-
Pranešimai
1.717 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
8 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
KingPin Pranešimai
-
-
simple.
paimam tave ir tavo draugus, tavo draugą ir jo draugus ir t.t. štai ir ciklas, kurio pagalba aprėpsime laaaabai didelę dalį vartotojų.
o pinigus iš to galima uždirbti įvairiai, čia tik fantazijos reikia, kurios atitinkami žmonės turi į valias.
-
paneigsi, jog share yra geriau, nei like?
share'as tikrai pritraukia daugiau žmonių į straipsnį ar bent kokį kitą "darinį" (ne tik iš teorijos pasakoju).
esmė, jog jį spaudžia žymiai retesnis vartotojas. todėl imi abu pasirinkimus ir sėdi laimingas.
-
Šaltinis: http://www.facebook.com/gdgroup
Facebook patentuoja paieškos protokolą, paremtą „Jūsų draugų“ pasirinkimais.
Koks to tikslas? Facebook gali paimti Jus ir į Jus panašų žmogų, bei palyginti Jūsų ir Jūsų draugų nuomones, bei padaryti išvadas ir jas parduoti. Įtraukite tai į ciklą ir... Vienas facebook‘as težino.
Ką tai reiškia mums ir internetui? Tai reiškia, jog facebok‘as gali panaudoti žmonių panašumus ir jų „socialinius tinklus“ nuspėti paieškos rezultatams, kurie tenkintų vartotoją.
Rezultatas? Jus tenkinantis paieškos rezultatas, kurį padėjo sudaryti Jūsų draugai.
-
Prašom argumentus kodėl Share geriau nei Like.
manau tai labai akivaizdu, be to ne vieną kartą diskutuota. use google.
-
tai tiesiog gairės, kurios padeda žmonėms ieškoti informacijos, tai tik užvedimas ant kelio.
ir taip, share yra geriau nei like.
-
oho, kiek teisininkų atsirado :))
davėm tau 20lt ir vsio, daiktas mūsų :D
-
dizaino prasme...
-
Skirtas U.K rinkai, 68 puslapių žurnaliukas pribloškia savo vizualizacija.
Kažko įdomaus jame vargu ar rasite.
Įdomu tai, ar tai tik dar vienas „Google“ žingsnis į žiniasklaidos rinką ar tiesiog įgyvendinamas noras „kažką“ sukurti?
Pati „Google“ teigia, jog tai tiesiog leidinys, skirtas verslo partneriams ar bent jau tiems, kuriems nepakako 1500 šio leidinio (realaus!) tiražo.
Šaltinis: http://www.facebook.com/gdgroup
-
labai atsiprašau už skambią antraštę. nei vienas pluginas nėra privalomas, netgi pats wordpress nėra privalomas.
backupus galima darytis patiems, tinklalapį daryti ant plain html'o su notepad'u ir taip toliau...
pakeiskite žodį privalomi į "naudingi" ir galbūt aš Jus pykdysiu mažiau :)
Dar kartą, labai atsiprašau.
-
Šaltinis: http://www.facebook.com/gdgroup
Akismet – įskiepis skirtas „šiukšlių“ („spamo“) valdymui. Lengvas įdiegti ir bjaurybes sugaudo tikrai efektyviai J
Disqus comments – įskiepis, skirtas komentavimą padaryti paprastesnį ir labiau interaktyvų. Palaiko Gravats, feedsus, turi reitingavimo sistemą ir citavimą.
SEO
All in one seo pack ir HeadSpace 2
Abu įskiepiai yra lyderiai savo rinkoje, tad kurį pasirinksite – labiau skonio reikalas. Abu šie įskiepiai leis Jums kiekvienam puslapiui parinkti antraštes, meta žymes ir meta aprašus. Yra ir automatinio generavimo galimybė, bei daug kitų funkcijų. Svarbiausia, jog šis plugin‘as reikalauja labai mažai konfigūracijos norint pasiekti rezultatų.
SEO Smart links – įskiepis skirtas protingai „sulinkinti“ Jūsų svetainėje esantį turinį. Tai vienas iš svarbiausių momentų SEO dalyje.
Google XML Sitemaps
Generuoja sitemap‘us, kurie yra reikalingi paieškos robotams, tam, jog geriau surastų informaciją Jūsų svetainėje.
Taipogi, informuoja visus palaikomus paieškos variklius, kai sukuriate naują turinį savo svetainėje.
WP Super Cache
Įskiepis reikalingas didesnėms svetainėms ir turinčioms nemažą ratą lankytojų. Skirtas pagreitinti Jūsų svetainės darbą. Sukuriamos statinės puslapių kopijos, kurios ir rodomos vartotojui.
AddToAny
Įskiepis, leidžiantis vartotojams dalintis Jūsų svetainės turiniu. Įtraukiamos tokios paslaugos kaip Facebook, Twitter, Google Buzz, Digg, Delicious, el. paštas ir daugiau nei 100 kitų paslaugų.
Scissors continued
Leidžia patogiau karpyti/redaguoti paveikslėlius.
NextGEN gallery
WordPress galerija su skaidrių peržiūros galimybe.
WP-DB-Backup
Leidžia lengvai administruoti, planuoti ir kurti Jūsų svetainės duomenų bazės kopijas.
EZPZ One Click Backup
Puikus įskiepis, skirtas daryti VISO tinklalapio atsarginėms kopijoms.
Wordbooker
Leidžia lengvai susieti tinklalapį su Facebook paslauga. Galima dvipusė integracija. Postai iš facebook‘o keliauja į svetainę ir atvirkščiai.
Taipogi verta pažiūrėti:
Advanced Permalinks
-
1. man - maža, bet nesu dirbęs didelėje.
2. 3k į rankas.
3. bent kokia dovana yra labai maloni, tai parodo, kad darbdavys tavęs nelaiko už asilą.
-
Facebooke galite labai sėkmingai vykdyti savo „žaibiškus“ išpardavimus, o jeigu esate fizinis asmuo ir spintoje tiesiog užsigulėjo nereikalingi daiktai – griebkite fotoaparatą, talpinkite nuotraukas į facebook ir parduokite!
Privatūs išpardavimai ir pardavimai tik fanams
Tai vienas efektyvesnių būdų parduoti prekę facebook‘e. Nusitaikykite į tikslinę auditoriją, paruoškite strategiją ir gaukite pelną. Žmonėms patinka būti išskirtiniais.
„Wish list‘ai“
Dažnas facebook‘e pateikia „wish list‘ą“ (norų sąrašą), kuriame įtraukia daiktus, kurių norėtų. Gudrus ėjimas būtų draugams peržiūrėti jubiliato sąrašą, prieš einant pas jį į gimtadienį... Suprantate apie ką aš?
Rekomendacija būtų paleisti savo facebook‘o apps‘ą, kuriame vartotojai galėtų nurodyti kokių prekių nori.
Pilnas „E-komercijos“ integravimas
Viskas paprasta. Ką parduodate el. parduotuvėje, tas parsiduoda ir jūsų FB puslapyje. Taipogi, tokie dalykai kaip prekių „like“, komentarai ir kas svarbiausia „share“ („dalintis“). Tai leis Jums sukurti šiokį tokį „virusinį“ efektą.
Klientų, įmonės ir tikslinės rinkos analizė
Facebook‘as gali ne tik parduoti, bet ir leisti suprasti, kam Jūs esate įdomus. Komentarai, amžiaus grupė, „like‘ai“, daug ką pasako apie Jus ir nebūtinai iš FB Jūs uždirbsite pinigus. Tai leis Jums išsiaiškinti, kas blogai dirba Jūsų firmoje, kur prekės nebuvo pristatytos, kur dirbama gerai ir t.t. Pritaikymo būdų – begalės.
Bus daugiau.
Sėkmės pritaikant žinias praktikoje.
Šaltinis: http://www.facebook.com/gdgroup
-
spėju, realiai bandžiusių bus mažai, o ir tiek vargu ar norės dalintis patirtimi...
-
Kaip Jūsų el. parduotuvę padaryti draugiškesnę vartotojams?
1. Vietoje prisijungimo vardų naudokite el. pašto adresus.
2. „Breadcrumb‘ų“ naudojimas, tam, jog vartotojas nepasimestų ir visada žinotų, kur jis yra.
3. Matomi kontaktai. Vartotojas turi aiškiai matyti Jūsų kontaktinius duomenis, jog galėtų kreiptis esant reikalui.
4. Matomas (ir kuo lengviau – tuo geriau) paieškos laukas.
5. Rodyti vartotojui rekomenduojamus ir susijusius produktus. Taip ne tik praturtinsite vartotojo žinias, bet ir pagerinsite pardavimus.
6. Suteikite kuo daugiau pasitikėjimo. “Mus saugo”, “mes esam sertifikuoti” ir kiti užrašai suteikia pasitikėjimo vartotojui, kurio dažnai, ypač Lietuvoje – trūksta.
7. Akcijos ir išpardavimai turi būti “kviečiantys”. Suteikite vartotojui malonumo ir išskirtinumo dalyvaujant procese.
8. Matomas krepšelis ir svetainės turinys.
9. Rodyti visus mokesčius vartotojo krepšelyje.
Šaltinis: http://www.facebook.com/gdgroup
-
Nors Lietuva sparčiai tobulėja socialiniuose tinkluose ir ne vien juos naudoja, bet ir tobulina, nei vienas iš 100 rimtesnių "social media" renginių čia nevyks (remiamasi "Mashable's social media events guide"). Kokios to priežastys, kaip manote?
Šaltinis: http://www.facebook.com/gdgroup
-
-
Vieni taip, o kiti kitaip sako ir suprask kur čia tikėt, o kur ne. Ilja Laurs teigė, kad reikalingi tik tam tikros srities specialistai. Pavyzdžiui firmoje yra programuotojas ir duombazių specialistas, jie dirbs žymiai efektyviau ir problemas spręs greičiau, nei ten pora "visažinių" programuotojų. Duombazių specialistas iškilus realiai problemai viską jau žinos, nei koks universalus PHP+MySQL programuotojas, kuris gilinsis ir ieškos problemos kas ten atsitiko. Na, o iš šito viso straipsnio suprantu, kad reikalingi universalai, kurie moka A-Z. Vieni taip, kiti kitaip... bbd
tokia jau ta Lietuvos rinka :)
čia geriau dešimt kart po 100lt sukiš ir negaus rezultato, negu vieną kart kilolitą numes...
-
mane irgi stebina kalbos apie php programerius. univere dėstytojas netgi sugebėjo pasakyti, jog php yra š... ir programint sugeba ir dvylikos metų vaikas :)) programint taip, gal ir sugebėtų, bet programinti GERAI, vargu... tokių specialistų, kurie tikrai kažką išmano php programinge temačiau vieną.
beje, php turi tą minusą, jog kodas matosi ir nelabai jį prislėpsi :) komerciniams projektams, tai dažnai netinka.
-
-
kažką išmanyti ir išmanyti gerai, tai du, labai skirtingi dalykai :)
-
Sveiki,
Norėjau Jūsų paklausti, ar didelė yra konkurencija IT bloguose? Noriu rašyti (esu parašęs ir laikau localhoste) analizes, patarimus web dizaino / programavimo klausimais ir t.t.
Tik ar didelė konkurencija?
Ar tie projektai rimti?
-
čia kaip call of duty :D
-
bent pasidomit, kas gresia?
-
o ką ruošiesi su juo daryti?
10 dalykų, kuriuos turite apgalvoti prieš kuriant savo tinklalapį:
Tinklalapių kūrimas
Sukurta
Šaltinis: http://www.facebook.com/gdgroup
10 dalykų, kuriuos turite apgalvoti prieš kuriant savo tinklalapį:
1. Apsibrėžkite savo tikslus.
2. Apsvarstykite galimus pajamų šaltinius.
3. Peržvelkite panašių projektų istoriją. Išnagrinėkite klaidas, galimybes ir sėkmingus ėjimus.
4. Pritaikykite dizaine “bendravimą su klientu”, tik nepersistenkite. Pasistenkite naudoti naujausias technologijas.
5. Atsiminkite, jog genialumas slypi paprastume, bet tinklalapių pasaulyje šis posakis tinka ne visada.
6. Rūpinkitės tipografija, pasidomėkite “user experience” ir usability temomis. Visada atsiminkite, jog projektą Jūs darote ne sau, o vartotojams.
7. Sudarykite duomenų hierarchiją svetainėje.
8. Susiekite projektą su socialiniais tinklais. Domėkitės “viral” reklamomis, sukite video, būkite vienu žingsniu priekyje, nei yra konkurentai. Nenaudokite socialinių tinklų aklai, jiems taipogi turi būti sudaryta strategija. Socialiniai tinklai niekuo nesiskiria nuo realaus gyvenimo. Susidarius netinkamą pradinį įvaizdį, vėliau labai sunku jį pakeisti.
9. Testuokite savo sistemą.
10. Tikėti savo sėkme. Jei netikėsite Jūs, juo labiau netikės ir kiti.