Pereiti prie turinio

Facebook konkursai


Rekomenduojami pranešimai

Bandžiau googlinti, bet tiksliai ko norėjau neradau. Gal jūs iš patirties žinosit arba nukreipsit ką turėčiau perskaityti.

 

Taigi noriu suorganizuoti konkursą, kurio tikslas būtų didinti pardavimus ir puslapio žinomumą. Galvojau daryti viską tradiciškai, įsteigti gerą prizą (300lt vertės), pasigaminti reklaminį paveiksliuką ir liepti žmonėms juo dalintis ir po kelių savaičių random išrinkti iš pasidalinusių laimėtoją.

 

Bet norėčiau pasidomėti, gal yra dar kokių efektyvesnių būdų konkursų rengimo? Pvz. prašo parašyti konentaruose kažką, prašo palaikinti fb puslapį, toliau mačiau yra mokamos programos appsai konkursam rengti. Taigi norėčiau sužinot kas yra efektyvu, gal net koki tyrimai yra atlikti? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei su like rinkimu, tai manau geriau būtų, kad savo nuotraukas keltų konkursui ir tada daugiausiai like surinkęs laimėtų. Bet kaip padaryti, kad žmonės patys galėtų įkelti nuotraukas ir jos matytūsi ant sienos ar tiesiog duoti paštą į kurį norintys dalyvauti siųstų nuotraukas, tada sukurti katalogą ir mesti jį ant sienos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi noriu suorganizuoti konkursą, kurio tikslas būtų didinti pardavimus ir puslapio žinomumą. Galvojau daryti viską tradiciškai, įsteigti gerą prizą (300lt vertės), pasigaminti reklaminį paveiksliuką ir liepti žmonėms juo dalintis ir po kelių savaičių random išrinkti iš pasidalinusių laimėtoją.

 

Sveikas,

 

dėl konkursų administravimo:

(šaltinis: It's now Easier to Administer Promotions on Facebook)

Now, promotions may be administered on Page Timelines and in apps on Facebook. For example, businesses can now:

  • Collect entries by having users post on the Page or comment/like a Page post
  • Collect entries by having users message the Page
  • Utilize likes as a voting mechanism

  • It's not OK to ask people tag themselves in pictures of a new product in exchange for a chance to win a prize

Kitame šaltinyje (Facebook Pages Terms):

E.3. <...> Personal Timelines must not be used to administer promotions (ex: "share on your Timeline to enter" or "share on your friend's Timeline to get additional entries" is not permitted).

 

 

TRUMPAI:

Galima organizuoti konkursus tiesiai ant puslapio 'timeline', kviečiant fanus 'mėgti', 'komentuoti' ar atsiųsti žinutę, ir taip įsiregistruojant į konkursą.

Negalima prašyti taginti draugų ar prašyti pasidalinti nuotrauka.

 

 

Bet norėčiau pasidomėti, gal yra dar kokių efektyvesnių būdų konkursų rengimo? Pvz. prašo parašyti konentaruose kažką, prašo palaikinti fb puslapį, toliau mačiau yra mokamos programos appsai konkursam rengti. Taigi norėčiau sužinot kas yra efektyvu, gal net koki tyrimai yra atlikti? :)

 

 

Taip, yra keletas svetainių, kur galima pasidaryti 'custom tabs' ir juose vykdyti konkursus. Tie tab'ai dažniausiai būna fan-gated, t.y, pirmiausia žmogus turi tapti fanu, tik tada galės pamatyti konkursą ar į jį isiregistruoti. Taip pat yra aplikacijos, kurios leidžia žmonėms įkelti savo nuotrauką ir taip sudalyvauti konkurse.

 

Keletas iš tokių svetainių: Shortstack.com ir Woobox.com.

PATARIMAI:

Neturiu informacijos apie tavo puslapį, bet pagrindinis patarimas - neorganizuoti tokių konkursų :) Kodėl?

 

A. jeigu neturi daug fanų, bus labai sunku pasiekti viral efektą - įrašus pamato tik ~20-30% visų fanų, pakomentuos dar mažiau, todėl pasiekiamumas bus labai ribotas.

B. Bloga auditorija: tokiuose konkursuose dažniausiai dalyvauja promotion hunteriai - žmonės, kurie dalijasi ir like'ina belekokius įrašus, bet kurie tikriausiai niekada netaps jūsų ilgalaikiais klientais.

C. Jokio targetinimo: ta pati problema - įrašą pamato komentatorių draugai. Jeigu dabartiniai fanai ne iš tikslinės auditorijos, jų draugai taip pat nebus iš tikslinės auditorijos. Jūs neturit jokios kontrolės, kas komentuos (vyrai? moterys? 20 metų? 50 metų?), todėl ilgalaikiai rezultatai bus prasti.

D. 300LT prizas yra, sakyčiau, milžiniškas, o nauda gali būti labai menka (organizavau tokius konkursus keliems klientams, ir naujų fanų skaičius tikrai buvo labai ribotas, nors konkursas ir sulaukė 300+ komentarų, 400 likes ir tiek pat shares).

 

IŠEITIS

A. Jeigu jau organizuosi konkursą, būtina jį papildyti su reklama, kuria targetinsi tikslinę auditoriją - taip didesnė tikimybė, kad tinkami žmonės sudalyvaus konkurse ir taps fanais. (Nenaudok "Boost Page", nes ji neefektyvi)

B. Jeigu nori tik fanų, tai tiesiog naudok reklamą fanams pritraukti: už 300LT gali gauti nuo 300 iki 1000 fanų iš tisklinės auditorijos - tu turi visą kontrolę.

C. Sukurk Custom Tab su tuo pačiu konkursu ir varyk reklamą į tą tab'ą: 1) žmonės turi tapti fanais, kad pamatytų konkursą 2) turi įvesti emailą, kad dalyvautų konkurse - dviguba nauda tau. :)

 

 

Adomas

Redagavo adomasb
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas,

 

dėl konkursų administravimo:

(šaltinis: It's now Easier to Administer Promotions on Facebook)

Now, promotions may be administered on Page Timelines and in apps on Facebook. For example, businesses can now:

  • Collect entries by having users post on the Page or comment/like a Page post
  • Collect entries by having users message the Page
  • Utilize likes as a voting mechanism

  • It's not OK to ask people tag themselves in pictures of a new product in exchange for a chance to win a prize

Kitame šaltinyje (Facebook Pages Terms):

E.3. <...> Personal Timelines must not be used to administer promotions (ex: "share on your Timeline to enter" or "share on your friend's Timeline to get additional entries" is not permitted).

 

 

TRUMPAI:

Galima organizuoti konkursus tiesiai ant puslapio 'timeline', kviečiant fanus 'mėgti', 'komentuoti' ar atsiųsti žinutę, ir taip įsiregistruojant į konkursą.

Negalima prašyti taginti draugų ar prašyti pasidalinti nuotrauka.

 

 

 

 

 

Taip, yra keletas svetainių, kur galima pasidaryti 'custom tabs' ir juose vykdyti konkursus. Tie tab'ai dažniausiai būna fan-gated, t.y, pirmiausia žmogus turi tapti fanu, tik tada galės pamatyti konkursą ar į jį isiregistruoti. Taip pat yra aplikacijos, kurios leidžia žmonėms įkelti savo nuotrauką ir taip sudalyvauti konkurse.

 

Keletas iš tokių svetainių: Shortstack.com ir Woobox.com.

PATARIMAI:

Neturiu informacijos apie tavo puslapį, bet pagrindinis patarimas - neorganizuoti tokių konkursų :) Kodėl?

 

A. jeigu neturi daug fanų, bus labai sunku pasiekti viral efektą - įrašus pamato tik ~20-30% visų fanų, pakomentuos dar mažiau, todėl pasiekiamumas bus labai ribotas.

B. Bloga auditorija: tokiuose konkursuose dažniausiai dalyvauja promotion hunteriai - žmonės, kurie dalijasi ir like'ina belekokius įrašus, bet kurie tikriausiai niekada netaps jūsų ilgalaikiais klientais.

C. Jokio targetinimo: ta pati problema - įrašą pamato komentatorių draugai. Jeigu dabartiniai fanai ne iš tikslinės auditorijos, jų draugai taip pat nebus iš tikslinės auditorijos. Jūs neturit jokios kontrolės, kas komentuos (vyrai? moterys? 20 metų? 50 metų?), todėl ilgalaikiai rezultatai bus prasti.

D. 300LT prizas yra, sakyčiau, milžiniškas, o nauda gali būti labai menka (organizavau tokius konkursus keliems klientams, ir naujų fanų skaičius tikrai buvo labai ribotas, nors konkursas ir sulaukė 300+ komentarų, 400 likes ir tiek pat shares).

 

IŠEITIS

A. Jeigu jau organizuosi konkursą, būtina jį papildyti su reklama, kuria targetinsi tikslinę auditoriją - taip didesnė tikimybė, kad tinkami žmonės sudalyvaus konkurse ir taps fanais. (Nenaudok "Boost Page", nes ji neefektyvi)

B. Jeigu nori tik fanų, tai tiesiog naudok reklamą fanams pritraukti: už 300LT gali gauti nuo 300 iki 1000 fanų iš tisklinės auditorijos - tu turi visą kontrolę.

C. Sukurk Custom Tab su tuo pačiu konkursu ir varyk reklamą į tą tab'ą: 1) žmonės turi tapti fanais, kad pamatytų konkursą 2) turi įvesti emailą, kad dalyvautų konkurse - dviguba nauda tau. :)

 

 

Adomas

 

Prizas, tai metinis draudimas automobiliui. Mano tikslinė auditorija auto vairuotojai. Galvoju surengti auto foto konkursą, daugiausiai like surinkęs auto gauna draudimą.

 

Taip puslapis su mažai like ~100, bet turiu kitą nekomercinį su 20k+, tai gal jame geriau skelbti konkursą ir paminėti, kas įsteigė prizą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...