Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Ankščiau norint parduoti produktą tereikėjo keletos tradicinių reklamos priemonių - paleidome reklamą TV arba radijuje ir skaičiuojame pardavimus. Šiandien viskas kitaip - turime daug naujų priemonių, kurios daro įtaką pardavimams. Kaip suprasti kada, kas, kuriuo metu padeda arba priešingai - trukdo mums parduoti?

 

Kiekvienas produktas turi savo pardavimo kelią. Tai salyčio taškų su informacija visuma, kurioje dalyvauja ir daug naujų skaitmeninės rinkodaros priemonių. Žinodami kelią, kuriuo pirkėjai praėję nuo pirmos žinutės apie produktą iki įsigijimo galime suprasti ir efektyviai valdyti priemones pardavimų procese, nešvaistyti išteklių ten, kur jie nekuria vertės, valdyti išankstines pirkėjų nuostatas ir užtikrinti didesnius pardavimus.

 

Galimus kelius ir būdus aptars trys pranešėjai: Remigijus Kuliešius, Dalia Jaknevičiūtė ir Martynas Martikonis. Kaip efektyviau: parduoti naudojantis populiariausia šių laikų sistema - "Google" ar sparčiai populiarėjančiu sportu - Dakaru?

 

Pranešėjai:

 

Remigijus Kuliešius, UAB “Raibec” CEO

 

Remigijus yra skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC | Be efficient online“ įkūrėjas. Skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos srityje dirba nuo 2000 metų. Padeda susidėlioti prioritetus, pasirinkti priemones ir metodus pelningai rinkodarai ir sėkmingiems pardavimams. Jie vieni iš nedaugelio “Google” Premium partnerių Lietuvoje.

 

“B2B kelias Lietuvos industrijoje”:

- pardavimo kelias;

- priemonės, instumentai, reklamos;

- sąlyčio su informacija taškai

- kaip valdyti, programuoti pirkėjų nuostatas + praktiniai pavyzdžiai.

 

 

Dalia Jaknevičiūtė, skaitmeninės rinkodaros specialistė “Google”

 

Skaitmeninės rinkodaros specialistė, dirbanti su didžiausiomis Lietuvos reklamos agentūromis ir klientais, patarianti dėl geriausių strategijų “Google” reklamos klausimais.

 

"B2B pardavimų kelio plėtra ir kaip Google įrankiai gali padėti jį plečiant?"

 

Dalia apžvelgs “Google” produktų ir įrankių naudojimą B2B pardavimo kelyje bei ieškant eksporto galimybių.

 

 

Martynas Martikonis, UAB “CRAFT bearings” Chief Marketing Officer

 

Kupinas sportinio intereso - pirmasis pripažintas extreme iron’tojas Lietuvoje, “Liqui Moly racing team” komandos narys,- bei aktyviai augantis profesinėje srityje - “Vilnius International Rotaract” įkūrėjas, marketingo asociacijų narys. Akivaizdžiai, puikiai suderinantis sportinį interesą ir pardaviminius įgūdžius.

 

“Dakaras tik stipriems”:

 

- Dakar Rally marketingo kampanija a.k.a. “prezidentiniai” guoliai;

- naujų rinkų barjerai: sėkmingi ir nesėkmingi case’ai.

 

 

Programa:

 

17:30-18:00 Registracija

18:00-18:30 Remigijus Kuliešius

18:30-19:00 Dalia Jaknevičiūtė

19:00-19:15 Networking break

19:15-19:45 Martynas Martikonis

19:45-20:30 Networking.

 

Data: kovo 13 d. 18:00

Vieta: VITP (Mokslininkų g. 2A, Vilnius)

 

Spauskite čia norėdami sužinoti daugiau informacijos

Redagavo JuliusSalesclub
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...