Pereiti prie turinio

Isperkamasis pastas


Rekomenduojami pranešimai

Iškilo tokia problema, kad išsiunčiau prekę išperkamuoju paštu, bet gavėjas delsia ją atsiimti. Taigi noriu paklausti, jeigu gavėjas neatsiims siuntinio iki tam tikros dienos ar aš galėsiu ją susigrąžinti ? Ta prasme paskambinti į paštą, paaiškinti situaciją ir jie grąžins tą mano prekę? Ar taip lengvai neatgausiu jos ? P.s. Kiek reikės sumokėti už tai, kad jie grąžins tą prekę man ? Siuntimas įskaičiuotas į išperką, bet vistiek turėjau sumokėti 5.40LT.

Redagavo digitalas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...