Pereiti prie turinio

GSoul

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    114
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    100%

Visas GSoul turinys

  1. Pritariu nariui Acidminde - kas yra komfortas? Teko CityBee paslaugomis pasinaudoti ir vairuoti naujus Volkswagen Golf, Toyota Corolla, Toyota Auris, Peugeot 308. Tai pakaba minksčiausia pasirodė būtent Toyota Corolla. O grįžtant prie temos, tai kam studentui sedanas ar univesalas? Kokie poreikiai? Kiek norima per mėnesį investuoti į automobilį (statistiškai) - as pvz laikau, kad jei įdedi iki 100 eur. be degalų per mėn. (tai čia draudimai, padangos, visa profilaktika išdėsčius per metus) yra gan geras deal. Jei tokios sumos skamba gan didokai, tai vėlgi - sena toyota man rodos bus pigiau
  2. Didmiestis, gyvenu su drauge. Maistas: 19% (vieta, kur tikrai būtų galima sutaupyti) Būstas (komunaliniai): ~6% Automobilis (pilna eksplotacija, įskaitant degalus): 8% Pensija / ilgalaikis investavimas: ~15% Taupymas paskolai: 28-30% Likutis: 22-24% pramogoms, nedideliems pirkiniams, dažnu atveju mėnesio gale į taupymą (kelionės, stambesni pirkiniai, investavimas, juodos dienos krepšelio pildymas). Jei trumpai, bazinės išlaidos sudaro ~33% pajamų, laisvos pajamos gaunas ~20%. Aišku, situacija kiek pasikeis įsigyjus būstą.
  3. Nuo 2017 m. sausio 1 d. įsigaliojo - "fiziniai asmenys, pageidaujantys teikti keleivių vežimo paslaugas, turi įregistruoti individualią veiklą Valstybinėje mokesčių inspekcijoje". Tad apmokestinimas vyksta pagal ĮV. Čia vienas blogeris/žmogelis aprašinėja "pavežėjo" mokesčius: https://www.verslo.guru/pavezejo-mokesciai-darbas-ir-pelnas/
  4. Ne visai korektiškas atsakymas. Finansų rinkos dalyviai (įskaitant ir Revolut) privalo teigti periodines ataskaitas: - Atidarytas naujas sąskaitas (tik nepamenu ar VMI ar LB); - Sąskaitas, kurių metinė apyvarta viršyja 15 000 eur. (bendrai per visas turimas to paties asmens sąskaitas); - Sąskaitas, kurių likutis metų pabaigoje viršyje 5 000 eur.; - Sąskaitas, turinčias skolinius įsipareigojimus. Finansų rinkos dalyviai taip pat teikia ataskaitas ir LB bei FNTT. Kai kurios yra tiesioginės.
  5. Kažkaip neužmačiau, kad kas apie Fastlink kalbėtų? Pats naudojuosi jau 4 metai ir didesnių problemų neturiu. Kaina - 7 eur / mėn. (100/100) Panašias nuolaidas taiko tiek seniems tiek naujiems klientams. Tik apie TV neturiu ką pasakyti - nesinaudoju.
  6. Atrodo visai smagiai bei saugiai. Jaunimas (įskaitant ir mane patį) tikrai išbandytų. Jei kainos būtų prieinamos, tai didž. miestuose paklausa tikrai būtų (subjektyvi nuomonė). Gaila, Vilniuje nėra.
  7. Turiu kolegą, kuris išties giriasi pirmuoju flagmanu, tad turbūt ir pats išbandysiu :)
  8. Gal čia kažkiek ne į temą, tačiau vis vien užsiminsiu. Neseniai dalyvavau viename finansų valdymo pristatyme ir kažkaip įsiminė kelios mintys-patarimai. 1. Pinigai "juodai dienai". Rekomenduojama atsidėti 6 ar 12 mėn. išlaidų. Laikyti kaip indėlį, kurį bet kada būtų galima atsiimti. 2. Pirmiau pensija nei namas, butas, automobilis ar verslas. Rekomendavo jau dabar pradėti kaupti (dalyvavusių amžiaus vidurkis 25 m.) pensijai pinigus, pasidomėti galimybėmis (išdėstė kokios yra Lietuvoje) kaupimui. Galimi labai įvairūs būdai. Būtent dėl tavo situacijos, tai gal konkrečių idėjų nepasiūlysiu, t
  9. Jeigu įmonė neturi mokymų, net nesvarbu kokia kalba nori dirbti, tai ne kažką įmonė. Čia viena iš privalomų veiklų yra. Mokymai būna vedami netgi žmonėms turintiems patartį, kad priprastų prie įmonėje taikomų įvairių dalykų (veiklų, naudojamų technologijų, karkasų ir t.t.). P.S. Visur rimtai tave vertina, nebūna "atlaidžiau". Įmonė nesamdys (ar nelaikys) darbuotojų, kurie nepateisins lūkesčių. Dabar gan populiariu daryti "akademijas", kurios realiai yra atrankos. Jų metu įmonėi nereikia mokėti atlyginimu, o visi bebandantys gali įvertinti savo žinias bei įgyti naujų, tad pliusai visoms šali
  10. Aš asmeniškai dirbu prie vieno WEB puslapio, kuris sukasi ant JAVA, tačiau reiktų pabrėžti, kad ten ne šiaip puslapis, o visa platforma. Projektas yra vienas stambiausių lietuvoje ir pagal reikalavimus su PHP sunkiai galėtum jį įgyvendinti. Platforma sukasi išviso ant ~20 mašinų. Smulkiems ir vidutiniams (kai kuriais atvejais) PHP geriausias pasirinkimas, nes tiesiog greičiau pavyks realizuoti. Kalbant apie rimtus projektus, dažniausiai renkamasi ne PHP, tačiau prie jų dirba ne vienas ir ne du žmonės.
  11. Klausimas tiems, kas jau kuris laikas naudojasi SAVY. Ar daug paslaugų (paskolų) gavėjų registruojasi ir naudojasi SAVY? Nes šiuo metu matau tik ~7 žmogelius, kurių reitingai nelabai viliojantys. Tai atrodo gan varganai. Kitas klausimas - ar atsižvelgiate į reitingus t.y. nuo kokio reitingo investuojate? Turiu klausimą ir Bondora investuotojams. Kaip ten su išieškojimu? Jie patys rūpinasi ir ar investuotojui reikia padengti kokius nors kaštus?
  12. Pasiskaityk, ten aiškiai išdėstyta viskas: Savy - kaip investuoti Savy - investavimo rizika Trumpai: Perduodama atitinkamoms institucijoms, su Jomis komunikuoja pats Savy. Rizika yra tik tuom, jog Savy nutraukus veiklą tektų viską daryt pačiam. P.S. Visus išieškojimo kaštus apmokama gavėjas, nes yra numatytas papildomas mokestis.
  13. Tai negi tie automatai taip linkę byrėt? Matai, automatą imčiau labiau dėl patogumo, o ne dėl ekonomiško. Čia nėra esmė mokėjime vairuoti, tiesiog gan daug esu važinėjąs su automatu ir man tiesiog maloniau vairuoti automatus. Nejaučiu malonumo pavarų maigyme. Aišku, nėra ir tragedija.
  14. Sveikas, dėkingas už tavo patarimus. Gal turi kokių žinių apie automatus? Be to, skelbimuose nurodo, kad VW 74kW ryja apie 11 l./100 km. (benzino) mieste. :? Tad skirtumas gan nemažas, daugiau kaip 1.5x
  15. Kas nors gali paaiškinti, kas tokios yra multitronikos ir triptronikos? Kuo jos skiriasi? Kada gamintos?
  16. Sveikas :) O kodėl rekomenduoji benzinus net ir be dujų? Visvien ekonomiška? Taip pat gal gali ką nors apie automatus papasakot?
  17. Dėkingas už naudingas pastabas. Aš apie tai mąsčiau. Kaip ir minėjau, iš mano žiūrimos mašinų aibės benzinų/dujų labai mažai t.y. stoka. O pačiam dėtis į mašiną ir nelabai norisi, nes tai kainuos kone trečdalį visos mašinos kainos. Beto visi rašote apie tas dujas, bet nieks normaliai neišvardinant kokios problemos kyla su dujomis ir benzinu. Būtent VW Golf/Bora, Audi a3, Skoda.
  18. Na, 1995 yra gan sena. Tokių metų šiais laikais jau daugiau problemų turėtų ;) Nežinai iki kelintų metų gamino lygiai tą patį modelį? O kokia ta priežiūra benzino/dujų?
  19. Kaip ir minėjau, rast su benzinu/dujomis iš mano pateiktos aibės yra gan keblu. O pats žaist nenoriu (įsidedinėt). Noriu iš serijos "Imi ir važiuoji" t.y. tikrai nenoriu gaišt savo laiko. Taip pat su tuo įsidėjimu jau reik paskaičiuot, nes gali būt, kad net neapsimokės. Priklausomai nuo to, kiek važinėsi ir kiek patį auto ketini turėti. O tai neturėjusiam automobilio jau keblus klausimas. IPaul gal gali būti, kiek konkretesnis? Sunku suprast tokius teiginius kaip "Dyzelio neromantiškas fonas" ;) Padėsiu tau - ką imtum, dujas/benziną ar dyzelį? Kodėl? Sveikas. Matai, nenoriu universal
  20. Dėl Audi A3 - taip, surast 4/5 dūrų išties sunku. Dairausi jau apie mėnesį, bet nieko gero. Jau nekalbant kad vien dėl tų 4/5 kaina kylą 1.5-2k, kas mano požiūriu - nesąmonė. Pvz.: Golf'ą lygiai tokiais pat parametrais galėčiau paimt už ~7,5 tuo tarpu A3 jau kainuoja ~9k. Tai atmuša norą :) O šiaip, labai dėkingas už tavo pateiktą informaciją :) Gal turi kokių žinių apie automatus?
  21. Audi A4 bei A6 atkrenta dėl dydžio. Kuro sąnaudos gal ir panašios. Taip pat dauguma jų būna universalai, ko man nereikia. Atsakymas į tavo teiginį - "bet 66kw ganetinai silpnas , tad gerai pagalvok". Aš nelakstau, tai nemanau, kad man bus baisi problema. Taip pat gi galima cipuoti iš bėdos ir su 81 iš nuogirdų žinau, kad kyla daugiau problemų. Turiu pažįstamą, kuris turi diagnostikos įrangą :) Sakė pagelbės :)
  22. Visiems tiems, kad diskutuoja apie dujas. Aš ieškau dyzelio! ;) Suvokiu, kad benzinas/dujos ir dyzelis ekonomijos atžvilgiu yra gan tolygus. Tačiau tai yra mano pirmoji mašina ir tikrai nenoriu papildomos (galimos) problemos su dujomis (žaist irgi nenoriu su jomis). Taip pat ir skelbimų nėra daug su benzinu/dujomis iš tos aibės, kurios aš renkuosi, tai man nelabai aktualu. Man atrodo racionalu pirkti kokią galingą mašiną su dujomis, nes tada sutaupai išties. Dažniausiai tokios mašinos būna ir gan didelės/erdvios. O kai perki mažą automobiliuką, tai kam to reikia. Čia mano asmeninė nuomonė.
  23. Gera pastaba dėl odinio salono - pasižymėjau :) Tai kaip supratau, pats turi 81kW, bet siūlai imt 66kW? Apie Audi A3 pastabų jokių neturi? Tiesa, kaip manai, kokia optimali kaina VW Golf 4 ir Audi A3? Kad turėčiau orientyrą.
  24. Sveiki, Ruošiuosi pirkti nedidelį, ekonomišką (5-7l./ 100 km.) automobiliuką už maždaug 2000 - 3000 EUR. Kiek teko domėtis, galiu rinktis +/- iš šių: VW Golf 4, Bora (1.9 TDI 66 arba 81 kW) Audi A3, galbūt A4. Skoda Fabia, Octavia (tie patys VW, forumietis rekomenduoja 1.9TDI iki 2001 metų dairytis). Prioritetai: Kuro sąnaudos mieste 5-7l. Manevringas, mažas automobilis (nėra poreikio dideliam) Dyzelis Durų skaičius 4/5 Sąlyginai pigus remontas Kaina Būtų gerai: Automatas (95% laiko važinėsiu mieste) Odinis salonas (Dėl komforto), Recaro sėdynės Nedomina galiniais varomi. Taip
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...