Pereiti prie turinio

GreenZebra

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    502
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

GreenZebra Pranešimai

  1. Zmones, norint uzsidirbti, svarbiausia reikia gerai padaryti namu darbus, o tada ir viskas aisku bus ;) Kokia preke, kokia industrija, kokios tendencijos, kokie kanalai, ir kaip kas toliau - pas kazka finansai, o pas kazka mesainiai. Pas kazka daiktu pardavinejimas, o pas kazka paslaugu. Arba zmogus pradeda kas jam idomu, arba kas pelninga.

    As kaip tik nusprendziau pasidalinti tokiu dalyku - turiu priejima prie analitines infobazes Euromonitor - detaliau tai aprasiau savo skelbime https://uzdarbis.lt/t388213/rinku-saliu-industriju-imoniu-bei-vartotoju-analize-is-euromonitor/

  2. Sveiki.

     

    Teikiu informacija is vieno didziausiu pasaulyje rinku, saliu, industriju, imoniu bei vartotoju analitikos imoniu - Euromonitor (http://www.euromonitor.com) Tai labai gera pradzia visokiai verslo idejai, bet ir tiems, kurie jau turi verslo ideja, arba pati versla :)

     

    Analitine informacija, t.y. statistika (historical & forecasts), izvalgos, tendencijos, svarbus ivykiai - jie yra pateikiami Euromonitor report'e.

     

    KAM TAI REIKALINGA?

     

    Tai reikalinga nuo pradedanciojo iki dideles imones direktoriaus. Kodel?

    Pradedanciajam kyla klausimas - kuom uzsiimti? Kokioje rinkoje? Kokiame forma (retail, digital, etc.) pardavineti? Ir taip toliau. Informacijos rinkinys pateikia statistinius duomenis per paskutinius 7 metus; izvalgas, tendencijas; prekiu srauta (%) per distribucijos kanalus; prekiu kategorijas ir ju % rinkose; didziausiu imoniu sarasus ir ju apyvartas ir dar daug visko.

     

    Imones direktoriui klausimas - kodel mazeja pardavimai? Kodel mums ne taip gerai sekasi kaip kitiems? Kur mums toliau plestis? Kaip pries tai ir minejau, reporte pateikiamos rinkos tendencijos, statistine informacija - ne tik istorine, bet ir paskaiciavimai ateinantiems 5 metams (forecasts); distribucijos kanalu srautai; prekiu kategoriju informacija ir taip toliau.

    Informacija yra skirstoma pagal:

    Rinkas (pvz. gerimai: salti, karsti: arbata, kava, t.t.)

    Salis (pvz. Lietuva, USA, Anglija, Pietu Afrikos Respublika, Vietnamas ir t.t.)

    Industrijas (pvz. zaislai, keliones, gerimai, drabuziai, auto, ir t.t.)

    Imones (Avon, Canon, Danone, Unilever, Nestle ir t.t.)

    Ekonomika (verslo aplinka, miestai, finansai ir prekyba, resursai, ir t.t.)

    Vartotojai (Namu ukis, tyrimai, e-vartotojai, vartotoju tendencijos ir gyv. budas, ir t.t.)

     

     

    Kad suprasti informacijos verte ir apie ka sneku, prisegu report'a (pranesimo apacioje) apie baldu industrija UK rinkoje. Jo kaina 825 eurai, tai kad padariau Jums dovana uz 825 eurus ;) (http://www.euromonitor.com/home-furnishings-in-the-united-kingdom/report)

     

    GALIMA GAUTI VISUS JUS DOMINANCIUS REPORTUS!

    Susirandate konkretu jus dominanti report'a ju puslapyje (http://www.euromonitor.com/store) ir parasote man asmenine zinute su nuoroda. Visa kita aptarsime privaciai :)

     

    Komentatoriu cia nereikia ;)

    Home_Furnishings_in_the_United_Kingdom.pdf

  3. Zmones, norint uzsidirbti, svarbiausia reikia gerai padaryti namu darbus, o tada ir viskas aisku bus ;) Kokia preke, kokia industrija, kokios tendencijos, kokie kanalai, ir kaip kas toliau - pas kazka finansai, o pas kazka mesainiai. Pas kazka daiktu pardavinejimas, o pas kazka paslaugu. Arba zmogus pradeda kas jam idomu, arba kas pelninga.

    As kaip tik nusprendziau pasidalinti tokiu dalyku - turiu priejima prie analitines infobazes Euromonitor - detaliau tai aprasiau savo skelbime :)https://uzdarbis.lt/t388213/rinku-saliu-industriju-imoniu-bei-vartotoju-analize-is-euromonitor/

  4. Zmones, norint uzsidirbti, svarbiausia reikia gerai padaryti namu darbus, o tada ir viskas aisku bus ;) Kokia preke, kokia industrija, kokios tendencijos, kokie kanalai, ir kaip kas toliau - pas kazka finansai, o pas kazka mesainiai. Pas kazka daiktu pardavinejimas, o pas kazka paslaugu. Arba zmogus pradeda kas jam idomu, arba kas pelninga.

    As kaip tik nusprendziau pasidalinti tokiu dalyku - turiu priejima prie analitines infobazes Euromonitor - detaliau tai aprasiau savo skelbime :) https://uzdarbis.lt/...is-euromonitor/

  5. Zmones, norint uzsidirbti, svarbiausia reikia gerai padaryti namu darbus, o tada ir viskas aisku bus ;) Kokia preke, kokia industrija, kokios tendencijos, kokie kanalai, ir kaip kas toliau - pas kazka finansai, o pas kazka mesainiai. Pas kazka daiktu pardavinejimas, o pas kazka paslaugu. Arba zmogus pradeda kas jam idomu, arba kas pelninga.

     

    As kaip tik nusprendziau pasidalinti tokiu dalyku - turiu priejima prie analitines infobazes Euromonitor - detaliau tai aprasiau savo skelbime :) Nuoroda https://uzdarbis.lt/t388213/rinku-saliu-industriju-imoniu-bei-vartotoju-analize-is-euromonitor/.

  6. Zmones, viska galima suverslauti ir su 20 euru. Kas iesko tas randa. Dauguma pradeda nuo mazu sumu, o po to tik tampa dideliais. Kaip sakoma - niekas negime storas.

     

    Svarbu kokia rinka, kokia industrija - reikia gerai padaryti namu darbus, o tada ir viskas aisku bus ;)

     

    As kaip tik nusprendziau pasidalinti tokiu dalyku - turiu priejima prie analitines infobazes - detaliau tai aprasiau savo skelbime :) Nuoroda https://uzdarbis.lt/t388213/rinku-saliu-industriju-imoniu-bei-vartotoju-analize-is-euromonitor/.

  7. Sveiki.

     

    Teikiu informacija is vieno didziausiu pasaulyje rinku, saliu, industriju, imoniu bei vartotoju analitikos imoniu - Euromonitor (http://www.euromonitor.com)

     

    Analitine informacija, t.y. statistika (historical & forecasts), izvalgos, tendencijos, svarbus ivykiai - jie yra pateikiami Euromonitor report'e.

     

    KAM TAI REIKALINGA?

     

    Tai reikalinga nuo pradedanciojo iki dideles imones direktoriaus. Kodel?

    Pradedanciajam kyla klausimas - kuom uzsiimti? Kokioje rinkoje? Kokiame forma (retail, digital, etc.) pardavineti? Ir taip toliau. Informacijos rinkinys pateikia statistinius duomenis per paskutinius 7 metus; izvalgas, tendencijas; prekiu srauta (%) per distribucijos kanalus; prekiu kategorijas ir ju % rinkose; didziausiu imoniu sarasus ir ju apyvartas ir dar daug visko.

     

    Imones direktoriui klausimas - kodel mazeja pardavimai? Kodel mums ne taip gerai sekasi kaip kitiems? Kur mums toliau plestis? Kaip pries tai ir minejau, reporte pateikiamos rinkos tendencijos, statistine informacija - ne tik istorine, bet ir paskaiciavimai ateinantiems 5 metams (forecasts); distribucijos kanalu srautai; prekiu kategoriju informacija ir taip toliau.

    Informacija yra skirstoma pagal:

    Rinkas (pvz. gerimai: salti, karsti: arbata, kava, t.t.)

    Salis (pvz. Lietuva, USA, Anglija, Pietu Afrikos Respublika, Vietnamas ir t.t.)

    Industrijas (pvz. zaislai, keliones, gerimai, drabuziai, auto, ir t.t.)

    Imones (Avon, Canon, Danone, Unilever, Nestle ir t.t.)

    Ekonomika (verslo aplinka, miestai, finansai ir prekyba, resursai, ir t.t.)

    Vartotojai (Namu ukis, tyrimai, e-vartotojai, vartotoju tendencijos ir gyv. budas, ir t.t.)

     

     

    Kad suprasti informacijos verte ir apie ka sneku, prisegu report'a (pranesimo apacioje) apie baldu industrija UK rinkoje. Jo kaina 825 eurai, tai kad padariau Jums dovana uz 825 eurus ;) (http://www.euromonit...-kingdom/report).

     

    GALIMA GAUTI VISUS JUS DOMINANCIUS REPORTUS!

    Susirandate konkretu jus dominanti report'a ju puslapyje (http://www.euromonitor.com/store) ir parasote man asmenine zinute su nuoroda. Visa kita aptarsime privaciai :)

     

    Komentatoriu cia nereikia ;)

     

    Home_Furnishings_in_the_United_Kingdom.pdf

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...