Pereiti prie turinio

Kvapų marketingas


Rekomenduojami pranešimai

Kiekvieną dieną mūsų smegenis pasiekia didžiuliai informacijos kiekiai. Visa ši informacija saugoma mūsų smegenyse, bet dėl milžiniškų jos kiekių smegenys nebegali visko suvokti sąmoningai. Todėl mes suvokiame tik pačią svarbiausią informaciją, o likusi informacija yra filtruojama ir mums sąmoningai nesuvokiama.

 

Vienintelė informacija, kuri tiesiogiai veikia mūsų smegenis – kvapu sklindanti informacija, ir todėl kvapai mus veikia

 

net tada, kai mes patys to sąmoningai nesuvokiama. Taip atsitinka todėl, kad kvapų receptoriai, skirtingai nei visi kiti mūsų kūnuose esantys receptoriai, – tiesiogiai susiję su limbine nervų sistema. Tai yra struktūrinė smegenų grupė. Ji atsakinga užemocijų kūrimą, malonumą, emocionalius prisiminimus, motyvaciją,padeda išanalizuoti kvapus.Kaip įrodė Martinas Linstromas, mūsų uoslė dėl anksčiau paminėtų priežasčių labiausiai veikia mūsų emocijas, ir negi 75% mūsų emocijų priklauso būtent nuo kvapo.

 

Todėl pamąstykite, kokį didžiulį potencialą pardavimų rinkoje turi kvapas. Atliktais tyrimais jau nustatytas ryšys tarp išaugusių pardavimų ir tinkamų toje vietoje naudotų kvapų. Dėl didžiulio kvapų poveikio žmonių emocijoms, būtų netgi kvaila mąstant apie įmonės produktų marketingą ignoruoti kvapus.

 

Specialistų nuomone, kvapų marketingas – labai galingas ginklas pardavimų rinkoje. Tinkamas kvapas pardavimo vietoje gali sukurti itin patrauklią klientams atmosferą pirkimui, dėl ko kils prekinių ženklų vertė daugumos klienų akyse. Taip klientui bus suformuotas palankus įspūdis ir apie apsipirkimo vietą, taigi jis su mielu noru dar kartą sugrįš atgal, kad vėl patirtų malonumą apsipirkinėjant.

 

Padeborn‘o universitete, bendradarbiaujant su Dr. Stöhr buvo atliktas platus kvapų marketingo tyrimas. Gautieji rezultatai buvo tokie:

 

15,9% ilgesnis buvimas parduotuvėje;

14,8% Didesnis noras pirkti

6% didesni pardavimai

 

Taigi yra akivaizdžiai matomas kvapų poveikis pirkėjams.

 

Tačiau daugumai žmonių neretai kyla klausimas – o kodėl visgi nesutaupius krūvos pinigų ant nepigių kvapų ir tiesiog nenaudojus paprasto oro gaiviklio? Yra keletas labai paprastų atsakymų. Klientams gali pasirodyti, kad oro gaivikliu bandoma užmaskuoti kokį nors kitą nemalonų kvapą. Taip pat šis kvapas žmonėms labai dažnai asocijuojasi su sanitarinėmis patalpomis, kuriuose tokie dalykai dažniausiai ir naudojami. Visų antra, oro gaivikliai skleidžia labai stiprų kvapą, o yra nustatyta, kad kuo stipresnis kvapas, tuo jis žmogui nemalonesnis ir tuo labiau verčia patirti diskomfortą.

 

Šaltinis: http://www.kvapaiverslui.lt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...