Pereiti prie turinio

iShark

Nariai
  • Pranešimai

    1.005
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    0%

iShark Pranešimai

  1. Ir dar taip galvoju, ar verta registruoti domena kuris tiesiogiai susijes su veikla?

     

    PVZ:

     

    tepalai.lt ar geriau mannol.lt? ta prasme kurti kaip unikalu "branda" pavadinima ar kaip cia issireiskus, ar eiti paprastu keliu? Niekas nebus gaminama, tiesiog perparduodamos prekes.

    Nezinau net kaip geriau atrodytu, tuo paciu ir imone vadinti uab tepalai

     

    Svarbu aiškumas. Tepalai - viskas aišku, tinka, tik problema gali prasidėti jei imsi prekiauti kuo nors kitu.

    Blynais jau nepaprekiausi tokiu pavadinimu.

  2. Apsidžiaugiau kad wicked nors karta daug prirašė - deja. Tik copy kaip visada. Gal ir tu winced kokį projektą pradėsi vystyti?

    Jau laikas, seniai čia tūnai be tolko.

    ----------------------

    informacijos apdorojimas - įdomus dalykas. Pagrindinė problema - gauti teisingą informacija iš pirminio šaltinio.

    Daugelio smulkuolių baimė - nerealios verslo paslaptys, kurių jokiu būdu niekam negalima atskleisti, nes iš karto pavogs.

     

    Net bijo kainų pasakyti - nes... matyt ne kokios tos kainos.

    O ir šiaip laiko neturi, nes darbas nenašus, nepelningas, nėra laiko pagalvoti kaip padidinti pelną.

    -Ką čia galvoti, reikia medį purtyti - kaip tam anekdote.

  3. Atsiradus smartfonams dizainas mirė. Liko tik infoermaciniai plotai - beje, labai labai riboti. 5-6 coliai tai ne 24" monitoriaus ploto.

    Kam uzsiimti senom nesamonem, kai reikia daryti struktūrą, kuri duoda truputį laisvių vartotojams ir tuo pačiu efektyviai blokuoja bepročius ir trolius?

     

    Spręstinų klausimų yra daug. Kaip pateikti būtiną informaciją viename bloke? Nes kiekvienas papildomas paspaudimas atgrąso apie 50% lankytojų.

    Kokia info svarbi?

    Pav kirpyklos reklamoje svarbu nurodyti jos dislokacijos vietą, o firmai, prekiaujančiai internetu vieta nesvarbu.

     

    Kada verta dėti nuotraukas? Kada video? Pajungti sicialinius tinklus ar ne?

    Aš jau nekalbu apie teisingą lentelių duomenų bazėje sukūrimą - vien stulpelių pavadinimai yra nemažas galvos skausmas.

     

    O kur dar duomenų suvedimo formos? Select'ai, lentelių web'e šablonai, kintamieji, reitingo sistemos?

    Va čia yra dizainas. O mygtuko šešėlio grožis - paskutinėje vietoje.

     

    Didelė problema kad smulkių įmonių vadovai yra smulkūs ne šiaip sau - jų mąstymas smulkus. Jie gaili pinigų reklamai, o išlaidauja bandydami kurti savo varganos firmelės "prestižą" - kvailiausias užsiemimas koks tik gali būti.

    Klientui nerūpi Jūsų išpūstas prestižas - jam rūpi greitas aptarnavimas ir pigios kainos.

     

    Vat tokios problemos sprendžiamos.

    Viena klientą lengva aptarnauti, o jei per dieną ateis 100?

  4. Verta pakalbėti apie informaciją.

     

    Prieš keletą metų (gal 2013-tais) turėjau ginčą su darbo kaimynu, tokiu seno sukirpimo diedu Ragaišiu.

    Žmogus šiaip protingas, tik mąsto pasenusiomis kategorijomis (kaip kad daugelis forumo trolių).

     

    Ginčas buvo apie Facebook akcijas. Facebook IPO metu akcijos kainavo 38 USD, paskui krito iki 18 USD. Oj kaip juokėsi Ragaišis,

    jis man rodė metalo gabalą ir aiškino, kad metalas - tai realus dalykas, iš kurio galima padaryti daug naudingų dalykų.

    Jį galima pačiupinėti, jis turi svorį.

     

    Facebook, šaukė Ragaišis, yra tik oras ir neužilgo bankrutuos, o kvailiai, prisipirkę akcijų, liks it musę kandę.

    Nes visa informacijos ekonomika yra muilo burbulas, kuris labai greit sprogs, kaip tai buvo 2000 metais krizės metu.

     

    Ir ką matome dabar? Facebook akcijų kaina šiandien - 232.50 USD.

    Ragaišis jau kelis metus dirba neimdamas atlyginimo - pajamų vos utenka patalpų nuomai ir mokesčiams.

    Vat tokia pamokanti istorija.

    ---------------------------------

    Mūsų atveju reikia išspręsti keletą uždavinių.

    1. Kas bus pateiktos informacijos vartotojas?

    2. Kokią informaciją pateikti?

    3. Kokia forma pateikti informaciją?

    4. Koks turi būti pateiktos informacijos kiekis?

     

    Šie uždaviniai tarp savęs susiję - o galutinis tikslas yra informacijos vartotojo sąmonės paveikimas reikiama sau linkme.

    Verslo reklamos atveju tai bus skaitytojo įtikinimas tapti klientu.

     

    Tikrai neprastas uždavinys, turint omeny konkurentus ar begalę panašios, trikdančios, klaidinančios informacijos.

     

    Visi vadovėliai bei reklamos Guru akcentuoja pora dalykų:

    - pardavinėti reikia ne prekę ar paslaugą, o svajonę,

    - reklama turi kviesti veiksmui (call to action).

    Idealus atvejis, kai klientas daro sprendimą pirkti "ant karšto" - paveiktas emocijų. Tada jis perka ne motociklą, o laisvės pojūtį, kieto vyruko įvaizdį, priklausymą vienai ar kitai grupuotei.

    Kaina ir techninės charakteristikos tampa antraeiliu ar trečiaeiliu dalyku.

     

    Buy now!

    Gyveni vieną kartą!

    Kas nerizikuoja, tas negeria šampano!

     

    Reklama ir įvaizdis daugeliu atvejų svarbiau nei pati prekė.

    Štai todėl Zuckerberg - milijardierius, na o Ragaišis dirba chaliavai.

  5. Betkas, kas rimtai užsiimtų projektu, padarytų tai, ką tu padarei, per vieną darbo dieną.

    Čia taip tau atrodo, nes net neturi supratimo, kas daroma ir kas padaryta.

    Per vieną dieną sugalvoti ir suprogramuoti duombazę, selectus, lenteles, kintamuosius, šablonus, visą veikimo struktūrą ?

     

    Tu per dieną net reikiamų nuotraukų nerastum.

     

    O projekto viešinimas yra gerai, nes netyčia kas nors ką nors protingo parašo.

     

    Beje gal savo projektų turi parodyti? Būtų įdomu pažiūrėti ir pasimokyti :)

    ---------------------------

    Šiuo metu daromas verslo įmonių blokas, kuris pagrinde ir neš pajamas. Po pokalbių su salonais matau kokia tai milžiniška rinka - nes daugelis užsiciklinę ant senų reklamos formų ir pavargusių bendrų reklamos portalų.

    Nekeičia informacijos apie save metų metais.

    O moka kas mėn. už elementarius nusenusius skelbimus visai padoriai.

     

    Pirmos įplaukos bus gal net šią vasarą. Tereikia davesti iki kondicijos visas formas ir valdymą.

    Kad viskas veiktų sklandžiai kaip per sviestą.

  6. Progreas milžiniškas. Šiuo metu pradėtas kurti verslo skelbimų bloko šablonas.

    Pasirinkau Grožio salonus, nes jų daug ir specifika įdomi.

    Spauskite ant nuotraukos Grožio salonai.

     

    Yra konkretūs konkurentai -

     

    www.treatwell.lt/salonai/proceduru-grupe-plaukai/

     

    Tačiau jie specializuojasi pateikdami plačią informaciją apie visus. Suvedus paslaugą "plaukai" matome

    "Rinkis iš 257 salonų siūlančių Plaukai rajonas: Vilnius"

     

    Salonai, pakliuvę į 175 ar 215 vietą niekieno nematomi.

     

    Mano tikslas - sukurti minimalią salono prezentaciją su visa klientui reikiama informacija.

    Ir pateikti 10-12 įmonių bloką, nukreipiant lankytojus iš Google ads.

     

    Šiuo metu vykdau salonų savininkių apklausą ir stengiuosi išsiaiškinti kas svarbu, iš ko eina pagrindinės pajamos, kokias paslaugas ar prekes akcentuoti.

     

    O tu wicked galvoji kaip tas vilkas pasakoje apie duoną.

    -Pirma, reikia žemę išarti.

    -O tada jau galima valgyti?

    -Ne, dar reikai rugius pasėti.

    -O tada jau galima valgyti?

     

    Verslai nesidaro greitai. Lengva tik dvi eilutes nesamonių parašyti.

  7. O toliau rimčiau jau daros

    Ima skraidyti gitaros :)

    ---------------------------------

    Parašyti personalinį skelbimą yra vieni niekai. Žmogus kažką turėjo, pardavė ir viso gero.

    Visai kitas sunkumo lygis, kai darai skelbimą įmonei.

     

    Įmonė siūlo visą eilę prekių ar paslaugų. Įmonė, aptarnavusi vieną klientą, paprastai neužsidaro.

    Jai svarbu pozityvus įvaizdis, kuris gali būti sukuriamas įvairiais būdais.

     

    Galite pasakyti - dirbk gerai ir įvaizdis susikurs pats. Tokiu atveju reklamai nebūtų skiriamos milijardinės lėšos.

    Kokia pasaulyje turtingiausia įmonė? Aišku kad Google. Google parduoda reklamą. Štai jums ir atsakymas.

     

    Skurdo ekonomikose žmonės nesupranta reklamos bei įvaizdžio svarbos. Reklamos išlaidos jiems atrodo

    pinigai, išmesti į balą. Svarbu gaminti, daryti, o parduoti - lengviausia dalis!

    Tokios filosofijos pasekmė - juodas, be prošvaisčių darbas visą gyvenimą.

     

    Turtingose gi valstybėse vyrauja supratimas, kad verslas turi greit plėstis, kitaip jis sunyks.

    Greita plėtra pasiekama vykdant reklamines kampanijas ir viešinimą, nes klientų srautai užtikrina pinigų srautus.

     

    Kas iš to, jei teiki geriausias pasaulyje paslaugas (abejotina), jei apie tai niekas nežino?

    Būti geriausiu kainuoja daug ir retai atsiperka.

     

    Gal naudingiau tiesiog turėti normalų verslą, kurį žino tūkstančiai ar net milijonai?

    Kaip kad Kim Kardashian užpakalį?

  8. Laba diena

    Turiu Jums pora klausimėlių apie verslą.

    Kai netingėsite, atsakykite.

     

    Kokia proga klausimai?

    Noriu sukurti idealų verslo skelbimą internete, kuriame kompaktiškai išdėstyta kompanijos veikla bei pagrindiniai momentai, svarbūs KLIENTUI.

     

    Nepatikėsite, bet klientas, ieškantis prekės ar paslaugos, nori tam sugaišti kuo mažiau laiko, gaudamas maksimaliai gerą aptarnavimą kuo mažesne kaina.

     

    Verslininkas nori gauti kuo didesnį pelną, aptarnavimui sugaištant kuo mažiau laiko.

     

    Matote? Vienas siekis sutampa - laiko taupymas.

     

    Taigi kuriame idealų skelbimą, kurį pamatęs potencialus klientas daugiau neieškos, o skambins, rašys email skelbime esančiai kompanijai ar tiesiog atvyks.

    Idealiu atveju apie Jus dar papasakos savo draugams.

     

    Metodas vadinamas "Call to action". Jis Lankytoją paverčia Klientu.

    Nuostabu, ar ne?

     

    Klausimai tokie:

    1. Ar skiriate pinigų reklamai Internete?

    2. Kokia reklamai Internete skiriamų pinigų suma? Arba: koks procentas nuo apyvartos / pelno?

    3. Kada laikote, kad reklamuotis apsimoka? Kai Pelnas viršija reklamos išlaidas 100% ar daugiau?

    4. Ar sezoniškumas įtakoja reklamai skiriamų pinigų kiekį?

    5. Kaip sužinote, kad klientas skambinęs ar užsakęs paslaugas apie Jus sužinojo iš reklamos Internete?

    6. Kokia klientų dalis ateina iš Interneto?

  9. Vystom idėją toliau - padarytas naujas struktūrinis dizainas, tapo aišku, kaip bus grupuojamos reklamos.

    1. Keturios verslo rūšys.

    2. Keturios vietovės.

     

    Su vietovėmis labai paprasta:

    1. Valstybė (verslai, kurie veikia visoje valstybės teritorijoje)

    2. Sostinė

    3. Antras pagal dydį ar svarbą miestas.

    4. Trečias miestas.

     

    Lietuvos atveju - Lietuva, Vilnius, Kaunas, Klaipėda.

    Tokiu būdų labai lengvai sprendžiasi navigacija - valstybės 3 raidžių abreviatūra ir yra internetinis adresas.

    visada.online/ltu

    ----------------------------

     

    Sunkiau su verslais. Kad jų daug - ne esmė.

    Klausimas - kuriems smulkiems verslams labiausiai reikalinga internetinė reklama?

     

    Šito atsakymo neradau net Google. O atsakymo reikia, nes galima padaryti idealią reklamą verslui, kuris internete reklamuojasi mažai, nes turi biznį judrioje vietoje ir klientai ateina "iš gatvės".

     

    Sakykim - kas daugiau linkęs reklamuotis internete - grožio salonai ar dviračių parduotuvė/taisykla?

    Cukrainė, kavinė ar perkraustymo paslaugas teikianti įmonė?

     

    Įmonė prekiaujanti kava, arbata ar siuvykla?

     

    Nes jau pribrendo reikalas pasirinkti vieną verslo rūšį ir padaryti pavyzdinę grupinę reklamą.

     

    Kol kas radau tik tiek - verslo išlaidos Google Ads.

    Spending.jpg

     

    Finansai ir draudimas - manau atpuola, jie turi savo reklamų kanalus, ir daugumoje yra stambūs.

    Parduotuvės - manau daugiau orientuojasi į klientus pagal gyvenamą vietą.

    Kelionių organizatoriai - verta dėmesio.

    Darbo ir edukacinės paslaugos - verta dėmesio.

    Namai ir sodas. - verta dėmesio

    Kompiuteriai ir elektronika - manau miręs reikalas, nebent reklamuoti kažkokį naują produktą.

    Automobiliai - senų pardavimas bei remontas - verta dėmesio.

    Internetas - reklamuoti uždarbio portalą ar supermamos? Vargu.

    Gamybos įmonės - neturiu nuomonės.

    Dovanų šopai - reiks pasidomėti.

    --------------------------------

    Kas nors turi minčių šiuo klausimu?

  10. Po truputį projektas pradeda įgauti grėsmingus kontūrus.

    Pradėtas tvarkyti Centrinis, perdarytas info puslapis - dabar yra atskira info_members ir info_public.

    Aiškiai suformuluota projekto užduotis.

     

    Toliau darbai bus vykdomi trimis kryptinis:

    1. Kuriamas grupinio skelbimo dizainas.

    2. Tinklapio valdymo tobulinimas (mygtukai, išdėstymas, paieška, statistika).

    3. Projekto kodo tobulinimas (rangai, galimybės, apribojimai).

     

    Jau siūlyčiau pradėti galvoti - kokių verslo rūšių lengviausia surinkti 10 atstovų pirmoms grupėms?

     

    Grožio salonai?

    Perkraustymo paslaugos?

    Klientų pervežimas?

    Prekyba?

    Sportas?

    Maisto įstaigos?

     

    Atminkite - jei grupė užimta, jau tokios nebepasirinksite.

    Kas pirmesnis - tas gudresnis.

  11. Ateityje dirbtinis intelektas parinks centrinio puslapio nuotrauką pagal lankytojo psichologinį portretą ir nuostatas.

     

    O wicked vis bando knisti kažką blogo - teks dabar kopyraito naują dizainą daryti.

    Šiaip kiek skaičiau teisininkų išaiškinimus - copywrite tinklapiuose nebereikia - pagal nutylėjimą jie skaitosi apsaugoti nuo kopijavimo.

     

    Maksimum centrinime puslapyje galima įdėti del solidumo.

    ----------------

    UPDATE: 2020 06 09

    Copyright problema išspręsta!

    Pritaikius naujausias technologijas, ženklas visada dugne ir tiesiog meno kūrinys.

    Wicked - nusipelnei 2 Kreditų už teisingą pastabą. Gaila kad nesi registruotas.

    O juk kreditai ateityje bus vertingi...gal net akcijas bus galima nusipirkti :)

    UPDATE: 2020 06 10

    Truputį patobulintas centrinis psl.

  12. Pajamos ateis iš dilerių.

    1. Kiek dileris gali mokėti per mėnesį?

    Tai priklauso nuo to, kiek jis uždirbs iš klientų.

    2. Kiek klientas gali mokėti žmogui (dileriui), kuris bandys užsiimti firmos reklama?

    100 eur/ mėn nemokės. 10 eur/mėn yra per mažai. Skaitom - 50 eur/mėn yra norma.

    3. Kiek Dileris surinks mokių klientų? Reiktų bent 10. Tokiu atveju sumoje gausis 500 eur/mėn. Ne tai kad daug, bet pradžiai visai ne skystai - turint omeny kad darbas ne plytas tampyti. Plius pespektyva.

     

    Ką turim? Turim dilerį su 500 eur/mėn. Kiek jam bus negaila sumokėti projektui?

    50 eur/men nemokės, bet 10 eur/mėn manau realus skaičius.

     

    Vat ir turim atskaitos tašką - 10 eur/ mėn nuo dilerio. Kiek gi tokių dilerių reikia, kad gauti 10.000 eur/mėn?

    Ogi Tūkstančio.

     

    Dabar pagalvojam, kiek vienas Admin gali aptabnauti Dilerių (nes bus klausimų, problemų, pasiūlymų, reiks vesti apskaitą).

    Sunku pasakyti, bet manyčiau 20 Dilerių galima aptarnauti. Pradžiai.

    Pajamos tokiu atveju sieks 10x20=200 eur/mėn

     

    Tokia būtų pradžia. Toliau liktų tobulinti sistemą. Dilerių aukcionai, papildomos mokamos paslaugos, žymus darbo našumo padidinimas.

    Nuo 100 dilerių įplaukos siektų 1000 eur/mėn - suma jau verta dėmesio.

    Ta linkme ir dirbama.

    -----------------------------

    Principe jau sutvarkyti rangai CLOUD, MCHAT, JOBS skyriuose.

    Šią savaitę bandysiu pergalvoti didelių skelbimų (ADS) konceptą - reikia sukurti reklaminius blokus pagal verslo specifiką.

    Pav:

    Grožio paslaugos

    Pevežimai mieste

    Dviračių servisai

    ir taip toliau.

     

    Į tokius blokus bus nukreipiami lankytojai. Čia jau reiks pagalvoti apie išskirtinį dizainą ir informacijos išdėstymą.

    Nes būtent ši dalis generuos pajamas Dileriams.

    -------------------------------

    Dream it. Wish it. Do it.

    Don’t stop when you’re tired. Stop when you’re done.

    It’s going to be hard, but hard does not mean impossible.

  13. Beje, gal reiktų pasigilinti kodėl projektas generuojantis 1,7mln pajamų per metus nustojo tą daryti? Pasimokinti iš klaidų?

    Rinka pastoviai keičiasi. Biznis gerai eina, kai ateini į naują rinką, kur dar nėra didelių žaidėjų, o paskausa staigiai išaugo.

    Dabar rinka perpildyta, nes bet kokią prekę galima užsakyti iš Kinijos, EU ar Amerikos. Nulis problemų.

    Ir kaip su tuo konkuruoti? Užsimetant 3% ?

     

    Nerimta. Lieka servisai arba informacinės technologijos.

    IT rinkos privalumas - neapsiriboja valstybe, kurioje reziduoji. Plius čia mažai priklausai nuo tiekėjų ar logistikos.

    O pelnas - artimas 100%.

    Vieni privalumai :)

    --------------------------------

    O dabar truputį paskaičiuojam pinigus - nors ir virtualius. Nuo skaičiavimo, kaip žinia, pinigai dauginasi.

    Taigi - kokių resursų reikia, kad iš projekto gauti pelną 10000 EUR/mėn?

  14. O kokie dar tavo pasiseke projektai yra?

     

    Kol kas sėkmingiausias verslas generavo 1.7 mln pajamų per metus (litais) su 10% pelnu.

    Ne tai kad daug, bet supranti daug dalykų, kurių motyvacinėse knygutėse neperskaitysi.

    Beje, visos motyvacinės knygelės yra šlamštas. Ne todėl, kad rašo nesamones, o todėl, kad abstraktūs dalykai verslui nepadeda.

    Keletą momentų galima ir jose išskaityti:

    1. Think Big.

    Geriau pradėti verslą, turintį didelė plėtros potencialą. Nes bet kuriuo atveju įdėsite daug pastangų, sugaišite begalę laiko, o vardan ko? Pavalgymo?

    2. Išmok gyventi iš minimumo.

    Išlaidos - didžiulė problema. Pradėjus plaukti pajamoms, kyla didelis noras išlaidauti. Baigiasi tuo, kad atėjus krizei ar pasikeitus situacijai pajamos išnyksta, o išlaidos lieka. Rezultate - greitas bankrotas.

    3. Iš kur pinigai?

    Šį klausimą klausia investitoriai - kaip atrodė, atgyvenos ir seni krienai.

    Argi tai esmė? Svarbu gera idėja, o pinigai ateis automatiškai.

    Deja, tai pagrindinis klausimas versle.

    Kaip galima planuoti verslą, kai nežinai, kas tavo konkretus klientas ir kiek jis gali mokėti?

    ------------------------------

    Internete mano didžiausias projektas (subalansuota mityba) surinko 1000 registruotų vartotojų.

    Tačiau monetizavimas nebuvo apgalvotas, todėl teko jo atsisakyti. Taip pat buvo teismų rizika, nes veikla turėjo įtakos žmonių sveikatai.

     

    Dabar, viską apgalvojus, galima nubrėžti naujo projekto gaires.

     

    Veiklos tipas: Ekonominis-socialinis tinklas.

    Klientai: Smulkios verslo įmonės.

    Veiklos zona: Internetas.

    Rinka: anglakalbė su galimybe lengvai įdiegti kalbų modulius.

    Iš kur pinigai: abonentinis mokestis už platformos teikiamas paslaugas. Moka Dileriai.

    Planuojams pelnas: ne mažiau kaip 120.000 EUR/metus.

    Planuojama projekto vertė: ne mažiau kaip 2 mln. eurų.

     

    Sekančiame skyriuje paskaičiuosime kaip tą pelną pasiekti.

  15. "Ramiai nepagyvensi" sako protingi žmonės. Stebuklų šalyje, kur pateko Alisa, tenka greitai bėgti, kad liktum toje pačioje vietoje.

    Tas pats verslo pasaulyje: arba tu aplenki kitus arba tave aplenkia.

     

    Projekto vinis ne skelbimai kaip tokie, o valdymo sistema. Kadangi tai ne pirmas mano projektas, svarbiausia užduotis yra ne tik pritraukti žmones (lankytojus, dilerius, developerius), bet ir sukurti konkrečią bei lengvai suprantamą REVARD (atlygio) sistemą. Materialią ir moralinę.

     

    Todėl šiuo metu yra kuriama rangų sistema. Greitu laiku bus įvesti nauji rangai ir reikalavimai jiems.

    ------------------------------

    Bus rangai:

    Criminal - registruoti nariai, savo veiksmais pažeidžiantys įstatymus arba sąmoningai bandantys pakenkti projektui.

    Cheater - registruoti nariai su fake e-mail.

    Newbie - registruotas narys, kurio e-mail dar nepatvirtintas.

    Member - registruotas narys su patvirtintu e-mail.

    Trusted Member - registruotas narys su patvirtintu e-mail, įvykdęs minimalias užduotis (AVATAR pasirinkimas, žinutė MCHAT, galiojantis skelbimas CLOUD'e.)

    Dealer - registruotas narys valdantis klientus.

    --------------------------------

    Kuo aukštesnis rangas - tuo daugiau laisvės ir galimybių.

  16. UPDATE: 2020 06 01

    Uždaryta spaga suvedant Jobs. Paprasti Members jau nebegali kvailioti...

     

    UPDATE: 2020 06 02

    Padaryta nerealiai daug (oj-oj-oj kaip daug arba net afigienai daug).

    Tvarkomas reklamų Debesis (Cloud). Vis mažiau laisvės ir daugiau tvarkos.

     

    Jau įvestas ir bandomas Dealer rangas.

     

    Stengiuosi kuo greičiau sutvarkyti kodą taip, kad suvesti reklamą būtų lengva ir vizualiai atrodytų puikiai.

     

    Problema tik su velnio prietaisėliais smartfonais. Jų suknisti maži ekranai visiškai suluošino gražaus dizaino idėją. Niekas netelpa į ekraną.

     

    Na yra kaip yra.

    Jei netingėsiu gal padarysiu GRID kur mobiliakams paišomas atskiras puslapio išplanavimas.

     

    Reikalai juda labai sparčiai, primenu kad Cloud'e postinti skelbimus galima be registracijos.

    Taip kad bandykite kas bent kiek drąsesni.

     

    UPDATE: 2020 06 03

    Kaip man gaila trolių - nors verk.

    Puslapis tobulėja, gražėja - vis mažiau yra prie ko prikibti.

    Padaryta paieška debesyje

     

    Paprasta, primityvi, bet kol kas užteks, nes ieškoti dar nelabai yra iš ko.

  17. IShark, negalvojai tapti rašytoju? Rašai gražiai ir daug. Turi daug crazy idėjų....

     

    Šitoje temoje jau seniai nebeseku Jūsų projekto, tik narių reakcijas į jį. Įdomiai viskas skamba.

     

    Rašymas vardan rašymo yra tuščias laiko gaišimas. Man kur kas įdomiau projektų darymas, ypač dabar, kai keičiasi ištisa socialinė epocha.

    Juk tas virusas ir nuotolinis darbas ne šiaip sau. Greitai pusės darbų nebeliks, juos perims naujos ekonominės sistemos.

     

    The gig economy,

    the platform economy,

    the networked economy,

    the sharing economy,

    the on-demand economy,

    the peer economy,

    the bottom-up economy…

     

    Įdomu ką tada darys visi forumų gudruoliai? Emigruos į Afriką kasti kobalto?

    Ateitis jau atėjo - nepaskubėsi, liksi ant asfalfo kepinant saulei.

     

    5G ryšys ir Dirbinis intelektas daugelis žmonių taps spyriu į užpakalį.

    Juolab kad intelektu liaudis neblizga...

  18. Darosi baisu, MarijaB ?

    Taip, projektas ne vaikiškas.

     

    Šiandien daugmaž sutvarkiau skyrių Products - Maistas.

    Sukurpiau šabloną, dabar galvoti nieko nereikia, tiesiog laukuose rašai tekstą ir nuomonę.

    Ir viskas sugula taip kaip reikia.

     

    Laisvė gerai, bet mes susirinkome daryti uždarbį, todėl greitis ir paprastumas bus visada pirmoj vietoj.

     

    Dabar įsivaizduojame:

    Lankytojai ateina žiūrėti sriubų - mato sriubas, visą reikiamą info, kainą, mato tiesioginę nuorodą į pardavėją Barbora, gali čia pat patikusią prekę Barboroje užsakyti.

     

    ir staiga BUM - vieną sriubą parduoda ne Barbora, o MarijaB. Labai geras įvertinimas, nuoroda į pardavėją.

    Lankytojai suintriguoti, eina ir perka, nes nu reikia pabandyti.

     

    Labai realus scenarijus.

  19. pora klausimu iskilo

    1. Jeigu as kaip dileris surandu klienta tarkim kroviniu pervezimui po lietuva, mes su uzsakovu sutariam kaina ir as pradedu talpinti reklama. Siuo atveju kaip suprantu, su manimi atsiskaitoma asmeniskai ir skelbima as talpinu nemokamai? kurioje vietoje cia pelna gauni ir tu?

    2. Jeigu as issirenku kroviniu gabenimo tema ir pas mane atsiranda 3 uzsakovai is vieno miesto, kaip viena ar kita skelbima reiketu iskelti auksciau kito? Pas skelbiu.lt yra zvaigzdutes, 1 zvaigzdutes kaina yra konkreciai apibrezta ir taip kekvienas gali nuspresti kiek pasiryzes moketi uz auksciau kabanti skelbima.

    1. Taip, su tavim klientas atsiskaito asmeniškai.

    Skelbimų talpinimas dileriams bus nemokamas tik pirmą mėnesį - na kad įsivažiuotų, išbandytų, suderintų veiklą.

    Nuo antro mėnesio turės būti bent minimalus 1 EUR/MĖN mokestis.

    Tuo Dileris ir skirsis nuo Trusted Member - jis gaus papildomas galimybes - tapti klientų dileriu bei kurti skelbimų grupes pagal temas.

     

    Daromo projekto esme - sukurti WIN-WIN situaciją, kai visi dalyviai suinteresuoti gerais klientų rezultatais.

    Veiksmas vyksta sekančiai:

    - Klientas pas Dilerį užsako reklamos talpinimą

    - Dileris sistemai moka abonentinį mokestį, už tai gauna nemokamus įrankius darbui su skelbimais, klientais ar perka specifinius įrankius vidinėje rinkoje už Kreditus.

    - Dileris moka Google Ads ar kitoms kompanijoms (pav. Facebook, skelbimai.lt) už klientų nukreipimą į savo klientų skelbimų grupes.

    - Visada.online užtikrina sklandų serverio darbą ir pastoviai tobulina programinę įrangą bei visą organizacinę sistemą, pateikia dileriams statistikos ataskaitas, vykdo Projekto viešinimą įvairiose erdvėse.

    - Google Ads ar kitos kompanijos nukreipia jau atrinktus klientus pagal interesus į Dilerio grupes.

     

    Ratas užsidaro, dalyviai gauna savo pelno dalį, end-useris (užsakovas) gauna prekę ar paslaugą, kurios ieškojo.

    VISI laimi.

     

    2. Teisingas klausimas. Sprendimas paprastas - tam yra LEVEL laukas.

    Sukuriant Kliento skelbimą įsirašo LEVEL=1.

    Paspaudus skelbimo apačioje esantį EDIT mygtuką, laukelyje LEVEL galima įrašyti bet kokį triženklį skaičių.

    Didžiausią LEVEL turintys skelbimai rodomi viršuje.

    Pavyzdys - Sriubų vertinimas

    Klientas tų skaičių nematys, o dileris matys ir galės akimirksniu pakeisti skelbimo rodymo eiliškumą.

     

    Tai apie ka ir kalbu, kur rasi tokiu durniu.

    Jei as paprastas member ikeliu skelbima jog parduodu dviracius po 50 EUR, ir kazkoks dyleris prisiskirias mane pas save su to isplaukiancia atsakomybe - tai kam jam atsakomybe jei neturi jokio pelno?

    Aš šitą jau aiškinau - jei prekės pardavėjui pasiūlomos geresnės sąlygos, jis sprendžia apsimoka jam ar ne.

    Dileris irgi sprendžia - vertas pardavėjas dėmesio ar ne.

    Tu versle matyt silpnas, nes nesupranti, kad kliento suradimas ir jo poreikių patenkinimas yra tai už ką mokami pinigai.

    Ne visada pelnas ateita tą pačią dieną. Tai kaip investicija, kuri gali atsipirkti, o gali neatsipirkti.

     

    Dėl to pirmieji Dilerių klientai bus giminės, draugai, buvę ar esantys bendradarbiai.

    Niekas greitai nesidaro, reikalingas įdirbis.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...