Pereiti prie turinio

Žvalgymasis laikant vairuotojo paž.


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, noriu paklausti tų, kurie neseniai laikė vairuotojo pažymėjimą. Man įdomu kuris aplinkos stebėjimo būdas rikiuojantis yra taisyklingas: 1. Pažiūrėti per veidrodėlį, pasukti galvą mažiau nei 90 laipsnių, kad įsitikintumėt ar lygiagrečiai nėra kitos TP. 2. Ar galvą pasukti daugiau nei 90 laipsnių, t.y. pažiūrėti per petį? Dėkui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, noriu paklausti tų, kurie neseniai laikė vairuotojo pažymėjimą. Man įdomu kuris aplinkos stebėjimo būdas rikiuojantis yra taisyklingas: 1. Pažiūrėti per veidrodėlį, pasukti galvą mažiau nei 90 laipsnių, kad įsitikintumėt ar lygiagrečiai nėra kitos TP. 2. Ar galvą pasukti daugiau nei 90 laipsnių, t.y. pažiūrėti per petį? Dėkui.

 

1.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Verčiau daugiau apsižiūrėt greitai, nes yra toks dalykas kaip akla zona.

O man instruktorius po egzamino pasakė, jog matos, kad jus išmokina dirbtinai žvalgytis.. :D

Bet jau geriau dažniau pasižvalgyt, kad jis pastebėtų ir neįrašytų klaidos

Redagavo ArrMkaZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, noriu paklausti tų, kurie neseniai laikė vairuotojo pažymėjimą. Man įdomu kuris aplinkos stebėjimo būdas rikiuojantis yra taisyklingas: 1. Pažiūrėti per veidrodėlį, pasukti galvą mažiau nei 90 laipsnių, kad įsitikintumėt ar lygiagrečiai nėra kitos TP. 2. Ar galvą pasukti daugiau nei 90 laipsnių, t.y. pažiūrėti per petį? Dėkui.

Mus moko parodyt pasižiūrėt į veidrodėlį, parodyt posūkį, ir tada per petį, kažkaip taip, bet tiesiog viską beveik kartu darau :D

Redagavo Meduti5
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žodžiu aš kai laikiau čia prieš ~3 mėn buvo tai prieš persirikiuojant parodai pasūkį pažiūri per veidrodėlį tuomet pažiūri per petį. Bet per daug irgi ten nežiūrinėk per ta petį nes kai pabaigiau laikyti egzaminą buvo parašęs klaidą , kad per daug žiūrėjau per tą petį maždaug su tokiu paaiškinimu jog per daug žiūrėdamas nesusikoncentruoji eismui ir pnš gali normaliai nepažiūrėjas kamnors įvažiuot ar pnš.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vairuoju jau 4 metus ir nesuprantu šitų gana kvailų pareiškimų žiūrėti per petį. Ką ten pamatysi kitaip nei per veidrodėlį? Na nebent važiavimą atbulai norint sustoti prie pat sienos tada per veidrodėlį yra gana kėblu na nebent tenkina kokia 50 cm tarpas tarp sienos ir mašinos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ant Regitros automobilio veidrodėlių nėra kartais papildomo aklosios zonos veidroduko?

 

Tiksliai nežinau, bet mano nuomone, tai pernelyg didelis dirstelėjimas "per petį" galėtų būt klaida, nes tuo metu, kol esi nusisukęs, gali nepastebėti kliūties esančios priekyje arba netyčia nusukt vairą ir taip sukelt avarinę situaciją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vairuoju jau 4 metus ir nesuprantu šitų gana kvailų pareiškimų žiūrėti per petį. Ką ten pamatysi kitaip nei per veidrodėlį? Na nebent važiavimą atbulai norint sustoti prie pat sienos tada per veidrodėlį yra gana kėblu na nebent tenkina kokia 50 cm tarpas tarp sienos ir mašinos.

 

Tai nėra kvailas pareiškimas. Yra ilgiau vairuojančių žmonių nei tu, kurie tą gali patvirtinti. Yra toks dalykas kaip akloji zona, kuri nesimato nė per vieną veidrodėlį:

http://pages.cs.wisc.edu/~gdguo/driving/blindspot_files/image001.gif

Kuo ilgesnė mašina, tuo didesnė akla zona. Jau ne vieną kartą teko gatvėj susidurt su "nesižvalgančiais". Įjungia posukį, ir rikiuojasi, gerai kad spėjau užpypint.

 

Sunkant sankryžoj - taip, žiūrėt per petį nebūtina, nes toj vietoj kitas automobilis niekaip neatsidurs. Bet persirikiuojant, tai būk malonus, dirstelk nebūtinai dėl savo, bet dėl kitų saugumo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai nėra kvailas pareiškimas. Yra ilgiau vairuojančių žmonių nei tu, kurie tą gali patvirtinti. Yra toks dalykas kaip akloji zona, kuri nesimato nė per vieną veidrodėlį:

http://pages.cs.wisc.edu/~gdguo/driving/blindspot_files/image001.gif

Kuo ilgesnė mašina, tuo didesnė akla zona. Jau ne vieną kartą teko gatvėj susidurt su "nesižvalgančiais". Įjungia posukį, ir rikiuojasi, gerai kad spėjau užpypint.

 

Sunkant sankryžoj - taip, žiūrėt per petį nebūtina, nes toj vietoj kitas automobilis niekaip neatsidurs. Bet persirikiuojant, tai būk malonus, dirstelk nebūtinai dėl savo, bet dėl kitų saugumo.

 

tai tu palauk apie ką mes kalbame, pagal ket reikia į veidrodėlius žiūrėti kas 5 sec, tai reiškia prieš nusprendžiant rodyti posūkio signalą pažiūrime į veidrodėlį ir jau parodžius dar kartą pažiūrime ir jeigu tikrai nieko nėra tada galima drąsiai rykiuotis. Aišku jeigu čia visi pažiūri į veidrodėlį tada parodo posūkio signalą ir rykiuojasi drąsiai padaro didelę klaidą nes per tą laiką kitas automobilis jau galėjo atsirasti šalimais. Antras dalykas man dzin ar žiūri per petį ar ne, pats žiūriu kai būna tikrai prastas matomumas, bet kalba eina apie regitrą, o per petį žiūrėti yra draudžiama. Beje o pagal tą paveiksliuką kur parodei paskutinės situacijos metu net nebūtina pažiūrėti per petį, kad pamatytia automobilį, jau tiesiog galvą pasuksi link veidrodėlio ir iškart matysi automobilio priekį. O pasukus galvą gali dar būti ir blogiau nežinau kur čia dauguma važinėja, bet tarkime vilniuje net porai sec nusukta galva kažkur gali reikšti avariją, nes visi megina užlysti tau priešpat nosį ir nesvarbu, kad važiuoji 70-80 km/h. Vos nepamiršau paminėti, kad kas antras nemoka nusireguliuoti veidrodėlių ir nusireguliuoja taip kad matytų tarkime tik kokia 30 cm nuo automobilio kėbulo, kad būtų parkuotis gerai, bet jei parkuotis gerai nereiškia, kad ir važiuoti mieste bus gerai.

Redagavo dawnofwar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, išsilaikiau prieš savaitę laiko teises, galiu drąsiai sakyt, kad rikiuojantis iš juostos į kitą juostą, per petį žiūrėt nereik, tačiau kai atsiranda situacija, kai veidrodeliai tiesiog negali parodyti ar už tavęs yra mašinų, tarkim stovint kampu - per petį būtina žiūrėt, kitaip bus klaida. Per egzaminą dariau taip, prieš jungdamas posūkį kreipi galvą akivaizdžiai (žvairavimų neužskaito) ir tarkšt posūkį iškart žiūrėdamas ar nėra trukdančių mašinų. Tokie pastebėjimai, kaip man sakė, svarbiausia saugumas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už atsakymus visiems. Kai aš sausio mėnesį laikiau kaune pirmą kartą už žiūrėjimą per petį net kritinę klaidą pasižymėjo, esą važiuojant 50km/h greičiu tai yra pavojinga. Man ir pačiam taip visada atrodydavo, bet instruktorius mokė žiūrėti per petį rikiuojantis.

Redagavo Sirius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...