Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Žinau, kad yra PayPal limited diskusija, tačiau mano istorija seka gan įdomūs dalykėliai, tad nesupykit už tai, kad kuriu temą, nors panaši jau yra. :)

Ačiū už supratingumą!

 

WTF...?

 

Prasidėjo visos šitos nesamonės Kovo 10. Jau porą metų prekiauju valiutomis ir nesusidūriau su jokiomis problemomis. Visą laik būdavo taip, kad gaunu-išsiunčiau, gaunu-išsiunčiu. Taigi ko gero dėl šios priežasties PayPal'ui pasirodžiau "įtartinas" ir gavau limitaciją, kurios metu turėjau patvirtint kortelę, nusiūst Proof of Adress ir papasakot apie kelis pervedimus.

 

Įdomu tai, kad padarius šiuos dalykus, gaunu el. laišką, kad jiems dabar jau reikia mano Photo ID, CC Statement ir vis dar nepakanka info apie pervedimus.

 

Skambinu. (skype numeriu).

 

Vos atsiliepus pirmam konsultantui, paaiškinus problemą, kad noriu, jog patikrintu dokumentus dabar sulaukiu atsakymo "You're from 'Lituana'?", "Sorry, but this number is only for residents of Canada."

 

Likau nesupratęs... Skambinu vėl "The number you have dialed does not exist." Ir taip kokius 4-5 kartus, kol pagaliau vėl dasiskambinau.

 

Dabar teko laukt daug laiko, kol galiausiai atsiliepė konsultantas, nukreipė per virtinę kitų konsultantų ir vienas patikrinęs viską pasakė, kad viskas gerai ir bereikia išsiversti jūsų išrašą ir po 24-48 valandų gausite atsakymą. Džiaugiuos, atlimituos!!..

 

Po penkių minučių gaunu el. laišką "PayPal appeal denied". Ir, kad mano acc uždarytas. Prisijungiu, patikrint, nu nerašo, kad "Account is not appeal-able". Vis dar žinutė: "Your account access is limited. Learn how to remove this limitation"

 

Skambinu in PayPal, again. Kaip ne keista nebereikėjo laukt daug ir galiausiai gavau pasikalbėt su konsultante. Po ilgų diskusijų sužinojau, kad mano acc buvo uždarytas todėl, kad apsaugotų mane nuo pervedimų. Paprašiau paaiškint. Paaiškino, kad mano acc nesaugus ir kad negaučiau daugybės chargeback jie jį uždaro.

 

- So I can't use PayPal anymore?...

- Yes, sir.

- And you're going to tell me this with cold-blooded voice?

- ..nejauki tyla... Yes, sir.

 

Vėl begalės diskusijų. Pradėjo man aiškint, ką daryčiau jei mano acc atsirastų 2000$ chargeback'as, kad aš būčiau atsakingas ir t.t. Kai pas mane šitam acc gauta gal kokie 400-600$ per 3 mėnesius. Galiausiai priėjom prie to, kad paduos mano acc pakartotinam tyrimui.

 

Lauksiu rytojaus, jei vėl nieko nepešiu, skambinsiu ir dar kartą prašysiu pakartotino patikrinimo.

P.S. acc likę 0.34$, kurių aš taip lengvai nepaliksiu.

 

Atnaujinsiu rytoj. :D

 

ATNAUJINTA

Čia ko gero kovo 10 buvo pavasarinis reidas, nekylstu? :D

 

ATNAUJINTA 03/20/2014

 

Taigi gavau el. paštą iš PayPal'o, kad pateikčiau detalesnę info apie savo pavedimus. Parašiau tokią detalią, kad detalesnės nebegali paprašyt. :D Lauksiu atsakymo ir žiūrėsiu kas bus. :)

Redagavo DjWycka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienas pažįstamas prekiauja digital goods, bet rimtesnėms sumom, apyvarta per mėn manau susidaro 10-20k. Jis irgi gavo daug labai limitų, teko jam gal kokius 10 kartų skambinti, kol galų gale jam viską sutvarkė. Bet jam konsultantai visada pakliūdavo geri, viską sutvarkydavo, kaip nekeista. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

iš praktikos pasakysiu, kad tokie atvejai kaip tavo yra labai skaudūs, bet skambini, skambini, skambini, siunti emailus ir galiausiai pateikia tavo paskyrą pakartotinai peržiūrai, po kelių minučių viskas jau būna sutvarkyta. P.S. tokių atvejų apturėjau manau 7, 4 iš jų pasiteisino :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, man lygiai tokia pati situacija, kuri prasidejo kovo 12 diena. Pradzia buvo tokia, kad reikejo pateikti paaiskinimu apie pavedimsu (koki 15 gal surinko jie ten). Pateikus trumpus gana paaiskinimus, kurie jiems ryskiai nepatiko, gavau maila, kad atsiusti savo dokumenta ir saskaitas uz parduotas prekes. Pateikiau ne uz visas, nes buvo vesta "giftu" keli ir tas tikriausiai jiems nepatiko. Aisku kol galejau pateikti visa info turejau ir skambinti ir emailu tiesiogiai paskui su konsultantu bendrauti, nes kaip ir tau buvo ta pati beda, kad negalejau niekaip kitaip atsakyti ar pateikti dokumentu.

Labai idomu kaip cia tau baigsis, nes as siandien gavau tikriausiai toki pati laiskai kaip ir tu - galutini:

 

We routinely review account activity in the PayPal system. When we reviewed

your account, we noticed that your activity violates some of the agreements

you have with us.

 

Because of this, we’ve limited your accounts and can no longer offer our

services to you. You’ll still be able to log in to view your transaction

history, but you won’t be able to send or receive payment.

 

What’s the problem?

 

You're only allowed to have one personal and one business account. In

addition, we noticed one or more of the following problems:

 

1. You provided information that we believe was false, inaccurate, or

misleading; or

 

2. You sent or received money that was potentially related to fraudulent

activity; or

 

3. You have more than one account with a negative balance; or

 

4. You are in violation of the User Agreement, the Commercial Entity

Agreement, the Acceptable Use Policy, or another agreement you have with

PayPal.

 

 

Our decision was based on terms outlined in these agreements.

 

What to do next?

 

As allowed under the User Agreement, we’ll hold the money in your account

for 180 days . We’ll use your balance to reimburse buyers who file claims,

chargebacks, or any other reversals against you. Before we reimburse the

buyer, in most cases, you’ll have a chance to respond to the claim,

chargeback, or reversal.

 

We’ll send you an email letting you know when you can withdraw money from

your accounts.

 

If you think that we permanently limited your accounts in error, you may

appeal this decision. Just click Contact Us at the bottom of any page of

PayPal.

 

When you contact us, we may need you to provide some information to process

your appeal, for example,

1. A copy of a valid photo ID that shows your name. Acceptable forms of a

photo ID are a driver's license, passport, or any other government issued

photo ID.

2. A copy of your recent utility bill that shows your name and address

exactly as they should appear on your PayPal account.

3. A copy of your business license or your articles of incorporation.

 

 

Tai butu labai idomu suzinoti ar bandyti su jais dar cia kovoti, ar nevargti ir bandyti susitvarkyti nauja acc. Jei kazkas galetu padeti sitoje vietoje ir man, buciau dekingas. Paypale pinigu daug nera, bet tiesiog cia mano pats pirmas senas acc ir kazkaip nesinori cia pradti juos apgaudineti ir kurtis kitu paraleliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Net neįsivaizduoju, ką tavo atveju daryt. Matai, pas tave kažkodėl galvoja, kad turėjai daugiau nei vieną acc ir vienas iš jų pažeidė taisyklės, jie surinko info, sulinkino juos ir laabai nepatikus uždarė galutinai. Bet skambink, bandyk aiškintis kame bėdos. Man dar neparėjo atsakymas, kai nusiunčiau detalesne info apie pavedimus. Tai laukiu vakaro ir skambinu. Nepešiu nieko, vėl skambinsiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tame reikalas, kad visos tos priezastys yra "arba arba" ivardinta, o del ko tiksliai net neaisku. 2 accountu neturejau, visada tik 1 turejau ir naudojausi vienu, tad pirmas "arba" atpuola. Pabandziau dar karta jiems parasyti, kad ivardintu bent jau pagrindine priezasti, bet kazkodel netikiu kad atrasys jau kazka naudingo...

Ta ka tu pateikei, manes prase pacioj pradzioj, bet as gal per daug neatsakingai paziurejau i sita reikala ir gana trumpai parasiau jiems.

 

Net neįsivaizduoju, ką tavo atveju daryt. Matai, pas tave kažkodėl galvoja, kad turėjai daugiau nei vieną acc ir vienas iš jų pažeidė taisyklės, jie surinko info, sulinkino juos ir laabai nepatikus uždarė galutinai. Bet skambink, bandyk aiškintis kame bėdos. Man dar neparėjo atsakymas, kai nusiunčiau detalesne info apie pavedimus. Tai laukiu vakaro ir skambinu. Nepešiu nieko, vėl skambinsiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka man viskas kaip ir baigesi jau...bet nesekmingai...dar parasiau jiems, kad ivardintu konkrecia priezasti ka as padariau ne taip, tai jie atseit dar karta perziurejo situacija visa ir gavau siandien toki laiska:

 

We regret to inform you that we’re initiating the closure of your PayPal

account because of certain activity that took place relating to your

account. This measure is necessary to protect us from potential financial

losses.

 

Your account balance during the account closure period:

 

This decision means we must oversee the appropriate movement of any money

currently in your account. A gradual approach to account closure allows us

to part ways, while considering any liabilities that may arise. Our aim is

to review any valid buyer claims lodged against you. We must allow enough

time for claims to be filed as these can take several months to be reported

and resolved.

 

How will the process work?

 

We’ll hold any money currently in your account in accordance with section 2

below. We do this because it provides sufficient time for most claims, such

as chargebacks, to be filed by other parties. These claims can result in

financial loss. If your account balance is below zero, you’ll have to

settle the amount owing on your account to avoid further action.

 

Our first review at 30 days from the date of this email will calculate our

exposure and we’ll release any excess funds to you at that time for

withdrawal. We’ll communicate this to you at the time. This review can

result in 3 different outcomes as detailed in sub-sections 2(1)-(3) below.

We’ll always communicate the outcome of our reviews to you.

We’ll release your entire remaining balance to you for withdrawal. Please

note that if you choose not to withdraw the money at that point we reserve

the right to re-coup any money at the next review;

 

Or

 

We’ll release a part of your remaining balance to you. If this is the case

we’ll inform you about how much money can be withdrawn. We’ll then conduct

another review 30 days later that will repeat the process detailed under

section 2;

 

Or

 

We won’t release any funds to you if we deem our exposure to be greater

than or equal to your available balance.

Your account may be reviewed up to 5 times; at 30 day intervals until day

180 from the date of this email. If any money remains in your account at

day 180 it will be made available for withdrawal at that point.

Accounts with a balance owing to PayPal:

 

If your account shows an amount owing to us, you must add funds to ensure

that the balance returns to zero. Please note that we reserve the right to

recover the amount by legal means.

 

A copy of our User Agreement can be found by clicking ‘Legal Agreements’ at

the bottom of any PayPal page. Our right to close your PayPal account, and

the retention of funds, are covered in our User Agreement under sections

10.2 and 10.3.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...