Pereiti prie turinio

Automobilis iki 5.000


Rekomenduojami pranešimai

2.5tdi sitam c4 slamstas? gal tu daugiau neberasyk cia.

Pasidomėk prieš kąnors rašydamas, kas per varikliai yra 2,5TDI. O jei ne, tai please, gtfo.

 

Be to, gal žinai kiek diržus kainuoja šiam variklyje pakeist? :lol: Gali skaičiukus? :lol:

 

O kad į Roverį ėjo Hondos varikliai - nežinojau, mano klaida :rolleyes:

 

p.s. Siūlyčiau asmeniškai Opel Astra 1,7 arba 2,0 varikliu ;).

 

http://www.autogidas.lt/opel-astra-universalas-1999-0122137879.html

Redagavo lepraunch
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasidomėk prieš kąnors rašydamas, kas per varikliai yra 2,5TDI. O jei ne, tai please, gtfo.

 

Be to, gal žinai kiek diržus kainuoja šiam variklyje pakeist? :lol: Gali skaičiukus? :lol:

 

O kad į Roverį ėjo Hondos varikliai - nežinojau, mano klaida :rolleyes:

 

p.s. Siūlyčiau asmeniškai Opel Astra 1,7 arba 2,0 varikliu ;).

 

http://www.autogidas.lt/opel-astra-universalas-1999-0122137879.html

sitie kur stovi varikliai c4 2.5tdi yra vieni geriausiu audi varikliu. jei pirkti c4 tai tik su 2.5tdi iki 97metu. po 97metu jau eina hujovi. bet tada ir modelis eina kitas c5/b5

Redagavo okyzzz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del 2.5tdi tai nusvaigo kazkas cia totaliai, tikrai citas motoras yra vienas geriausiu audi varikliu. Tik kad uz tokia kaina ta ceske bus lavonas.

Del Roverio, tai dyzeliniai varikliai yra pacio roverio gamybos, juos naudojo ir dyzeliniai accordai. O benziniai varikliai - hondos. Siaip tie dyzeliai kaip ir neblogi, bet remontas nepigus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uz tokia kaina tik vectra, apie pasata net nereikia svaigt. Kiek domejausi tai tie 1.7 vectroj yra isuzu varikliai ir lygtais geriau imti 2.0. Bet vel 2 variantai 60kw ir 74kw, nezinau kuris ten geresnis is ju, tik zinau kad pas 60kw grandine, o 74 neaisku, gal kas placiau aprasys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats vairuoju B5, žinok dėl priekinės pakabos ir šarnyrų nėra ten bėdos..

Svarbu dėti brangesnius, bet po to jokio vargo, jei dėsi kiniškus nestovės..

Dėl pegeout dėdė turėjo su elektronika prasidėjo vargas pardavė..

Su opeliu, na nėra jis geras bet ir ne blogas, du kaimynai turi vienas kiekviena žiema kai daugiau nei -15 laipsnių užvest negali kitas jokių problemų..

Dėl rover kiek žinau jų taisyams kosminėm kainom, bet kaip iš tikruju nežinau neteko susidurti...

Dėl Audi kur rašė kad 2.5 varikliai blogi, tai blogi yra V6, tik nuo 2003 berots normalus prasidėjo...

 

Tiesa pas mane jau antras dyzeliukas, pirmas buvo geras, atsibodo pardaviau antras passat'as buvo problemų su variklių, teko keisti dabar viskas gerai. Be to už tokią kainą lietuvoje nesuvarytą dyzeliuką bus sunkoka surasti, o gal net ir neįmanoma :) mano patarimas būtų primest kažkur 30% sumos remontui..

Beje dar kaimynas nupirko prieš pusė metų gal passat'ą 4 (delfinų dar vadinamas), esmė tame jog tiem varikliam nėra skirtumo kokios kokybės dyzelį pirksi, detalių kainos žemos.. Na ir šiaip nebloga mašina..

Su B5 svarbu neapsirikti yra trijų tipų 1.9 varikliai tai 66,81 ir 85 kw

pirmieji du nebijo blogesnio dyzelio taip kaip trečias, nes trečiam stovi forsunkės-nasos (nezinau kaip moksliškai vadinami :)), kurios visuose automobiliuose bijo blogesnio kuro..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai imčiau Alfa-Romeo, kad ir tokią: http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-146-hecbekas-2000-0121970350.html

2000 m. ir nekainuoja net 5000 Lt, kai tokių metų audi ar wv kainuoja virš 10 000 Lt.

 

Sako Alfų dalys brangios, bet vargu ar pasiektum galutinę audi ar wv kainą, tuo labiau, kad tie automobiliai irgi genda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai imčiau Alfa-Romeo, kad ir tokią: http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-146-hecbekas-2000-0121970350.html

2000 m. ir nekainuoja net 5000 Lt, kai tokių metų audi ar wv kainuoja virš 10 000 Lt.

 

Sako Alfų dalys brangios, bet vargu ar pasiektum galutinę audi ar wv kainą, tuo labiau, kad tie automobiliai irgi genda.

Jo jo jau, tavo patarimas tai ka as zinau ALFA, tai cia ne masina o sudu kruva :) O kaip manai kodel 2000m. kainuoja tik 5000lt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo jo jau, tavo patarimas tai ka as zinau ALFA, tai cia ne masina o sudu kruva :) O kaip manai kodel 2000m. kainuoja tik 5000lt?

Vairavimo malonumu tarkim 156 modeliui nei vienas wv ar audi tokių metų neprilygs. Tiek kainuoja, nes visi pamišę dėl vokiečių. Didesnė š*do krūva kai prisiperka pigių nudrožtų vokiečių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nevaryčiau nei ant vokiečių, nei ant japonų nei ant italų ar kitų..

Visi jie turi žemesnės klasės ir aukštesnės klasės automobilius.. taigi vw tiksliau passat nėra aukštos klasės visų pirma, jei paimti vw phaeton tai nzn ar kuri alfa prilygs tam.. juolab pas vokiečiu mersai, bmw ir t.t.

 

Tiesiog žmogus kaip pats rašė ieško ekonomiško automobilio, mano manymu (čia tik mano nuomonė) alfa nėra tas ekonomiškas variantas..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Roveri varikliai stovi Hondos, detaliu rasti tikrai yra. :)

Faktinė klaida: kaip tik pvz. į Honda Accord ėjo Rover 2.0TDI varikliai. Honda dyzelinius variklius savo pradėjo gaminti labai vėlai, lyg ir iCTD jie vadinasi. O va į pakabą tai labai daug panašių dalių ėjo, tiko vienos nuo kitos.

 

sitie kur stovi varikliai c4 2.5tdi yra vieni geriausiu audi varikliu. jei pirkti c4 tai tik su 2.5tdi iki 97metu. po 97metu jau eina hujovi. bet tada ir modelis eina kitas c5/b5

Sekmės randant tokį egzempliorių, kuris nemestų juodų dūmų kažkiek duodant apkrovą. Kaip važiuoju link kaimo, taip bent vieną smirdantį ir dūminantį puslavonį ir sutinku...

 

O temos autoriui mano variantas turbūt neįtiko ;), per mažai žinomas liaudies, matomai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...

Nesupyk zmogau, bet 50kw vaziuoja smagiai? :blink:

 

 

Na gal ne taip pasakiau :D nesmagiai, bet taip su dvasia :D traukos nėra praktiškai, bet iki 70 važiuoja pakankamai pakenčiamai. :) Žinoma viską atperka kuro sąnaudos. Dabar atšalus orams, vidurkis iki 6litrų pakilo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koks variklis? Dyzelis/benzinas? :)

 

Aš pasiemiau opel vectra dyzeli 2.0l 74 kW, '98m. Už 4.8k, tai jau teko įkišt ~1.000 Lt

 

Lygiai tas pats kas pas tave. 2.0dti 74kw, karavanas melynos spalvos, traukia puikiai, dar mastau apie cipavima, bet truputi bijau, nors tai auto man ilgam i prieki. Tfu tfu tuf, bet man dar nieko apart tepalu,filtru bei zieminiu padangu keist nereikejo. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lygiai tas pats kas pas tave. 2.0dti 74kw, karavanas melynos spalvos, traukia puikiai, dar mastau apie cipavima, bet truputi bijau, nors tai auto man ilgam i prieki. Tfu tfu tuf, bet man dar nieko apart tepalu,filtru bei zieminiu padangu keist nereikejo. :D

ko tu bijai del cipavimo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ko tu bijai del cipavimo?

Čia priklauso nuo to, apie kokį čipavimą kalba eina. Jei apie visokius power box, tai tada nenuostabu, kad baisoka. Iš esmės tik apgaunamas ECU, o to pasekoje mažėja didžiosios dalies agregatų resursas, daugiau ar mažiau. Jei normaliai čipuojama, pvz. kokioj Vimotoj, tada ten žiūrima į daugiau parametrų ir viskas daroma rimčiau, su atsarga. Tiesa, pirmiausia prieš galvojant apie čipavimus, reikia pačią mašiną privesti iki pilnai tvarkingos būklės, nes iki jos tikrai dažnai ko nors trūksta. O bet koks čipavimas daugiau ar mažiau vis tiek sumažina resursą, kad ir pvz. kokios sankabos ir pavarų dėžės - visgi tenka atlaikyti didesnes nei įprasta apkrovas, nesvarbu, ar gamintojas "paskaičiavo ant atsargos", ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia priklauso nuo to, apie kokį čipavimą kalba eina. Jei apie visokius power box, tai tada nenuostabu, kad baisoka. Iš esmės tik apgaunamas ECU, o to pasekoje mažėja didžiosios dalies agregatų resursas, daugiau ar mažiau. Jei normaliai čipuojama, pvz. kokioj Vimotoj, tada ten žiūrima į daugiau parametrų ir viskas daroma rimčiau, su atsarga. Tiesa, pirmiausia prieš galvojant apie čipavimus, reikia pačią mašiną privesti iki pilnai tvarkingos būklės, nes iki jos tikrai dažnai ko nors trūksta. O bet koks čipavimas daugiau ar mažiau vis tiek sumažina resursą, kad ir pvz. kokios sankabos ir pavarų dėžės - visgi tenka atlaikyti didesnes nei įprasta apkrovas, nesvarbu, ar gamintojas "paskaičiavo ant atsargos", ar ne.

Pats esu uzsichipaves saviske vimotoj, sankamba reikejo keist, nes prasisukdavo, bet ir nechipavus anksciau ar veliau, butu reikeja jau keist, laiko klausimas tik kada ) pakele 24kw ir nm 100 ar 150, dabar tiksliai nepamenu kiek :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats esu uzsichipaves saviske vimotoj, sankamba reikejo keist, nes prasisukdavo, bet ir nechipavus anksciau ar veliau, butu reikeja jau keist, laiko klausimas tik kada ) pakele 24kw ir nm 100 ar 150, dabar tiksliai nepamenu kiek :rolleyes:

Tikrai tiek Nm priaugo? :o Kas čia per automobilis ir ar nieko daugiau nebuvo keista (pvz. purkštukai, turbina)?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...