Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Nutiko toks įdomus dalykas. Į "mokejimai.lt" persimečiau pinigus. Konvertavau į dolerius. Tuomet padariau pavedima į "Webmoney" sistemą. Kitą dieną išsiųstų pinigų statusas buvo toks: Patikslinkite duomenis, negalime įvykdyti pavedimo.

Apsidariau - o gi pinigai nuo mokejimai.lt sistemos nenuskaičiuoti, na aš nieko per daug negalvojęs padariau sekantį pavedimą per "PayPal". Žmogus pinigus gavo, viskas ok. Po 2 dienų gaunu pranešimą į el. paštą:

 

"Laba diena,

 

Informuojame, kad buvo atliktas pavedimas į Webmoney piniginę Z5790445**** sumoms: ** USD ir Liepos 20 dieną.

 

Šis pavedimas buvo atliktas, tačiau pervedimų sąraše, matomas klaidingas pranešimas - Pavedimas atmestas ir pinigai nuo Jūsų sąskaitos nenuskaičiuoti.

 

Nuskaičiavome šią sumą nuo Jūsų sąskaitos.

 

Geros dienos,"

 

 

Pardavėjas atsisakė grąžint webmoney pinigus, vietoj jų siūlo dar viena savo paslaugą, kurios man jau kaip ir nebereik.

 

Kaip jaustis po tokių cirkų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man jie irgi nesąmones daro... jau buvau atlikęs papildomą indentifikaciją per el. paštą ir siųsdamas į WebMoney. Tai dabar, žiūriu, vėl nori tos papildomos identifikacijos... jie ką, užmiršo...:lol: Ar kievienasyk reikia pervedinėt pinigėlius kur nors tam, kad galėtum naudotis "papildomom funkcijom"?:unsure:

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, su ta identifikacija irgi pieva visiška. Net ir pavedimų sąrašus norint peržiūrėt, jos vėl prašo, o laiko atima daug.

 

Laba diena,

 

Mokėjimai.lt sistemoje atliekant pervedimus iki 30EUR per dieną, pervedimui atlikti pakanka tik identifikacijos el.paštu, įvedant gautą kodą.

Jeigu norite daryti pervedimus didesnėmis sumomis, būtina atlikti Papildomą identifikaciją per banko sistemas arba atsiunčiant Jūsų asmens dokumento kopiją.

Tai reikia atlikti tik vieną kartą.

 

Nutiko toks įdomus dalykas. Į "mokejimai.lt" persimečiau pinigus. Konvertavau į dolerius. Tuomet padariau pavedima į "Webmoney" sistemą. Kitą dieną išsiųstų pinigų statusas buvo toks: Patikslinkite duomenis, negalime įvykdyti pavedimo.

Apsidariau - o gi pinigai nuo mokejimai.lt sistemos nenuskaičiuoti, na aš nieko per daug negalvojęs padariau sekantį pavedimą per "PayPal". Žmogus pinigus gavo, viskas ok. Po 2 dienų gaunu pranešimą į el. paštą:

 

"Laba diena,

 

Informuojame, kad buvo atliktas pavedimas į Webmoney piniginę Z5790445**** sumoms: ** USD ir Liepos 20 dieną.

 

Šis pavedimas buvo atliktas, tačiau pervedimų sąraše, matomas klaidingas pranešimas - Pavedimas atmestas ir pinigai nuo Jūsų sąskaitos nenuskaičiuoti.

 

Nuskaičiavome šią sumą nuo Jūsų sąskaitos.

 

Geros dienos,"

 

 

Pardavėjas atsisakė grąžint webmoney pinigus, vietoj jų siūlo dar viena savo paslaugą, kurios man jau kaip ir nebereik.

 

Kaip jaustis po tokių cirkų?

 

 

Laba diena,

 

Atsiprašome, šis nesusipratimas įvyko dėl Webmoney sistemos klaidos, kuri neteisingai informavo apie konkretaus pervedimo atlikimo būklę.

Mokėjimai.lt sistemoje įdiegėme papildomus tikrinimus, kad daugiau ši klaida nepasikartotų.

 

Asiprašome už nesklandumus ir prašome kreiptis į Mokėjimai.lt klientų aptarnavimo skyrių dėl specialos nuolaidos pritaikymo Jums, Mokėjimai.lt sistemoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...