Pereiti prie turinio

Aušinimo sistemos problema


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, ištiko nuotykis važiuojant, papasakosiu viską iš eilės: Žodžiu mano automobilio darbinė temperatūra visada būna 90 laipsnių (1.9 TDI), žiemą ar vasarą. Prieš kelias dienas važiuojant 90km/h greičiu, pastebėjau, jog aušinimo skystis užkilo iki 100 ir gal dar kelis laipsnius, iškarto sustojau šalikelėje, po kelių sekundžių užgesinau (dabar jau žinau, jog nerekomenduojama), atsidariau kapotą, girdėjosi net šlangėse užviręs antifryzas. Žodžiu partempė namo, variklis spėjo beveik atšalti, užsikūriau vėl, pavažinėjau ir temperatūra užkilo iki 90 vėl ir laikėsi kuo sėkmingiausiai (bandžiau ir daugiau apsūkų palaikyt, visvien 90 laipsnių). Šiandien išsiardžiau, išsiėmiau termostatą, prapūčiau šlangę, kuri išeina iš radiatoriaus, oras išėjo iš tos vietos kur buvo termostatas, reiškia niekas neužsikimšę, į radiatorių jokių skylių kamšytojų niekada nepyliau ir pnš. Termostatą bandžiau įdėjęs jį į vandenį ir kaitinau, atsidaro virš 90 laipsnių, atrodo, lyg ir viskas normaliai. Rytoj visvien bandysiu naują termostatą nusipirkti ir palyginti su esamu. Klausimas paprastas, kokių turit minčių kodėl tai galėjo įvykti (jog pradėjo virti aušinimo skystis)? Ačiū už bet kokias mintis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

90-95 yra normali darbine temperatura, bent mano 2.2 CDI (MB). Jeigu tavo termostatas ties 90 laipsniu atsidaro, tai viskas tvarkoje su juo yra....

Tai ką aš ir sakau, jog visada būdavo 90 lygiai bet kartą pakilo iki 100 ar net daugiau šiek tiek.

Nebus vandens pompos sparnuotė nusidėvėjus?

Labai nenoriu tikėt, reikalų su ja daug. Beto galvoju jei nevarinėjo vieną kart, tai ir toliau ji sėkmingai nevarinėtų? Nors varianto neatmetu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai nenoriu tikėt, reikalų su ja daug. Beto galvoju jei nevarinėjo vieną kart, tai ir toliau ji sėkmingai nevarinėtų? Nors varianto neatmetu.

 

Na visko būna, bet aišku kiekvienu atveju reikia ieškot gedimo nuo pigiausiai remontuojamų vietų.

 

Kartais pradiniai požymiai kad vandens pompą reikia keisti pasireiškia kartais kylančia automobilio variklio temperatūra, dažniausiai tai pasitaiko važiuojant greitai autostrada. To priežastis nebūtinai yra termostato neveikimas ar aušinimo skysčio trūkumas, kartais dažniausiai dėl to kad aušinimo sistemoje buvo naudojamas vanduo nurūdydavo vidinė vandens pompos sparnuotė ir taip suprastėdavo aušinimo skysčio cirkuliacija, ko pasekoje nepavykdavo atiduoti variklio šilumos radiatoriaus dėka ir taip iškildavo grėsmė perkaitinti variklį.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...