Pereiti prie turinio

Pagalbos su programa


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki!Taigi mokytoja dave uzduociu ir nezinau, kaip viena isspresti.O ji skamba taip:Uzpildykite masyva penkiais skaiciais ivesdami juos klaviatura(pvz.:5,1,3,4,2,6).Atsakyma turite gauti didejimo tvarka:1,2,3,4,5,6.Kiek parasiau, tai:

 

program didejimo_tvarka;
type masyvas=array[1..100] of integer;
var A:masyvas;

procedure Ivesti(A:masyvas);
var i:integer;
begin
   for i:=1 to 6 do
   Write('A[',i,']= ');
end;


begin
 WriteLn('Labas');
 Readln;
end.

 

Bet nezinau ka toliau daryti, kiek speju, tai reiktu dar viena procedura sukurti, kuri paskaiciuotu ir sustatytu nuo maziausio skaiciaus iki didziausio...Dekui kas pades! :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau reikia rūšiavimo funkcijos, vienas paprasčiausių būdų: bubble sort:

Procedure BubbleSort(A : masyvas; size : Integer);
Var i, j, temp : Integer;
Begin
For i := size-1 DownTo 1 do
 For j := 2 to i do
  If (A[j-1] > A[j]) then
   Begin
    temp := A[j-1];
    A[j-1] := A[j];
    A[j] := temp;
   End;
End.

 

čia size yra masyvo ilgis, šiuo atveju reikės perduoti 5.

Tiesa, ta procedura 'įvesti' neteisinga. Reikėtų daryti taip:

for i=1 to 5 do 
begin
 Readln(A[i]);
end;

 

Pagrindinėj programoj išsikviesk abi funkcijas. Jei nori, gali dar atspausdinti rezultatą:

for i=1 to 5 do writeln(A[i]);

Tikiuosi nieko neprivėliau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie tai gali pasiskaityti wikipedijoje: http://lt.wikipedia.org/wiki/Burbulo_rikiavimo_algoritmas

Toje vietoje yra du ciklai: išorinis ir vidinis, jie vykdomi nuosekliai.

O šiaip čia yra rušiavimo algoritmas, nemanau, kad mokykloj labai būtina jį gerai suprasti. Nežinau, ką dar pasakyti, paskaityk linką ir suprast turėtum ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie tai gali pasiskaityti wikipedijoje: http://lt.wikipedia.org/wiki/Burbulo_rikiavimo_algoritmas

Toje vietoje yra du ciklai: išorinis ir vidinis, jie vykdomi nuosekliai.

O šiaip čia yra rušiavimo algoritmas, nemanau, kad mokykloj labai būtina jį gerai suprasti. Nežinau, ką dar pasakyti, paskaityk linką ir suprast turėtum ;)

Principa jau supratau, ka ten aiskina, bet ko nesuprantu,tai kodel ivedam naujus kintamuosius j ir N ir is j atimame 1.Butu gerai jei kas nors paaiskintu, nes vistiek norisi suprasti, ka as cia rasau.Ir kodel po pirmojo for nerasome begin vikipedijos pavyzdyje?

Redagavo RealEfect
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...