Pereiti prie turinio

Įdomi situacija


Rekomenduojami pranešimai

Taigi istorija tokia: sugedus kompiuterinei prekei buvo pristatyta pardavėjui, kuris suteikė gamintojo garantiją. Užregistruotas RMA, nusiųsta į garantinį servisą registruota siunta. Tačiau kažkokiu būdu siunta sugrįžo pas pardavėją nepasiekus garantinio serviso po mėnesio laiko. Bėda tame, kad tuo metu, kai buvo nunešta ir išsiųsta prekė, garantinis terminas dar buvo galiojantis, bet grįžus prekei po mėnesio laiko, garantinis terminas jau pasibaigė.

Kas galėtų paaiškinti ką daryti tokiu atveju, nes pardavėjas kaip ir išsiuntė laiku (yra įrodymai: registratcija, siuntos NR su išsiuntimo ir grįžimo datom, foto), servisas nepriima negarantinės prekės, tiekėjas ir vežėjas taip pat nenori prisiimti atsakomybės.

Kas turėtų Jūsų nuomone šioje situacijoje atsakyti?

Gal kas esate susidūrę su panašia situacija?

Būčiau dėkingas, jei pasidalintumėte savo patirtimi. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi istorija tokia: sugedus kompiuterinei prekei buvo pristatyta pardavėjui, kuris suteikė gamintojo garantiją. Užregistruotas RMA, nusiųsta į garantinį servisą registruota siunta. Tačiau kažkokiu būdu siunta sugrįžo pas pardavėją nepasiekus garantinio serviso po mėnesio laiko. Bėda tame, kad tuo metu, kai buvo nunešta ir išsiųsta prekė, garantinis terminas dar buvo galiojantis, bet grįžus prekei po mėnesio laiko, garantinis terminas jau pasibaigė.

Kas galėtų paaiškinti ką daryti tokiu atveju, nes pardavėjas kaip ir išsiuntė laiku (yra įrodymai: registratcija, siuntos NR su išsiuntimo ir grįžimo datom, foto), servisas nepriima negarantinės prekės, tiekėjas ir vežėjas taip pat nenori prisiimti atsakomybės.

Kas turėtų Jūsų nuomone šioje situacijoje atsakyti?

Gal kas esate susidūrę su panašia situacija?

Būčiau dėkingas, jei pasidalintumėte savo patirtimi. :)

 

Reikalauti iš pardavėjo pakeisti prekę į naują (sutvarkyti už savo pinigus). Tu prekę atnešei laiku, o jau tolimesni siuntimai ir t.t. čia ne tavo rūpestis. Tegu aiškinasi pardavėjas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi istorija tokia: sugedus kompiuterinei prekei buvo pristatyta pardavėjui, kuris suteikė gamintojo garantiją. Užregistruotas RMA, nusiųsta į garantinį servisą registruota siunta. Tačiau kažkokiu būdu siunta sugrįžo pas pardavėją nepasiekus garantinio serviso po mėnesio laiko. Bėda tame, kad tuo metu, kai buvo nunešta ir išsiųsta prekė, garantinis terminas dar buvo galiojantis, bet grįžus prekei po mėnesio laiko, garantinis terminas jau pasibaigė.

Kas galėtų paaiškinti ką daryti tokiu atveju, nes pardavėjas kaip ir išsiuntė laiku (yra įrodymai: registratcija, siuntos NR su išsiuntimo ir grįžimo datom, foto), servisas nepriima negarantinės prekės, tiekėjas ir vežėjas taip pat nenori prisiimti atsakomybės.

Kas turėtų Jūsų nuomone šioje situacijoje atsakyti?

Gal kas esate susidūrę su panašia situacija?

Būčiau dėkingas, jei pasidalintumėte savo patirtimi. :)

 

Kaip Mykolas sakė, pristatyta buvo pačio laiku, o dabar už viską atsako pardavėjas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dėkui už išsakytą nuomonę, bet vis dar reikia manau kreiptis į vartotojų teises, kad prakonsultuotų.. norisi problemą išspręsti žemiškai ir taikiai, nes mano atveju pardavėjas taip pat nenori prisiimti atsakomybės, nes kaip ir minėjau yra visi įrodymai, kad pardavėjas viską padarė iš savo pusės

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pardavejai niekada nenori prisiimti atsakomybes. Dabar yra ju beda kaip jie issireikalaus pinigus, tu turi pilna teise prasyti naujo HDD arba prasyti pinigu grazinimo. O kaip pardavejas issireikalaus visa tai is gamintojo, cia jau nebetavo problema. Jei pardavejas nesutinka pagrasink, kad kreipsies i vartotoju teises ir reikalai greit pasistumes i prieki. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip daugelis minėjo už viską atsako pardavėjas. Pats kaltas, kad siuntė per nepatikimus kurjerius. Kur matyta, kad per mėnesį nesugeba nusiųsti prekės. Kas ten žino gal specialiai viskas padaryta, kad taisyt nereikėtų :D

 

šiuo atveju siuntė per lietuvos paštą registruota siunta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

žodžiu gavau atsakymą iš vartotojų teisių, tad noriu pasidalinti..

gal kam ši informacija pravers ateičiai :)

 

Šiuo atveju privaloma vadovautis civilinio kodekso 6.335 straipsnio 3 ir 4 dalimis:

 

6.335 straipsnis. Daiktų kokybės garantijos terminas

 

1. Įstatymai ar sutartis gali numatyti, kad pardavėjo suteikiama daiktų kokybės garantija galioja tam tikrą laiką. Garantija šiuo atveju galioja visoms daiktų sudėtinėms dalims, jeigu kas kita nenustatyta įstatymuose ar sutartyje.

2. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo daiktų perdavimo, jeigu sutartis nenumato ko kita.

3. Jeigu pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, tai garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina.

4. Jeigu ko kita nenustatyta sutartyje, garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudoti dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus.

5. Komplektuojamųjų detalių kokybės garantijos terminas yra toks pat kaip pagrindinio gaminio ir pradedamas skaičiuoti kartu su pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminu, jeigu sutartis nenumato ko kita.

6. Kai pardavėjas pakeičia daiktą ar jo komplektuojamąją detalę per nustatytą kokybės garantijos terminą, tai naujam daiktui ar naujai komplektuojamajai detalei taikomas toks pat kokybės garantijos terminas, koks buvo nustatytas ir pateiktam daiktui ar komplektuojamajai detalei, jeigu sutartis nenumato ko kita.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...