Pereiti prie turinio

tozima

Nariai
  • Pranešimai

    69
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

tozima Pranešimai

  1. * Problema: Klientui ieskanciam naudotu detaliu, labai daznai tenka susidurti su sunkumais paieskoje, kadangi dazniausiai reikia apskambinti daug srotu kol randama GALBUT tinkama detale, po to dar reikia laukti kol bus patikrinami detales kodai ir tik tada buna aisku ar si detale tinkama klientui.

    Tai uzima daug laiko ir pastangu, o rezultatas neaisku ar bus pasiektas.

     

    * Ideja:

    Sukurti internetini puslapi, kuriame butu randamos auto detales is keleto srotu, taip butu padidinama tikimybe rasti tinkama detale ieskant tik vienoje vietoje.

     

    * Klausimai: Kaip sukurti sistema/sarasa, kuriame butu talpinamos auto detales su kodais, aprasymais. Ar imanoma suvaldyti srautus ir t.t

     

    * Kuo mes turetumem buti patrauklus autolauzynams?

     

    Patrauklus tuom, kad jie ir toliau vykdytu savo prekyba, bet bendradarbiaudami galetumem padidinti ju pardavimus. Turbut jums kilo klausimas, o kodel auto daliu pardavejai patys negali sukurti pardavimo portalo? Atsakymas: taip, jie gali, bet tai butu tik ju parduodamos autodetales, todel pritrauktu zenkliai mazesni pirkeju srauta, lyginant su tuo ka galima padaryti susikooperavus su keleta auto daliu prekybos imoniu.

     

    * Kuo mes patrauklus savo klientams?

     

    Veiklos pradzioje- aptarnavimu. Dauguma auto detaliu prekybos imoniu gave uzklausa internetu, i ja atsako el. laiskais ir tai dazniausiai uztrunka ne viena diena. Musu tikslas kuo greiciau surasti tinkama detale ir klienta informuoti skambuciu, kas padetu sutaupyti laiko.

    Perspektyvoje- didele pasiula ir aptarnavimu.

     

    Laukiu protingos kritikos ir jusu pamastymu.

  2. Apie idėją:

    Kuriama nauja įmonė, kurios pagrindinė veikla būtų pirkimas iš USA daužtų automobilių ir jų remontas. Perkami būtų tik tokie automobiliai, kuriuos suremontavus, jų savikaina gautųsi bent 25% mažesnė nei rinkos kaina. Galbūt žmogui nesusidūrusiam su šia veikla skamba neįtikėtinai, bet tai kasdienybė.

    Aš specializuojuosi pirkti tik Nissan Leaf nuo 2013, BMW, AUDI ir MB auto, kasdien galima laimėti kažkokį modelį, nuo kurio uždirbti galima 25-75% (į mažesnio pelningumo auto tiesiog nežiūriu). Bet nesu bankas, todėl kartais būna žiauriai gerų variantų, kuriems tiesiog nebeturi pinigų. Todėl kilo ši idėja, kaip sukurti erdvę investuotojams, kurie galėtų gana saugiai didinti kapitalą.

     

    Teisinė išvaizda:

    Bus kuriama nauja akcinė bendrovė, kurios akcijos bus dalinamos tarp investuotojų, atsiradus naujiems investuotojams bus leidžiama akcijų emisija, arba esamas investuotojas norintis pasitraukti iš verslo galės pasiimti investuotas lėšas.

    Prekių (auto) pirkimas - sudaroma sutartis su įmone perkančia aukcione automobilius ir importuojančia juos į Lietuvą, kuri įsipareigoja automobilį pargabenti, išmuitinti ir parduoti už kaina X, kur X+Y (Y - automobilio remonto kaštai) yra 25% mažiau už analogiško automobilio modelio pigiausią kainą mobile.de arba auto.plius.lt (priklausomai nuo to kuriame iš portalų kaina yra mažesnė).

    Tada pasirašoma sutartis su servisu (arba ta pačia įmone, jei servisas nesutiks įsipareigoti be apžiūros gyvai), kad jis už kainą Y suremontuos automobilį.

    Tokiu būdu investicinis fondas bus apsaugomas nuo to, kad galutinė pirkinio kaina bus 25% mažesnė už jo rinkos vertę.

    Taip nupirktas automobilis parplaukia per 1-2mėn laikotarpį į Lietuvą, dar per mėnesį yra suremontuojamas. Įdėjus skelbimą už mažesnę nei rinkos kainą, jis nuperkamas kartais per kelias dienas, kartais gali užtrukti ir kelias savaites. Bet tai nereiškia, kad BMW su M paketu ar MB su AMG paketu ši įmonė turėtu pardavinėti už mažesnę nei rinkos kainą.

     

    Dalyviai ir sprendimų priėmimo tvarka:

    Dalyviais gali būti kiekvienas žmogus ar juridinis subjektas, kuris nori investuoti ne mažiau kaip 5000eur.

    Visi sprendimai priimami akcininkų daugumos sprendimu (kaip ir betkokioje akcineje bendroveje).

    Visus sprendimus ir sutartis vykdo akcininkų išrinktas direktorius.

    Kaip tai atrodo:

    Vadovas informuojamas apie tai kokį modelį siūloma įsigyti, tada vadovas informuoja visus akcininkus ir sužino jų sprendimą, tada jis įvykdo sprendimą.

     

    Investicijos susigrąžinimas vyktų kaip ir betkurioje akcinėje bendrovėje:

    1. Dividendai

    2. Akcijų emisijos atpirkimas

    3. Pelno paskirstymas į akcijų emisijos didinimą.

    Sveikas, viska labai graziai isdestei, klausimu jokiu nekyla, tik yra vienas BET, tai ka tu parasei labai dideliu kampu prasilenkia su realybe :) As esu jaunas, bet automobiliu is Jav tema man jau pazystama apie 4metus, zmones kurie man padejo pradeti dirba su Jav jau apie 20metu, per ta laika yra sukaupe labai didele patirti ir ziniu bagaza apie ivairiu musimu ypatumus, detaliu ir remonto kainas ir t.t

    Visada yra didziule rizika ir turbut net galima sakyt, kad didele tikimybe, jog automobilis bus daugiau nukentejes, nei ivertinsi aukciono nuoktraukose, zodziu ta tema galima diskutuot labai daug, bet be viso to, jei tu garantuoji, jog tavo zodziai issipildys, mes parduodam viska- visa autoparka, namus, butus ir visa kita, kad investuoti i sita svajoniu versla :)

  3. P.S iki siol taip pat kildavo itarimai, kai pardavejai parduodant, sako, kad cia draugo masina, jis uzsieni, todel paliko pasirasyta sutarti. O taip yra todel, nes zmogus kuris jums parduoda yra perpardavejas. Yra daugybe niuansu ir visi juos puikiai zino, bet tie budai veikia ir zmones taip dirba. Be tech. Apziuros nebegalima registruot, visi mane kad uzsidarys biznis, bet visi dirba toliau... Pats turiu pasiulyma nupirkti 7 automobilius is uzsidarancio UAB, bet nezinau ar verta pradet, likus kelioms savaitems iki naujo istatymo.

  4. Nelabai matau, kad kazkur istatyme butu paminetas servisas? Kodel visi kalbat apie servisa? Nu man atrodo cia paprasta, kaip ir daugumai. Vazineju su masina, uzsimanau parduoti, perrasau draugui, draugas uz dienos parduoda, jis nieko apie automobili nezino ir aciu uz demesi.

  5. Maisai amatus su verslu.

    Jei stalius turi pavesiniu versla ir pats daro pavesines tai cia jau nebe verslas? :)

    Batsiuvys irgi dazniausiai turi savo dirbtuves... Tai yra amatas, as nekisu savo nuomones per prievarta, bet visuomenej susidariusi klaidinga nuomone apie versla, kadangi labai didele zmoniu dalis siekia pateikti save kaip verslininka, net nebesuprasdami zodzio "verslas" reiksmes...

  6. Sandeliai- nuomojami, nes pirkti tik pradedant veikla, perdaug rizikinga. Del vietos, tai cia ne kebabine, kad reiktu orientuotis i miesto centra. Dar vienas niuansas, kad reikalingas transportas, nes dalis ukininku patys nepristato grudu i supirkimo vietas.

  7. Sveiki, galvoje sukasi tokia mintis-kadangi dauguma ukininku neturi kur ilgai sandeliuoti nuimto derliaus, tad parduoda iskart i supirktuves uz tuo metu rinkoje vyraujancias kainas, bet po rudens, tos kainos gerokai pakyla, tad kyla mintis galbut irengti sandelius ir sandeliuoti grudus nupirktus is ukininku, kol baigiasi sezonas ir kainos pakyla, tada parduoti uz aukstesne kaina. Viskas atrodo labai paprasta, tikrai sutinku, kad pradejus kapstytis giliau, iskils daug daugiau problemu. Dauguma norinciu negaletu sito verslo pradeti, nes reikia labai dideliu investiciju, as tokia galimybe turiu, tad noreciau isgirsti kuo daugiau Jusu nuomoniu ir detaliu.

  8. Sveiki, gal kas is uzdarbio gali padeti nupirkti automobilius is aukcionu Amerikoje ir pargabenti bei ismuitinti Lietuvoje. Arba gal zinote patikimas kompanijas kurios rimtai su tuo dirba?

     

    Taipogi maciau uzdarbi yra pardavinetoju tai domintu 6/7 Golf GTI, Audi S5 ir kiti sportiniai automobiliai arba dyzeliai su mazom ridom. Pagrinde Audi/VW/BMW/Mercedes.

    Galiu padeti

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...