Pereiti prie turinio

Kokį kelią pasirinkti baigus mokyklą, ir kitas brainstormas


Rekomenduojami pranešimai

Sveikas moksleivi. Šitas kratinys yra skirtas mokiniams, bet protingi pasisakymai iš kitų taip pat širdingai priimami. Prašau dėl kiekvieno menkniekio nesijuokt, nes viską rašau eksprontu. Prisilakiau kavos, bei pagalvojau jog reikia prasimankštinti kito teksto rašymui. Prisipažinsiu jog rašau dėl to, jog iš lietuvių kalbos išeina šešetas, kurio tikrai nenoriu matyti savo dienyne :( O šis tinklalapis suteikia galimybę viešai paskelbti savo kūrybos vaisius, neišmetant jų į šiukšlių dėžę.

Tikiuosi tu iš šito mėšlo iškapstysi ką nors naudingo, bei pritaikomo realiame gyvenime. Norėčiau pasakyti, jog dogmų čia nerašysiu, tad nereikia priimti visko kaip už gryną pinigą. Stenkis "prisikabinti" prie kiekvieno, tavo nuomone, klaidingo išsireiškimo, bet tai daryk tik pagrįsdamas savo žodžius.

Pats dar tik lankau mokyklą, tad nesu sukaupęs tiek daug gyvenimiškos išminties, bet stengsiuosi padėti kuo tik galėsiu, nes pats, kaip žmogus, jaučiuosi atsakingas už kitus individus. Man nesvarbu ar tu išvažiuosi iš Lietuvos, man rūpi visuomenė platesniu mastu. Jeigu tau rūpi sumažinti bedarbių bei savižudybių skaičių Lietuvoje, skelk ką turi smegeninėje.

Gerai, pradėsiu nuo to, jog kai kurie asmenys nepagrįstai kritikuoja mokyklą be aiškios priežasties. Taip, Lietuvos švietimo įstaigos tikrai turi savo trūkumų, tačiau tau suteiktas šansas prisidėti prie jos tobulėjimo. Jog tai padarytum, turi baigti mokyklą. Maištaujančiam paaugliui ( ok, atsiprašau už erzinančią frazę, bet taip yra ) dauguma suvaržymų atrodo lyg pagalių kišimas į ratus, nesvarbu tai naudinga ar ne. Pagalvok, ką be jos darytum? Esi užsispyręs kaip asilas testosterono (vyrams) arba neišsivysčiusios prefrontalinės žievės (abiejų lyčių atstovams) vedamas paauglys, kurį mokytis reikia raginti.

Švietimo sistema sukurta tam, jog gamintų protingus žmones, naudingus kitiems. Ji padeda emocingiausiais žmogaus metais nesugadinti gyvenimo visam likusiam laikui iki pat mirties.

Partnerio, darbo paieška, geresnių kompiuterių išradimas tam, kad galėtum sekti pažįstamus žmones ( dažniausiai panelių nuotraukas iš vasaros, arba chatinti su draugėm ). Viskam reikia mokslo pradmenų, išskyrus tuštinimasis, maitinimasis bei kiti "basic" dalykai kuriuos daro tipiški gyvūnai. Evoliucija tau suteikė smegenis tam, kad galėtum geriau prisitaikyti aplinkoje, pasinaudok tuo. Ką sveikas žmogus geriausia sugeba - tai mąstyti. Nesvarbu koks tavo IQ, jeigu sugebėjai perskaityti aukščiau parašytą jovalą, jis didesnis už katės kuri sugeba valgyti bei užkasti savo kakučius kraiko dėžutėje ( o gal katės prisitaikė mus išnaudoti?.. Anyway. ). Ką norėjau pasakyti, tai kad sukurtum produktą kurį būtų galėtų panaudoti aplinkiniai. Užaugintas protingas vaikas, parodytas geras pavyzdys kitiems asmenims, tavo išrastas arbatos puodukas su LED ekranu - visą tai yra naudingas dalykas, kuriuos atlikus nereikės tapus kretančiu senuku ( arba senele ) mirti su pasigailėjimu, jog kažko neatlikai, visą gyvenimą buvai nenaudingas, pragėrei šeimą, užauginai narkomanus vaikus ar kažkas panašaus. Taigi, mokykla yra naudingas dalykas. Nesutinki? Komentuok, argumentuok ir bandysim diskutuoti prie karšto bokalo arbatos vasarišką žiemos vakarą.

Dabar pripudravęs tau smegenis ( arba sukėlęs niekinančia šypseną ), pereisiu prie pagrindinės temos diskusijos, bandymo atsakyti į klausimą " kuo tapti užaugus arba baigus mokyklą? ", "Gi visi vis tiek susitiksim darbo biržoje, čia gi Lietuva". Jeigu tau taip atrodo, , užsiimk kuo nors. Išvažiuok su dviračiu iki artimiausio nacionalinio parko, nueik į paskaitą kurioje aptariamas genetikos mokslas, pabandyk užkalbinti pardavėją Maksimoje arba padiskutuok su benamiu senuku grojančiu armonika netoli turgaus. Užsiimk viskuo, tik prašau, ne ką nors nedegradacinio. Į tą sąrašą įeina ir - akmenų svaidymas į kaimynu langus, gyvūnų skriaudimas ir t.t. Vadovaukis paprasčiausiomis moralės normomis. Dar vienas paprasčiausias įgrisęs moralas apibendrinimui - užsiimk viskuo, išskyrus tuo, kas gali pakenkti kitiems. Daryk absurdiškiausius dalykus, kurių niekad nedariai arba kiti nedaro, kaip sraigių auginimas tyrinėjimams trejų litrų slovike, arbatžolių bei kavos maišymas. Nesakau kad visos šitos nesąmonės( naudingos ) iškart padės tau atrasti save- tiesiog skatinsi savo vaizduotę, įprasi nelaikyti savo smegenų tarp keturių sienų. Ir prašau, neišeikvok daug išteklių tai darydamas, saugokim žemiškuosius turtus, turėk sveiko saiko. Prašau, nes aš nenoriu pakliūti į nepilnamečių kalėjimą dėl to, jog primokiau tave visokių nesąmonių. Ir berods Kerniaus pasakymas jo blog'e čia tikrai tikrų - neklausyti tėvų, jie nieko neišmano. Iš dalies. Nepriimk to kaip už gryną pinigą, bet kartais jų reikia klausyti ( priklauso nuo to kokie jie ). Tačiau tavo tėvai ( vėl priklauso nuo to kokie jie ) dažniausiai per daug tave saugo, bei yra perkopę 30 metų. Jeigu jie nebuvo keisti, jie palaikys tave asilu jeigu tu daryti nesąmones paminėtas aukščiau, tačiau kam rūpi ką jie apie tai galvoja, move on, tai tavo gyvenimas.

 

 

Šiam kartui tiek, drabstykit purvais, nes parašiau kažkokį tai kratinį, bet dabar viso, man reikia parašyti formalų rašinį iš lietuvių kalbos tam, jog pasiekčiau savo gyvenimo tikslą. Šakės, bijau skaityti jį iš naujo, nes tikrai suabejosiu savo sveiku protu, tad iki, žadu papildyti jį rimtesniais dalykais, kaip straipsniai iš kitų šaltinių bei testai profesijos atradimui.

 

Edit:

Pavyzdys nesąmonėm : http://9gag.com/gag/av01W75

Redagavo Meduti5
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galėčiau sulaukti daugiau kritikos? Būtų labai malonu, kad ir kokia ji :)

 

 

Šiek tiek padailinau.

 

Gal geriau rašyk blog'ą? Garantuoja, kad pagerėtų lietuvių kalbos žinios. Jeigu esi pakankamai motyvuotas ir atkaklus, tai gali išbandyti svetainę 750words.com. Svetainės esmė labai paprasta, kiekvieną dieną reikia parašyti bent 750 žodžių ir taip non-stopu visus metus(bet jau aš išsikėliau tokį tekstą). O šiaip idėjos visai įdomios, tik tau reiktų kitą dieną pažvelgti į tekstą "blaiviomis" akimis ir pažiūrėti į jį iš naujo. Sėkmės, tikiu, kad pasiekusi to, ko sieki.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal geriau rašyk blog'ą? Garantuoja, kad pagerėtų lietuvių kalbos žinios. Jeigu esi pakankamai motyvuotas ir atkaklus, tai gali išbandyti svetainę 750words.com. Svetainės esmė labai paprasta, kiekvieną dieną reikia parašyti bent 750 žodžių ir taip non-stopu visus metus(bet jau aš išsikėliau tokį tekstą). O šiaip idėjos visai įdomios, tik tau reiktų kitą dieną pažvelgti į tekstą "blaiviomis" akimis ir pažiūrėti į jį iš naujo. Sėkmės, tikiu, kad pasiekusi to, ko sieki.

Ačiū :) 750words jau seniai mačiau, bet dalyvauti šiame projekte "užplaukė" tik dabar, apsvaigus nuo nemigos :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad toks vaizdas pats ir neatsakei į tą savo iškeltą klausimą.. Kažką malei, malei, bet nieko gero ir nepasakei. Susiskaitė neblogai, bet trūksta esmės. :)

Mhh, galėčiau atsakyti vieno psichologo, kuris kažkada čia apsireiškė žodžiais- stengiuosi tiesiog abstrakčiai pateikti pavyzdžius, kad žmogus mąstytų skaitydamas tekstą. Kad ir kaip keista būtų atsakyti tokiu sakiniu apie šitą jovalą :D Norėjau išbudinti smegenis ir tiek.

Klaidų tikrai daug, ačiū už pastabas, į jas atsižvelgsiu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepyk, bet gaila man savo akių skaityti tokį kratinį...

 

Realiai pasakysiu tik tiek iš to ką perskaičiau:

Pažymiai mokykloje yra visiškas nulis, nes jie neatspindi to ką žinai. Kaip pavyzdys turiu klasioką, tarptautinį fiziką, kuris iš fizikos gauna tik 10. Taip pat yra klasiokė, kuri lygiai taip pat gauna 10, tačiau olimpiadose iškart krenta lauk, nes ten ji nulis. Taigi tas tavo 6 iš tos pačios lietuvių gali būti lygus mano 4 iš jos arba net mažiau. Čia nėra rodiklis, tačiau mums bando įkišti šį dalyką kitaip...

 

Toliau, pagal tavo straipsnį esu vienas iš tų žmonių, kurie priskiriami "Maištaujančiam paaugliui". Kodėl? Todėl, kad manęs mūsų miela švietimo sistema netenkina. Galiu net pavardinti kodėl:

1. Mūsų švietimo sistema kuria VIENODUS asmenis. Tai yra niekas negali būti išskirtinis. - Nepastebi to? Aš gerai pastebėjau, nes jei tik bandai kažką unikalaus daryti - tave smukdo. Galbūt ne visur, bet čia kita kalba.

2. Tu esi vidutinybė. Tai sutaps su pirmu argumentu, tačiau tai liečia mūsų gimtąją kalbą. Kodėl aš turiu 4 iš šiuo nuostabaus dalyko ( jeigu ne 3 turėsiu )? Ogi todėl, kad mano ir mano "gerbiamos" mokytojos nuomonė labai dažnai nesutampa ir ji man vis prikaišioja, kad vieno ar kito kūrinio negalima suprasti kitaip. Jį visi turi suprasti vienodai. Kas per... idiotizmas atsiprašant?

3. Tavo pasiekimai niekam neįdomūs, nes labai svarbūs yra pažymiai, kurie nieko neparodo. Pavyzdys - dirbu su IT ir ne per geriausiai gaudausi su c++, tačiau visa kitą - gana gerai sekasi. Ai palaukit.. Su c++ aš gaudausi, nes visas mokyklines užduotis įveikiu gerai, tik iškyla vėl ta pati problema - negaliu būti unikalus. Jei mano kodo eilutė neatitiko nors vienos mokytojos - minus balai už tai.

 

Žodžiu, galiu vardinti ir vardinti kodėl mūsų "miela" švietimo sistema yra kvaila, tačiau niekas tame nepasikeis. Didžioji dalis pasaulio siekia ugdyti eilinius žmones ir nenori jokių išsišokėlių. Ech, na ką jau padarysi, matyt teks klausyti mokytojų įsitikinimų, kad universitetas yra būtinas po mokyklos ir profesinė mokykla ar kolegija yra nerealiai žemo lygio ir tau gyvenime taip nepadės, kaip popierius už kelis tūkstančius litų.

 

 

Geriau jau liksiu maištaujančiu paaugliu, tačiau sieksiu nebūti tipiniu!!!

Ps. Nesupyksiu dėl kitų nuomonės, o kaip tik išklausysiu, tačiau manau niekas neužginčys fakto, kad visus nori varyti tarsi po presu :)

Redagavo ModestasV
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepyk, bet gaila man savo akių skaityti tokį kratinį...

 

Realiai pasakysiu tik tiek iš to ką perskaičiau:

Pažymiai mokykloje yra visiškas nulis, nes jie neatspindi to ką žinai. Kaip pavyzdys turiu klasioką, tarptautinį fiziką, kuris iš fizikos gauna tik 10. Taip pat yra klasiokė, kuri lygiai taip pat gauna 10, tačiau olimpiadose iškart krenta lauk, nes ten ji nulis. Taigi tas tavo 6 iš tos pačios lietuvių gali būti lygus mano 4 iš jos arba net mažiau. Čia nėra rodiklis, tačiau mums bando įkišti šį dalyką kitaip...

 

Toliau, pagal tavo straipsnį esu vienas iš tų žmonių, kurie priskiriami "Maištaujančiam paaugliui". Kodėl? Todėl, kad manęs mūsų miela švietimo sistema netenkina. Galiu net pavardinti kodėl:

1. Mūsų švietimo sistema kuria VIENODUS asmenis. Tai yra niekas negali būti išskirtinis. - Nepastebi to? Aš gerai pastebėjau, nes jei tik bandai kažką unikalaus daryti - tave smukdo. Galbūt ne visur, bet čia kita kalba.

2. Tu esi vidutinybė. Tai sutaps su pirmu argumentu, tačiau tai liečia mūsų gimtąją kalbą. Kodėl aš turiu 4 iš šiuo nuostabaus dalyko ( jeigu ne 3 turėsiu )? Ogi todėl, kad mano ir mano "gerbiamos" mokytojos nuomonė labai dažnai nesutampa ir ji man vis prikaišioja, kad vieno ar kito kūrinio negalima suprasti kitaip. Jį visi turi suprasti vienodai. Kas per... idiotizmas atsiprašant?

3. Tavo pasiekimai niekam neįdomūs, nes labai svarbūs yra pažymiai, kurie nieko neparodo. Pavyzdys - dirbu su IT ir ne per geriausiai gaudausi su c++, tačiau visa kitą - gana gerai sekasi. Ai palaukit.. Su c++ aš gaudausi, nes visas mokyklines užduotis įveikiu gerai, tik iškyla vėl ta pati problema - negaliu būti unikalus. Jei mano kodo eilutė neatitiko nors vienos mokytojos - minus balai už tai.

 

Žodžiu, galiu vardinti ir vardinti kodėl mūsų "miela" švietimo sistema yra kvaila, tačiau niekas tame nepasikeis. Didžioji dalis pasaulio siekia ugdyti eilinius žmones ir nenori jokių išsišokėlių. Ech, na ką jau padarysi, matyt teks klausyti mokytojų įsitikinimų, kad universitetas yra būtinas po mokyklos ir profesinė mokykla ar kolegija yra nerealiai žemo lygio ir tau gyvenime taip nepadės, kaip popierius už kelis tūkstančius litų.

 

 

Geriau jau liksiu maištaujančiu paaugliu, tačiau sieksiu nebūti tipiniu!!!

Pasakiau jog mano pažymys 6 dėl to, jog skaitytojas susidarytu nuomonę apie mano lietuvių kalbos žinias. O dėl to, jog vertinimas neparodo asmens žinių galėčiau prieštarauti- jis priklauso nuo to, kokia mokytoja dėstys šį dalyką. Lietuvių kalbos mokytojai tikrai prikaišiočiau jog ji neturėtų dirbti savo darbo, jeigu, kaip sakei, ji teigtų jog kūrinius visi turi suvokti vienodai.

 

Kalbant apie maištaujantį paauglį, nesakiau jog juo būti yra blogai, tiesiog pasakiau, mano manymu, neigiamą paauglystėje turimą charakterio savybė ( nors, ji turi ir pliusų ).

 

Vienodi asmenys? Vėlgi, labai daug skiriasi nuo įstaigos kurioje mokaisi bei nuo žmonių su kuriais tai darai.

 

Toks jausmas, jog perskaitei tik puse mano parašytos nesąmonės. Niekur neužsiminiau jog reikia būti tipiniu, eiliniu, rutinoje paskendusiu žmogumi. Pačiam, gaila, galėčiau priskirti nemažai paprasto žmogaus savybių, nes man tiesiog nėra noro ypatingai išsiskirti, mano aplinka man yra pakenčiama. Įterpsiu dar šiek tiek asmeninių dalykų- jeigu man kas nors nepatinka, arba kiti žmonės varžo mano laisvę, draskau akis ir išreiškiu savo nepasitenkinimą visais tuo atveju įmanomais būdais ( jeigu to reikia ).

 

Į universitetą žadu stoti ne dėl popieriaus :) ( vėl mano asmeniniai detalumai :( ) Bet dėl jo teikiamo išsilavinimo, galimybės susitikti su įdomiais žmonėmis. Jeigu nebūčiau turėjęs svajonės susieti gyvenimo su gamtos mokslais, nebūčiau 16 iš 17 savo gyvenimo metų jai paskyręs.

 

Mano tekste buvo galima pajusti užuominą jog reikia tapti eiliniu, bet to neturėjau omenyje. Sakydamas jog nereikia niekam daryti blogo, nenorėjau jog kažkas perskaitęs tą kratinį, emocijų vedamas, užsimanytu daryti nusikaltimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasakiau jog mano pažymys 6 dėl to, jog skaitytojas susidarytu nuomonę apie mano lietuvių kalbos žinias. O dėl to, jog vertinimas neparodo asmens žinių galėčiau prieštarauti- jis priklauso nuo to, kokia mokytoja dėstys šį dalyką. Lietuvių kalbos mokytojai tikrai prikaišiočiau jog ji neturėtų dirbti savo darbo, jeigu, kaip sakei, ji teigtų jog kūrinius visi turi suvokti vienodai.

 

Kalbant apie maištaujantį paauglį, nesakiau jog juo būti yra blogai, tiesiog pasakiau, mano manymu, neigiamą paauglystėje turimą charakterio savybė ( nors, ji turi ir pliusų ).

 

Vienodi asmenys? Vėlgi, labai daug skiriasi nuo įstaigos kurioje mokaisi bei nuo žmonių su kuriais tai darai.

 

Toks jausmas, jog perskaitei tik puse mano parašytos nesąmonės. Niekur neužsiminiau jog reikia būti tipiniu, eiliniu, rutinoje paskendusiu žmogumi. Pačiam, gaila, galėčiau priskirti nemažai paprasto žmogaus savybių, nes man tiesiog nėra noro ypatingai išsiskirti, mano aplinka man yra pakenčiama. Įterpsiu dar šiek tiek asmeninių dalykų- jeigu man kas nors nepatinka, arba kiti žmonės varžo mano laisvę, draskau akis ir išreiškiu savo nepasitenkinimą visais tuo atveju įmanomais būdais ( jeigu to reikia ).

 

Į universitetą žadu stoti ne dėl popieriaus :) ( vėl mano asmeniniai detalumai :( ) Bet dėl jo teikiamo išsilavinimo, galimybės susitikti su įdomiais žmonėmis. Jeigu nebūčiau turėjęs svajonės susieti gyvenimo su gamtos mokslais, nebūčiau 16 iš 17 savo gyvenimo metų jai paskyręs.

 

Mano tekste buvo galima pajusti užuominą jog reikia tapti eiliniu, bet to neturėjau omenyje. Sakydamas jog nereikia niekam daryti blogo, nenorėjau jog kažkas perskaitęs tą kratinį, emocijų vedamas, užsimanytu daryti nusikaltimus.

 

 

 

Taip, atvirai sakau - skaičiau pusę, nes labai jau pavargo akys, kadangi niekas nebeaišku pasidarė :)

 

Viskas priklauso nuo mokymo įstaigos, mokytojų, tačiau.. Mūsų švietimo ministerija to nori ir prieš ją nepakovosi. Mačiau tuos planus ir visą kitą. Realiai kaip gali būti vertinami vienodai vaikai, kurie pvz nemoka lietuvių ir moka idealiai lietuvių vienodai. Tai yra nesąmonė ir pažymys čia yra nulis tokiu atveju :)

 

Na sakau - turim kiekvienas savo nuomonę, bet realiai viešai yra sakoma, kad visi turi būti lygūs :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, atvirai sakau - skaičiau pusę, nes labai jau pavargo akys, kadangi niekas nebeaišku pasidarė :)

 

Viskas priklauso nuo mokymo įstaigos, mokytojų, tačiau.. Mūsų švietimo ministerija to nori ir prieš ją nepakovosi. Mačiau tuos planus ir visą kitą. Realiai kaip gali būti vertinami vienodai vaikai, kurie pvz nemoka lietuvių ir moka idealiai lietuvių vienodai. Tai yra nesąmonė ir pažymys čia yra nulis tokiu atveju :)

 

Na sakau - turim kiekvienas savo nuomonę, bet realiai viešai yra sakoma, kad visi turi būti lygūs :)

Kaip jau kažkas sakė, tekstą rašiau nelabai blaivus :D Eksperimentas išskiriantis mane iš minios, norėjau pasižiūrėti kiek daug protingo ar kvailo parašysiu per kelias minutes.

 

Švietimo sistemos tikslas iš dalies ir yra kurti vienodus tipus, nes ji pati bijo daryti eksperimentus. Kaip ten ta banali frazė, laikyk draugus arti o priešus dar arčiau. Jeigu nori ją pakeisti, vienintelis kelias yra arba nuvalyti ją nuo žemės paviršiaus smurtu ir ginklais ( lol ) arba įkopęs į viršūnę pakeisk santvarką. Čia lyg ir moderni natūralioji atranka, tik poruotis ir palikti palikuonis visi gali :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mintys padrikos, šiek tiek sunku skaityti, bet idėja nebloga :) Aš pati jau seniai esu baigusi mokyklą, tačiau kiek pamenu ją vertinti pradėjau tik vyresnėse klasėse, o dabar išvis kartais pagalvoju, kiek daug atiduočiau, kad bent dienai ten sugrįžčiau į savo klasę, savo mokyklą.

Švietimo sistemą kuria tie patys žmonės. Jie irgi kažkada buvo mokiniai, žinoma, ydų ir spragų yra daug (bet kur jų nėra?), tačiau aš visada galvoju, jog jeigu nori kažką keisti - pradėk nuo savęs. Ne nuo bumbėjimo, kokia bloga valdžia, kokia bloga sistema, kaip ten niekas nieko neišmano, bet nuo savęs. Jei užteks motyvacijos, galbūt vieną dieną tu būsi tas, kuris kurs naujas taisykles.

Šiaip esi šaunuolis, matosi iniciatyvus jaunuolis. Sėkmės :)

Redagavo Isyankar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mintys padrikos, šiek tiek sunku skaityti, bet idėja nebloga :) Aš pati jau seniai esu baigusi mokyklą, tačiau kiek pamenu ją vertinti pradėjau tik vyresnėse klasėse, o dabar išvis kartais pagalvoju, kiek daug atiduočiau, kad bent dienai ten sugrįžčiau į savo klasę, savo mokyklą.

Švietimo sistemą kuria tie patys žmonės. Jie irgi kažkada buvo mokiniai, žinoma, ydų ir spragų yra daug (bet kur jų nėra?), tačiau aš visada galvoju, jog jeigu nori kažką keisti - pradėk nuo savęs. Ne nuo bumbėjimo, kokia bloga valdžia, kokia bloga sistema, kaip ten niekas nieko neišmano, bet nuo savęs. Jei užteks motyvacijos, galbūt vieną dieną tu būsi tas, kuris kurs naujas taisykles.

Šiaip esi šaunuolis, matosi iniciatyvus jaunuolis. Sėkmės :)

 

Iš dalies sutinku, su tavo nuomonę. Taip, reikia pradėti nuo savęs, nes jei tu nesikeisi - nepakeisi ir aplink nieko...

 

Tačiau bėda dabar mokyklose yra ta, kad tu gali keistis, tačiau tu visiems kitiems liksi toks pat.. Tai yra tu gali orientuotis į kokį nors specifinį dalyką, bet kiekvienas mokytojas teigs, kad jo dalykas tau svarbiausias ir, kad be jo tu nieko nepasieksi. Tiesiog tave vis bando grąžinti į bandą, kurioje sėdi :)

 

Realiai tai taip, tie, kurie bamba, bet nieko nedaro tikrai yra užknisantys žmonės, nes kad ir ta pati valdžia - rinko jis pats, bet poto skundžiasi.. O dar geriau, kai net nenuėjo į rinkimus... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš dalies sutinku, su tavo nuomonę. Taip, reikia pradėti nuo savęs, nes jei tu nesikeisi - nepakeisi ir aplink nieko...

 

Tačiau bėda dabar mokyklose yra ta, kad tu gali keistis, tačiau tu visiems kitiems liksi toks pat.. Tai yra tu gali orientuotis į kokį nors specifinį dalyką, bet kiekvienas mokytojas teigs, kad jo dalykas tau svarbiausias ir, kad be jo tu nieko nepasieksi. Tiesiog tave vis bando grąžinti į bandą, kurioje sėdi :)

 

Realiai tai taip, tie, kurie bamba, bet nieko nedaro tikrai yra užknisantys žmonės, nes kad ir ta pati valdžia - rinko jis pats, bet poto skundžiasi.. O dar geriau, kai net nenuėjo į rinkimus... :D

Čia jau žmogiškasis faktorius. Jeigu mokytojas yra savo dalyko aistruolis, tai jis bandys ta aistra užkrėsti ir kitus, nesigilindamas, jog galbūt jo biologija ar dailė nėra svarbiausias prioritetas mokiniui, mąstančiam apie kardinaliai kitokios srities studijas. Kita vertus, mokyklinė programa nėra sudėtinga, nežinau, kas ten yra tokio, ko neįmanoma išmokti (kalbant apie programos reikalavimus). Gal ne viskas pravers, bet su tokiais dalykais didelė tikimybė ir universitetuose susidursit, ypač pirmuose kursuose, kuomet reikės mokytis bendrauniversitetinius dalykus :)

 

Žinoma, nereikia neigti, kad viskas gražu ir pūkuota pas mus. Spragų labai daug, bet negalima lyginti Lietuvos su kokia Vokietija ar Skandinavijos šalimis ir verkšlenti "va kodėl pas mus viskas ne taip tobula kaip ten", čia būtų tas pats, kaip lyginti žigulį su ferariu :D Lietuva dar jauna valstybė, nereikia norėti, kad per 20+ metų būtų viskas preciziškai sutvarkyta, bet būtent mokiniai ir jaunimas yra tie, kurie kurs Lietuvos ateitį :)

Redagavo Isyankar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mintys padrikos, šiek tiek sunku skaityti, bet idėja nebloga :) Aš pati jau seniai esu baigusi mokyklą, tačiau kiek pamenu ją vertinti pradėjau tik vyresnėse klasėse, o dabar išvis kartais pagalvoju, kiek daug atiduočiau, kad bent dienai ten sugrįžčiau į savo klasę, savo mokyklą.

Švietimo sistemą kuria tie patys žmonės. Jie irgi kažkada buvo mokiniai, žinoma, ydų ir spragų yra daug (bet kur jų nėra?), tačiau aš visada galvoju, jog jeigu nori kažką keisti - pradėk nuo savęs. Ne nuo bumbėjimo, kokia bloga valdžia, kokia bloga sistema, kaip ten niekas nieko neišmano, bet nuo savęs. Jei užteks motyvacijos, galbūt vieną dieną tu būsi tas, kuris kurs naujas taisykles.

Šiaip esi šaunuolis, matosi iniciatyvus jaunuolis. Sėkmės :)

 

Oij tik nereikia. Užeitum į tą šūlę ir norėtum sprukti iš jos. :)

Redagavo 1dEo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš dalies sutinku, su tavo nuomonę. Taip, reikia pradėti nuo savęs, nes jei tu nesikeisi - nepakeisi ir aplink nieko...

 

Tačiau bėda dabar mokyklose yra ta, kad tu gali keistis, tačiau tu visiems kitiems liksi toks pat.. Tai yra tu gali orientuotis į kokį nors specifinį dalyką, bet kiekvienas mokytojas teigs, kad jo dalykas tau svarbiausias ir, kad be jo tu nieko nepasieksi. Tiesiog tave vis bando grąžinti į bandą, kurioje sėdi :)

 

Realiai tai taip, tie, kurie bamba, bet nieko nedaro tikrai yra užknisantys žmonės, nes kad ir ta pati valdžia - rinko jis pats, bet poto skundžiasi.. O dar geriau, kai net nenuėjo į rinkimus... :D

 

perskaičiau Tavo post'us ir atrodo, kad mes skirtingose šalyse mokėmės: nei mums mokytojai tvirtindavo, kad jų dalykas svarbiausias, nei neleisdavo išsakyti savo nuomonės liteatūros pamokose (netgi atvirkščiai, lietuvių kalbos mokytoja (kuri, beje, jau yra pensijinio amžiau t.y 'seno kirpimo') visada kartodavo, kad literatūroje nėra neteisingo atsakymo, nes kiekvienas kūrinį supranta skirtingai, todėl svarbu tik argumentuoti), nei kažkam būdavo liepiama būti 'vienodais' - kaip tik kūrybiškumas buvo skatinamas.

 

Galbūt čia tavo toks nusistatymas - visur išžvelgti problemą ir net nebandyti jos spręsti, nes problemas sprendžia tik 'vidutinybės', o maištauja - asmenybės?

 

Oij tik nereikia. Užeitum į tą šūlę ir norėtum sprukti iš jos. :)

baigsi mokyklą, pamatysi, kaip trauks sugrįžti: )))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

perskaičiau Tavo post'us ir atrodo, kad mes skirtingose šalyse mokėmės: nei mums mokytojai tvirtindavo, kad jų dalykas svarbiausias, nei neleisdavo išsakyti savo nuomonės liteatūros pamokose (netgi atvirkščiai, lietuvių kalbos mokytoja (kuri, beje, jau yra pensijinio amžiau t.y 'seno kirpimo') visada kartodavo, kad literatūroje nėra neteisingo atsakymo, nes kiekvienas kūrinį supranta skirtingai, todėl svarbu tik argumentuoti), nei kažkam būdavo liepiama būti 'vienodais' - kaip tik kūrybiškumas buvo skatinamas.

 

Galbūt čia tavo toks nusistatymas - visur išžvelgti problemą ir net nebandyti jos spręsti, nes problemas sprendžia tik 'vidutinybės', o maištauja - asmenybės?

 

 

baigsi mokyklą, pamatysi, kaip trauks sugrįžti: )))

 

Tikrai? Abejoju :).

Visi sako sugrįžtumėt ar dar kažką... Tik taip atrodo, tas pats būna ir po vasaros atostogų, tačiau jau po pirmos savaitės ta rutina pradeda įkyrėti. Taip gal su draugais, mokytojais susitikt gal ir būtų smagu, tačiau pagalvok ar sugebėtum iš naujo mokytis? Spėju, kad ne. :D

Redagavo 1dEo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai? Abejoju :).

 

Gal ne po metų, bet po penkių tai tikrai - tiesiog viskas, kas buvo niūru ir tau nepatiko mokykloje galiausiai pasimirš (jei taip buvo) ir liks tik geri prisiminimai: renginiai, įdomios pamokos, nesąmonių darymas ir t.t Čia, žinai, panašiai kaip su darželiu (jei lankei) - NIEKAS nenorėjo eiti 'pietų' miego darželyje, kažin kiek dabar moksleivių norėtų sugrįžti į darželį, kad vietoj pamokų galėtų pamiegoti:)).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai? Abejoju :).

Visi sako sugrįžtumėt ar dar kažką... Tik taip atrodo, tas pats būna ir po vasaros atostogų, tačiau jau po pirmos savaitės ta rutina pradeda įkyrėti. Taip gal su draugais, mokytojais susitikt gal ir būtų smagu, tačiau pagalvok ar sugebėtum iš naujo mokytis? Spėju, kad ne. :D

99% taip kalba, kol mokosi ;) :D mokslas mokykloje yra niekas (t.y. savo lengvumu) palyginus, kaip reikia mokytis ir dirbti ją baigus, bet šitas supratimas ateis su laiku, aš pati supratau tai ne po metų ir ne po dviejų. Pamenu, kai rašiau magistrinį darbą, kurį tuoj ginsiu, buvo tokių akimirkų, kad mąsčiau, jog su mielu noru vietoj to rašyčiau visus lietuvių rašinius, spręsčiau matematines lygtis ar skaityčiau apie fotosintezę :D

Kita vertus, aš daugumą mokytojų prisimenu su begaline nostalgija ir pagarba, nes jie buvo NEREALŪS tiek kaip pedagogai, tiek kaip asmenybės, o jei atrodo, kad mokykloje sunku... tai patikėk lengviau nebus ;)

Redagavo Isyankar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

99% taip kalba, kol mokosi ;) :D mokslas mokykloje yra niekas (t.y. savo lengvumu) palyginus, kaip reikia mokytis ir dirbti ją baigus, bet šitas supratimas ateis su laiku, aš pati supratau tai ne po metų ir ne po dviejų. Pamenu, kai rašiau magistrinį darbą, kurį tuoj ginsiu, buvo tokių akimirkų, kad mąsčiau, jog su mielu noru vietoj to rašyčiau visus lietuvių rašinius, spręsčiau matematines lygtis ar skaityčiau apie fotosintezę :D

Kita vertus, aš daugumą mokytojų prisimenu su begaline nostalgija ir pagarba, nes jie buvo NEREALŪS tiek kaip pedagogai, tiek kaip asmenybės, o jei atrodo, kad mokykloje sunku... tai patikėk lengviau nebus ;)

 

O ar aš sakau, kad mokykloje sunku? Atsipeikėk :). Asmeniškai pažįstu ir suaugusių žmonių, kurie ne už ką nenorėtų grįžti į tą mokyklą. Čia gal labiau polinkio reikalas, jeigu patinka ta mokymosi atmosfera ir visa kita, tai taip mokykla gal ir gerai, bet mane tai biesina.

Redagavo 1dEo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...