Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Padariau pora moekjimu ir toliau ragai, ac ne suspendintas bet pinigu persimest pas savo brokeri negliu nei 100$, pries tai mokejau 200$ ir praejo.

 

Raso taip : This payment cannot be funded with a credit card at this time.

 

 

 

As jiem pyzduliai, o jie man atgal toki:

Dear XXXXXXXXXXX,

 

Hello my name is Hind, I will be happy to assist you with your question

regarding your payment.

 

Mr. XXXXX, I understand that you have tried several times to send the

payment and have been blocked by our internal security system.

 

Unfortunately, I can neither give you detailed information as to why our

security system has blocked this transaction nor am I able to override or

manually change the security settings.

 

Please understand that even though we always aim at processing all

transactions immediately we still have to take standard security measures.

We therefore employ complex statistical models to identify transaction

patterns that are out of the ordinary. This is similar to the way banks and

credit card companies work when approving individual transactions. When a

payment is blocked, this is not reflection of you or your account

activities but rather fits a pattern we have observed in the past to have a

higher risk of failure.

 

We regret any inconvenience this may have caused and would like to ask you

to initiate the payment at a later date or use another funding source.

 

Please let me know if you need further assistance.

 

Sincerely,

Hind

PayPal, an eBay Company

 

 

Tj ka daryt tokiu atveju ? Turejot kas tokiu bedu ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia ne paypal beda, o banko, man su hanzos kortele daznai taip buna, arba kai neuztenka saskaitoi bapkiu

 

 

Sakai banko ane....Skaitai angliskai ? ;)

 

I understand that you have tried several times to send the

payment and have been blocked by our internal security system.

 

Apie bapkiu nebuvima saskaitoj as isvis nekalbu.

Redagavo Alex
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia tai tiesa... bet deja visi virtual money payment engines anksciau ar veliau pradeda scamint... kaip ir e-gold... uzdarineja acc be priezasties... WebMoney kol kas saziningiausiai laikosi

 

Tai taip. Bet PayPal visgi yra milžiniška organizacija kuri ir taip uždirba milijardus. Kam jiems daryt tokias nesamones nesuprantu...

 

P.S. patiko ta mintis tavo paraše. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mane jau nesveikai uzkniso tas paypal, siunciau sau i Visa Virtuon $ pries menesi t.y Sausio 29, tai dar iki siol negavau, rasiau jiems i suporta, skambinau jiems ir niekas man nepadeda.. Tipo sako kad "pending" statusas prie pinigu pasikeijs i completed arba reversed ir pinigai sugrys atgal, bet kada jie man sugrysh neisivaizduoju, jau kyla tokios mintis kad ir nebegausiu absoliuciai nieko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mane jau nesveikai uzkniso tas paypal, siunciau sau i Visa Virtuon $ pries menesi t.y Sausio 29, tai dar iki siol negavau, rasiau jiems i suporta, skambinau jiems ir niekas man nepadeda.. Tipo sako kad "pending" statusas prie pinigu pasikeijs i completed arba reversed ir pinigai sugrys atgal, bet kada jie man sugrysh neisivaizduoju, jau kyla tokios mintis kad ir nebegausiu absoliuciai nieko.

 

 

Tai ir nesinaudok tom PayPal paslaugom.. Senai aišku, kad scameriai jie.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man taip buvo keliskart. Kelis kartus po dieną bandyk daryt pavedimą tą. Nežinau bet man tai padėjo, trečią dieną pavyko pervest pinigus kur reikia, ;) nors prieš tai rodė vis tą klaidą, kad šiuo metu negali būti atliktas pavedimas

 

Jau tikrai atsibode bandyt, pradedu pavargt vien tik nuo paypal, o dar visi kiti reikalai....

Darau kelis kart per diena ir vistiek tokia pati chuinia vyksta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau tikrai atsibode bandyt, pradedu pavargt vien tik nuo paypal, o dar visi kiti reikalai....

Darau kelis kart per diena ir vistiek tokia pati chuinia vyksta.

 

 

Krc gaideliai po mano ataku galu gale parase:

 

Mr. XXXXX, in the present case, your credit card transaction has been

denied because it represented a high risk of failure.

 

In consequence, we cannot process it at all and we advise you to

contemplate another means to complete it.

 

 

Cia VB Virtuonas su pakankamu balansu ir dar atlieka tiek pat.

 

 

Gaidynas krc

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Krc gaideliai po mano ataku galu gale parase:

 

Mr. XXXXX, in the present case, your credit card transaction has been

denied because it represented a high risk of failure.

 

In consequence, we cannot process it at all and we advise you to

contemplate another means to complete it.

Cia VB Virtuonas su pakankamu balansu ir dar atlieka tiek pat.

Gaidynas krc

 

 

Taip taip ta pati dainelė rašo, kad jiems per didelė rizika su tavimi dirbti ir dėl to nutraukia visas paslaugas. Šiaip po 180dienų turėtų atiduoti pinigus. Man buvo lygiai tas pats užšaldė 1000~ eurų ir žadėjo po 180dienų gražinti. Jau liko tik 15 dienų, žiūrėsim ar ištesės pažadą :D. O šiaip tai moneybookers naudok, normaliau ten.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Džiaugiausi Paypal beveik metus, galvojau, kad super dalykas, nepaisant to 3,4 % mokesčio už pinigų gavimą. Galvojau taip iki praeito trečiadienio, kai mano account was limited "Due to unusual charges to your account, we have limited your account for security reasons". Įėjusi į account'ą nieko "unusual" nepastebėjau, tik ant dviejų mano padarytų mokėjimų uždėti statusai "Temporary hold" (laikinai sustabdyti"). Nusiunčiau šūsnį savo ID patvirtinančių dokumentų, "account limitation" pašalino jau kitą dieną. Bet tie mano mokėjimai taip ir liko TEMPORARY HOLD. Kas reiškia, kad mano banko sąskaitoje tie pinigai rodomi kaip rezervuoti, o pats HOLD'as atrodo kaip Claim, kurį pradėjo pats Paypal, nes "PayPal is constantly monitoring site activity and reviewing transactions. This payment has been selected for review and we have opened an investigation."

Parašiau Customer Service laišką, gavau atsakymą: "If you authorise this payment please send us an email with confirmation (including transaction ID, date, recipient's email, amount) that you authorise this payment from your PayPal account. We will then release this payment." Na parašiau jiems, irgi per Customer Service, kad leidžiu tuos mokėjimus ir kad release'intų juos ASAP. Jokio atsakymo. Šiandien paskambinau Paypal telefonu, jokio paaiškinimo kodėl tie mokėjimai sustabdyti, negavau, tik pasakė, kad "dabar matome Jūsų laišką, mes jį užfiksavome ir per 10 dienų išspręsime šią problemą". Klausimas: kokia dar problema, jei aš LEIDŽIU tuos mokėjimus?

Sklaidytis ir spaust ten jų telefonu nemėginau, nes atvirai pasakius bijojau užsitraukt jų nemalonę, paskui visai tuos pinigus paims ir ate. O biškį gaila, nes 600 eurų. Aš jau nekalbu apie žmones, kuriems siunčiau pinigus - nežinau ką dabar daryt - laukt ir tikėtis, kad Paypal išleis tuos mokėjimus, ar mokėti jiems iš naujo per banką.

Gal kas nors turėjo panašų experience'ą ir norėtų pasidalinti mintimis? ;)

Redagavo blondie
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...