Pereiti prie turinio

iShark

Nariai
  • Pranešimai

    1.005
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    0%

iShark Pranešimai

  1. Kad negaišti laiko su rūtų vainikėlių gamybos analize, iš kart pereinam prie reklamos blokų.

    1. Apibrėžkite savo pirkėjo asmenybę.

    Smulkus verslas, turintis Internete bent minimalią ekspoziciją, nenaudojantis Google Ads skelbimų platformos, tuo prarasdamas efektyviausią reklamos ir viešinimo priemonę.

     

    2. Atrinkite potencialių pirkėjų grupę.

    Sukurtas Reklamos blokas "Uždarbis" su forumo narių verslais.

     

    3. Susisiekite su savo rinkos tyrimų dalyviais.

    Ateinančią savaitę bandysime su jais susisiekti, paaiškinti projekto privalumus ir išklausyti varslo savininkų nuomonę.

    4. Paruoškite tyrimo klausimus.

    Randamės čia. Galvojame klausimus.

    5. Išvardykite pagrindinius konkurentus.

    Skelbimų portalai bei reklamos agentūros.

  2. Taip, čia mintys balsu. Kas norės pasiskaitys. Nes forumas nerealiai skurdus.

    -----------------------

    Kai pradedi galvoti apie marketingo kampaniją, iškyla keli svarbūs klausimai.

    Kokia duoto podukto rinka?

    Kokie gamybos pajėgumai?

    Kokią nustatyti kainą?

     

    1. Kokia turi būti produkto pirma partija? Prigaminsi per daug - neparduosi, per mažai - gaiši laiką organizuodamas naują gamybą.

    Paprastai prisotintoje rinkoje parduoti sunku, taigi skaitom kad reikia pagaminti minimalią partiją.

     

    2. Jei atsitiks stebuklas ir bus didelė paklausa - kiek produkto sugebėsi pagaminti sakykim per savaitę? Ar gausi pakankamai žaliavų? Pavyzdžiui gaminant gaminius iš gintaro tai labai aktualu.

    Ar reikia samdyti žmonių? Kiek jiems mokėti?

    Ar reikia patalpų gamybai? Įrangos?

     

    3. Kaina yra visa ko esmė. Galima daug gaminti, daug parduoti ir būti giliam minuse.

    Paprastai paskaičiavus realias išlaidas jas reikia padauginti iš dviejų - ir jei dar lieka pelno, galima pradėti realizuoti idėją.

     

    Kaip matom, pradėti reikia nuo rinkos tyrimo.

    Ką sako rimti specai ?

     

    Types of Market Research

    1. Define your buyer persona.

    2. Identify a portion of that persona to engage.

    3. Engage your market research participants.

    4. Prepare your research questions.

    5. List your primary competitors.

    6. Summarize your findings.

     

    Rinkos tyrimų tipai [/ b]

    1. Apibrėžkite savo pirkėjo asmenybę.

    2. Atrinkite potencialių pirkėjų grupę.

    3. Susisiekite su savo rinkos tyrimų dalyviais.

    4. Paruoškite tyrimo klausimus.

    5. Išvardykite pagrindinius konkurentus.

    6. Apibendrinkite savo išvadas.

    ---------------------------------------

  3. Tai, ką reikia parduoti, pavadinkime Produktu. Prekė ar paslauga - nesvarbu. Panagrinėkime praktiškus pavyzdžius.

     

    Pirmas produktas - Rūtų Vainikėlis (RV) nekaltoms mergelėms.

    Antras produktas - Reklaminis Blokas (RB) iš 12 verslų.

    Abu juos reikia pagaminti ir parduoti.

     

    Pirmu atveju gamybos kaštus sudarys medžiagų kaina bei darbo laikas, reikalingas vainikėliui nupinti.

    Antru atveju - elektros bei kompiuterio amortizacijos kaina plius laikas informacijai surinkti bei patalpinti.

    Skaitome, RV savikaina yra 3 eurai, RB savikaina - 30 eurų.

     

    Padirbėjome vieną dieną ir pagaminome 10 RV ir 1 RB.

    Kaip juos parduoti - juk niekas nežino kad yra tokie produktai? Rašome į forumą Uždarbis ir siūlome produktus.

    Apie juos paskaito 100 narių.

     

    Ar pavyks parduoti šiuos produktus tokiu būdu?

    Forume greičiausiai yra nekaltų mergelių bei smulkių verslininkų, bet reikia išaiškinti, kaip siūlomi prioduktai pakels juos įsigijusio pirkėjo vertę.

     

    Tai vieta, kur prasideda marketingo strategija.

    Gal verta teigti, kad Rūtų Vainikėlį nešioti sveika? O gal protingiau būtų akcentuoti, kad tai madinga, ir turtingi vyrai tokią merginą apipuls kaip bitės tik pražydusią gėlę?

     

    Marketinkas - tai kryptis.

    Reklama - konkretūs žodžiai.

  4. Ką rekomenduoja rimti investuotojai, vadinami investavimo angelai (angel investors)?

    Pirmas klausimas kurį jie užduoda drebančiam iš baimės pradedančiam verslininkui yra šis:

    - Iš kur pinigai? Kaip tavo verslas planuoja uždirbti pinigus?

     

    Ir prasideda mekenimas - na, pirmiau bandysiu įgyvendinti savo genialią idėją, o paskui galvosiu kaip iš to uždirbti.

    Juk visi pasaulio žmonės laukia nesulaukia atiduoti savo sunkiai uždirbtus pinigėlius kažkokiam neaiškiam tipui.

     

    Realybė bus tokia:

    Smulkus verslininkas turės nelabai kam reikalingą produktą ir sėdės verkdamas, nes kur jį pardavinėti? Kas apie jį žino?

    Mama, sesuo ir šuniukas?

     

    Išvada:

    Investuoti reik į marketingą.

  5. Apie įvairias marketingo strategijas prirašyta šimtai knygų. Daugelį gana įdomu paskaityti, nes tai grožinė-motyvacinė literatūra. Seniai jų neskaitau.

    Nes svarbiausi - du dalykai.

    1. Labai gerai išmanyti sritį, kurioje nori konkuruoti.

    2. Labai gerai suvokti savo realias galimybes.

     

    Elon'as Musk'as yra inžinierius, ekonomistas ir fizikas su aukštuoju išsilavinimu.

    In 1992, Musk left Canada to study business and physics at the University of Pennsylvania. He graduated with an undergraduate degree in economics and stayed for a second bachelor's degree in physics. After leaving Penn, Musk headed to Stanford University in California to pursue a PhD in energy physics.

    Jo IQ manomai 155.

    Pridėkime nerealią darbo etiką (jis dirbdavo po 120 valandų per savaitę, miegodavo ant grindų fabrike ar kontoroje po stalu) ir susidaro gražus vaizdelis kokiomis pastangomis pasiekiami outstanding rezultatai.

     

    Mūsų atveju užtektų iškovoti vietą po saule su stabiliomis pajamomis, leidžiančiomis padoriai gyventi bei plėsti savo verslą.

    Pradėti reikia investuojant esamas lėšas ir savo laiką ten, kur būtina.

    O kur būtina?

  6. Svarbus klausimas - ar verta skirti pinigų reklamai, jei verslas mažas ir firma vos suduria galą su galu?

     

    Patarti iš šalies labai lengva - taip, verta, bet su sąlyga, kad iš to bus materiali nauda.

    Smulkiam verslui neprotinga investuoti į savo vardo populiarinimą, į gražaus LOGO sukūrimą, ar nuostabų super-šiuolaikinį tinklapio dizainą.

    Pirkėjui šie reikalai nerūpi absoliučiai. Jam rūpi savo kailio interesai - gauti kuo geresnes paslaugas ir kuo pigiau.

     

    Jei rinkoje nėra konkurencijos - tai idealu.

    Belieka kuo daugiau žmonių informuoti apie Jūsų siūlomą produktą ar paslaugas. Tik reiktų pagalvoti, kodėl nėra konkurencijos.

    Gal būt tokios paslaugos niekam nereikia?

     

    Realybėje konkurentų yra pakankamai, jie didesni, dirba seniai, turi ilgalaikes sutartis, kvalifikuotus darbuotojus, platesnį produktų ar paslaugų pasirinkimą, užėmę pelningiausias nišas. Tai kas liko - trupiniai, reikalaujantys daug darbo bei atnešantys mažai pelno.

     

    Ką gi daryti pradedančiam be kapitalo, patirties ir kolektyvo?

  7. Kas toliau?

    Susisiekti su verslų savininkais ir bandyti su kiekvienu kurti marketingo strategiją - kalti geležį nesitraukiant nuo kasos?

    Dar ne.

    Pradžiai pateiksime reklamos blokų valdymo koncepciją. Juk tokių blokų bus daug - galimai šimtai ir tūkstančiai.

     

    Apskaita ir kontrolė.

    Reklamos blokas - tai tarytum akcija. Juos galima sukurti, vystyti, valdyti, pirkti ir parduoti.

    Gerai sutvarkytas reklamos blokas neš stabilų pelną - lygiai kaip akcijų dividendai, tik dažniau. Atitinkamai formuosis jų kaina rinkoje.

     

    Todėl pirma savybė yra Pavadinimas. Mūsų atveju reklamos bloko pavadinimas yra "uzdarbis".

    Antra - savininko nikas. Pavyzdžiui, jei wicked sukurs reklamos bloką, jis automatiškai taps jo savininku.

    Trečia - reklamuojamų firmų id.

    Ketvirta, penkta. Atsakingo asmens iš kiekvienos reklamuojamų firmų e-mail ir phone.

    Šešta - reklamuojamos firmos statusas. Tai bus skaičius nuo 0 iki 9.

    Septinta - trumpa pastaba (note).

    Pradžiai užteks. Manau ši lentelė dar bus papildyta.

    ------------------------

    Jei turite idėjų - siūlykite.

  8. Geros naujienos - pagaliau surinkta 12 verslų, kuriuos vysto Uždarbis nariai.

    Sekantis etapas - užpildyti informacija esamą plotą. Didelė problema, kad beveik visi verslai - virtualūs, todėl numatyta Google maps vieta lieka tuščia. Dėti dar vieną nuotrauką?

     

    Turiu vieną idėją, pabandysiu tuoj pat ją įgyvendinti. Reklama reklamoje :) .

     

    Padaryta.

    Dabar beliko sutvarkyti tekstinę info.

  9. Cia tik forumas, nera cia verslininku, tik trolinimas ir sudeliavimas is referalu

    Kas tiesa - tai ne melas. :)

    Tačiau vienas kitas bandantis daryti verslą yra. Peržiūrėjau šimtus žinučių ir juk radau 11 žmonių, kurie Parašo dalyje išstatė nuorodą į savo verslą ar tinklapį.

    Garantuotai yra dar vienas - gal kas matė ir nupastins nuorodą.

     

    Tada galėsim paanalizuoti jų marketingo strategijas ir gal būt pasiūlyti grupinės reklamos paslaugas.

    Tikrai bus daugiau naudos nei skaityti trolinimus.

  10. Rinkodara (angl. Marketing)

    Priemonių sistema, apimanti prekės ar paslaugos kelią nuo jos idėjos iki vartotojo. Tradiciškai laikoma, kad rinkodara susideda iš keturių elementų. Tai prekės ar paslaugos idėja, jos išvystymas (angl. Product), kainos nustatymas (angl. Price), paskirstymas (angl. Place) ir pardavimo skatinimo veiksmų sumanymas ir vykdymas (angl. Promotion).

     

    Reklama (angl. Advertising)

    Gaminio ar jo gamintojo tam tikrų savybių viešinimas siekiant paskatinti vartotoją įsigyti gaminį. Reklama siekiama trijų svarbiausių tikslų:

    1. informuoti vartotojus apie naujus gaminius ir jų savybes ar jų įsigijimo sąlygas;

    2. pakeisti vartotojų įsitikinimą apie tam tikro gaminio savybes;

    3. įtikinti vartotojus, kad jiems naudinga įsigyti reklamuojamą gaminį.

    --------------------------------

     

    Šiuo metu bandau surinkti 12 Uždarbio narių verslų į vieną grupinį reklamos bloką. Atrodytų - tūkstančiai narių, visi išmanūs ir perspektyvūs verslininkai.

    Deja, iki šiol radau tik 11 verslų, kurie siūlo kažką realaus, o ne affiliate ar neaiškų tarpininkavimą.

    Reikia dar vieno verslo - gal ką pasiūlysite?

  11. Galima kalbėti abstrakčiai - o galima paimti vieną iš svarbiausių profesijų, su kuria esame susidūrę visi ir pažiūrėti jos perspektyvą.

    Tai - Mokytojas. (Instruktorius, meistras, kuratorius, globėjas, dėstytojas, vadovas, pedagogas, konsultantas, auklėtojas, asistentas, augintojas, lektorius).

     

    Vienu žodžių - ar kompiuteris ir programinė įranga gali pakeisti gyvą žmogų mokymo procese?

    Dabar tai tapo ypač aktualu. Atsirado tokia sąvoka kaip masinis nuotolinis mokymas. Žodis "masinis" čia labai svarbus.

     

    Kai kur kompiuteris pranašesnis. Jis nepavargsta, nesinervuoja jei mokinys nesupranta, kartoti kursą galima tol, kol išmoksi ir nereikia jaudintis, kad pasirodysi buku prieš draugus.

    Kitas privalumas - gerai paruošta mokymo programa prieinama bet kada ir visiems. Tuo tarpu geras mokytojas vienu metu gali mokyti maksimum keliolika mokinių. Nekalbu jau apie individualų mokymą, kuris nerealiai brangus.

     

    Kitas kompiuterinės programos pranašumas - testai. Testuoti galima kiekvienos pamokos pabaigoje, tai integruojant į mokymo procesą. Praėjai testą - pradedi sekančią pamoką. Nepraėjai - kartoji kursą.

     

    Sekantis skaitmeninio mokymo pliusas - mokymo programa gali būti pastoviai papildoma, nes yra debesyje. Papildymai ir atnaujinimai akimirksniu matomi visiems mokymo proceso dalyviams. Mokytojas žmogus paprastai paruošia mokymo programą visiems metams ar dar daugiau.

    Manau galima išvardinti ir daugiau kompiuterinės programos privalumų. O kokie gi žmogaus mokytojo pranašumai?

     

    Jis geriau pastebi individualias mokinio klaidas ir gali jas nedelsiant ištaisyti. Pavyzdžiui mokantis groti pianinu, netinkamą laikyseną.

    Mokytojas gali padėti situacijose, kur reikalinga vaizduotė. Pavyzdžiui sprendžiant programavimo užduotis.

    Mokantis vairuoti, kai situacija nenuspėjama, mokytojas seka aplinką bei vairuotoją ir perima valdymą reikalui esant.

     

    Išvada?

    Idealus variantas - hibridinis mokymas, kai mokinys bazines žinias gauna praėjęs kompiuterinį mokymo kursą (pav. mokytis eismo taisykles), o paskui žmogus mokytojas patikrina jo žinias ir daveda iki "kondicijos" bei atsako susikaupusius klausimus.

     

    Mokytojo profesija neišnyks, tačiau taps skaitmeninio proceso papildoma dalimi.

     

    Beje, man labai keista kad Uždarbio forume niekas nesiūlo Mokyti. Negi nėra paklausos, visi viską žino?

    Ar žinantys bijo išauginti konkurentą?

  12. Pridėti dar trijų uždarbiečių projektai.

    Rasti adekvačius verslus nėra paprasta, bet įmanoma.

    Jei turite nuorodas į įdomius, naudingus uždarbiečių verslus - rašykite, įtrauksime.

     

    Liko 6 laisvos vietos.

    Po to, kai bus surastas ir suvestas AUKSO TUZINAS, bandysim kontaktuoti su verslo savininkais ir ištobulinti informacijos pateikimą iki dangiškų aukštumų.

     

    Beje, pats nustebau, kad yra tokių įdomių, naudingų bei perspektyvių verslų ar projektų. Ko jiems trūksta - tai reklaminės kampanijos ir viešinimo.

    Apie juos sužinojau pirmą kartą, nors uždarbyje esu gana seniai. Ką jau bešnekėti apie eilinius žmones iš šalies.

     

    Kas bus, jei reklamos bloke surinksime 12 dalyvių ir atsiras dar keli norintys prisijungti?

    OOOO !

    Čia prasidės linksmoji dalis :)

    -----------------

    UPDATE

    Jau devyni uždarbiečiai suskaičiuoti!

    Liko trys vietos. :wub:

    ------------------

    UPDATE

    Įtraukta jau 10 verslų

    Liko 2 laisvos vietos

  13. Tik viens - ir pradžia padaryta, uždarbiečiai suskaičiuoti ! :)

     

    Savo temoje radau tik tris narius su rimtais verslais ar projektais. Kas jie tokie?

    Rasite apsilankę čia:

    visada.online/uzdarbis

     

    Savaime aišku, duomenų tik minimumas. Tolesnis tikslas - užpildyti informacijos spragas:

    1. Įrašyti kontaktus (tel., e-mail)

    2. Suderinti tekstą su verslo savininkais.

    3. Patalpinti google maps, jei tai aktualu.

    4. Įrašyti facebook nuorodą, jei yra.

    5. Įdėti TRUSTED! ikonas.

     

    Dar lieka 9 laisvos vietos.

    Surinkus 12 geriausių 'uždarbio' projektų, suderinus su visais verslų savininkais, bus galima pradėti viešinti šį reklamos bloką.

     

    Tikslas minimum - 600 unikalių lankytojų per savaitę.

  14. Kaip sakė Enšteinas - vaizduotė svarbiau nei žinios.

    Staiga man šovė geniali mintis - ogi panaudoti Projektą Uždarbiečių forume !!

     

    Pabandysiu šiandien atrinkti TUZINĄ uždarbio narių, kurie savo Nustatymuose yra suvedę nuorodą į savo projektus.

    Pirmumą turės nariai parašę bent vieną žinutę šioje temoje.

     

    Pažiūrėsim kas gausis :)

     

    Reklamos niekada nėra per daug !

  15. Vieši programavimo darbai užbaigti, testavimas irgi užbaigtas, plius atostogų metas.

    Vienintelis dalykas, kas dabar gali dominti forumo dalyvius, yra reklamos blokų formavimas.

     

    Reklamos blokas - verslai, kurie užsiima panašia veikla.

    Suformuoti tokį bloką užima nemažai darbo ir laiko. Reikia surinkti informaciją apie įmones, be to, nuspręsti, kokioje srityje tikslingiausia siūlyti reklamos Internete paslaugas.

     

    Kiekvienai verslo sričiai reikia parašyti pasiūlymą pristatančius individualius laiškus, nes statybos, kirpykla ar elektroninė prekyba yra ne tas pats.

     

    Vienu žodžiu prasideda organizaciniai darbai, neturintys su programavimo beveik nieko bendro.

    Nebent gali pasiūlyti kokia įdomią duomenų bazę ar įžvalgų apie verslus, kuriems interneto (Google ads ) reklama yra ypač veiksminga.

     

    Nes visa projekto idėja yra didesnis reklamos efektyvumas už kelis kartus mažesnę kainą.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...