai kuriuos bug`us pataisyti(dauguma jau sugaudyti) ir pridėti kelias gan svarbias funkcijas. Imunitetas po užpuolimo yra duodamas valandai. Po valandos galima vėl pulti tą patį žaidėją ir vėl daryti dienos užduotis. Energija atsistato kas 20minučių po vieną vienetą, tai per valandą užpulti 2/3žaidėjus manau yra normalus skaičius. Kaip minėjau anksčiau reikia D.U.K skilties ir tai pagelbėtų žaidėjams kuriant kažk
  18. Gal galėtumėte plačiau pakomentuoti kame „baisumas“?
  19. Bot`ai bus ateityje. Į reklamą dar nenoriu investuoti kol dabartinė versija nebus daug maž pilnai išbaigta. Tai yra kol nebus sugaudyti bug`ai ir neįgyvendinti keletas vartotojo sąsajos atnaujinimai. Šiuo metu reklama paprasta einu per Facebook grupes ir įkeliu nuorodą. Penkta diena, o jau beveik 100 registruotų vartotojų(manau pradžiai tiek užteks). Tai tiems kurie užsiregistruos kitą savaitę jau bus daugiau veiklos. Blockchain technologijomis nesidomėjau, bet ačiū už pasiūlymą.
  20. Taip, žaidimas yra naujas. Žaidėjų mažai todėl ir sunku kai kurias Dienos užduotis padaryti. Tikslas manau yra vienas - būti stipriausiu. Jau esu numatęs kelis atnaujinimus, kurie pagyvins patį žaidimo procesą. Šiuo metu mano tikslas yra pritraukti žaidėjų. Kad ir tokių kurie užsiregistruoja praeina „Apmokymus“ ir tuo baigia. Nes ir tokie vartotojai padės žaidimui, nes bus ką pulti kitiems, kurie labiau susidomės.
  21. Taip tai yra dar vienas batonas. Mačiau tokių žaidimų keletą ir pagalvojau kodėl man nepabandžius kažko panašaus padaryti. Dėl pelno nežinau. Vis dar esu optimistas kad ir koks bebūtų žaidimas jame atsiras vartotojų grupė, kuri juo susidomės.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...