Pereiti prie turinio

MidaX

Nariai
  • Pranešimai

    46
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

MidaX Pranešimai

  1. Tai reikia imt naujus numerius vel? Nes prekybai turiu.

    prekybai turi IDV? tai ant jos ir imi numerius, salygos naudojimo lygiai tospacios ar ant remonto IDV ar ant pardavimo IDV

    jei turi dabar ir numerius, tai dedi ant auto, vedi i eketris.lt ir vaziuoji :)

  2. Tai va man ta dilema ir iskilo, ar as ant draugo auto uzmetes savo nr galiu pervaryti ja ar ne? Ar reikia kaip autoservizui grynai but ar uztenka tarkim kokio iv veiklos auto remonto?

    kad numerius issimti is Regitros turi tureti IDV auto prekybos arba IDV/patenta auto remonto. Tuos numerius gali deti ant betkurios neregistruotos Lietuvoje masinos(draugo, kaimyno, kitos imones nesvarbu ant ko kauferis), bet vairuot su tais numeriai gali tik tu ir turi buti uzregistraves kiekviena vaziavima internetu, regitros www, ~2e kainuoja. Dar yra metinis numeriu mokestis ~20e, ir aisku isdavimas/patys numeriai.

  3. Kas čia per regitros reketas? :angry:

     

    26,93€!

    Praeitais metais pasiėmiau numerius dviems metams ir sumokėjau už viską. Už ką vėl mokėt nesuprantu?

    sumokejai uz numerius ir sutarties sudaryma, dabar moki uz sutarties administravima, dar kiekviena karta naudojant "ant auto" vel moket reiks :D
  4. Kaip suprantu nuo 03m.? Pats žiūrinėju šiuos modelius, deja už tokią kainą nieko gyvo nerasi. Nebent automatą, nes jų niekam nereikia, todėl pigesni. Ir žiemą visų subarikų kainos smarkiai pakilusios.

    del automato labai klysti, pats turejas Outback pardavimui, tikrai mielai perka ir automatus. Pirkejai is Azijos ieskodavo praktiskai tik automatu. Kaina normalaus nuo 4000e.

  5. Ne visom taip eina :) Tad visi rasys, arba pardavejui kiek yra zinoma defektu nera, arba pirkejas neturi pretenziju. Nes koks tolkas buti uz serviza visa likusi masinos gyvenima. Dar kas idomiausia, paliksi katalyza, nupirks, ispjaus ir grazins. nepaliksi grazins ir taip :D

    cia net ir savo, asmenine, auto parduodant geriau parasyt, kad pardavejas nenesa jokios atsakomybes, o pirkejas netures jokiu priekaistu, vien del galimai nesaziningo pirkejo :)
  6. Skaityk idemiai pati istatyma, nes labai pripainiojai :)

    laikinuosius numerius nuo gruodzio 1 d. bus galima deti ir ant remontuojamos masinos. Bet toje masinoje privales būti ir ukio veikla vykdantis subjektas. t.y. pats klientas negales uzsideti laikinuju numeriu ir vaziuoti - masina tures vairuoti serviso meistras arba serviso meistras tures sedeti salia, kai klientas vaziuos.

    Ir, aisku, remontuojama masina turi atitikti minimalius reikalavimus dalyvavimui transporto priemoniu eisme (zibintai, stabdziu sistema ir t.t.). Priesingu atveju - gabenimas ant tralo.

    as ta suprantu, kad auto gali vairuot tik tas kieno numeriai, cia 100%, bet jei numeriai mano, o masina mano klijanto, tai as galiu su ja vaziuoti? :)

     

    siaip pagrinde pasikeiteimas, kad nuo gruodzio 1d. isduos prekybinius numerius ne tik vygdantiems auto pardavimo veikla, kogero stipriai padides paklausa :D

  7. http://www.regitra.lt/lt/transporto_priemoniu_registravimas/verslui_

    vel pakeitimai prekybiniams numeriams.

    Jei gerai suprantu, tai prekybinius numerius nuo dabar gales issimti ne tik transporto pardavimo veikla vygdantys ukio subjektai, o ir remonta. Gal kas domejotes ar bandet turint individualia veikla ar patenta automobiliu remontui, techniniai prieziurai issimt prekybinius numerius?

     

    Kaip suprantu prekybiniai numeriai skirti naudoti tik savo veiklai priklausantiem automobiliams. Tai jei as vygdau tik remonta veikla, reiskias tuos numerius dedu ant savo klijantu masinos, kuria remontuoju, ji nera mano veiklos nuosavybe. Prasilenkia istatymai tada :)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...