Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, pardaviau per iOffer vieną item'ą, buyer iškelė case, nes nedaviau tracking number. Išsiunčiau jam tracking number, bet case neuždarė, dėl to padariau claim. Paypal grąžino jam kažkodėl pinigus. Paskambinau vieną kart, pasakė, kad reikia post receipt, nes negali patikrinti trackingo. Suradau receipt, paskambinau vėl, kitas žmogus patikrino tracking, mato kad delivered ir pasakė, kad nors tai ir buvo jų kaltė, nieko negali padaryt :D :D :D Ką daryt? Suma nemaža.

Redagavo Bertos
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parašyk, kad reikalauji grąžinti pinigus, priešingu atveju kreipsiesi per advokatą į teismą. Suveikia, pinigus grąžins momentaliai, akauntas liks blokuotas amžiams ;)

Šiaip, reikia stengtis ieškoti būdų kaip pardavėjui šia sistema nesinaudoti. PayPal orientuojasi į pirkėjus ir ant pardavėjų jie deda skersą. Aš ir kaip pirkėjas nebenoriu naudotis, nes vieną dieną jiems viena kortelė nepatinka, kitą kita. Nusiperki ebay kokį šūdniekį. ir įsitaisai galvos skausmą kaip apmokėti. Nafik tokia sistema... Pasirodo ir be ebay yra kur pirkti, o ir kaina džniausiai žemesnė ;)

Pas juos Stalino laikai - neįtiksi, užblokuos ir visai nesigilins...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...