Pereiti prie turinio

bleede

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    11
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Apie bleede

  • Rangas
    Naujas veidas forume
  • Gimimo data 1990-05-30

Profilio informacija

  • Vardas
    Tomas
  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Vilnius
  1. Sveiki, panašu, jog konkursas nesusilaukė susidomėjimo, todėl konkurso neatnaujinsime ir kreipsimės tiesiogiai į grafinio dizaino specialistus. Visiems gražių švenčių!
  2. Visiems norime padėkoti už pateiktus variantus ir įdėtą darbą. Kai kurie darbai mažiau pataikė į temą, kai kurie labiau, tačiau atsakingai vertindami savo poreikius ir viziją, labiausiai mūsų įsivaizdavimą atitiko Kesstux pirmasis darbas. Jį ir skelbiame konkurso nugalėtoju. Linkime visiems neišsemiamos kūrybos :)
  3. Jūsų logotipas galbūt žiūrisi ir neblogai. Kadangi pats logo nedidelis, todėl pateikėte pavadinimą parašytą vienoje eilutėje, kas ištęsia logotipo visumą ir jį išilgina. Tai galėtų apsunkinti Logotipo pateikimą kai kuriose vietose arba tektų mažinti gabaritus dėl ko nukentėtų aiškumas ir įskaitomumas. Spalvos tinkamos. Pats logotipas turi užuominų ir paslėptų minčių, kas galėtų būti siejama su tvirtinimo elementais, tačiau spektro (gausos ir įvairovės) perteikimo nepastebime. Taigi, kažko pačiame logotipe trūksta, kažkaip jį kitaip pateikti, patobulinti ir taip pat atsižvelgti į logotipo ma
  4. Teko nemažai pagalvoti kokių komentarų pateikti, nes kol kas logotipas labiausiai atitinkantis mūsų lūkesčius ir perspektyvą. Mums asmeniškai gražiausiai žiūrisi oranžinės ir pilkos spalvos kombinacija kaip bazinis logotipas ant balto fono, o esant poreikiui naudoti baltos ir oranžinės kombinaciją ant pilko fono. Taip pat priimtiniausias sprendimas, kai logo ženkliukas šone, o pavadinimas perlaužtas. Šūkio naudoti kol kas nenumatome, tad to reikėtų atsisakyti. Pats logotipas atspindi tai ką norime perteikti + pats logo puikiai gali būti naudojamas ir be pavadinimo. Sukonkretinus, kurie jū
  5. Vienas iš įdomesnių variantų su mintimi. Mes supratome, jog logo forma nurodo veržlę, atskiri segmentai galėtų reikšti spektrą. Siekiant išpildyti logo nusprendėt pavaizduoti rankinius įrankius segmentuose, tačiau manome tai ne itin geras sprendimas. Dabar pamačius logotipą akcentas krinta į rankinius įrankius, nors mūsų įmonės pamatas yra tvirtinimo elementai. Be to patys rankiniai įrankiai pavaizduoti tiesmukiškai, nors logo esmė yra subtiliai perteikti žinutę, kurią norime perduoti. Dėl to reikėtų atsisakyti rankinių įrankių vaizdavimo segmentuose. Bet tuomet logo gali atrodyti "sausai" rei
  6. Pati mintis gal ir nėra bloga, tačiau logotipas atrodo labai minimalistinis ("per sausas"). Trūksta apipavidalinimo. Taip pat spektras pavaizduotas vijomis, tačiau tokiu atveju gal norėtųsi spalvų sužaidimo, pvz. vijas pavaizduoti skirtingų spalvų, atspalvių ar dar kitokio sprendimo ieškoti. Nueita gal ir geru keliu, tačiau dabartinis variantas nepateisina mūsų lūkesčių ir reikėtų stipriau išdirbti.
  7. Ačiū visiems dalyvaujantiems. Rytoj (01.13d.), pateiksime įžvalgas ir komentarus pateikusiems savo variantus.
  8. Būtina sąlyga: sąskaita faktūra už logotipą. Įmonė UAB "Linaurija". Naujas prekinis ženklas Tvirtinimo spektras, kuriam reikalingas šiuolaikiškas, akį traukiantis logotipas. Įmonė save pozicionuoja kaip partnerį galintį pasiūlyti profesionalius ir kokybiškus tvirtinimo sprendimus, pasitelkiant tvirtinimo elementus ir kitas susįjusias prekes, kurias siūlo savo klientams. Įmonės svetainė: www.tvirtinimospektras.lt (bus kuriama). Veikla: Įmonė turi parduotuvę Klaipėdoje, kurioje vykdo mažmeninę ir didmeninę prekybą tvirtinimo elementais (varžtai, ankeriai, vinys, atramos, plokštelės, kampa
  9. Kaip ir kiekvienas reklamos būdas, taip ir šis. Norint rezultatų ir teigiamos statistikos, privaloma tam skirti laiko kaštų. Mano asmeninė patirtis ir nuomonė, jog naujienlaiškis efektyvesnis komercinėms įmonėms. Šiai dienai vartotojų psichologija suformuota palanki pardavėjams, kaip kad vartotojų siekis ieškoti "gero sandorio". Vartotojams patinka sekti kasdieninių ir dažnai vartojamų produktų kainas, tokiu būdu sukuriant asmeninį interesą naujienlaiškio užsiprenumeravimui. Konkrečiai Tavo atveju reikėtų įvertinti savo svetainės lankomumo rodiklius ir suprasti klientų apsilankymo motyvus.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...