Pereiti prie turinio

ixxes

Nariai
  • Pranešimai

    12
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Apie ixxes

  • Rangas
    Išmestas iš forumo

Profilio informacija

  • Vardas
    Deividas
  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Klaipėda
  1. Atsiprašant kam kruštis pas kitų darbdavių ? Tokių kaip " Girteka, A.Gricius " po puses dienos lakstai garaže lauki kol prisiimsi priekabą, dokumentus, mašiną, duoda laužus, važiuoti neįmanoma, šaibos juodos jeigu veluoji šefams nusišikt nors veluoji dėl pačių jų kaltės, kuro normos, už kilometrą moka centus, kam tiek vargti kai toks juodas darbas pas juos pasidaro? Senai galvojau apie savo vilkiką, bei puspriekabę reikės bandyti susikalbėdavau su chėbra pakrovimuose tai pasikalbėdavom ant to viso reikalo tai būdavo tokių kurie ant savęs dirba, turi vieną vilkiką ir vargo nemato tampydami.
  2. Savaime aišku jog kurti niekas įmonės neleis tol kol nebus praeitas " vadovo profesinis egzaminas " turiu tik bendrą klausimą kokių dokumentų, popierizmų reikės po visko kai bus praeiti papraščiausi egzaminai, tam ir buvo iškeltas papildomas klausimas į kurį turėjau patį papraščiausią klausimą.
  3. Iškeliu papildomą klausimą : Gal žinote kokių dokumentų, popierizmų reikėtų įmonės įkūrimui su krovinių pervežimu būtų kuo geriau jog informacija būtų kuo platesnė kaina,dokumentai ir panašiai.
  4. Radau neblogų, bei gundančių pasiūlymų tinklapyje ( trans.eu ) gavau tikrai nemažos informacijos apie veikiančia krovinių vežimo plėtrą, na ir taip pat radau ganėtinai daug pasiūlymų apie krovinių pervežimą, tikrai daug krovinių, taip pat darbo nemažai tiek į Rusija tiek į pačią Europa na o dėl mokamų kainų už kilometrą pas ( trans.eu ) bus matyti.
  5. Faktas tai taip, kad turi turėti vadybininkus kurie tuo rūpintūsi tiesiog reikėjo detalesnės informacijos apie tai. Na kaip minėjai, kad Rusijos rinka visai uždaryta tai tikrai klysti. Pažiūrėkim į įmonės turinčias vilkikus su RUS valstybiniais numeriais, kam jie reikalingi? Tam,kad ir toliau galėtų bendradarbiauti su Rusija tad negali teigti jog visiškai Rusijos linija yra uždaryta.
  6. Sveiki mieli forumo diskusijų nariai kaip matote net ir naujokas turi šiokių planų, įdėjų kurias kada nors ruošiasi įgyvendinti. Turiu šiandienai aktualią temą, bei požiūrį pagal " Tolimųjų reisų vairuotojus " darbų,bei krovinių ratas didėja Europoje tokiose šalyse kaip ( UK, Vokietija, Olandija, Belgija, Italija, Prancūzija, Švedija, Norvegija ) ir taip toliau. Kiekvieną dieną pasaulyje vis labiau trūksta vairuotojų, vis labiau jie darosi reikalingi, bei įtakojami. Pasižiūrint į kitas įmones tokias kaip : Vlantana, Girteka, A.Gricius, Transimeksa, Linava atrodo puikiai pakilę į aukštumas, did
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...