Pereiti prie turinio

Reikia pagalbos del matematikos uždavinių


Rekomenduojami pranešimai

Man tikrai praverstu jusu pagalba :) Man reikia kad parasytumete kaip ta eilute reikia isspresti ir reikia ats :) paskui pagal pavyzdi bandyciau pasidaryti kitas eilutes, nes su matematika man ne kazka... :)

 

54(uzd.) apskaiciuokite neigiamojo skaiciaus lapsniu su LYGINIAIS rodikliais reiksmes.

a) (-2)pirmuoju (ten pirmuoju turi but tas mazas skaiciukas virsuje, nemoku uzdeti:)

 

55(uzd.) apskaiciuokite neigiamojo skaiciaus laipsniu su NELYGINIAIS rodikliais reiksmes.

a) (-2)treciuoju

 

56(uzd.) nustatykite koks zenklas (> ar <)turetu buti parasytas vietoj zvaigzdutes

c) (-4)antruoju*(-4)treciuoju

 

57(uzd.) apskaiciuokite reiskinio su laipsniais reiksme

d) (-2)ketvirtuoju + 4antruoju

h) (-2)ketvirtuoju : (-8)

Redagavo Emilijja
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

54(uzd.) apskaiciuokite neigiamojo skaiciaus lapsniu su LYGINIAIS rodikliais reiksmes.

a) (-2)pirmuoju =-2(ten pirmuoju turi but tas mazas skaiciukas virsuje, nemoku uzdeti:)

 

55(uzd.) apskaiciuokite neigiamojo skaiciaus laipsniu su NELYGINIAIS rodikliais reiksmes.

a) (-2)treciuoju= -8

 

56(uzd.) nustatykite koks zenklas (> ar <)turetu buti parasytas vietoj zvaigzdutes

c) (-4)antruoju>(-4)treciuoju

 

57(uzd.) apskaiciuokite reiskinio su laipsniais reiksme

d) (-2)ketvirtuoju + 4antruoju=32

h) (-2)ketvirtuoju : (-8) =-2

 

bet siaip mnokinkis matke, ypac tokiu elementarius dalykus, nes tai visko pagrindas.

Redagavo w1per
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

54(uzd.) apskaiciuokite neigiamojo skaiciaus lapsniu su LYGINIAIS rodikliais reiksmes.

a) (-2)pirmuoju =-2(ten pirmuoju turi but tas mazas skaiciukas virsuje, nemoku uzdeti:)

 

55(uzd.) apskaiciuokite neigiamojo skaiciaus laipsniu su NELYGINIAIS rodikliais reiksmes.

a) (-2)treciuoju= -8

 

56(uzd.) nustatykite koks zenklas (> ar <)turetu buti parasytas vietoj zvaigzdutes

c) (-4)antruoju>(-4)treciuoju

 

57(uzd.) apskaiciuokite reiskinio su laipsniais reiksme

d) (-2)ketvirtuoju + 4antruoju=32

h) (-2)ketvirtuoju : (-8) =-2

 

Labai dekinga uz atsakymus, bet mane dar labai domina kaip isspresti tas eilutes (nes nemokesiu likusiu) bet anyway, tikrai aciu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

54(uzd.) apskaiciuokite neigiamojo skaiciaus lapsniu su LYGINIAIS rodikliais reiksmes.

a) (-2)pirmuoju =-2(ten pirmuoju turi but tas mazas skaiciukas virsuje, nemoku uzdeti:)

 

55(uzd.) apskaiciuokite neigiamojo skaiciaus laipsniu su NELYGINIAIS rodikliais reiksmes.

a) (-2)treciuoju= (-2)*(-2)*(-2)=-8

 

56(uzd.) nustatykite koks zenklas (> ar <)turetu buti parasytas vietoj zvaigzdutes

c) (-4)antruoju>(-4)treciuoju (-4)*(-4)> (-4)*(-4)*(-4),nes 16>-32

 

57(uzd.) apskaiciuokite reiskinio su laipsniais reiksme

d) (-2)ketvirtuoju + 4antruoju=(-2)*(-2)*(-2)*(-2)+4*4=16+16=32

h) (-2)ketvirtuoju : (-8) =(-2)*(-2)*(-2)*(-2)/(-8)=16/(-8)=-2

kas nors dar neaisku?

Redagavo w1per
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uždavinių nespręsiu, nes, jei tu neišmoksi spręsti tokių paprastų uždavinių, tau belieka tik turėt ypatingą talentą meno srityje, priešingu atveju, prapulsi (ne dėl matematikos žinių trūkumo tiesiogine prasme, bet dėl negebėjimo mąstyti).

 

  1. bet kokį skaičių keliant nuliniu laipsniu gaunamas vienetas;
  2. skaičių keliant pirmuoju laipsniu rezultate gaunamas tas pats skaičius;
  3. skaičių keliant lyginiu laipsniu, gaunamas teigiamas (atitinkamą kartų skaičių padaugintas iš savęs);
  4. neigiamą skaičių keliant nelyginiu laipsniu gaunamas neigiamas skaičius (atitinkamą kartų skaičių padaugintas iš savęs);
  5. keliant skaičių laipsniu, sudarytu iš sumos, galima tai keisti to skaičiaus pakelto viena laipsnio dedamąja ir to paties skaičiaus, pakelto kita laipsnio dedamąja, sandauga (ir atvirkščiai);
  6. keliant skaičių, pakeltu laipsnio skirtumu, galioja tas pats, tik vietoj sandaugos taikoma dalyba (ir atvirkščiai);
  7. keliant skaičių laipsniu, pakeltą kitu laipsniu, laipsnius galima sudauginti;
  8. keliant skaičių neigiamu laipsniu rezultate gaunamas vienetas, padalintas iš to skaičiaus, pakelto tuo teigiamu laipsniu;
  9. nulį keliant bet kokiu teigiamu laipsniu gaunamas nulis;
  10. vienetą keliant sveikuoju laipsniu gaunamas vienetas;
  11. keliant skaičių racionaliuoju laipsniu gaunama daliklio laipsnio šaknis skaičiaus, pakelto vardiklio laipsniumi.

 

Šių taisyklų daugiau nei pakanka visiems tavo uždaviniams išspręsti. Kai kuriose iš taisyklių yra išimčių, bet jos tau šiuo atveju nėra aktualios.

Redagavo TekstuVertejas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

54(uzd.) apskaiciuokite neigiamojo skaiciaus lapsniu su LYGINIAIS rodikliais reiksmes.

a) (-2)pirmuoju =-2(ten pirmuoju turi but tas mazas skaiciukas virsuje, nemoku uzdeti:)

 

55(uzd.) apskaiciuokite neigiamojo skaiciaus laipsniu su NELYGINIAIS rodikliais reiksmes.

a) (-2)treciuoju= (-2)*(-2)*(-2)=-8

 

56(uzd.) nustatykite koks zenklas (> ar <)turetu buti parasytas vietoj zvaigzdutes

c) (-4)antruoju>(-4)treciuoju (-4)*(-4)> (-4)*(-4)*(-4),nes 16>-32

 

57(uzd.) apskaiciuokite reiskinio su laipsniais reiksme

d) (-2)ketvirtuoju + 4antruoju=(-2)*(-2)*(-2)*(-2)+4*4=16+16=32

h) (-2)ketvirtuoju : (-8) =(-2)*(-2)*(-2)*(-2)/(-8)=16/(-8)=-2

kas nors dar neaisku?

 

Viskas aisku, aciu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jau tikrai gėda, tokių uždavinių nemoki tampsta išspręsti. Čia kaip 2 * 2. ;) Turėtų mokykloje leisti naudotis su skaičiuotuvais. Mums mokykloje jau nuo 7 klasės leido naudotis tokiais dalykais.

 

Jeigu yra noro išmokti, tai gali kreiptis individualiai - paaiškinsiu šią temą. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepritariu, kad turėtų leisti naudotis skaičiuotuvais. Žmogus turi suprasti, kodėl ir kaip yra atliekami tam tikri matematiniai veiksmai, kokia logika jie yra grįsti, o ne kurį mygtuką kada paspausti kokiame nors prietaise. Lygiai taip pat kaip programuotojas turi gebėti rašyti kodą pieštuku ant popieriaus, o ne tik kurioje nors IKP.

 

Jau išmokęs ir suvokęs tam tikrus pagrindus žmogus gali naudotis ir pagalbiniais įrankiais, kurie spartina ir efektyvina jo darbą, bet tik po to.

 

Beje, mano pateiktas taisyklių rinkinys nėra pakankamai gilus pagrindų suvokimas. Žinome taisykles, kuriomis remiamės, puiku. O kuo grįstos pačios taisyklės? Gal jos klaidingos? Niekada negalime priimti taisyklių ar kažkokio autoriteto vien kaipo tokio, reikia kvestionuoti primetamas nuostatas ir patiems individualiai ir nepriklausomai tikrinti ar tai, kas pateikiama, iš tiesų yra teisinga.

 

Žodžiu, jungiat veidaknyges, šaudykles ir kitą jūsų gyvenimą švaistantį šlamštą lauk ir einat mokytis.

Redagavo TekstuVertejas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...