Pereiti prie turinio

mansim

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    107
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    100%

Visas mansim turinys

  1. O ko tu tikiesi, iškart 1000eur/mėn pasimokius vos porą savaičių? Su laiku atlyginimas išaugs ir gana greitai, jeigu tik norės mokintis. Bent perskaityk skelbimą prieš pradedant trollint, o jau labai nori pasireikšt, kad net nesulauki kol suprasi apie ką čia skelbimas.
  2. Siųlau perskaityti dar kartą. už 1 eur/h nereikės dirbti. Tik mokytis. Man iš to jokios naudos, nes negausiu už tai nieko. Tikrasis darbas prasidės už 3 eur/val. - už tai jau kažką naudingo pradėsiu gauti. Kaip rašiau, kad aš apmokėsiu viską kas priklauso. Nebuvo parašyta kad nesėkmės atveju nieko negaus. Aš turiu įprastą programuotojo darbą ir geras pajamas, todėl jeigu nuspręsiu viską mesti, tokiu nesėkmės atveju sugebėsiu apmokėti skolas iš savų pajamų.
  3. Ieškau žmogaus, gerai mokančio trigonometriją ir anglų. Reikės programuoti, bet siauroj srity, ką galima greitai išmokti. Bus apmokėta už mokslams skirtą laiką. Darbas laisvalaikiu, iš namų, nuotoliniu būdu. Trigonometriją mokantis žmogus greičiau suprogramuotų rezultatą po savaitės apmokymų nei 10 metų turintis profesionalus programuotojas, nemokantis trigonometrijos. Rezultatas bus vizualus ir matomas tūkstančiams žmonių. Rašant kodą ir naudojant trigonometriją (sin,tan..) reikės braižyti įvairias figūras turint daug kintamųjų. Bet yra vienas minusas - iš pradžių nebus pajamų stabilumo. P
  4. Na, ne visai. Bet čia buvo esmė. Atsirado saugumo jausmas ir dingo baimė viską prarasti. Pakeičiau apie 30 punktų. Smarkiai pagerinau virtual goods shop ir padariau įdomesnį. Pagerinau tutorial ir pakeičiiau daugybę ekonomikos skaičiavimų. Kaip anksčiau būdavo įmanoma per dieną daryti neribotą ėjimų skaičių, dabar galima labai ribotai, ir tą ribą šiek tiek pakelti kažką nusipirkus :) Tai atsirado daug paskatinimo pirkti. Na, net nerinkau iš kokios šalies žaidėjai. O publisheris tokios informacijos neatskleidžia. Nors, galėčiau logint ir tai. Bet ką pastebėjau, kad didžioji dauguma apsiprekinu
  5. Norėjau pasidalinti kaip sekasi. Tikiuosi per daug neužgaišinsiu brangaus Jūsų laiko :) Pirmas mėnesis (balandzio pradžia-pabaiga). Išleidus žaidimą, turėjau daug problemų, kurios turbūt būna daugumai projektų. Žaidimas neužsikraudavo daugumai, turėjo įvairių bugų ir visą mėnesį dar nebuvo monetizacijos, todėl - jokių pajamų. Be to, didelė problema buvo blogas balansas tarp žaidėjų. Aktyviausi greit sunaikindavo savo kaimynus, nes tai buvo įmanoma. Ir plėsdavo savo teritoriją be kliūčių. Tai buvo didelė problema, nes aktyviausi žaidėjai neturėjo sau lygių varžovų, o nauji ir mažai aktyvūs ža
  6. Na va, pagaliau pirmąkart istorijoje is Hostinger gavau laišką, kad serveriai bus offline ir apytikslį laiką kada. Laikas 10:00 - 18:00, Darbų trukmė: Nuo 15 min iki 1 val. Bent jau dėl šito downtime nesiskūsiu :)
  7. Vėl serveris buvo restartuotas.. jau antrą kartą per pusantro mėnesio. Atsakymas iš hostinger - kad dažniausiai visi tokie (kaip serverio restartas) ir panašūs dalykai būna keliami į "https://statuspage.hostinger.com/" svetainę. Tačiau mažesni 1-2 serverių įvykiai, kurie būna trumpučiai, kartais ten nekeliami. Būtent toks įvykis man ir atsitiko. Kaip sakė - Buvo downtime, per kurį updateino serverio apsaugas. Nieko nepranešus nei kad tai įvyks (nors turėjo žinoti), nei kad tai pavyko. Na, čia pirmas kartas naudojantis Hostinger. Kaip minėjau, nuomoju 3 serverius. Ir per tuos 1.5 mėnesio, ka
  8. Virš mėnesio. Per vėlu :) Bet nieko, 2 iš 3 serverių visai normaliai laikosi, tik tas vienas US lėtas. Net neverta rašyt supportui, nes ką jie mėgsta atrašinėti, tai kad mano problemos, nes CPU aukštas. Nors tas CPU ant US serverio mažiausias palyginus visus kitus :)
  9. Na jau mėnesis kaip naudojuosi hostinger. Turiu pripažinti, esu nusivylęs. Nuolat CPU maximaliai apkrautas. Nežinau, gal dėl to čia mano kodas kaltas, nes matosi, jog mongoDB ir redis čia taip užkrauna.. nors ką aš žn.. turiu dedikuotą minimalų per digitalocean ir ten CPU niekad nėra užkilęs. Bet ten ir nėra buvę 20 online. Kitas dalykas - prieš savaitę restartavosi tas US serveris. Nieko nepranešus. Po 4h tik pastebėjau, gerai, kad dieną mano laiku. Ir taip ten viską sufackupino, kad nebegalėjau pasijungti pm2 per visus cores, ėjo tik per 1 core, nuolat timeoutindavo. Ir pats servas vos
  10. Manau turiu gerai optimizuotą kodą ir su VPS buvo viskas gerai esant 100 online. Manau tas VPS ir 500 online išlaikytų. Tuo pačiu man reikia daug RAMų, nes backende skaičiuojasi armijų kovos. Todėl dedikuotas su daug RAM ir daug CPU man per mėnesį virš 100 eur kainuotų, kai hostinger VPS per metus 220 kainuoja. Ir pokolkas pilnai užtenka. https://www.hostinger.lt/vps-serveriai čia planai. O kur bus serverio lokacija galima pasirinkti jau nusipirktus serverį. Na, jau vakar nusipirkau tą US antrą iš geriausių - metams už 190 eur kaip ir planavau. Tai naują servą žiųrėsiu atsidaryt gal už
  11. Naudojuosi hostinger jau virš 3 savaičių. Turiu užsisakęs: 24GB VPS planą metams (brangiausią), kuris randasi EU, 16GB VPS planą metams (3 iš geriausių), kuris randasi US. Abu serveriai vienodai apkrauti, turi po ~10request/sekundę. Bet iš statistikos ir CPU usage nuolat matosi, kad tas geriausias 24GB VPS yra nuolat su didelia apkrova, o tas iš US - silpnesnis, išvis nerodo jokių apkrovos parametrų, nes jie ypač maži. Projektas ypatingai gerai optimizuotas ir dėl to normalu, jog nerodo beveik jokio CPU usage. Tai gaunasi, jog tas 24GB EU brangiausias VPS turi labai daug concurrent v
  12. Tai tokiu atveju gal už pusės ar vienerių metų tik - kai jau iš žaidimo gausiu stabilias pajamas. Tuomet jau galėsiu full time dirbti prie žaidimo.
  13. Na, ten komentarus rašo žaidėjai. Čia žaidėjų nėra daug. O kad suprasti apie ką žaidimas ir kodėl jis geras, reikia pažaisti bent kelias valandas :) Dauguma nėra žaidėjai ir pabandę kelias minutes jau skelia savo kritiką :) Pridėjau žaidimą į aprašymą.
  14. Sveiki. Pagaliau išleidau ankstyvą savo kurtą browser-MMORTS žaidimo versiją ir per porą savaičių turiu virš 13000 registracijų, apie 2000 aktyvių žaidėjų, turėjau 100 online piko metu. Tikėjausi 10 kart mažesnių rezultatų ir daug kritikos. Bet atsirado daugybė fanų ir gerų reakcijų. Marketingui išleista - 170 eur. Žaidimo grafikai - 8000 eur. Serveriams - 500 eur. Vienas laisvalaikiu, po darbo, programuoju beveik 4 metus. Kadangi rezultatai tokie geri, tai ateity manau bus dar geresni kai pagerinsiu žaidimo pradžią ir grafiką. Žaidimą planuoju turėti užbaigtą už 2-3 metų. Žaidimas skirtas g
  15. tdk - dėkui už descriptive feedback. Tikrai nemažai pakeitimų padariau iš šio aprašymo, ir dar toliau bandysiu sutvarkyti kiekvieną sritį, kurioje pastrigai, padaryti aiškesnį kiekvieną neaiškumą, kaip tik įmanoma. Jau ne pirmą kartą girdžiu klausimą "kodėl aš čia turėčiau kažką daryti?", arba "kam man to reikia?". Na, kad atsakyti į šiuos klausimus daug svarsčiau, ir galbūt koks introduction video padėtų. Ir tokį daryčiau tik po to, kai bus pabaigtos visos grafikos. Todėl dabar bent pusmetį jokių introduction video nebus. Nebent gal turit pasiųlymų kaip išspręsti šią problemą - kad nebekil
  16. Žaidimas yra visiškai unikalus, neturintis jokių panašumų į kitus. Paimtos kelios idėjos iš kitų žaidimų. Yra keli aktyvūs žaidėjai, tai paklausus į kokį žaidimą panašus šitas, nebuvo daug atsakymų - galbūt šiek tiek į AgeOfEmpires, galbūt į Civilisation, galbūt į Rome total war.. Bet čia labiau visų tų žaidimų miksas, pridedant MMORPG savybes ir MMORTS savybes. Sunku tokį daigtą balansuoti, nes nesu žaidęs jokių panašių ir žaidėjai turi labai daug laisvės kaip keisti žaidimo žemėlapį - sudėtinga sugaudyti visus scenarijus ir ištestuoti. Mano nuomone, galbūt per didelį kasnį pasiėmiau. Kažk
  17. Tikrai klausyčiau, jeigu nors vienas iš čia rašančių būtų pažaidęs kiek ilgiau nei 5 minutes, o gal ir valandą. Yra žaidime vienas žaidėjas, kuris žaidžia mėnesį. Tai jo noumonės ir klausau.
  18. Tai elementarūs dalykai ir yra - bundlinu, minifikuoju. Kaip sakiau - net nepastebėjau, kad nesuminifikuota. Dabar jau pataisyta. Kodas tikrai tvarkingas palyginus visus kitus projektus kur dirbau įvairiuose darbuose. Procesas nuolat vyksta ir viskas keičiasi. Jeigu pastebiu, kad judu per lėtai dėl neaiškaus kodo, puolu refaktorinti. Projektas ypač gerai optimizuotas backende, vien dėl optimizacijos perrašyta 6 kartus. Plius kas 3 mėnesius major refacoring darau tose vietose, kur kodas atrodo sudėtingiausiai. Investicijų ieškau ne pardavinėjant kodą. Seku startupus ir investicijų ieškotojus.
  19. Dėkui už gerą feedback. Išėmiau visus senus video ir paveikslėlius, nes nebeatitinka dabartinės versijos jau senai. Webo nereikės, nes dėsiu į Kongregate, FB, konvertuosiu į appsą. Tai daug laiko į webą nededu. Objective ir veiksmai kaip per kokį Travian ar įprastą MMORTS, MMORPG. Ten irgi nėra objective, darai ką nori. Kaip ir ten, taip ir čia yra įvairių misijų, pvp, pve, lygio kėlimas, daiktų rinkimas. Žaidimo UX, UI dar nepagamintas, gamina šiuo metu. Tutorial vis dar gerinu, bet yra nemažai žaidėjų, kuriems tutorial buvo lengvai suprantamas. Dabartinė grafika dar tik pusė sumos. Bokštelia
  20. O dėkui :) Visad minifikuodavo gruntas, net nepastabėjau, kad nebeminifikuoja.. Reiks taisyt :) Frontendo testų nerašau. Backende yra 600 functional testų bei visos validacijos. Visus įmanomus sugalvotus scenarijus ištestavau ir vos kokį įdomesnį sugalvoju, prirašau testą :) Dirbu įprastą darbo dieną kompanijoj kur viską reikia tobulai rašyti ir aprašyti. Ir taip dirbdamas dabar nei 20% tokio projekto neturėčiau. Dėl geresnio progreso kartais aukoju "gerą namingą", kad nereiktų per daug tam skirt laiko. Kas kažkiek laiko vis parefaktorinu. Bet tobulybės tikrai nesiekiu. Tikslas - kad kuo gre
  21. Kaip rašiau: projektą pats per 3 metus susiprogramavau, jau baigtas backend. Investicijos tam neieškau. Dizainas (art) yra jau nupirktas uz 10k ir irgi už kelių mėn bus baigta. Investicijos tam neieškau. Darbą turiu, stabilias pajamas turiu. Po 6-12 mėnesių pats iš savų lėšų dar užpirksiu serverius. Po 6 mėnesių jau nebereikės investicijos, nes jau pats viską susitvarkysiu ir pradėsiu gauti pajamas. Čia tik dabar bandau, kad pajudinti procesą pusmečiu greičiau. Jei nebus investicijos tai nebus - nieko baisaus. Galėčiau ir su 10k investcija laisvai prasisukti. Bet investuotojui vos 10k po metų
  22. Mačiau kaip varinėjai šachmatą ratais ir nelabai supratai ką ten daryti. Reikės pagerinti tutorial.
  23. Čia nėra partijų :) Tiesiog vienas vientisas žaidimas. Maždaug kaip travian - baigiasi žaidimas už metų ar panašiai. Ir prisijungti galima bet kada, padaryti veiksmą.
  24. Armygrid MMO-RTS browser žaidimas, veikinatis per PC, telefonus, naršyklėje, ant bet kokio lango dydžio. Šiuo metu neveikia per apple (taisysiu). Žaidimas apie šachmatų realybę. Kuriamas 3 metus. Dizainas neseniai užsakytas, daromas, bet dar nebaigtas. Žaidimo gameplay baigta, liko pridėti daugiau content. Yra bugų, bet nelabai trukdo žaidimui. Žadu už pusmečio kelti į Kongregate. Galima išbandyti :) Pagrindinis puslapis dar prastas, images ir video outdated.. Tutorialas yra, nesunkus, neerzinantis. Navigacija dar daroma, tai čia placeholderis.
  25. Serverį testavau su 1 milijonų test userių, turint 50mln duomenų. Veikia greitai net ant test servo uz 5 eur/mėn. Aišku didelio žaidėjų kiekio dar netikrinau, nes neturėjau 500 userių online. Perrašiau žaidimo variklį 6 kartus dėl performance ir dabar performance puikus. Turėjau prieš metus 100 žaidėjų, bet nuolat tobulinau peformance ir teko uždaryt, kad netrukdytų. O dabar su performance bėdų nebėra. Kai vienas dirbu net geriau nei komanda - žinau kodą atmintinai ir galima labai greitai viską keisti be diskusijų. bet.. čia neužteks puslapių viską paaiškint. Esmę pasakiau. Kas rimčiau susido
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...