Pereiti prie turinio

overslas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    29
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

overslas Pranešimai

  1. Pažįstama situacija: norite užsiregistruoti kur nors vienintelį kartą gyvenime, bet nenorite, kad iki gyvenimo pabaigos jums siųstų spamą. Arba reikia testuoti naują svetainę ir reikia skirtingų el. pašto dėžučių.

     

    Patogiai šią užduotį sprendžia laikina pašto dėžutė. Servisų yra įvairių, man patinka: http://mailinator.com/

     

    Kaip naudotis? Kai pildysite kokią nors formą ir prašys jūsų el. pašto, įrašykite bet kokį tokiu formatu example@mailinator.com

     

    O toliau nueikite į http://mailinator.com ir ten patikrinkite savo dėžutę, arba iš karto rašykite http://mailinator.com/inbox.jsp?to=example

  2. Siūlau uždirbti iš jūsų asmeninio Feisbuko puslapio, jeigu turite daugiau, nei 1000 draugų.

     

    Ką reikia padaryti?

     

    Reikia papostinti:

     

    "Interneto svetainių kūrimas už 1600 Lt http://www.optimalisvetaine.lt"

     

    Arba:

     

    "Paprastų logotipų kūrimas už 350 Lt http://www.logostudija.lt"

     

    Po 2 parų pervedu 10 Lt už kiekvieną pranešimą.

     

    Kam įdomu, rašykite asmeninę žinutę. Galioja ir reikia įdėti iki 2014-09-24, 10:00 val.

     

    PAPILDYTA: Kadangi kai kurie žmonės prašo pinigų neišpildydami sąlygų, kad nebūtų nesusipratimų, iš pradžių susitarkime ir tik po to įdėkite. Feikiniai puslapiai nedomina.

  3. Dar toks įdomus dalykas dėl sutarčių: jeigu ji pasirašoma, reikia padaryti kuo trumpesnę, nes tai kartu ir trumpina derinimo ir pasirašymo laiką, nes klientas užduoda mažiau klausimų ir mažiau laiko reikia juos derinti. O jeigu sutartis labai ilga, tai įsivaizduokite save kliento vietoje: jūs atidėsite patį jos skaitymą :-)

     

    Taip, google generuoja, tačiau sugeneruota informacija silpna (kas ieškos teksto pagal klientų atsiliepimai:100%?. Minimalus SEO manau vis tiek būtinas.

    Iš kitos puses overslas vs optimalisvetaine - pirmas linkas nieko nepasako/antras turi reikšmę.

     

    Greičiausiai nelabai aiškiai parašiau. Nesakau, kad šis description geras ieškant paslaugos. Turiu omeny, kad description dalis svarbi potencialiam klientui priimant sprendimą — spausti ant nuorodos, ar ne. Šiuo atveju yra tai yra konkretūs skaičiai, kurie kelia pasitikėjimą ir parodo įmonės patikimumą, o tai didina paspaudimų procentą.

  4. Jums gerai kad dirbate su reprezentacinėmis svetainėmis, kurios yra panašios ir šabloniškos, aš dirbu daugiau su unikaliais custom-sprendimais, tai ten standartizuoti viską daug sunkiau, dėl to kyla problemų pakeliui kad klientas turi skirtingą tų pačių funkcijų supratimą. Kita vertus, standartines svetaines man asmeniškai būtų neįdomu kurti, bet čia mano asmeninė nuomonė.

     

    Manau galima taikyti ir ne tik reprezentacinėmis svetainėms. Net jeigu atrodo, kad reikia custom sprendimo, vėliau pasirodo, kad puikiai tinka standartas. Pvz. klientas atėjo su dideliais planais, nori daug funkcijų, bet per konsultaciją supranta, kad tai daug kainuoja, ir kad jau yra sukurti sprendimai, kurie sprendžia jo problemą (ne visai taip, kai jis galvojo, gal net geriau, bet vistiek sprendžia). Arba jis gaus būtent tai, ko nori už 30.000 Lt, arba 95% to už 5000 Lt.

     

    Pvz. mes dabar norime sukurti standartizuotą interneto parduotuvės sprendimą. Vienas klientas buvo užsakęs projektą už 40.000 Lt, bet pasirodo jam daugybės funkcijų nereikia ir dabar jis jau labiau pats nori standartizuoto paprasto sprendimo. Nežinau, kokie būtent jūsų custom projektai, mes irgi anksčiau darėme visokius, bet po kelių skausmingų patirčių pagalvojau, kad geriau turėti savo sprendimus. Plius, juos galima keisti pagal poreikius.

     

    Aišku, svarbiausia, kas miela širdžiai. Tik nereikia suprasti, kad standartizuotas sprendimas — tai kažkas nuobodaus ir nekokybiško. Labai įdomu tobulinti jo detales, taikyti.

     

    Ir su custom visada sunku prognozuoti darbo valandas. O uždėjus atsargą (arba realų įvertinimą :-) sunkiau gauti užsakymą.

     

    Standartizavimas — tai dar savotiškas skeilinimas.

  5. Mano patirtis (šiek tiek iš kitos operos) tai buvo įdomi, kad puslapyje bandžiau talpinti live-chat pagalbą ir Skype (telefono nededu nes gyvenu užsienyje). Tai live-chat visiškai nepasiteisino, nei vienos žinutės, bet per Skype kreipėsi bent 5 žmonės per mėnesį. Bet daugiausia vis tiek emailu. Su tiesiogine užsakymo forma nebandžiau žaisti.

     

    Yra skirtingi žmonių tipai ir geriausia, kai leistos skirtingos priemonės bendrauti. Pvz. kai kurie na visiškai nemėgsta skambinti, tai jie ieškos el. pašto. Yra tokie, kurie tik skambins, nes nori greitai susitarti. Kai kas nori pasičiatinti. Pvz. Rusijoje labiau veikia "Perskambinkite man" (kai lankytojas įrašo savo tel. numerį, kad jam paskambintų), pas mus ne.

  6. Logotipų kūrimas už 350 Lt. Padarome paprastą tvarkingą vektorinį logotipą + pritaikytas versijas naudojimui internete.

     

    Darbų pavyzdžiai: http://www.logostudija.lt

     

    http://logotipu-kurimas.overslas.lt/sites/default/files/styles/230px/public/logo-norvera.png?itok=OzA2sulw

     

    http://logotipu-kurimas.overslas.lt/sites/default/files/styles/230px/public/joga-sveikatai.gif?itok=_yJgr_vo

     

    http://logotipu-kurimas.overslas.lt/sites/default/files/styles/230px/public/kaledu-miestelis.jpg?itok=LaUdqO4M

  7. Klausimas ne iš naujoko, šiaip įdomu: kokius įrankius ar strategijas naudoji bendravimui su klientais ir tarpinių rezultatų aptarimui? Kiek detaliai pasakoji apie naujas funkcijas, kaip su apmokymu naudotis sistema?

     

    Geri klausimai. Konkrečių instrukcijų čia neįmanoma parašyti, nes atvejų yra labai daug, tad bandysiu aprašyti bendrus principus.

     

    Paskutiniu metu viską bandome standartizuoti ir koncentruotis į pardavimus ir dizainą, bet ne į technologinius projektus. Įmonės reprezentacinė svetainė 99% atveju reikalinga su tomis pačiomis funkcijomis, todėl padarėme etaloną, kuris tinka beveik visiems. Ir sumažinome iki minimumo kontaktų skaičių ir funkcijų skaičių, nes visa tai atima daug laiko, ir kuo daugiau klausimų ar abejonių, tuo mažesnė tikimybė, kad klientas liks. Su IT paslaugomis problema yra ta, kad jos sunkiai apibrėžiamos. Kai perki iš Ikėjos baldus, iš karto matai ir gali paliesti, ką perki. Tai mes ir stengiamės, kad mūsų svetainė būtų standartizuotas paruoštas baldas, kurį plius dar galime pritaikyti pagal poreikius. Tad funkcijas klientas žino, aš įsitikinu, kad jam jų užteks. O dizaino negaliu iš karto parodyti, bet yra anksčiau sukurti darbai, kurie leidžia suprasti, ko tikėtis: jeigu jie klientui patinka, reiškia galime pradėti.

     

    Pačioje darbo pradžioje visi tikriausiai galvoja, kad klientas yra kažkoks labai svarbus ir didelis verslininkas, kuris viską žino. Bet po 11 metų darbo aš matau, kad dažniausiai apie verslą pats išmanau ir praktikoje išbandžiau 10 kartų daugiau už juos. Plius, stebių savo klientų verslus ir galiu iš jų mokytis. Tad geriausia strategija: imtis iniciatyvos ir pačiam siūlyti geriausią sprendimą. Plius kurti standartizuotus sprendimus, tokius kaip: http://optimalisvetaine.lt, t.y. sugalvoti, kaip tu dirbi, o toliau klientai renkasi, ar jiems tai tinka, ar ne.

     

    Apmokymas žinma irgi įeina į kainą. Vėl, kuo mažiau funkcijų, tuo mažiau klausimų :-)

     

    Ir susijęs klausimas: ar nėra taip, kad klientai iš tavęs tikisi ne tik svetainės kūrimo, bet ir apmokymo, serverių priežiūros, pagalbos su SEO ir t.t.? (už tuos pačius pinigus)

     

    Kaip bendrai tvarkaisi su klientų "papildomais" reikalavimais? Gal sutartys padeda? Iš mano patirties tai sutartys padeda retai, vis tiek klientas sugalvoja interpretuoti tą sutartį savaip.

     

    Yra du labai skirtingi dalykai: susitarimas ir sutartis. Svarbiausia susitarimas. O sutartis — tai tik formalus žingsnis, kuris gali būti arba nebūti po susitarimo. Sutartis yra papildoma garantija, kad klientas nedings. Aš paskutiniu metu (kai yra pigesni projektai iki 3000 Lt) sutarčių beveik nepasirašau ir taip susitaupo daug laiko. Klientai dažnai moka 400-1000 Lt avansą net grynais, užtenka raštelio, arba išsiųsto laiško apie gautus pinigus. Buvo tik vienas atvejis, kai kažkur dingo klientas, kuris sumokėjo 1000 avansą, mes padarėme projektą už maždaug 3000 Lt, bet negalėjau susisiekti. Bet ir to galėjau išvengti be sutarties, tiesiog dažniau imdamas pinigus.

     

    Sutartis jeigu ir yra, ji nelabai kuo padės, nes pvz. jeigu nori kautis dėl 1000 Lt, tai tau atims labai daug laiko ir energijos. Be to, sudaryti tokią sutartį ir užduotį, kurioje būtų viskas vienareikšmiškai interpretuojama, yra beveik neįmanoma. Arba įmanoma, bet turėsi skirti vieną savaitę techniniai užduočiai. Todėl geriausia yra pačiam pamatyti, ko klientui reikia arba gali reikėti ir tą pasiūlyti. Paaiškinti savo sprendimą, ką jis gaus.

     

    Kai pradžioje klientas supranta, ką gauna, tada lengva ir vėliau imti pinigus už papildomus darbus. Jam aišku, kad tai papildomi darbai.

     

    Ar atsakiau į klausimus?

     

    Kiek uzdirbi i menesi?

     

    As cia rimtai. Nu idomu kiek 11 metu patirties turintis tinklapiu kurikas uzdirba.

     

    Ačiū už klausimą, bet aš čia pasisiūliau kalbėti ne apie asmeninį gyvenimą, bet apie svetainių kūrimą.

     

    Atgalinės nuorodos vis dar yra svarbios ir manau visada bus svarbios. Pasidalinimas soc. tinkluose tai yra tos pačios atgalinės nuorodos. Feisbukas yra ta pati interneto svetainė su nuorodomis.

     

    Tik tiek, kad dabar šiek tiek pasikeitė vertinimas: vertinamos labai tos nuorodos, kurias sunkiau sukurti dirbtinai. Ir visada buvo ši tendencija: vertinti reitingus pagal tai, ką neįmanoma arba sunkiau padaryti dirbtinai.

  8. Seo dalis įdomu - kodėl savo svetainėse nenaudojate keywords/description (kaip pvz paimtas optimalisvetaine.lt - kaip suprantu tai jūsų svetainė )

     

    Taip, http://optimalisvetaine.lt yra mūsų projektas. Pagrindinė priežastis yra ta, kad iš natūralios paieškos tiesiog nesitikiu klientų, nes SEO atžvilgiu yra stipresnė kita mūsų svetainė: http://overslas.lt (galite pabandyti ją surasti per "interneto svetainiu kurimas" ir panašias užklausas). Į http://optimalisvetaine.lt srautas ateina iš kitų šaltinių (katalogai, AdWords, nuorodos iš klientų ir parnerių svetainių). O kelti dar vieną projektą nišoje, kur didelė konkurencija, manau būtų netikslinga, nes geriau tas pačias pastangas nukreipti į http://overslas.lt

     

    Keywords neturi įtakos paieškos rezultatams. O Description įtaka labai maža. Anksčiau dar rūpėjo, bet dabar ne, nes tai būtų per daug paprasta priemonė. Ji nenusako realios svetainės turinio vertės. Description yra svarbus tada, kai žmonės randa svetainę natūralioje paieškoje (kad padėtų jiems suprasti, kad ieškoma svetainė atitinka lūkesčius), o šiuo atveju jį turime. Jis generuojamas automatiškai:

    8MHUzsfbX6jbyA0N5Jl8CJqdVjy0Le.png

     

    Didžiausią įtaką reitingui nuo Google atsiradimo laiku turi atgalinės nuorodos. Kam įdomu, galite paskairyti mano straipsnį apie jas žurnale "Verslo savaitė": http://www.verslosavaite.lt/index.php/IT-konsultacijos/IT-konsultacija.-Kas-yra-backlink‘ai-Kokia-is-ju-nauda.html

  9. Sveikinu, nebloga pradžia. 350 Lt yra ta kaina su kuria tu atmesi tuos kurie nori visiškai pigiai, bet tie kurie turi rimtą biudžetą tai tikrai 350 Lt nepagailės už kokybę.

     

    Ačiū. Tik nelabai supratau antros dalies: "350 nepagailės" — turi omeny, kad tai daug ir tikėsis labai geros paslaugos? Nes šiaip 350 Lt už kokybiškai padarytą, kad ir grafiškai paprastą logotipą vektoriniame formate yra nedaug. Mano nuomone.

     

     

    Man tik kyla klausimas dėl bendro įmonės brandingo - kadangi esu jau anksčiau matęs overslas.lt, tai kaip ta "Logo studija" (o kodėl adresas ne logostudija.lt, patikrinau - lyg ir laisvas) įsipaišo į overslas, į kurį net nuorodos aiškios nėra? Ir šiaip, gaunasi batsiuvys be batų - kuri logotipus, o paties puslapio logotipas silpnokas, ir net nuorodos ant žodžių nėra.

    http://logostudija.lt jau užregistruotas. Kodėl jo nebuvo iš karto? Čia, kaip ir kitur, yra mano verslo filosofija: reikia daryti (ir ypač pradžioje) tai, kas generuoja pajamas. Nors mums gali norėtis atskiro domeno, praktika ir statistika rodo, kad užsakovams tai nedaro įtakos. Aišku, nesunku užregistruoti, bet mes turėjome per 1 savaitę su kolega padaryti 10 panašių svetainių, paleisti testavimui naujus verslo projektus, tad kiekviena sutaupyta minutė buvo svarbi :-) Dėl silpnoko logotipo — čia jau skonio reikalas, nors man Optimalaus verslo (http://overslas.lt, http://optimalisvetaine.lt logotipai patinka). Naudoju tą patį simbolį ir mėlyną spalvą + gražias blondines :-)

    Dėl paspaudimo: vėl gi, manau tai nėra svarbu. Jis čia net nereikalingas, nes nuoroda neturi nukreipti pati į save. Ir šiuo atveju geriau tekstas (nuskaito Google, raktinė frazė), negu taip pat atrodantis grafinis vaizdas.

     

     

    Dar klausimas - užsakymo forma: vardas ir telefonas. Ką tau šita informacija duoda? Telefoną, kad perskambintum vėliau? (tiesa, nebandžiau, gal ten antras etapas formos yra) Aš tai įdėčiau dar tekstinį lauką užsakymo apibūdinimui, kad žmogus galėtų paaiškinti ko nori. Tiesa, nežinau ar papildomas formos laukas nesumažintų konversijos, nes pagal visas teorijas kuo mažiau laukų tuo daugiau žmonių užpildo.

     

    Čia reikės testuoti. Tiesa, kad ilgesnę formą užpildo mažiau žmonių, bet yra ir kita tiesa (iš tyrimų), kad žmonės nori užpildyti tai, kas jiems aišku. Ir sprendimo reikia ieškoti visų tiesų sankirtoje. Gali būti, kad laukelis "Užklausa", būtų reikalingas, nes patirtis kitoje svetainėje parodė, kad žmonės dažniau rašė tiesiog el. paštu, nes jie nerasdavo pilnavertės užklausos formos pirmame puslapyje.

     

     

    Ačiū už gerus klausimus, galime tęsti diskusiją toliau, jeigu įdomu.

  10. Sveikinu, nebloga pradžia. 350 Lt yra ta kaina su kuria tu atmesi tuos kurie nori visiškai pigiai, bet tie kurie turi rimtą biudžetą tai tikrai 350 Lt nepagailės už kokybę.

     

    Man tik kyla klausimas dėl bendro įmonės brandingo - kadangi esu jau anksčiau matęs overslas.lt, tai kaip ta "Logo studija" (o kodėl adresas ne logostudija.lt, patikrinau - lyg ir laisvas) įsipaišo į overslas, į kurį net nuorodos aiškios nėra? Ir šiaip, gaunasi batsiuvys be batų - kuri logotipus, o paties puslapio logotipas silpnokas, ir net nuorodos ant žodžių nėra.

     

    Dar klausimas - užsakymo forma: vardas ir telefonas. Ką tau šita informacija duoda? Telefoną, kad perskambintum vėliau? (tiesa, nebandžiau, gal ten antras etapas formos yra) Aš tai įdėčiau dar tekstinį lauką užsakymo apibūdinimui, kad žmogus galėtų paaiškinti ko nori. Tiesa, nežinau ar papildomas formos laukas nesumažintų konversijos, nes pagal visas teorijas kuo mažiau laukų tuo daugiau žmonių užpildo.

     

    Tiek minčių, sėkmės!

     

    Sveiki, ačiū už atsakymus. Manau geri pastebėjimai. Atrašysiu šiek tiek vėliau, kai bus laiko, galėsime padiskutuoti. Kaip užbrendinti tą reikalą, aš pats dar irgi galvoju.

  11. http://logotipu-kurimas.overslas.lt/

     

    Per dvi dienas nuo paleidimo (nuo 2014-09-18 iki 2014-09-19) buvo jau du logotipų užsakymai, tad atrodo svetainė veikia gerai. Bet visada yra kur tobulėti. Labai įdomu sužinoti jūsų nuomonę, ką manote, koks bendras įspūdis, kas svetainėje neaišku, ar tokią paslaugą norėtumėte užsisakyti?

     

    Prašau, rašykite viską, ką galvojate, čia negali būti neteisingų ar blogų atsiliepimų, norėčiau sužinoti, kaip realiai žmonės reaguoja į šią svetainę.

  12. Viskas gražu, paprasta ir aišku. Tačiau rekomenduočiau pataisyti kontaktų skiltyje esančią „klaidą“.

     

    Prie el. pašto adresų parašyta: [email protected] , o bent jau aš matau D(tarpas)[email protected] . Žinoma, tarpo adrese negali būti, bet kažkas diktuodamas adresą kitam žmogui gali ir suklysti, o laiškas Jūsų taip ir nepasieks.

     

    http://i.imgur.com/VptjaZA.png

     

    Gera pastaba, ačiū. Tobulėjimui nėra ribų :-)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...