Pereiti prie turinio

saltis77

Nariai
  • Pranešimai

    115
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas saltis77 turinys

  1. tai raso expression must be a modifiable lvalue, bet sito nesutvarkau. Nejau negalima rikiuoti objektu?
  2. Sveiki gal galite pasakyti kodel kompiliatorius neleidzia rikiuoti objektu? Ir ka reiktu keisti?
  3. Sveiki, kaip issaugoti kazkoki tai int kiekis ir string spalva viename masyve, vektoriuje ar mape? void Max(int & kiekis, int & max, string & s, string Spal[], int sp, int i, int j, int x[], int y[], int & d, int & a, int grKub[], int & t){ int sum = 0; if(max < kiekis){ max = kiekis; kiekis = 0; x[d] = i; y[a] = j; d++; a++; s = Spal[sp]; } else kiekis = 0; } Noriu issaugoti kieki ir Spal[] kazkokia tai reiksme kad spalva ir jos kiekis butu susije.
  4. Mendinski, stai ka pasirasiau bool Eiti(Kubai & kok, Kubai & Kubeliai, int i, int j, string spalva, int p, int & kiekis){ int tt = 0; // kaimyno numeris bool yra = false; int max = 0; if(kok.ImtiReiksme(i,j).ImtiSiena(5) == spalva){ kok.DetiSP(i, j, p, "-"); kiekis++; while(!yra && tt < 4){ // !yra = true i = i + kok.ImtiEil(tt); j = j + kok.ImtiStu(tt++); if(kok.ImtiReiksme(i, j).ImtiSiena(p) == spalva){ Eiti(kok, Kubeliai, i, j, spalva, p, kiekis); } } } return yra; } Maine kvieciu for(int i = 1; i<Kub.ImtiX()-1; i++){ for(int j = 1; j &
  5. Ar sita dalyka imanoma apskritai be bangos algoritmo padaryti?
  6. Dekui, bet nors rusiskai nelabai ka ir suprantu man atrodo kad cia greiciausio kelio algoritmas, o man reikia vienoje plokstumoje esanciu ir besiliecianciu kubeliu ilgiu surasti. Sis algoritmas nemanau kad yra tinkamas tam, bet aciu reikes kazkaip destytojo issiklausineti jei pats nieko padoraus nesugalvosiu...
  7. Pats mastau sitaip Test(ind, ind2){ for(int i=1 (arba indx); i<=n; i++){ for(int j=1 (arba indj); j<=m; j++){ int inndx; int indj; if(KubelioSpalva(i, j) == KubelioSpalva(i+1, j) || KubelioSpalva(i, j) == KubelioSpalva(i-1, j) || KubelioSpalva(i, j) == KubelioSpalva(i, j+1) || KubelioSpalva(i, j) == KubelioSpalva(i, j-1)){ kiek++; indx = i; indj = j; } else Test(indx, indj); } } }
  8. Sveiki, turiu klausima ar kazka zinot apie bangos algoritma? Internete visiskai nieko nera.... Turiu kazkaip surasti didziausia vienos spalvos kubeliu skaiciu kurie lieciasi bent vienu tasku.... Destytojo klausiau ir jis tik numete kad kazkur yra bangos algoritmas, nieko taip ir negalejas detaliau paasikinti, internete tik apie sinusu bangas pasakoja kas man visiskai netinka... bandziau pats galvoti bet niekaip neusimastau algoritmo. Zodziu gal kas galit paaiskinti ta bangos algoritma ar kazkoki konkretesni pavyzdy duoti? Dekui
  9. Gavau salyga, kurios niekaip nesugebu suprasti. Kaip suprasti geltonai paryskintas vietas? Ar ieskoti atskirai vinoje kubo puseje daugiausiai spalvu turinciu kubeliu ir veliau kitoje ar kazkokios spalvos butinai turi buti vienodos ir 1 kubo virsuje ir apacioje? Kaip suprasti antra paryskinta dali, nes net nezinau ko cia konkreciai klausti.... dekui.
  10. nejau nera minciu ar teisingai mastau? Butu malonu pajudeti is vietos jau :D
  11. Gali buti kad pas mane viska daro gerai, tik iraso viska i laikinaja atminti, todel f-joje Kubai.h reikia apsirasyti f-ja, kuri kazkaip keistu spalvos reiksmes, ar ideja logiska?, nes bandant gaunu erroru.
  12. Sveiki, bandau kurti savo pirmaji zaidimuka su sfml 2.1. Yra viena problema del zemelapio ir ju ribu. As noriu kad zmogeliukas galetu vaikscioti tik melynoje teritorijoje, bet siuo metu jis gali vaikscioti visur ir net iseiti is ekrano ribu, kaip reiktu sutvarkyti sia problema? Zemelapi keliau is tekstinio failo is jis visas sudarytas is 1 0 ir 2 (0 - kur galima vaiskcioti) buvau dalinai issprendes sia problema kai viska dariau su koordinatemis, bet ar yra kazkoks kitas sprendimas? Dekui
  13. Man ir reikia kad taip butu, nes taip yra kazkiek tausojama baterija, o mano atveju baterija kraunama "ant virsaus" ar nera jokiu programu, kurios ikrautu iki tam tikro lygmens? Gal patys jomis naudojates?
  14. Dekui uz atsakyma, bet ar tikrai cia tas valdiklis streikuoja? Ar niekam nera buvusi panasi problema?
  15. Visa beda ta kad loptopas yra visiskai naujas. Beje viena karta maciau kad baterija uzsikrove iki 99 ir buvo parasyra (pluggen in, not charging). Kazkaip viena karta viskas susitvarke o paskiau vel krove iki 100 proc...
  16. Sveiki, turiu siokia tokia problema su savo loptopo baterija. Kiek ziurejau pas visus kai baterija yra kraunama ir kai buna 99 proc raso (pluggen in, not charging), o pas mane visada krauna iki 100 % ir buna parasyta (pluggen in, charging). Kodel taip yra? kiek zinau tas dalykas kad nekraunama iki ribos kazkiek saugo baterija ar tai tiesa? kaip man padaryti kad taip butu not charging kai pasiekiama kazkokia riba? Dekui uz atsakymus.
  17. Sveiki visi, turiu klauima del isvestiniu klasiu. Ankciau dariau beveik identiska uzduoti tik kad isvestineje klasesje nebuvo vektoriaus! Tad kaip reiktu Klases Automobilis apsirasyti vektoriaus metodus? Dekoju uz atsakymus ;) P.S koda imesiu ir i http://pastebin.com/1XfN9z99 gal kam maloniau ziureti :) 37 eilute. #include <iostream> #include <fstream> #include <string> #include <fstream> #include <vector> using namespace std; class Auto{ private: string pav; int sp; public: Auto():pav(""), sp(0){} Auto(string pav, int sp): pav(pav), sp(sp){}; ~Auto(){} void D
  18. babunas dekui. Yra nauja problema vel su isvestinem klasem. #include <iostream> #include <string> using namespace std; class Zmogus{ private: string vardas; int amzius; public: Zmogus(string vardas, int amzius): vardas(vardas), amzius(amzius){} void Deti(string vardas, int amzius); void Isvesti(); void Imti(string & vardas, int & amzius); }; void Zmogus::Isvesti(){ cout << vardas << " yra " << amzius << endl; } void Zmogus::Imti(string & vardas, int & amzius){ Zmogus::vardas = vardas; Zmogus::amzius = amzius; } class Sportininkas: p
  19. Neseniai pradejau ziureti klasiu paveldimuma ir isvestineje klaseje KrAuto noriu naudoti bool operatoriu. class Auto{ private: string pavadinimas; int kaina; public: Auto():pavadinimas(""), kaina(0){} Auto(string pavadinimas, int kaina): pavadinimas(pavadinimas), kaina(kaina){} ~Auto() {} void Deti(string pavadinimas, int kaina); string ImtiPavadinimas(){return pavadinimas;} int ImtiKaina(){return kaina;} }; void Auto::Deti(string pavadinimas, int kaina){ Auto::pavadinimas = pavadinimas; Auto::kaina = kaina; } class KrAuto : public Auto{ private: double galia; int kiekis; public: KrAuto(
  20. Dekui uz atsakyma. Idejau pilna koda. Bet kas negerai nezinau. Tokios bedos anksciau niekada nera buve.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...