Pereiti prie turinio

ALENC

Nariai
  • Pranešimai

    31
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

ALENC Pranešimai

  1. jei atsimeni parašyk konkreciau kur, bet man ne viso angaro reik o 2-3 auto vietu jame

     

    Karmėlava man nėra toli gal ir tiktų, bet galbūt yra ir pačiam Kaune tokiu vietu

     

    Tai gal tada geriau 2-3 garažus nuomotis? Aišku, vėl pagal finansus, ką pasiruošęs mokėt. Saugomose aikštelėse 1,50€/para. Patalpų vis tiek be 50€/mėn nenukausi :)

  2. O kiek zmoniu zino kas yra pilna komplektacija tam tikram modeliui?

    Ir tas parasymas puikiai veikia.

     

    Pasakymas ,,pilna komplektacija" tinka visiems, ir manau, kad labai vilioja ;) Ypač jeigu žmogus nemažai laiko važinėjo su senesniu, ekonominės klasės automobiliu, kur šildomos sėdynės jau buvo maksimali komplektacija. Nei jis žino, nei jam įdomu, kokia ta ,,pilna komplektacija" naujesniam modely. Pamato multifunkciją, parktronikus, atstumo daviklius ir susidaro vaizdą, kad gal čia tikrai pilna komplektacija? :D

     

    Sveiki, Ieskau Kaune vietos pasilaikyti viena kita automobilį, kad būtų kuo saugiau už protingą kainą, būtų idealu su stogu, bet mačiau yra nemažai eiksteliu kuriose už vartų tai pat laikomi automobiliai, gal kažkas kažką nuomuojat patys ir atsirastų siektiek vietos? ieskau arba kokiam angare kampo arba eiksteleje rakinamoje, kad bet kada galėčiau atvaziuot

     

    Karmėlavoje teko matyti nuomojamą angarą. Atrodo tikrai ne gražiausiai, bet vietos per akis. Didelis, platus angaras. Aruode dar berods skelbimas kybojo ;)

  3. Nesurinksi plačios auditorijos. BMW & AUDI begalviai ,,fanai" bendram forume nediskutuos :D

     

    Jeigu rimtai, tai kiekviena markė jau turi savo forumus. Yra platūs BMW, MB, AUDI, VW forumai, tos pačios grupės facebook'e sėdi. Bendrom temom nepadiskutuosi, kiekviena markė su savo niuansais, o klausyt nesigaudančių nesinori ;)

  4. Aš mokausi, mokslas yra nuotoliniu būdu ir dar dirbu nuotoliniu būdu. Gyvenu Kaune ir man reikia daugiau pinigų. Koks galėtų būti darbas, kuriame turėčiau galimybę tuo pat metu naudotis internetu savo reikalais? Kol kas be sargavimo naktimis nieko nesugalvoju. Turite minčių?

     

    El. prekyba? Dropshippingas?

  5. Eik į biržos puslapy, jie organizuoja mokymus (santechnikų, vairuotojų, plytelių klojėjų). Prasimokysi kelis mėnesius ir gausi garantuotą darbo vietą, aišku turėsi kažkiek atidirbti. Išsilaikyk autokrautuvo teises - darbų sandėliuose yra, ypač su krautuvų teisėmis, algos 800-1000€. Laikykis C-CE kategorijas, darbų lygiai taip pat yra. Išvažiavo draugelis į Norvegiją ant CE, darbą susirado pagal google maps, artimiausią įmonę nuo gyvenamosios vietos. 3000-3500€. Kas nori, tas randa. Kas nenori, skundžiasi ir ieško pasiteisinimų.

  6. SMK mokėsi tiek pat, kiek ir VDU. Tik VDU ,,popieriuko" vertė bus šiek tiek didesnė, jeigu eini ant to ;)

     

    VDU paskaitos neprivalomos, bet sudėliota taip, kad jeigu nelankysi - 8,9,10 neturėsi. O ir pačios paskaitos, iš patirties sakau, pritraukiančios. Negaliu garantuot už visus fakultetus, bet daugumoje tikrai taip - tokie atsiliepimai.

     

    SMK susimokėsi pinigus, smagiai prastumsi laiką, bet nei teorinėm, nei praktinėm žiniom nepranoksi VDU. Aišku, nebent daugiau dirbsi individualiai.

     

    Kas liečia multimedijų studijas, du pažįstami stojo į KTU - metė. Perėjo į VDU (tas pačias multimedijas) ir liko patenkinti. KTU galbūt daugiau gilinasi į teoriją, ne tiek daug ir ne tokia įvairiapusiška praktika. VDU leidžia elgtis savarankiškai, bet savo noru nenorėsi praleisti paskaitų ;)

  7. As jau puse metu pradirbau senukuose. Nerandu kur detis, niekas nepasikeite per tuos 6 men.

     

    Niekas ten ir nepasikeis :) Žmonės, dirbę ten prieš 5-6 metus pasakoja tas pačias istorijas, kurios žinomos ir dabar.

     

    Klausimas - o kas tave ten laiko? Matau, kad pačio netenkina situacija, bet ar darai ką nors, kad ją pakeistum? Nemanau, kad seniai įspūdingą atlygį duoda, o darbų šiuo metu yra, jeigu kalba eina apie sandėlius. Atlyginimai 500-800€ svyruoja - PAPRASTU SANDĖLIO DARBUOTOJU. Nebent gyveni mažesniame mieste, tada atskira kalba. Demografiniai dalykai neliečiami, bet dėl to žmonės ir bėga iš kaimų ar mažų miestelių.

     

    Nuo sunkaus darbo tikrai nepabėgsi. Minusų rasi visur ;)

  8. Dirbau senukų logistikoje, Kaune. Sandėlys didelis, nuo vieno galo iki kito tekdavo eiti apie 15-20 minučių. Pareigos - prekių komplektuotojas. Nuėjau be krautuvo pažymėjimo, žadėjo kursus vietoje. Kursai nemokami, jeigu išsilaikai (būtų trukę apie 1-2sav.) ir išdirbi tris mėnesius, pažymėjimą palieka tau. Jeigu neišdirbi, jis galiojo tik įmonės viduje. Kol laukiau kursų, buvau eilinis juodadarbis - ,,nueik ten" , ,,padaryk tą" , ,,atnešk aną".

     

    Su seniais reikalas aiškus. Moka mažai, darbo daug ir jis sunkus. Jeigu ne fiziškai, tai psichologiškai. Kolektyvas ten keičiasi ir ne be reikalo. Administracija joja ant galvos juodai. Studentai ir tie greitai bėga, nes susiranda geriau apmokamą, galbūt net lengvesnį darbą.

     

    Faktas tas, kad lengvų darbų nėra. Lietuvoje jeigu nesusikuri darbo vietos sau - vargsi. Bet nuo kažko pradėti reikia. Kuo sunkesniu keliu eisi, tuo lengviau vėliau bus. Taip kad jeigu esi studentas ir nebijai darbo, pradėk nuo tų senukų. Tik neužsisėdėk ten ;)

  9. Su olandais geriausiai dirba Qbis. Aš taip manau. Duoda apgyvendinimą (1-2 kambaryje), sutvarko dokumentus. Darbą gausi tokį, kokiam pasirašysi. Atlygis pagal amžių. Pats ketinu važiuoti per juos, norisi kuriam laikui pakeisti aplinką. Jeigu yra galimybė, geriausiai važiuoti į vietą ir darbo ieškoti tiesiogiai per olandų įdarbinimo agentūras. Minusas vienas - ne visos suteikia būstą.

  10. problema pasidaro jei tu vaziuoji ir su šaldytuvu, nes vienu metu velgi negali vezti kokiu nors saldytų produktu ir pvz vaisiu... Nes saldytam reikia minus, o vaisiui +4/+6 .

     

    Aplamai klausimas kas uzsisakines maisto kuriam reikalingas temperaturinis rezimas, paprastai tai veza ilgesnio galiojimo produktus. Manau bet kokia didesne investicija - neatsipirks.

     

    Problema ir su šaldytuvu, problemu ir be šaldytuvo :)

     

    Neveltui ir yra šaldytuvinis transportas. Įmonės stengiasi kuo greičiau transportuoti, veža tiek kiek reikia ir greitai. Klausimas lieka toks - kokią kainą pasiūlysi pirkėjui, sakykim esančiam Olandijoje, kad jam apsimokėtų užsisakinėti produktus iš Lietuvos/Lenkijos? Ir tada koks procentas lieka tau?

  11. Apsibrėžt turi tada, kokius maisto produktus pristatinėsi. Nes visko tikrai neapžiosi. Sakykim užsisakys šaldytų mėsos gaminių? Arba tiesiog, šaldytų gaminių. Kas tada? Jau tau neužteks vien +5 laipsnių palaikymo įrangos, ypač kai kalba eina apie trijų dienų kelionę. Didesnės talpos automobiliai šaldytuvai/šaldikliai sakykim išimtis, bet vėlgi, kiek tau jų reikės ir ar išvis jie verti užimamos vietos?

  12. Tekę prieš 6-7 metus dar būnant studentu JAV prie kartingų dirbt. Ten toks "family recreation center The Track" buvo, o jo pagrindas - kelios kartingų trasos. Truputį papasakosiu, gal kils idėjų: viena trasa, spėju betonuota. Ten pakilimai keli, keli nusileidimai. Nieko įspūdingo labai ir extreme, tačiau kas įdomu - joje važiuoja tiek vienviečiai, tiek dviviečiai kartingai. Į ją leisdavom vaikus pagal ūgį pamatavę (svarbu, kad pedalus siektų) ir tėvus su vaikais (tėvas ar mama vairuoja, o vos kelių metų vaikas šalia sėdi). Trasa tikrai negreita, nors teko matyt kai viena moteriškė dantį sugebėjo pamest visu greičiu į tvorelę atsitrenkus. Vienu metu važiuodavo apie 20 kartingų.

    Kita trasa - "slick track". Nedidukė trasa, kurioj jau galingesni kartingai, o kad išeitų padriftint - "baby powder" papildavom laiks nuo laiko. Čia leisdavom tik jau kas ID turi, t.y. nuo 16. Ir čia vienu metu važiuodavo tik iki 4 ar 6 kartingų.

    Įdomiausia trasa - "Wood Willy"

    Iš medžio ir metalo konstrukcijų pagaminta trasa. Betonas tik nedidelėj daly trasos. Visa esmė - du bokštai, t.y. sraigtu kyli iki kokio 4 aukšto, tada tiesioji, kurioj pervažiuoji į kitą bokšta, galiausiai kitam bokšte jau sraigtu leidiesi žemyn. Taip pat buvo ūgio apribojimai. Kartingai tiek vienviečiai, tiek dviviečiai. Dviviečius vyresnis turėdavo vairuot. Vienu metu važiuodavo iki 30 kartingų. Daugumoj trasų kartingų net negesindavom - ateini nuo ryto, visus užkuri, paskui vakare visus užgesini. Srautai vasarą buvo tokie, kad vakarais susidarydavo eilės 100 - 200 žmonių, kad šia trasa pravažiuot. Leisdavom dar vieną srautą kartingų kokių 20, pirmajam srautui vos spėjus grįžt ir dar net žmonių iš jo neišlaipinę.

    Dar buvo vaikam specialiai, iki kokių 6 metų trasa su mažais kartingiukais. Ji labai maža, bet tėvai mėgdavo savo vaikus atvest.

    Didesnėse trasose dirbdavo po būrelį žmonių: žmonių įleidimui į trasą, pagalbai susodint ir diržus užsisegt, avarijas taisyt (kartingai atgal nevažiuoja, o jiem lipt išlipt perdaug pavojinga užsimetus), suvaryt visus į vietą pasibaigus laikui ir padėt diržus atsisegiot.

     

    Medinė - metalinė trasa ko gero ekonomiškiausia, asmeninių finansų klausimu. Bet ne Lietuvoje. Orai, tikrinimai. Pas mus r*rina dėl menkiausių neatitikimų, o čia turėtų būti rimti tvirtinimai, jeigu kalbama apie kelių aukštų trasą. Paprasčiausias variantas čia manau būtų ieškotis didelio angaro su lygia, betonuota danga ir rūpintis tik saugumo kriterijų užtikrinimu.

     

    Atvira dar tema ir šiais laikais tie kartingai, visi, kas siūlo šią pramogą nediegia jokių naujovių. Užsienyje jau važinėja hibridiniai/elektriniai kartingai, kurie išvysto ir didesnį greitį, bet jų kaina 2x didesnė nei standartinių. Atėjus su didesniu kapšu pinigų išsivystyt įmanoma :)

  13. Kažkada paišiausi verslo planą šios veiklos. Licencijos reikalingos, turi kreiptis į asociaciją. Griežtai tikrina saugumą, tiek trasos, tiek pačių kartingų (gaisro, nelaimingų atsitikimų atvejais). Visus šiuos dalykus apgalvok, kiek reikės investuoti į jų užtikrinimą. Šalia to, erdvės klausimas. Ar nesunkiai rasi plotą padoriai trasai? Kartingai nauji, naudoti? Nauji reikalauja pinigų, naudotus vėlgi tikrins. Forma greičiausiai turės būti UAB ;)

  14. Sveiki gal yra zmoniu kurie veza auto i kazachstana? Perka jie lt auto?

     

    Perka ir toliau, tik mažesniais tempais ir su jiems patrauklia kaina, ko lietuviai pasiūlyt nelabai gali. Labai pigiai jiems turi kainuot. Vėl pas juos keitėsi kažkas apmokestinime importuojamų automobilių.

  15. Jeigu nesumeluosiu, reikalinga licencija, kurią išduoda VKTI - keleivių gabenimas vidaus maršrutais. Bet čia viskas po teisinės formos steigimo. Įsisteigsi UAB ir tik tada VKTI maloniai bendraus su tavim :)

     

    Kitas dalykas, nežinau ar žinomas tau, bet vežėjų įmonėms galioja nepriekaištingos reputacijos statusas. Tiek vežėjui, tiek vadovui.

     

    Amortizacija 10-15cnt/1km. Gali skaičiuoti ir kitaip. Automobilio vertę (jeigu nėra labai senas) dalink iš 120 mėnesių ir gausi vieno mėnesio amortizaciją. Į draudiminį klausimą atsakys tik draudikai, vėlgi priklauso nuo automobilio ir jį vairuojančių asmenų. Kuro išlaidų nepaskaičiuosi nežinodamas tikslių savo maršrutų. Arba bent jau apytikslių. Manau, kad keleivių vežimas turi būti organizuotas, todėl planuot šią vietą reiktų. O pelno be visų šitų dalykų nepasiskaičiuosi. Pirmiausiai turi žinot preliminarias išlaidas.

     

    Vairuotojui geriausiai mokėt valandinį atlyginimą, bet ir užkrova jam turi būt. Kitu atveju, prarandi pinigus, jeigu dienoje vienas reisas ir tenka nosį krapštyt. Nemalonu ir vairuotojui ir tau ;)

  16. Gyvenimo plano tu nesusidarysi. Tiksliau, GERIAU NEDARYTI. Manau, turi gebėti prisitaikyti prie visų gyvenimiškų situacijų. Nebus viskas pagal planą. Kalbėt galima apie viziją, tikslus, norus, kurie kyla iš vertybių. Išsikeli tikslus metams/dviems, tada jau gali planuoti kaip kiekvieną iš jų pasiekti.

  17. Servisas sėkmingai dirba, su rimtesne veikla, todėl ir idėja kilo būtent, nes begalės žmonių nespėjame aptarnauti, dažniausiai visko klientams reikia "vakar". Dėl įrangos turime nemaža, tačiau papildyti tikrai tikimės artimiausiu metu, pats su diagnostikos įrenginiais jau seniai bendrauju, tad manau žinau kokius vertėtų įsigyti atitinkant dabartines sąlygas.

     

    Kodėl teiginys dėl diagnostikos nevažiuosi? Yra kam ir klaidų nuskaityt norisi, o gal tik jos ir trukdo, prieš savaitę ir draugui nutiko - nepaslaptis Audi nėra geriausia mašina taip ir šį kartą, sustojo ilgame kelyje, traliukas parvežė - klaida nutrinta sėkmingai važinėja toliau.

     

    Kaip ir minėjau ankščiau, labiau domina ratų remonto paslaugos bei diagnostika nei eksplotaciniai dalykai. Peržvelgus dabartinę pasiūlą Lietuvoje, yra vienetai, o tai net labai populiaru kai kuriose užsienio šalyse, tad manau yra galimybių prigyti ir čionais. Na kas nerizikuoja, tas bene geria pigų alų.

     

    Juk minėjai, kad minimali važiavimo kaina 15€ :)

     

    Man, pavyzdžiui, mersui Star'ą už 10€ jungia, tai tau ko gero jau neskambinsiu. Pagalvok ar aš vienas toks ;)

     

    Dar įdomesnis klausimas. Jeigu servisas sėkmingai dirba, nespėjat aptarnaut žmonių kaip sakai, tai kodėl gi nepagalvojus apie tinklo plėtimą? Antras servisas? Frančizė? :)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...