Pereiti prie turinio

Kokybiškos prekės gražinimas


Rekomenduojami pranešimai

Taigi vakar nusipirkau mechaninę vejapjovę prie namų teritoriją apšienaut. Bet ta vejapjove visiškai neima mano tos žolės, kaip supratau ji skirta labiau lygiesiems paviršiams su trumpa žole. Todėl nusprendžiau gražinti ją. Pirkau senukuose taigi ar įmanoma būtų ją gražinti ir jei taip per kiek dienų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

LR Civilinio kodekso 6.362 str. 1 d. Pirkėjas turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto daiktų perdavimo jam, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais.

 

LR CK 6.362 str. 2 d. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų daiktų, tai pirkėjas turi teisę per šio straipsnio 1 dalyje nustatytą terminą grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą.

 

LR CK 6.362 str. 4 d. Daiktų keitimo ir grąžinimo tvarka, taip pat nekeičiamų ir negrąžinamų daiktų sąrašas nustatyti Mažmeninės prekybos taisyklėse.

 

 

DĖL MAŽMENINĖS PREKYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=455074)

 

III. PARDAVĖJO PAREIGOS

25.91. pakeisti prekę kitais teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka; (būtent LR CK ir yra kitas teisės aktas, nes pareiga pakeisti prekę kitais atvejais nustatoma mažmeninės prekybos taisyklėse)

 

 

Apžvelgus visą cituota teisinį reguliavimą prekių grąžinimo srityje bei esant jūsų vietoje, t.y. norint įsigyti žoliapjovę, prašyčiau pardavėjo pakeisti netinkamo modelio žoliapjovę į kitokį modelį, t.y. tokį, kuris nupjautų jūsų žolę. Pardavėjui neturint tinkamo modelio vadovaukitės CK 6.362 str. 2 d.

 

Yra ir CK 6.362 str. 3 d., kuri nustato, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo.

 

Šią nuostatą reikia irgi turėti omeny.

Redagavo Gediminas8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

LR Civilinio kodekso 6.362 str. 1 d. Pirkėjas turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto daiktų perdavimo jam, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais.

 

LR CK 6.362 str. 2 d. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų daiktų, tai pirkėjas turi teisę per šio straipsnio 1 dalyje nustatytą terminą grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą.

 

LR CK 6.362 str. 4 d. Daiktų keitimo ir grąžinimo tvarka, taip pat nekeičiamų ir negrąžinamų daiktų sąrašas nustatyti Mažmeninės prekybos taisyklėse.

 

 

DĖL MAŽMENINĖS PREKYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=455074)

 

III. PARDAVĖJO PAREIGOS

25.91. pakeisti prekę kitais teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka; (būtent LR CK ir yra kitas teisės aktas, nes pareiga pakeisti prekę kitais atvejais nustatoma mažmeninės prekybos taisyklėse)

 

 

Apžvelgus visą cituota teisinį reguliavimą prekių grąžinimo srityje bei esant jūsų vietoje, t.y. norint įsigyti žoliapjovę, prašyčiau pardavėjo pakeisti netinkamo modelio žoliapjovę į kitokį modelį, t.y. tokį, kuris nupjautų jūsų žolę. Pardavėjui neturint tinkamo modelio vadovaukitės CK 6.362 str. 2 d.

 

Yra ir CK 6.362 str. 3 d., kuri nustato, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo.

 

Šią nuostatą reikia irgi turėti omeny.

 

Paskambinau šiandien į tą parduotuvę kur vakar pirkau tą vejapjovę. Žodžiu išdėsčiau visą situaciją, kad prekė yra kokybiška tiesiog ji skirta daug trumpesnei žolei negu auga pas mane, todėl ji su ja nesusitvarko ir tokiu atveju ji man nėra reikalinga. man atsakė, kad tai yra garantinė prekė ir ji nepriimama atgal jeigu su ją viskas gerai. Pradėjau sakyt, kad skambinsiu į info liniją ir per ten bandysiu aiškintis, tai tuomet sušvelnėjo ir pasakė neskambinkit niekur o pabandykit ateiti pirmadienį su direktoriumi pašnekėti galbūt pavyks įtikinti jį. Tai ką konkrečiai man sakyti ar kokį kodeksą panaudoti, kad jie man vis tik gražintų pinigus? Nes man tokio tipo vejapjoves tik kitokio modelio tikrai nebereikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...