Pereiti prie turinio

Efkutis

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    51
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Efkutis gavo reakciją nuo Andriuslink Kaip nesusimauti darbo pokalbyje.   
    Puikus būdas patikrinti ar žmogus sako tiesą:
     
    O jei rimtai, tai darbo pokalbio metu labai gerai pasimato ar žmogus tikrai turi reikiamos patirties ir žinių, kurias nurodo savo CV. Užtenka užduoti reikiamus klausimus, susijusius su konkrečia sritimi ir stebėti ar atsakymai yra konkretūs ir tikslūs ar tik paviršutiniai.
  2. Patinka
    Efkutis gavo reakciją nuo brb Įvertinkite el. parduotuvę kompiuteris.lt   
    Sveikas, nesenai rašiau komentarą kitam eshopui, tai pastabos būtų panašios. Jei konkrečiau dėl šios parduotuvės:
     
    Produkto kortelė: per ilgi pavadinimai generuojami + tas pats ilgas pavadinimas ir puslapio kelyje atvaizduojamas, tad produkto kortelės viršuje šiek tiek betvarkė kas natūraliai trukdo.
     
    Jei parduotuvė skirta Lietuvos rinkai, kodėl nėra vertimų iš anglų kalbos? Ne visi ją supranta, o ypač techninius parametrus. Įsivaizduokit, kad kompiuterį pirks mama savo trečiokui sūnui. Pridėkit iš savęs, kaip technikos specialistų, pastabas kam kompas ar kita technika geriausiai pritaikyta. Žaidimai, darbas, profesionaliam naudojimui, mėgėjiškam ir t.t. Produkto skiltį "aprašymas" tam ir galima išnaudoti.
     
    Sutikrinkit dar prekių logiką - pvz pasirinkus "garso kolonėlės" visas pirmas puslapis vien radijo imtuvai?? Gal verta juos iškelti į atskirą kategoriją? Yra ir daugiau. Pvz: jei ieškau TV, tai padarykit bent mini aprašymą (bendra kataloge) koks ekrano dydis (lietuviai įprastai pagal tai ir renkasi). Aišku, kaip jau kažkas minėjo, idealiausias variantas yra filtras su pagrindiniai parametrais.
     
    Viršuje esančios ikonos (duomenų apsauga, pinigų grąžinimas, originali produkcija) - neveda į jokį vidinį puslapį su aprašymu. Ikonos nepakanka, kad pabrėžtumėt, kokia kokie jūs gražūs ir kaip viskas nuostabu. Padarykit linkus. Tiesa, patys tekstai irgi silpnoki, ypač su duomenų apsauga. Aš duomenų apsaugą suprantu kaip mano pateiktų duomenų apsaugą naudojant kažkokią technologiją, kuri neleis paprastai šių duomenų ištraukti, taip pat saugų pirkimą ir pan. Kitus tekstus rekomenduočiau pakoreguoti.
     
    Trūksta informacijos apie tai kaip pirkti ir atsiskaitymo būdus.
     
    Kam man reikia registruokis, jei galiu ir neužsiregistravęs pirkti? Beje, padarykit tokiu atveju bent dar vieną žingsnį, kad užpildžius reikalingus laukus ne iškart nuvestų į apmokėjimą, bet leistų dar kartą pasitikrinti ar viską užpildžiau teisingai.
     
    Pastabų galima tikrai nemažai prirašyti. Atrodo, kad darbo yra įdėta, tad neskubėkit, atidirbkite smulkmenas ir sėkmės pardavimuose :)
  3. Patinka
    Efkutis gavo reakciją nuo brb Įvertinkite el. parduotuvę kompiuteris.lt   
    Sveikas, nesenai rašiau komentarą kitam eshopui, tai pastabos būtų panašios. Jei konkrečiau dėl šios parduotuvės:
     
    Produkto kortelė: per ilgi pavadinimai generuojami + tas pats ilgas pavadinimas ir puslapio kelyje atvaizduojamas, tad produkto kortelės viršuje šiek tiek betvarkė kas natūraliai trukdo.
     
    Jei parduotuvė skirta Lietuvos rinkai, kodėl nėra vertimų iš anglų kalbos? Ne visi ją supranta, o ypač techninius parametrus. Įsivaizduokit, kad kompiuterį pirks mama savo trečiokui sūnui. Pridėkit iš savęs, kaip technikos specialistų, pastabas kam kompas ar kita technika geriausiai pritaikyta. Žaidimai, darbas, profesionaliam naudojimui, mėgėjiškam ir t.t. Produkto skiltį "aprašymas" tam ir galima išnaudoti.
     
    Sutikrinkit dar prekių logiką - pvz pasirinkus "garso kolonėlės" visas pirmas puslapis vien radijo imtuvai?? Gal verta juos iškelti į atskirą kategoriją? Yra ir daugiau. Pvz: jei ieškau TV, tai padarykit bent mini aprašymą (bendra kataloge) koks ekrano dydis (lietuviai įprastai pagal tai ir renkasi). Aišku, kaip jau kažkas minėjo, idealiausias variantas yra filtras su pagrindiniai parametrais.
     
    Viršuje esančios ikonos (duomenų apsauga, pinigų grąžinimas, originali produkcija) - neveda į jokį vidinį puslapį su aprašymu. Ikonos nepakanka, kad pabrėžtumėt, kokia kokie jūs gražūs ir kaip viskas nuostabu. Padarykit linkus. Tiesa, patys tekstai irgi silpnoki, ypač su duomenų apsauga. Aš duomenų apsaugą suprantu kaip mano pateiktų duomenų apsaugą naudojant kažkokią technologiją, kuri neleis paprastai šių duomenų ištraukti, taip pat saugų pirkimą ir pan. Kitus tekstus rekomenduočiau pakoreguoti.
     
    Trūksta informacijos apie tai kaip pirkti ir atsiskaitymo būdus.
     
    Kam man reikia registruokis, jei galiu ir neužsiregistravęs pirkti? Beje, padarykit tokiu atveju bent dar vieną žingsnį, kad užpildžius reikalingus laukus ne iškart nuvestų į apmokėjimą, bet leistų dar kartą pasitikrinti ar viską užpildžiau teisingai.
     
    Pastabų galima tikrai nemažai prirašyti. Atrodo, kad darbo yra įdėta, tad neskubėkit, atidirbkite smulkmenas ir sėkmės pardavimuose :)
  4. Patinka
    Efkutis gavo reakciją nuo LeLeSiuSn 10 priežasčių, dėl kurių vartotojai "Unlike'ina" Prekės ženklus Facebook'e   
    Nežinau ar gražu ne savo pateikti kaip savo. Ir dar metų senumo. http://www.prdaily.com/Main/Articles/The_top_10_reasons_people_unfollow_and_unlike_bran_10915.aspx#
  5. Patinka
    Efkutis gavo reakciją nuo LeLeSiuSn 10 priežasčių, dėl kurių vartotojai "Unlike'ina" Prekės ženklus Facebook'e   
    Nežinau ar gražu ne savo pateikti kaip savo. Ir dar metų senumo. http://www.prdaily.com/Main/Articles/The_top_10_reasons_people_unfollow_and_unlike_bran_10915.aspx#
  6. Patinka
    Efkutis gavo reakciją nuo LeLeSiuSn 10 priežasčių, dėl kurių vartotojai "Unlike'ina" Prekės ženklus Facebook'e   
    Nežinau ar gražu ne savo pateikti kaip savo. Ir dar metų senumo. http://www.prdaily.com/Main/Articles/The_top_10_reasons_people_unfollow_and_unlike_bran_10915.aspx#
  7. Patinka
    Efkutis gavo reakciją nuo LeLeSiuSn 10 priežasčių, dėl kurių vartotojai "Unlike'ina" Prekės ženklus Facebook'e   
    Nežinau ar gražu ne savo pateikti kaip savo. Ir dar metų senumo. http://www.prdaily.com/Main/Articles/The_top_10_reasons_people_unfollow_and_unlike_bran_10915.aspx#
  8. Patinka
    Efkutis gavo reakciją nuo LeLeSiuSn 10 priežasčių, dėl kurių vartotojai "Unlike'ina" Prekės ženklus Facebook'e   
    Nežinau ar gražu ne savo pateikti kaip savo. Ir dar metų senumo. http://www.prdaily.com/Main/Articles/The_top_10_reasons_people_unfollow_and_unlike_bran_10915.aspx#
  9. Patinka
    Efkutis gavo reakciją nuo LeLeSiuSn 10 priežasčių, dėl kurių vartotojai "Unlike'ina" Prekės ženklus Facebook'e   
    Nežinau ar gražu ne savo pateikti kaip savo. Ir dar metų senumo. http://www.prdaily.com/Main/Articles/The_top_10_reasons_people_unfollow_and_unlike_bran_10915.aspx#
  10. Patinka
    Efkutis gavo reakciją nuo Arturas Opencart google indeksuoja ne visas prekes   
    Labas,
     
    Nuimk kode rel=canonical žymą, nes ji tikrai tau nereikalinga ir pasistenk daryti trumpesnius URL. Taviškis URL yra per ilgas. Sutrumpink jį.
  11. Patinka
    Efkutis gavo reakciją nuo biz Įdarbinimo agentūros steigimas   
    Skirtumo tarp įdarbinimo agentūros ir personalo atrankų įmonės išvis nėra jokios (kas kaip nori tas taip vadina). Visi dirba vienodai: ieško ir darbuotojų (kaupiama bazė) ir darbdavių, kuriems:
     
    a) reikia darbuotojų sezonui, trumpalaikiams darbams ir pan.
    b) neturi personalo skyriaus pas save ir patiki tai profesionalams (tai čia pagrinde gamybinės įmonės bei visokios kitos mažesnės ir įprastai tam tikroje srityje, pvz IT, besispecializuojančios).
     
    Dėl pajamų gavimo galiu pateikti du pavyzdžius:
     
    1) Ieškanti darbuotojo įmonė sumoka vienkartinį mokestį agentūrai už tam tikro skaičiaus darbuotojų suradimą. Reikia vieno - suma X, reikia dviejų, tada suma Y.
     
    2) Gaunamas procentas nuo darbuotojo atlyginimo.
  12. Patinka
    Efkutis gavo reakciją nuo Dominus SEO kaina   
    Sveikas,
     
    Na tavo kainos skaičiavimas iš principo yra negeras pačiam tau. Nes: nors ir iškelsi svetainę į pirmą puslapį, negalėsi užtikrinti, kad srauto padidėjimas bus žymus ir tau atsipirks sugaištas laikas. Tai gali būti dėl nekonkurencingo raktažodžio (mažas paieškų skaičius), mažo CPC (jei pvz yra 30 ct, tai kiek reikės lankytojų, kad tu bent kažką uždibrtum?), įmonės įvaizdžio (pvz. skundai.lt pilna neigiamų atsiliepimų) ir dar begalės veiksnių.
     
    Geriau formuok kainą nuo atliktų darbų kiekio, sudėtingumo ir pasiektos pozicijos. Jei sudėsi tik meta duomenis, tai vienokia kaina, jei dar tekstus parašysi, linkus sutvarkysi ir t.t tai kitokia. Gali įtraukti, kad tam tikras % papildomai už pasiektus rezultatus. Tada ir klientas matys galutinį rezultatą ir sumokės daugiau jei pasieksi ką jam žadėjai.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...