Pereiti prie turinio

EBTM

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    58
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    0%

EBTM Pranešimai

  1. Kalbant apie pardavimus, būtina aptarti pardavimų procesą. Teisingas šio proceso išdėstymas, beveik visada pardavimus padidina kelis kartus. Ir nors tai, ką šiame straipsnyje noriu aptarti, yra pardavimų pradžiamokslis, manau, kad ši tema viena iš aktualiausių smulkaus bei vidutinio verslo pardavimų praktikoje.

     

    Mes visi esame įpratę prie įvairių reklamų, banerių ir skelbimų, kurie kviečia pirkti, užsisakyti, įsigyti ar kokiais kitokiais būdais iš karto tapti klientais. Prisipažinsiu, šis pardavimų būdas mane asmeniškai (neabejoju, kad taip pat ir daugelį iš jūsų) netgi atgraso nuo noro susipažinti su siūlančiąja kompanija.

     

    Juk kiekviename iš mūsų yra užkoduotas noras priešintis tam, kas mums brukama per prievartą ar įkyriai siūloma. Juolab kad gyvename laikotarpiu, kai informacijos ir reklamos srautas pasiekiantis mus yra iš tiesų milžiniškas.

    Pardavimų kultūra Lietuvoje

     

    Didžioji dalis įmonių bei pardavėjų, kurie skuba įbrukti savo produktus, jau pirmo kontakto su klientu metu nėra nei blogi, nei kalti dėl tokio elgesio. Taip jau nutiko, kad Lietuvoje, verslo bei pardavimų kultūra pradėjo formuotis tik prieš keletą dešimtmečių. Tad, lyginant su vakarais, esame jauni verslininkai ir pardavėjai.

    Todėl natūralu, kad daugelis pardavėjų tiesiog mėgdžioja esamus, dažnai netgi nevykusius pavyzdžius, nesusimąstydami, kokiam produktui, kokiam klientų segmentui ar kokiam pardavimų kanalui tai yra tinkama. Dažniausia viso to pasekmė – ištaškyti didelių įmonių pinigai reklamai, marketingui bei sugadintas įmonės ir produkto įvaizdis.

     

    Pardavimas turi aiškią schemą ir struktūrą

     

    Visų pirma svarbu suprasti, kad klientas pirmą kartą susidūręs su informacija apie jūsų produktą nepriima sprendimo jo įsigyti. Ir visai nesvarbu ar tas pirmas kontaktas yra reklama, straipsnis, ar šaltas skambutis. Tai viso labo tik pardavimo proceso dalis.

     

    O jei tiksliau – pirmas kontaktas yra tik pirmoji pardavimo proceso pakopa. Būtent pakopa, nes norint klientą atvesti į galutinį pirkimo tašką, reikia sukurti tokią „kelionę“ nuo pakopos į pakopą, kad klientas natūraliai ateitų iki sandorio.

    Paimkime pavyzdį. Tarkim, jūs teikiate WEB kūrimo ir dizaino paslaugas. Sutikite, konkurencija šioje veikloje yra ne maža. Todėl vargu ar klientas vos pamatęs jūsų reklamą nedelsdamas norės užsisakyti jūsų paslaugas. Pabandykime išdėstyti šios paslaugos pardavimą pakopomis ir atvesti klientą į sandorį.

     

    Pirmoji pakopa – reklama

     

    Pasirinkime ADWORDS vaizdinę reklamą. Turite aiškiai suprasti šios pakopos žinutės tikslą – pakviesti galimą klientą į tolesnę pardavimo etapą. Šiuo atveju tai bus interneto svetainė, pristatanti jūsų veiklą.

    Taigi žinutę reikia formuoti taip, kad galimas klientas joje rastų argumentų ir naudos apsilankyti jūsų interneto svetainėje. Efektyviausiai veikia trumpa žinutė, nusakanti jūsų paslaugos išskirtinę naudą, arba kviečianti ją gauti jūsų tinklapyje.

    Antroji pakopa

     

    Būtent nuo žinutės turinio ir argumentų priklauso ar jūsų galimas klientas atsidurs antroje pardavimo pakopoje – jūsų interneto svetainėje. Kadangi garantijos, kad jūsų tinklapio lankytojas iš karto užsisakys jūsų paslaugas nėra, antrosios pakopos tikslas – įtraukti tikslinį lankytoją į dialogą. Tam jūs turite gauti jo kontaktus.

     

    Paprastai, daugelis tinklapių, tiesiog siūlo savo lankytojams užsisakyti naujienlaiškius ar tiesiog kviečia palaikyti kontaktą su jais. Tačiau, įsivaizduokite, jog klientas ir taip nuolatos gauna įvairius naujienlaiškius, reklamas ir pasiūlymus. Todėl norint sudominti klientą, būtina jam suteikti kažką vertingo mainais už jo paliktus kontaktus.

    Pavyzdžiui, galima patalpinti registracijos formą, kurioje lankytojas palikęs savo kontaktus, gauna patarimus ar kokią kitą panašią naudą visai nemokamai. Taip jūs ne tik gaunate galimo kliento kontaktą, bet ir kuriate savo kaip profesionalo įvaizdį.

     

    Trečioji pardavimo pakopa – darbas su turimu kontaktu

     

    Jūs jau turite kontekstą asmens, kuris vienaip ar kitaip yra susidomėjęs jūsų paslaugomis. Tad galite siųsti konkretų, argumentais pagrįstą pasiūlymą, sukuriantį klientui poreikį susitikti su jumis ir susipažinti su paslaugomis. Tam taip pat tinka periodiniai naujienlaiškiai, kurie yra efektyvūs, jei tinkamai nukreipia klientą į kitą etapą – susitikimą.

     

    Ketvirtoji pakopa

     

    Remiantis atlikta mano klientų apklausa, atvedus potencialų klientą į paskutinę pakopą, jūs jau turite 80 % tikimybę, kad jis naudosis jūsų paslaugomis. Viskas šioje pakopoje priklauso nuo jūsų gebėjimo argumentuoti, suprasti kliento poreikius bei valdyti pardavimą iki sandorio sudarymo.

     

    Tad akivaizdu, kad šiame etape jūsų klientas turi aiškų poreikį jūsų paslaugoms, jūs jam atrodote vertingas jau vien dėl įvykusio susitikimo.

     

    Esminės pardavimų proceso planavimo taisyklės

     

    Pardavimus būtina suskirstyti pakopomis, nusistatant aiškius tikslus.

     

    Pasiruošti aiškius argumentus, atvedančius klientus iš vienos pakopos į kitą.

    Skirtingiems produktams, pardavimo kanalams, klientų segmentams pakopų išdėstymai gali skirtis, tačiau tikslas yra vienas – atvesti klientą iki sandorio sudarymo.

     

    Tačiau visų svarbiausia nepamiršti, kad jūsų klientai yra pakankamai gerai išprusę, todėl argumentus būtina pasiruošti atsakingai ir profesionaliai.

     

     

    Daugiau straipsnių

  2. KAM SKIRTA?

     

    Visoms reprezentacinėms verslo/paslaugų svetainėms, e-shop'ams.

    Internetinė svetainė yra vienas iš pagrindinių, kiekvienos įmonės pardavimo kanalų, todėl svarbu, kad svetainės informacija būtų tinkamai pateikta ir atliktų savo funkcijas.

    Skirta tam, kad sužinotumėte kur jūsų svetainėje yra klaidos, kokios jos, ir kaip galima optimizuoti svetainės darbą ir pasiekti geresnių rezultatų.

     

    KAIP GALIMA NAUDOTI

     

    Naudojimas nemokamas. Analizės formoje nurodžius savo domeno pavadinimą ir el. paštą, atliekama ir atsiunčiama išsami analizė su rekomendacijomis, ką ir kaip reikėtų pakoreguoti, norint padidinti efektyvumą ir pagerinti konversiją. Analizė apima:

     


    •  
    • Svetainės apipavidalinimą,
    • Dizainą,
    • Turinį,
    • Vidinį ir išorinį SEO,
    • Konversiją.

     

    www.salesup.lt

    post-104432-0-42560600-1472643004_thumb.jpg

  3. Sveiki.

     

    Ieškant info (apie retargeting'ą) kiek nustebau, kad čia, Uždarbyje, beveik niekas apie tai nekalba. Ar aš būsiu kažką praleidęs?

     

    Nuomonės welcome.

     

    Retargetingas yra svarbi klientų "užkabinimo" dalis. Daugelis, net nesusimąstydami, renkasi įmones/paslaugas/parduotuves, kuriomis jau pasitiki, arba yra pažįstami. Jei prekės ženklas ar, tarkim, paslauga, tam pačiam žmogui yra dažniau matoma, su laiku jam tai kelia daugiau pasitikėjimo, nei pirmą kartą matomas prekės ženklas. Todėl padidėja tikimybė, kad su laiku šis asmuo kreipsis į jus ir taps įmonės klientu.

    Taip pat retargetingas padeda priminti apie jus. Taip irgi didindamas galimybę klientui sugrįžti/tapti klientu.

    Daugiau info?

  4. Sveiki, labai norėčiau, kad kas pasidalintų kokiomis įdėjomis, mintimis ar net patirta praktika, tiktų ir dar neišbandytos mintys kurias galima panaudoti savo produkto ar paslaugų reklamai kuri kainuotų kuo pigiau.

    Kaip sakant pigūs ir efektingi reklamos būdai.

    na galima pridėti ir labai efektingiausius būdus, kurie ir kainuoja pinigus.

     

     

    Rekomendacijos- taip, pigu. Tačiau tam, kad jų gauti, reikia užsirekomenduoti. T.y. klientams suteikti pridėtinę vertę.

    Prašyti, kad patenkintas klientas jus rekomenduotų dešimčiai savo draugų- ne visada geriausia išeitis, nes žmonės šių dalykų jau prisiklausė pakankamai, per paskutinius 10 ar daugiau metų.

     

    Nemokama, arba nebrangi reklama gali būti ir informacijos sklaida forumuose, skelbimų puslapiuose, socialiniuose tinkluose. Kuo daugiau žmonių pamatys jus- tuo didesnė tikimybė, kad sukauksite daugiau klientų.

     

    Vietoje adtarget, galima bandyti adbox. Čia reklama labai pigi, bet ir paprastuose tinklapiuose. Taigi priklausomai nuo to, kokią auditoriją jūs norite pasiekti, turėtumėte rinktis reklamos kanalus.

     

    Kita vertus, gerai išanalizavus, kokį vieną, ar du raktinius žodžius parinkę galite pasiekti tikslinę auditoriją, galite paleisti net ir AdWords.

    PVZ. jei jūsų paslaugos yra seo paslaugos, tai nebūtinai jūsų raktinis žodis bus "seo paslaugos", arba "seo", kur paspaudimo kaina nuo 1 iki 2 eurų. Gal būt tuomet jūs galite atrasti kitą žodį, kuris jums pritrauks potencialių klientų, o jo kaina už paspaudimą nebus didelė.

     

    Taip pat pigus reklamos būdas yra SEO. Susitvarkot vidinį SEO, investuojate į išorinį, tačiau paskui jums nereikia leisti pinigų už AdWords kampanijas, kad pagal vieną ar kitą raktinį žodį būtumėte google pirmuose puslapiuose.

     

    Žodžiu, būkit išradingi, ieškokit būdų ir juos atrasite.

  5. Sveiki, Ieškau patyrusio žmogaus sukurti, paleisti, administruoti Adwords reklamas internetinei parduotuvei. Laukiu pasiūlymų PM.

     

     

    Laba diena,

     

    Teikiame pardavimų didinimo paslaugas, SEO, AdWords, WEB dizaino ir kitas paslaugas. Dirbame su mažomis, vidutinėmis įmonėmis, e- parduotuvėmis.

    Domina- peržiūrėkite mūsų paslaugas tinklapyje (www.ebtm.lt). Pirmą konsultaciją teikiame nemokamai, todėl nieko neįsipareigodami dėl tolimesnių darbų, galite kreiptis konsultacijai el. paštu, arba telefonu +37061425062.

  6. SEO taip pat keitėsi per metus.

    ar pamenate kai po straipsniais buvo paliekama po kelis šimtus keywordų, tam kad paieškos varikliai "mestų" į viršų

    buvo laikas, kai užtekdavo tik milijonų backlinkų

    spameriai su autoblogais milijonus "kalė" siurbliuodami informaciją per RSS ir buvo gerai vertinami, tol kol nebuvo algoritmų update

     

    laikui bėgant atsiranda vis kažkas naujo, dabar jau viskas svarbu domenas, brandas, reputacija online, reputacija socialinuose tinkluose, lankytojų srautai, lankytojų patirtis su tavo svetaine(user experience) ir t.t. Kuo toliau tuo gudriau viskas daroma. Parašyt super gerus tekstus ne kiekvienas sugeba, tas tiesa, bet tie tekstai be marketingo (t.y. kaip tas tekstas pasieks lankytojus) ne ką mažiau svarbesnis aspektas.

    Gali turėt gražiausio dizaino svetainę su super tekstais, jei niekas jų nematė/o tai nebus ir pardavimų (juk kievienos svetainės tikslas parduoti, niekas šiaip sau jų nekuria...)

    Žinoma,kad viskas keičiasi. To, ką SEO užtekdavo padaryti prieš porą metų, nebeužtenka dabar.

    Šiuo metu yra milžiniška pasiūla SEO specialistų ir "mokytojų" (vieni deja verti kabučių, kiti ne), tačiau kaip ir sakot, kad tiek svetainių reitingai, tiek ateinančių ir bendradarbiauti, ar pirkti paslaugas/prekes norinčių klientų kiekis priklausys nuo visos visumos: nuo teksto, nuo svetainės kokybės, nuo reklamos gausos, nuo įmonės ar brando autoriteto. Neužtenka save gerai reklamuoti, jei teiki nieko vertas paslaugas. Neužtenka ir parašyti gražaus teksto savo svetainėje. Tokiu atveju dažnas klientas jau nebesugrįš antrą kartą.

    Didelė (ypač naujų ir mažų verslų) problema yra tame, kad dauguma susikoncentravę į optimizavimą sistemoms, o pamiršta koncentruotis į tikruosius savo klientus ir į naudą jiems.

  7. Prieš kelis metus buvo: svarbiausia yra SEO, tik SEO leis jums parduoti ir uždirbs kalnus pinigų. Be SEO tavo svetainė niekas :)

    Dabar: Turinys! Tik tūrinio marketingas leis jums padidinti pardavimus. Vėl panašus spamas per visus kanalus.. Specialūs pasiūlymai "tik tik jums", tik už 99€ ir t.t :)

    Panašu į tokius puslapius kur Jonas nieko nedirba, tik per diena 30 min suka ruletę Juoda/raudona ir tai jam garantuoja finansinę nepriklausomybę! Ne gana to, Jonas vakar iš tų pinigų nusipirko Ferrari. Nori būti kaip Jonas? Sumokėk 199€ ir atversime aukso skrynia :)

     

    Jūs turbūt kalbate apie finansinės nepriklausomybės reklamas ir tinklinius marketingus. Arba apgaulingus pasiūlymus, savamokslius SEO "specialistus", bei "užsidirbk internetu nemokamai" reklamas. :)

  8. Dažnai tenka skaityti reklamas ir skelbimus facebook tinkle. Tenka analizuoti įvairias, skirtingų verslo šakų, interneto svetaines. Ir nuolat susidurti su tekstais, kuriuos galima pavadinti pardavinėjančiais. Ne parduodančiais, o pardavinėjančiais.

     

    Mums visais įmanomais būdais bando įbrukti ir įtikinti įsigyti tai, ko mums nereikia. Didelis procentas įmonių, norėdami apie save klientams sudaryti kuo patrauklesnį įvaizdį, pasakoja apie save ir savo verslo sėkmę, giriasi ir gražina informaciją apie save. Dažnai, skaitant tokius tekstus, gali susidaryti nuomonę, kad kiekvienoje verslo srityje yra bent po dvidešimt pirmaujančių įmonių, kuriose dirba jaunas, veržlus, kūrybingas ir patyręs kolektyvas. Tačiau vietoje pardavimo, klientai papuola į situaciją, kai neranda argumentų pasirinkti vieną ar kitą gaminį ar paslaugą.

    Natūralu, kad kiekvienas norime papasakoti apie save. Tačiau, jei mūsų tikslas parduoti- turime suprasti, kad svarbiausia yra klientas ir jo poreikiai, o ne mūsų istorija ir žavesys.

     

    Kad būtų lengviau suprasti, atkreipkite dėmėsi į savo srities profesionalus. Profesionalais juos daro ne gebėjimas girtis ar meluoti, o gebėjimas suprasti ir patenkinti kliento poreikius.

    Iš geriausių pardavėjų, taip pat galime išmokti taupyti savo ir kliento laiką. Efektyvūs parduodantys tekstai interneto svetainėse, turi būti orientuoti į klientą ir jo poreikius. Ir pasakoti apie save reikia tik tuomet, jei jūs esate pavyzdys savo klientui.

     

    Noriu išskirti keletą efektyvaus, parduodančio teksto taisyklių:

     

    1. Kaip galima daugiau rašykite apie jūsų klientus. Visiems mums įdomu skaityti, kuomet rašo apie mus. Juk ir horoskopus skaitome tik norėdami rasti bent dalį informacijos apie save. Taigi net rašydami apie save, raskite tame sąsajų su klientų poreikiais.

     

    2. Prieš rašydami tekstus, privalote aiškiai žinoti, kokią naudą iš jūsų paslaugų ar produkto gauna klientai. Tą naudą turite sugebėti pateikti aiškiai, konkrečiai ir suprantamai.

     

    3. Rašykite ta kalba, kuria jus supras jūsų klientai. Dažnai, tam tikros srities specialistai „užmiršta" apie savo klientus ir tekstus rašo tik jiems vieniems suprantama kalba.

     

    4. Taupykite savo ir kliento laiką. Gaudami didelį informacijos kiekį, klientai neturi laiko gilintis į ilgus ir sudėtingus tekstus. Tad nesvarbu, ar tai skelbimas ar interneto svetainės aprašymas- pasistenkite susisteminti informaciją taip, kad klientas užtruktų kaip galima mažiau laiko, kol susipažins su esme.

     

    5. Nemeluokite ir neišsisukinėkite. Turite suprasti, kad jūsų klientai- tokie pat protingi ir išsilavinę, kaip ir jūs. Todėl gerbiant save ir klientus, reikia vengti netiesos. Tai, ką deklaruojate tekstuose, aprašymuose ir skelbimuose, turi atitikti realią situaciją.

     

    6.Visuomet argumentuokite logiškai. Tiek sąmoningai, tiek pasąmoningai mes labai lengvai priimame logiškus argumentus, todėl lengviau sutikti su tekstu, kuriam mes pritariame. Lengviausia logiškus argumentus išreikšti skaičiais.

     

    7. išdėstykite savo pardavimo procesą pakopomis, ir kiekvienoje pardavimo pakopoje nukreipinėkite klientą į sekantį etapą. Svarbiausia- neskubėti parduoti klientui, kol jis dar nėra tam pasiruošęs, kol jis dar nesuprato, kad būtent jūs esate jam reikalingi- kitu atveju tik atstumsite klientą.

     

    Ir svarbiausia, rašant tekstus bei skelbimus, nepamiršti, kad jie skirti gyviems žmonėms. Todėl, visų pirma, galvokite apie juos, o ne apie paieškos sistemos vorus ir save.

     

    Norite pasitikrinti savo interneto svetainės efektyvumą- galite padaryti nemokamai www.ebtm.lt

    post-104432-0-37574800-1454659382_thumb.jpg

  9. Kaip ir minėjau temos pavadinime, norėčiau sulaukti gero žmogaus, galinčio patarti bei apšviesti, užvesti ant kelio, arba kaip tik nuo jo nuvesti. Žmogaus, kuris turi toje srityje patirties.

     

    Būtų geriausia PM. Ačiū

     

     

    Sveiki,

     

    Kaip suprantu, stipraus patarimo reikia apie jūsų verslą. Siūlau jums konsultaciją (nemokamai). Neįpareigosime jūsų, o daugiau jums papasakojus apie jūsų situaciją, vienaip ar kitaip pamatysite paryškėjusį tinkamą kelią į sprendimus.

    Susisiekite +37061425062

    arba www.ebtm.lt

  10. Sveiki,

     

    Galime pasiulyti bendradarbiavima. Atstovaujame originalios dekoratyvines kosmetikos IKOS gamintoja. Dirbame dropshipingu, prekiaujame tiesiogiai, mazmena ir didmena. Kreipkites [email protected] - atsiusime salygas ir produktu asortimenta.

     

    Ieškomi tiekėjai, tiekiantys šių kategorijų prekes:

     

    1. Darbo drabužiai, darbo saugos priemonės;

    2. Kosmetika (dekoratyvinė kosmetika, kremai, priemonės plaukų priežiūrai ir kt.);

    3. Kvepalai (originalūs);

    4. Aksesuarai moterims ir vyrams;

    5. Prekės vaikams;

    6. Laisvalaikio, turizmo ir sporto prekės;

    7. Prekės gyvūnams (zoo prekės);

    8. Sekso prekės;

    9. Baldai ir interjero prekės;

    10. Buitinė technika;

    11. Kompiuterinė/elektroninė technika (kompiuteriai, telefonai, televizoriai, monitoriai ir kt.).

     

    Prekės turi būti naujos (naudotos nedomina).

     

    Domina tiekėjai Lietuvoje. Taip pat domina ir tiekėjai iš kitų Europos Sąjungos šalių (kurie suteikia „drop-shipping“ galimybę).

    Būtų puiku, jei tiekėjai turėtų galimybę turimą asortimentą pateikti XML ar CSV failuose (bet tai nėra būtina).

     

    Lauksiu pasiūlymų asmenine žinute forume arba el. paštu [email protected].

  11. Pristatome jums projektą „Verslo sėkmė avansu“. Tai naujas projektas, kurio pagrindinė mintis – perduoti jums žinias ir išmokinti jomis naudotis nuolat. Mūsų tikslas- padėti jums uždirbti, didinant jūsų pardavimus bei padedant išspręsti esamas jūsų verslo problemas. O atsiskaityti su mumis už mūsų darbą jūs galėsite tik pasiekę rezultatų.

     

    Galite daugiau pasiskaityti mūsų facebooke arba susisiekti su mumis.

     

    www.ebtm.lt

    +370 614 25062

    [email protected]

  12. Kai pradedi savo verslą, ar susiduri su sunkumais jau esančiame versle, leisti pinigus konsultacijoms ir mokymams, kurie nežinia ar atneš naudos, atrodo nelogiška. Sutikite, siekti savo tikslų su mokytojo pagalba žymiai lengviau. Tačiau kur rasti programą, kurios organizatoriai prisiimtų atsakomybę už savo mokymus?

    Suprasdami jūsų argumentus ir tobulėjimo poreikį, mes pristatome jums projektą „Verslo sėkmė avansu“. Tai naujas projektas, kurio pagrindinė mintis – perduoti jums žinias ir išmokinti jomis naudotis nuolat. Mūsų tikslas- padėti jums uždirbti, didinant jūsų pardavimus bei padedant išspręsti esamas jūsų verslo problemas. O atsiskaityti su mumis už mūsų darbą jūs galėsite tik pasiekę rezultatų.

     

    Kaip viskas veikia:

    • Jūs registruojatės asmeniniam susitikimui.

    • Susitikimo metu mes identifikuojam jūsų situaciją ir nusistatom tikslus, kurių sieksime kartu.

    • Nustatome periodinius susitikimus ir užduotis, kurias jūs atliksite.

    • Jūs vykdote mūsų nustatytas užduotis ir pristatote jas kiekvieno susitikimo metu.

    • Sakydami, kad projekto „Verslo sėkmė avansu“ metu, atsiskaityti galėsite tik pasiekę rezultatų, mes neturime jokių paslėptų sąlygų, ar gudrių triukų. Tiesiog mūsų konsultacijų metu jūs patys spręsite, ar verta, ir kiek verta mokėti mums už mūsų pagalbą jums.

     

    Registruokitės jau šiandien

    VERSLO SĖKMĖ AVANSU

     

    www.ebtm.lt

    +370 614 25062

    [email protected]

    Mes facebook'e

    post-104432-0-27552000-1434644057_thumb.jpg

  13. Mes kiekvienas jaučiamės visagaliai ir visažiniai. Ypatingai Lietuvoje. Atrodo, esame visų sričių specialistai ir žinovai. Dar nuo tų laikų, kai savo automobilius remontuodavome patys, ir patys statydavome namus, mes įpratome, kad visus darbus galime pasidaryti patys. Nesiginčysiu- tai tikrai įmanoma. Tik ar tai padeda jums pasiekti jūsų tikslus. Na, nebent jūsų tikslas- išmokti daryti viską pačiam. Tuomet jūs- teisingame kelyje ir mano mintys jums gali pasirodyti bevertės. Nors, prisipažinsiu, nuoširdžiai niekuomet netikėjau žmonėmis, kurie viską žino apie visas gyvenimo sritis.

    Tam, kad išmokti bet kokį procesą arba pilnai pasinerti į naują sritį, reikia laiko, dėmesio ir susikaupimo. Todėl akivaizdu, kad neįmanoma tapti žinovu visose srityse, kurios mus supa. Kiekvienas žmogus taip pat ateina į šį pasaulį su tam tikrais įgimtais gebėjimais ir savybėmis. Būtent todėl, ne visi gali būti inžinieriais ar statybininkais, sportininkais ar poetais. Mūsų prigimtis dažnai įtakoja mūsų profesijos ir veiklos srities pasirinkimus.

    Vienas dalykas, kurį galime išmokti iš sėkmingai veikiančių verslininkų ir pasaulinio lygio milijonierių, tai gebėjimas savo našumą dauginti iš begalybės. O jei paprasčiau, tai gebėjimas pajungti reikiamus žmones atlikti tam tikrus darbus. Ne veltui liaudies išmintis byloja : „viena galva gerai, dvi dar geriau". Sėkmingi žmonės visiškai įsigilina į savo pagrindinį darbą- tai yra gebėjimą pajungti kitus, bendriems tikslams siekti.

    Kaip tai veikia? Įsivaizduokite – jūs norite pradėti naują veiklą ir atiduodate visa save tam, kad įsigilinti į visas sritis, kurios susijusios su ta veikla. Natūralu, kad maksimaliai tam darbui atlikti, jūs galite pajungti šimtą procentų savo darbo pajėgumo. Dabar įsivaizduokite kitą modelį: tas pats darbas, tos pačios sritys, kurias reikia perprasti, tačiau jūs pajungiate du savo kolegas. Nereikia būti didžiuoju matematikos genijumi, kad suskaičiuoti, jog šimtą procentų padauginus iš trijų- trys šimtai procentų.

    Žinoma tai tik mažas ir abstraktus pavyzdys to, kaip naudinga ir veiksminga pajungti į darbą kitus žmones. Juolab, kad taip prasiplečia jūsų žinojimo ir gebėjimo galimybės.

    Bendras darbas ne tik kuria didesnę pridėtinę vertę, ar padeda uždirbti didelius pinigus, bet ir atneša socialinę naudą bei suartina žmones, siekiant bendrų tikslų.

     

    ------------------------------------------------

    Verslo konsultacijos

    Verslo mokymai

    Verslo planas

     

    www.ebtm.lt

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...